יום ראשון, 30 ביוני 2013

מה בתיק!



אני לא זוכרת בדיוק מה היה בתיק שלי בפעם האחרונה שפרסמתי פוסט בסגנון. אני רק זוכרת שהייתי לכל היותר בת 22, מה שאומר שתכולתו ככל הנראה לא הייתה מרתקת במיוחד. לפני כמה שבועות שאלתי אתכן באופן רנדומלי למדי האם תרצו פוסט חדש בנושא ותיארתי לעצמי שהתגובה תנוע בין גראמפי- קאט- לא לבין "די כבר! נמאס!", אבל למרבה ההפתעה פוסט כזה דווקא עניין אתכן. אז הנה זה בא:

  •  תיק קאמל עם הדגשות בגוון ורוד ניאוני של אלדו. תיק גדול עם כל מיני דיטיילינג מקסימים כמו הורוד הזה שמתגנב לו לפעמים, הרוכסנים בצדדים ובטנה פרחונית. בדיוק בגודל המתאים- גדול ומרווח, אך לא עצום.
  • סלולרי חדש, מתנת יום הולדת שלי לעצמי אחרי שהגלקסי 1 הפך לגרוטאה בכל מובן אפשרי. גם הפעם נשארתי במשפחת הגלקסי רק עם שדרוג מהותי ל-Note 2, מיני טאבלט אם תרצו. הטלפון הזה כל כך גדול, עד שהוא זוכה להטרדות מיניות ברחוב כולל מחוות ידיים שממחישות עד כמה הוא מבורך במימדים.
  • מחברת מעוצבת, כי אין שום דבר שיכול להרשים לקוח חדש כמו מחברת השראה צבעונית. אה, לא? בכל זאת, עם כל הכבוד לטכנולוגיה, את הרשימות שלי אני עדיין מעדיפה לרשום על נייר.
  • עט חמוד ומעוצב של NEEYAR.

  • תיק איפור של Cath kidston שנרכש לאחרונה באסוס. התיק לא ענק, אבל אני לא נושאת איתי הרבה איפור ביום יום, כך שהוא לגמרי מספק את הצרכים שלי.
  • פודרת Studio Fix ישנה, נותרה בה כמות קטנה ומאחר שאני כבר לא באמת מתאפרת עם מייקאפ- פודרה, המוצר הזה משמש אותי בעיקר לתיקונים במהלך היום.
  • מי פנים מרעננים של קודלי, מבחינתי זו הצלה בימי הקיץ ובדיוק מה שדרוש כדי לרענן קצת את האיפור ולשכוח לרגע קט את האימה, הלחות והחום.
  • קרם ידיים מוקטן של ל'אוקסיטן. קיבלתי אותו לפני כמה חודשים טובים לסקירה ומאז הוא גר בתיק האיפור שלי. לצורך גילוי הנאות אציין שאני בכלל לא משתגעת על קרם הידיים הזה ויש לי טובים וזולים ממנו באוסף, אךהפעם הגודל הוא זה שקובע.
  • בושם Kelly caleche של הרמס. בקבוקון בגודל 20 מ"ל שהופך אותו לאידיאלי עבור נשיאה בתיק.
  • מחטא של Bath and body works, בעל ריח כל כך אינטנסיבי שפעם מלצר ניגש אליי מהצד השני של בית הקפה כדי לשאול במה התבשמתי. לומר לכם שהוא באמת מחטא ידיים? לא ממש, אבל אם תשימו לב לקריטריון הכניסה היחידי לתיק שלי, תבינו שיש לי סטנדרטים ממש נמוכים.
  • דפי BLOT של לייף, כי אין טעם להתאפר ולהיראות רגע אחר כך כמו מישהי שעברה אימון ספורט עם איפור קומפלט.
  • משקפי שמש של רייבאן: את המשקפיים האלו אמנם קיבלתי לפני כשנה במתנה מהיח"צ אבל לא ממש ברור לי מה עשיתי בלעדיהם כל חיי.
  • ארנק בד צבעוני מאסוס. בואו נודה באמת: ארנקים משעממים ולכן תמיד הייתי אדישה אליהם עד שנתקלתי בשלמות הזו שגם יודעת לאחסן שטרות, מטבעות וכרטיסי אשראי. 
  • מראת כיס של המעצבת ג'ני מייליכוב. התקבלה במתנה לאחר שהזמנתי ממנה קנבס מקורי.
  • כרטיסי ביקור שהוזמנו מאתר MOO (בטח בקרוב אזמין לי חדשים) מעוטרים במכונת כתיבה, כי אני אוהבת לכתוב. אני יודעת, גאונות לשמה.


ועכשיו הרגע לו חיכינו, הגיע הזמן להכריז על הזוכה המאושרת בהגרלה!

זוהר מלאכי, את הזוכה! צרי קשר במייל luba891@gmail.com

8 תגובות:

  1. פוסט נפלא, אני לגמרי הייתי מאלה שצעקו בפייס כן כן כן!
    דווקא מאוד אוהבת את הקרמים של לאוקסיטן...
    דפי בלוט. הזכרת לי מה שכחתי!

    השבמחק
  2. מהמם! תגידי, את הכרטיסים ניתן להזמין מ MOO גם עם עברית? וזה עלה לך לעשות כמה וריאציות שונות? הכרטיסים פשוט מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תיאורטית אפשר בעברית, בפעם הראשונה שהזמנתי זה היה בעברית אבל ביטלתי והזמנתי מחדש באנגלית כי חששתי שהממשק לא מותאם לעברית ואז זה ייצא הפוך או משהו כזה, אבל בטיוטה זה כן איפשר לי להקליד בכל שפה שרציתי, אז לא יודעת לומר לך בוודאות.

      מחק
  3. תכולה מינימליסטית! למרות שאני משתדלת לא לסחוב את כל הבית בתוך התיק, יש לי בו קצת יותר בלאגן ממך. גם כל הפריטים שלי הרבה פחות מעוצבים ויפים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יחסית כן :) אבל אני חושבת שזה בגלל שאני לא יוצאת ליום עבודה שלם אלא רק לכמה שעות בודדות

      מחק
  4. כמה שהכל מעוצב ומקסים ומאוד "לובה".
    שלי- דומה מאוד לשלך. כולל המחברת המעוצבת! :)

    השבמחק
  5. מהמם!
    יש לך אולי קישור לארנק?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top