יום שישי, 28 ביוני 2013

על שמלות ושמרנות אופנתית

לא תכננתי להיעלם מכאן מיד אחרי פוסט ההגרלה ואפילו היו לי כמה פוסטים מוכנים בקנה, אבל כל התקופה האחרונה עם השינויים שהיא הביאה לא ממש איפשרו לי לשבת ולהעלות אותם כמו שתכננתי. אם הקיץ מועיל במשהו, אז כנראה שזה לשינויים. משום מה תמיד נראה לי שהחום הופך אותנו לקצרי סבלנות וגורם לנו להסיר את הפלסטר בבת אחת מכל מיני היבטים בחיים שלנו פחות טוב וזה בדיוק מה שעשיתי בעצמי. כעת נותר רק לקוות שהקיץ יביא איתו תקופה של שינויים חיוביים והתחלות טובות יותר.

אז להבדיל מקצב החיים המשתנה- כל מה שנוגע לאופנה אני מרגישה עומדת במקום. מצד אחד, אולי זה מצביע על כך שיש לי סגנון מאוד ברור שהוא מאוד "אני". מצד שני, כששיתפתי לפני כמה ימים בעמוד הפייסבוק שלי תמונה של שמלה שבאמת ובתמים לא הצלחתי להבין- התגובות החמות שהיא קיבלה גרמו לי לחשוב שאולי אני שמרנית מדי בכל הנוגע לאופנה.

למה אני מעלה את זה לדיון דווקא עכשיו? כי השמלה שמככבת בפוסט היא עוד אחת מהשמלות האלה שאני יודעת שעובדות בשבילי מצוין ולא צריכה להקדיש לכך מחשבה נוספת. אמנם אני לא רואה את עצמי פתאום משנה סגנון בצורה דרמטית, אבל היה יכול להיות נחמד להתנסות במשהו שהוא לא לגמרי אני. מה דעתכן בנושא? האם אתן חושבות שסגנון מאוד ספציפי הוא דבר חיובי או שצריך להיפתח גם לסגנונות חדשים?





ואם כבר אנחנו עוסקים בהתחלות חדשות אז אספר לכן שזלמן אומץ והנה התחלה חדשה אולטימטיבית: חיים חדשים, של האחיין השלישי שלי!


כל מה שאני לובשת בפוסט הוא מאסוס ומזכירה לכן שעד סוף החודש אתן עדיין יכולות להירשם להגרלה!

13 תגובות:

  1. אני עוברת בדיוק את מה שאת עוברת כרגע, עם רצון להפתח ולשנות. זה התחיל מרענון השיער וממשיך למבט מיואש בערימות הבגדים שכבר לא עושות לי כלום. מכירת ארון בהחלט בקרוב, עד אז, ובעיקר בגלל הקיץ, קצת ייאוש סגנוני, מודה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בעד להאשים את הקיץ, מבחינתי הוא אשם בהכל :)

      מחק
  2. קודם כל והכי חשוב - מזל טוב להולדת האחיין! אין אושר גדול מזה!
    השמלה הזאת נמצאת אצלי כבר איזה חודש ב-saved items ואני כל פעם מתלבטת האם להזמין אותה (אני לא לובשת שמלות לעבודה, רק אחה"צ וסופ"ש..).
    את נראית נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזר, הגבתי לך וזה נעלם. אז קודם כל, תודה רבה :) הזמנתי את השמלה ברגע שהמחיר שלה צנח ל-17 פאונד, אם את מחפשת שמלה לאחה"צ ולסופ"ש מבחינתי זו שמלה מושלמת- היא נוחה, דקה ונעימה על הגוף.

      מחק
  3. דווקא לי הייתה שאיפה ליצור לעצמי סגנון לבוש ומראה שיהיה ייחודי עבורי, ואני חושבת שבגדול הצלחתי להגיע לזה. זה לקח הרבה ניסוי וטעיה במהלך השנים, אבל היום כבר כל מי שמכיר אותי טוב יודע להגיד אם זה סגנון "שלי" או לא.
    עם זאת, זה לא אומר שאי אפשר לצאת מאזור הנוחות מידי פעם. להסתובב בטי-שרט מיקי מאוס וטייץ זה לא בדיוק הסגנון הקבוע שלי, אבל זה נחמד לפעמים לשחק במגרשים אחרים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי טי שירט של מיקי מאוס עם טייץ יהפכו לסוג של טרנד בקרוב :P

