יום שבת, 8 ביוני 2013

זה היה סופ"ש של...

התאוששות מהפרק האחרון של משחקי הכס. אל תדאגו, אני לא מתכוונת לחפור לכם בנושא ובטח שלא לספיילר, רק אציין שמאז אותו פרק אני צורכת באובססיביות כל פיסת מידע לגבי הסדרה, העלילה והשחקנים- כמו למשל התמונה המרתקת הזו (ותודה לצליל ששלחה לי):

מקור
יצויין בפרוטוקול כי עם רוב סטארק אני מוכנה לנסוע גם באוטובוס של דן על קו פתח תקווה- תל אביב בשעת העומס וללא מקומות ישיבה פנויים. אגב, אם אי פעם יזדמן לי להתחתן איתו- ויסלח לי על כך נתן- זו שמלת החתונה שבה אני מבקשת להינשא:

מקור

ועכשיו לעניינים אחרים, בסופ"ש הזה האיפור שלי היה מרענן, לפחות ביחס למה שאני רגילה לו:


שפתון Toxic tale אהוב אך נשכח, מקולקציה במהדורה מוגבלת כלשהיא של מאק- בימים שבהם זה עוד ריגש אותי. שפתון ניאוני אך לביש בצורה מוזרה. לצדו מראה שהמעצבת הנפלאה ג'ני שלחה לי במתנה, כשרכשתי יצירה מקורית שלה (!) על קנבס.


איפור העיניים לעומת זאת, היה פשוט להפליא וכולל מוצר אחד קטן ונפלא של טארט- EmphasEyes בגוון שמפניה. השילוב שלו עם מסקרה חומה סוגר לי את הפינה של איפור העיניים כשאין לי זמן או כוח להתאפר (מה שקורה הרבה לאחרונה).


הייתי נטולת לקים בכל השבועות האחרונים אך כשאני בכל זאת בוחרת להזכיר לעצמי שאני בלוגרית, הלק שבדרך כלל פוגש את קצות האצבעות שלי הוא מרלוז של ג'ייד- מין ורוד כתמתם מושלם ליום יום ועם זאת גם מספיק ייחודי כדי לעניין אותי. בנוגע לארטיק, אני מסרבת לספק הסברים. אם אתם זקוקים לאחד כזה, סימן שלא ביקרתם היום בחוץ.


חמאת הגוף היחידה שמתקרבת אליי בימים אלה היא חמאת פריחת הדובדבן של סופטאץ' משנת מי יודע? לא חמאה שנראית אטרקטיבית מאוד, אבל מריחה כמו מקדם הגנה מתקתק ומזכירה לי מקלחות מרעננות אחרי ביקור בים.


גם במחלקת האקססוריז I'm keeping it real מה שנקרא, כי (שימו לב, זה מוטיב חוזר בפוסט) חם לי ולכן לא תתפסו אותי מהלכת על עקבים גם אם חיי יהיו תלויים בכך. החמודות שמככבות כאן מניו לוק, עלו לי 12.99 פאונד והן רכות ונוחות כל כך.

התיק לעומת זאת, אם בכלל אפשר להגדיר אותו כתיק, גדול מספיק כדי להכיל את הלפטופ המפלצתי שלי- מה שהופך אותו למאסט עבור כל מיני פגישות עבודה. חוץ מזה, הוא מעוטר באביזרי חובה למהנדסת שאני כבר לעולם לא אהיה וגם זה בונוס נחמד. זכרו ילדים: לרכוש השכלה אפשר גם באסוס, משם הגיע התיק שלי.


צעצוע נוסף שהעסיק אותי הסופ"ש למעשה רק נראה כמו צעצוע: מדובר במצלמה חדשה ועובדת של פוג'י פילם שבאמצעותה אני מצלמת כל מיני מונות אקראיות שבהן אני נתקלת בבית. ראוי לציין שהאינטסגרם שלי מרגיש מאוד נבוך ומודע לעצמו מאז שהתחדשתי בדבר האמיתי.


