יום שלישי, 23 ביולי 2013

נשיקה בצבעי הקיץ



מה תעשה הג'אנקית שמרגישה איך האיפור זולג ממנה בעונת הקיץ אך רוצה בכל זאת לשמור על פנים שאפשר להראות בציבור? פשוט מאוד: עור נקי, איפור עיניים מינימליסטי ושפתיים בוהקות! ברגע שהקיץ נכנס לתמונה, באופן מיידי העברתי את הפוקוס מהצלליות דרומה עם עדיפות לצבעים עזים ובוהקים למרחקים. ליקטתי עבורכן כמה מהגוונים האהובים שלי לעונה:


1. Clarins Rouge prodige 102 Paradise pink


2. Mac- Girl about town

3. Mac- Toxic tale

4. Revlon lip butter 075 Lollipop


5. Guerlain Rouge G- 71 Girly


6. Mac- Morange

7. Revlon- 170 coral reef


8. NYX Soft creme matte Antwerp

ויש לי גם כמה עוזרים שהופכים את הנחת השפתון למדויקת יותר:


מימין לשמאל: Lip- fix cream של אליזבת ארדן, הבאלם האהוב עליי לפני הנחת השפתון, שומר על השפתיים מלוחחות ומקל על המריחה. עיפרון כרומוגרפיק של מאק בגוון NC15/NW20, עיפרון בצבע גוף המשמש אותי כקונסילר, לצורך תיקונים קטנים כדי להבטיח הנחה מדויקת וכמובן שאי אפשר לדבר על הנחה כזו מבלי להשתמש במברשת שפתיים, של בובי בראון במקרה שלי.


עוד שני חברים שאני ממש אוהבת הם עפרונות השפתיים, שניהם של מאק אבל זה ממש לא הכרחי (ל-NYX ואפילו לביוטיקייר אמורים להיות עפרונות שפתיים מצויינים). את העיפרון הסגול Magenta אני אוהבת לשלב עם Girl about town ואת השפתון הכתום Temperature rising, אני אוהבת לשלב עם הגלוס הכתום של רבלון, כפי שניתן לראות בתמונה.

מהו השפתון האהוב עליכן בקיץ?

6 תגובות:

  1. לייק! לא הכרתי אף אחד מהצבעים הללו מקרוב. וזה אכן הפתרון האולטימטיבי לקיץ, כיף!

    השבמחק
  2. כיף כיף כיף =) תגידי מאיפה קנית את הברווז אמבטיה וכמה הוא עלה לך? אה.. זו היתה רשומה על שפתונים..? סליחה..
    הרעיון עם עפרון בגוון עור לתיקונים אומץ ואיך אף אחד לא חשב עליו קודם?! נשמע כמו פתרון אידיאלי

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ברווז עם כבוד! הוא עבר אליי בירושה מאחת בשם שרונה. גונב את ההצגה הברווז המניוק.

      מחק
  3. וואו! הוצאת לי את העיניים מהחורים, הצבעים של מאק משגעים :)

    השבמחק
  4. הצבעים משגעים, וקייצים במיוחד (ותודה שהזכרת לי ללכת לחפש את הגלוס של רבלון שכנראה מתחבא מאחורי שפתונים חורפיים למינהם במגירה).

    השבמחק
  5. אין כמו שפתון זעקני מוצלח בקיץ, ככה אפשר לחפף עם כל שאר האיפור ועדיין להרגיש כאילו לא יצאת מהבית כמו סחבה מוחלטת.
    אהבתי את כל הבחירות שלך פה וגם הזכרת לי לשלוף החוצה את הגרלו שלאחרונה קצת שכחתי ממנו

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top