      מחק
  4. לדעת מה הסגנון שלך ומה מחמיא לך זה מאוד חשוב. זה קריטי. טרנדים באים והולכים, ואת לא רוצה להסתכל אחורה בזעזוע של "מה חשבתי לעצמי?" מצד שני, צריך להיות פתוחים לחוויות חדשות, ולנסות אותן, להתנסות ולטעות, וככה ללמוד. זה תהליך מתמשך, במיוחד אם האופנה כל הזמן ממציאה את עצמה מחדש.
    ד"א - הנעליים מקסימות, מסקופ במקרה?

    השבמחק
    תשובות
    1. גם מאסוס, של ניו לוק, נעלי היום יום הקבועות שלי לאחרונה :)
      היו לי מספיק רגעים של "מה חשבתי לעצמי?", למעשה, חלקם מתועדים היטב גם בבלוג. אמנם אני מרגישה הרבה יותר נוח עם הסגנון הנוכחי שלי, רק תוהה אם לא כדאי לפעמים גם להתנסות בסגנונות נוספים למטרת הגיוון :)

      מחק
  5. מגיחה לעיתים, ועדיין נוח לי יותר באנונימיות. אני חושבת ששינויים ורצון לגוון מגיעים לאט לאט ולאיטם. זה משתנה גם קצת עם הגיל, לפחות במקרה שלי. כל זמן שנוח לך באיך שאת, לא צריך להתאמץ ולשנות בכוח. אפשר לטעום ולהתנסות בקטנות פה ושם. כשמסתכלים בדיעבד אחורה רואים את השינויים שהתהוו להם.. (נגיד, אם תבחני עכשיו את הבגדים של התיכון נניח.. לא בטוחה במקרה שלך, אבל אצל הרבה בנות זה קורה..)

    השבמחק
    תשובות
    1. העיקר שאת כאן :) אני דווקא חושבת שאת הבגדים שלי מתקופת התיכון צריך לשרוף, אבל נדמה לי שזה שלב הגיוני בהתחתפחות שלנו ושהבגדים שלנו משקפים גם את השלב שבו אנו נמצאים בחיים, כך שאני מאוד מסכימה עם מה שכתבת.

      מחק
  6. אני לא חושבת שזה קשור לשמרנות. אם מישהו אוהב סטייל מסיום וטוב לו להתלבש בסגנון אחד, שיבושם לו, זה לא אומר שהוא שמרן. אני אוהבת כמה סגנונות, אז אני מתלבשת בכמה סגנונות, שאולי אפילו סותרים את עצמם באיזה מקום, אבל לא ממש אכפת לי. בגלל שרוב הבגדים שלי שחורים וחלקים (כלומר, ללא הדפסים או ruffles למיניהם), גם לי תמיד אמרו שאני שמרנית, ואף פעם לא הבנתי את זה ולא הסכמתי עם זה.

    השבמחק
  7. נראה ליי ש״שמלת לובה״ זה כבר ביטוי מקובל לא? :)
    סגנון יחודי ומזוהה זה דווקא די מדליק (ברגע זה משווה אותך בראש לקרל לגרפלד). אם כיף לך ואת מרגישה בנוח ולא משתעממת, אז אחלה, לא חושבת שצריך לשנות בכח רק בשביל לשנות.
    אישית אני לא אוהבת כשיש לי בארון יותר מדי בגדים באותו סגנון/ גזרה/ צבע, אבל היי- מזל תאומים, אני באופן כללי לא מכירה את המושג ״קבוע״ ;) ולמרות זאת- יש דברים שאני יודעת שהם ״אני״, ויש כאלו שממש לא. חשוב לכל אחת על מנת לא להראות מחופשת.

    השבמחק
  8. את כ"כ צודקת לגבי הקיץ ואני גם מאמינה שהחוסר סבלנות גורם לנו לשנות.
    אני מאמינה שה"קיבעון" כביכול נובע מהטעם שלך... בכלליות, רובנו הולכים עם קו מסויים שאנחנו מוצאים שהכי נוח ומתאים לנו, ולרוב גם מאפיין את מי שאנחנו.
    השמלה ממש חמודה לדעתי, והשילוב עם הנעליים נראה כ"כ נוח.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top