ועכשיו סתם השווצה כללית שלאו דווקא קשורה בסופ"ש: יש לי פינה חדשה במרפסת שמשמחת אותי מאוד/ בכלל, כל המרפסת שלי נראית לאחרונה כמו ג'ונגל בזכות כמה עציצים חדשים שרכשתי ואני מתחזקת בקנאות מאז. אני מפרשת מוות של עציץ בתור התנכלות אישית ולכן אני מקווה מאוד שבזכות הטיפול המסור, כולנו נמשיך לחיות באוטופיה הירוקה הזו, נטולת חללים.




ולסיום, מוצר שהעסיק אותי לא מעט במהלך הסופ"ש האחרון- גמד מגומד שהשאילו לי לאומנה, עד שימצא בית. ההשקעה הנבונה ביותר שמופיעה כאן בפוסט, אם אתם שואלים אותי. השם המקורי שלו הוא צ'ופצ'יק אבל אני הענקתי לו בתבונה רבה את השם 'זלמן', כי אם תשאלו אותי- כל יהודי מדובלל ונמוך קומה כמוהו ראוי לשם הזה.

ובנימה זו אאחל לכם שבוע קריר, קליל ורק פרקים הוגנים במשחקי הכס.

10 תגובות:

  1. פוסט מקסים כהרגלך! למרות החום המתיש... (: הצבעים של הלק והשפתון מהממים, גם אני מצטמצמת באיפור בימי הקיץ הדוחים.
    אגב, פרק 9 באמת שבר אותי, לקח לי הרבה זמן להתאושש ואני חושבת שמשהו בי לעולם לא ישוב לקדמותו. אם היה בי עוד שרביב של אמונה במין האנושי, גם הוא הולך ודועך עתה...
    לשבוע טוב ואופטימי!

    השבמחק
  2. אויש נפלאה את בכלל מעשור אחר אני לא מבינה מה את עושה כאן ב2013
    זלמן מתוק ומקווה שיימצא לו בית בקרוב
    המוצר של טארט נשמע מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מושלם :) יש לי אותו בכמה וכמה גוונים, זה הדבר הכי פיגמנט, יפה ועמיד ביקום הזה!

      מחק
  3. היי, מאיפה המצלמה המגניבה הזאת?

    השבמחק
  4. היי, מאיפה המצלמה המגניבה הזאת?

    השבמחק
    תשובות
    1. היוש! נסי לחפש באיביי את הדגם:
      fujifilm instax mini 8
      יש המון המון מכרזים ומחירים די נוחים. בהצלחה :)

      מחק
  5. בימים חמים כאלו אני מוכנה לתת הכל בשביל קרטיב מרענן כזה !
    יש לי את המלרוז הזה של ג'ייד, הוא נפלא...בכלל הלקים שלהם ואני מסתדרים טוב, גם מבחינת העמידות והגוונים. אני בטוחה שהאינסטגרם חש נבוך ומבולבל אל מול המצלמה הזו...מדליקה לאללה !
    זלמן מתוק אמיתי - קשה לי לעמוד בפני הגמדים המגומדים האלו...יום אחד כשאהיה גדולה גם אני אאמץ לי כזה אחד נמוך קומה ומדובלל :)

    השבמחק
  6. הו רוב! לא פלא שהוא נוסע ברכבת ציבורית, הוא מובטל עכשיו P:
    הנעליים מאד חמודות, קיציות וקלילות. הלק של ג'ייד גם עושה לי עיניים, אבל האמת שאני קצת באוברדוז של לקים כתומים/אפרסקיים לאחרונה. נמאס לי קצת מהם, הגיע הזמן לגוון קצת עם משפחות צבע אחרות.
    האריזה של חמאת הגוף של סופטאץ' ניראת כמו חמאת גוף פריחת דובדבן של בודי שופ. מצד שני, פריחת הדובדבן של בודי שופ לא מריחה כמו מקדם הגנה...
    והקטנטן חמודון!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top