יום שני, 1 ביולי 2013

אהבה לא קונים בכסף (ואולי כן?)

אני מסרבת להתייחס לפוסט הבא בתור פוסט אהובי החודש, מהסיבה הפשוטה שבקיץ אני במתכונת הישרדות ולאהוב משהו כרוך ביותר מדי אנרגיות, לכן אני מנסה להתקרר כמה שיותר עם מוצרים אותם אני לכל היותר מסמפטת. בלאו הכי, חמש דקות לאחר הנחת האיפור, אני נראית ככה-

מכאן
אתן מבינות? אין טעם לאהוב מוצרים אם נראים ככה. בכל אופן, ניגש למוצרים שסימפטתי החודש:


המגבונים של ד"ר פישר נקנו בתור מבצע קופה  ב-H&O כמארז שלישייה. זה היה סיכון מצדי, כי לא התנסיתי במוצרים של ד"ר פישר בערך מהילדות, אבל בדיוק נגמרו לי המגבונים שלי וכזו אני- חיה על הקצה- לכן החלטתי לקחת את הצ'אנס.

אני אהיה בלוגרית כושלת אם אומר לכן שניתן להסתפק במגבונים כדי להסיר באופן מוחלט את כל שאריות האיפור, אבל בתור שלב ראשוני בהסרה הם עושים יופי של עבודה ואפילו מפתיעים לטובה. בהחלט יירכשו שוב.


נעבור לנושא לא סקסי בעליל שלדעתי גם מעולם לא סוקר בבלוג: דיאודורנטים. אני לא ממש רואה טעם לסקור דיאודורנטים אלא אם כן באמת מדובר במוצר יוצא דופן, הרי כולם מבטיחים לנו הבטחות אה- לה הפרסומות של התחבושות ההגייניות ולא ממש עומדים במבחן התוצאה.

אז קרליין דווקא כן מצליחים. זה לא אומר שתרגישו רעננות, פריכות ואווריריות כמו בפרסומות המגוחכות, אבל הרעננות בהחלט נשמרת לאורך כמה זמן, הריח של המוצרים נעים ובסך הכל הם עושים את העבודה כמצופה (או מעל המצופה במקרה הנ"ל). הדיאודורנט בגרסת הסטיק כבר קרוב לסיום ויירכש בשנית ואילו הספריי נרכש רק לפני כמה ימים אבל מתפקד היטב בדיוק כמו אחיו הקטן.


אני יודעת שבשלב הזה חפרתי מעבר לכל פרופורציה הגיונית על עפרונות ה-Shadow stick של טארט אבל אציין את אחד מהם פעם נוספת כי: א. הם באמת טובים כמו שאני מתארת וב. ה-Mocha berry הוא יחסית חדש באוסף שלי.

כמובן שגם הפעם מדובר במוצר פיגמנטי וחמאתי כמו כל העפרונות בז'אנר הזה ובכל זאת יש בו משהו מיוחד שלא לגמרי עובר בתמונה והם החלקיקים הכסופים הזעירים שהופכים את הגוון לייחודי. אין כאן שום Berry כפי שניתן לראות אך בזוויות מסוימות אפשר לזהות תת גוון אדמדם. שילוב שנראה מעולה עם עיניים ירוקות.


בקטגוריית הלקים מככבים שניים שהפכו לשילוב אהוב אצלי, שניהם בכלל לא חדשים אבל אפשר לומר שגיליתי אותם מחדש. הורוד, Rose fiction של ג'ייד, נקנה לפני הרבה מאוד זמן (לא ברור לי איך הוא עדיין שורד) ומעליו Snowglobe של צ'יינה גלייז שיצא במקביל גם בגרסא זהה ויקרה יותר אצל מאק. קייצי, גליטרי ובכל זאת עדין (עד כמה ששילוב בין לק קייצי וגליטרי יכול להיות עדין).


עוד מוצר שגיליתי מחדש הוא הבושם Love של קלואה. אני לא יודעת אם הוא בכלל בושם קייצי בהגדרתו, אבל משהו בניחוח הטלק העז שלו עובד הרבה יותר טוב עליי בקיץ. הוא גם עמיד עליי בצורה מבהילה כמעט, גם כשחם, שזה תמיד בונוס בעונה הזו.


עוד מוצר שנשכח וזה עתה חזרתי אליו הוא ה-Coral Polyp מתוך קולקציה ישנה מאוד של מאק. מאז יצאו למאק עוד כמה וריאציות לשפתון הזה רק בשמות שונים ובאופן כללי הוא לא ייחודי במיוחד (אפילו באוסף שלי גיליתי שני דיופים זהים לו, שניהם ממאק!), אבל באמת נפלא.


