יום שלישי, 16 ביולי 2013

קיץ רטרו

אל תשאלו אותי מה גרם לי להימשך לכל אווירת הרטרו הזו בחום האימים. אולי זה הגוון החדש בשיער והרצון לאסוף אותו לפחות באופן חלקי- דווקא בגלל החום ואולי זו השמלה האהובה של ג'ייסון וו לטארגט שיש בה אווירת סבנטיז מובנית. אם היה אפשר להחזיק צבא של שמלות בשחור- לבן רק עם הדפסים שונים כל פעם, הייתי עושה את זה בשמחה (אני עושה את זה כבר עכשיו אפילו).

שמלות כאלה לפעמים מעוררות בי חשק לאבזר אותן באביזרים צבעוניים, אפילו ניאוניים- כדי לשבור את התבנית הרצינית ולפעמים בא לי להשאיר אותן כמו שהן, בלי לגעת בהן, כפי שעשיתי עם השמלה הזו. הסיבה האמיתית היא שלא ממש היה לי כוח לחשוב איך מאבזרים אותה בחום הזה. מזהים דפוס חוזר? כך חשבתי.


אני לובשת: שמלה- ג'ייסון וו לטארגט/ שרשרת- טלולה טו/ נעליים- אסוס/ תיק- Hagara stuff

4 תגובות:

  1. רטרו...פשוט, קלאסי ותמיד עובד! אני מאוהבת ב"שמלות לובה" שלך, גם לי יש כמה כאלו אבל עלייך הן נראות כמו שהן לא ייראו על אף אחת! מאוהבת!!

    התיק בד פשוט מקסים!!!

    שיהיה קיץ נעים ולא חם מידי!


    http://littledosesofstyle.wordpress.com/

    השבמחק
  2. השמלה מושמלת!! :) ממש אהבתי :)
    לוק מקסים!

    Dress To Cook Blog

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את השיער! ואת נראית לא כאילו יצאת מאיזה קטלוג משנות ה60-70.

    השבמחק
  4. הייתה כאן מישהי אנונימית שהגיבה ומשום מה התגובה שלה נעלמה לי אז אנסה לענות עליה על סמך השאלות שאני זוכרת שהיא שאלה: השמלה היא במידה XS, היא שקופה ממש טיפה, כלומר אם לובשים הלבשה תחתונה כהה מתחת זה עלול קצת לבלוט. בגלל שהשמלה במידה קטנה, היא לא תתאים לחזה גדול ממש, עד C, אבל אני מניחה שזה די פרופוציונלי למבנה הגוף. אם יש שאלות ששכחתי, אשמח אם תכתבי אותן כאן שוב.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top