האחרון ברשימה הוא החדש מכולם: נר בריח green Lotus של חברת Woodwick. הריח של הנר הזה פרשי ויחסית חזק, כמו שאני אוהבת. לנרות של החברה יש כמה גימיקים חביבים, כמו למשל צליל הבעירה שהם משמיעים (מכירים אח דולק? אז כזה) והם מתכלים לחלוטין בתום השימוש כך שאפשר לעשות שימוש חוזר בכלי באופן מיידי.

הישרדות נעימה ויולי שמח!

12 תגובות:

  1. את המגבונים של ד"ר פישר ניסיתי ולא אהבתי. אני נותרת נאמנה למגבונים הירוקים של גרנייה שלצערי לא תוכלי להתנסות בהם.
    הדיאורדורנטים של קרליין מעולים, אבל עליי עובדים רק הסטיק. הספריי פחות יעיל עליי.
    וגם - זה קצת מטריד שהילדון לא לובש תחתונים.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שאין לי יותר מדי מקורות השוואה כי אני לא מרבה להשתמש במגבונים כאלה, אבל בתור מוצר בפני עצמו- לדעתי הם עושים יופי של עבודה, אז לא רואה צורך להחליף אותם. דיאודורנט סטיק הוא באופן כללי אפקטיבי יותר מספריי, אבל אני מוצאת שהשילוב שלהם יחד עובד יופי.
      ולגבי הילדון- לא מספיק שהוא חובש כובע, את מצפה שגם ילבש מכנסיים?? חם!!

      מחק
  2. השפתון הקורלי נראה נפלא ואולי תעשי פעם פוסט דיופים בנושא? מעניין!
    דאורדורנט שאותי מפתיע זה הגרנייה החדש invisiclear ממש ממש ממש טוב.
    ואני אתך בכל הנוגע למראה... ביונסה אכן מדגימה היטב את הבעיה שלנו ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. הבעיה עם הדיופים היא שהם כולם ממאק וכולם מקולקציות מוגבלות, אז אני חוששת שזה יהיה קצת טיפשי :) מאק מוכרחים להפסיק להוציא אותם גוונים בדיוק בשמות ובאריזות שונות.

      מחק
  3. מסכימה איתך לגמרי- אין אהבה בקיץ, אולי רק למזגן
    הלק של צ'יינה גלייז חמווד! אבל לא חמוד מדי ולכן אשקול לחיוב את קנייתו
    וידוי מביש: אף פעם לא הבנתי את המשיכה לנרות

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מאוד חמור מה שכתבת כאן, את יודעת שהבלוג שלי מוגדר כנר- נאצי?

      מחק
    2. זה אומר שאני נשלחת למחנה הדלקה..?

      מחק
    3. אצלי את תאכלי הרבה שעווה, גיברת. שעווה בריח קינמון!!!

      מחק
  4. רק רציתי לומר שהייתי מוכנה להראות כמו ביונסה לפני/אחרי/תוך כדי איפור ובכלל בכל ימות השנה. וגם שהאיפור שהעלית היום לאינסטוש ממש יפה - השתמשת בעיפרון הזה של טארט?

    השבמחק
    תשובות
    1. נופ, השתמשתי בפלטה 104 של קרליין, בדיוק העליתי תמונה ברורה יותר לעמוד הפייסבוק של הבלוג :)

      מחק
  5. אין ויכוח על מראה האיפור ברגע שיוצאים מסביבת הבית הקרירה לביצה המהבילה שבחוץ. התמונה לגמרי אומרת הכל.
    הדאודורנטים של קרליין מוצלחים מאוד, והלוואי ורבים וטובים מתושבי הארץ ישכילו להתחיל להשתמש בהם, או בדאודורנטים בכלל.
    השילוב של הלק מקסים ומרענן (גלידה עם שברי קרח!)

    השבמחק
  6. בדיוק סיימתי אריזת מגבונים של קורס (שקניתי בעקבות פוסט אהובי החודש שלך די מזמן, וממש אהבתי), ואלו של ד"ר פישר מונחים להם בארון האמבטיה ומחכים להפתח. הם זולים ונגישים, כך שאם יתבררו כטובים זה יהיה רווח נאה מבחינתי.
    הבושם הזה של קלואה נהדר, אני לא יודעת להגדיר ריחות אבל אחרי שהתווים העליונים שלו מתפוגגים נשאר ריח מאוד נקי ועדין, אני קניתי אותו בפסח וחורשת עליו מאז ומבחינתי הוא מושלם לקיץ. אוהבת אותו מאוד ומקבלת עליו לא מעט מחמאות.
    השפתון נראה מהמם, אני עדיין בחיפושים אחר הקורל המושלם שלי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top