יום שלישי, 11 ביוני 2013

האובססיה עולה שלב

כבר יצא לכם לשים לב שאני פחות או יותר מוכנה לרכוש כל מוצר שמוטבע עליו הדפס של יצור חי. כריות, צלחות, שמלות- אני באמת לא בררנית: הדביקו עליו איור של יצור משופם וארזו לי לדרך. למרות שמדובר בתופעה מוכרת, אין ספק שהנעליים החדשות לקחו את האובססיה שלי צעד אחד קדימה, אי שם למחוזות שבהם מנצנצים שלטים ניאוניים עם הכיתוב "זקוקה לאשפוז בכפייה" וחצים שמופנים אליי.


עד שיגיעו האנשים עם החלוקים הלבנים, החלטתי בכל זאת להקדיש לנעליים את הפוסט הזה, הרי הן כל כך משופמות ונאות! במשך תקופה ארוכה חשקתי בזוג נעליים כזה עם אישיות חייתית, אבל תמיד הרגשתי שנעלי חיות הן קריקטוריות מדי ולא באמת פרקטיות, עד שנתקלתי בזוג הזה- שידוך מושלם לשמלת הפסים האהובה שלי.

התיק הוא רכישה יחסית חדשה מאלדו: צבעו ניטראלי כך שאפשר להתאים אותו לכל בגד, גדול מספיק כדי להכיל את הלפטופ המפלצתי (קריטריון חדש וחשוב בכל הנוגע לתיקים) ובטח מדובר בחיקוי לתיק שקר כלשהו של מעצב כזה או אחר.





אני לובשת: שמלה- אואזיס, תיק- אלדו, שרשרת- טלולה טו, נעליים- אסוס, חגורה ומשקפי שמש-  H&M

לפני שאיפרד מכם לטובת טיפולים במכות חשמל (כך מטפלים היום באובססיה מהסוג שיש לי?) רק אציין שזלמן זלמנוביץ' היהודי היקר מחפש בית באופן רשמי וזאת לאחר שעבר אתמול מייקאובר המיועד לצדיקים כמוהו:


לפרטים אודות האימוץ ניתן לפנות אליי במייל: luba891@gmail.com ואתם מוזמנים להצטרף לעמוד שלו, לעשות לייק ולשתף.

18 תגובות:

  1. אני דווקא מחבבת את טרנד נעלי החתולים/ארנבים. זה טוויסט חמוד לנעלי בובה שטוחות, ובטח עדיף בעיני על טרנד הניטים המאוס.ועלייך זה בכלל תפור :)
    התיק של אלדו יפה, אבל אני מאחלת לך הצלחה איתו בכל הנוגע לאיכות. היה לי פעם תיק שלהם שהתפרק תוך חודש בערך.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא יש לי שני תיקים מהם ששורדים ממש יפה בינתיים למרות שאני מתעללת בהם. אני משערת שזה בהחלט לא תיק לכל החיים, גם כי הוא בהיר, אבל אני גם מניחה שהוא יחזיק יותר מחודש :)

      מחק
    2. לי יש תיק של אלדו כבר יותר משנה, והיה לי תיק שנתתי לחברה והוא אצלה כבר שנתיים לפחות. אולי זה היה חוסר מזל?

      מחק
  2. אני מתביישת להודות שאחרי שראיתי את התמונה שלך איתן באינסטגרם ונמס לי הלב, מצאתי קישור שלהן ושלחתי לאלמוג שלמזלו הבין את הרמז ו"הפתיע" אותי! אני עכשיו מחכה שהן יגיעו...
    את ובחירותייך מהממות כתמיד!
    וזלמן הוא פשוט להיט, איך עדיין לא חטפו אותו?!

    השבמחק
    תשובות
    1. לכבוד הוא לי לחלוק איתך אותן נעליים, חוץ מזה, כשחבר מפתיע מיוזמתו ומזמין עבורך נעלי שפנים- את יודעת שזו אהבת אמת :)

      מחק
    2. לגמרי אהבת אמת!
      מעניין איך שרלוט תגיב אליהן...

      מחק
  3. הם נוחות לך? מרגישים אבנים קטנות כשהולכים?

    הם מקסימות ממש :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שבאופן מפתיע כן! אמנם לקראת הסוף הן כבר עשו סימנים של "היי, אם תמשיכי לנעול אותנו נשפשף לך את הצורה", אבל זו פעם ראשונה שהן ננעלו אז זה מובן, הן פחות קשות מכפי שהן נראות, אז הופתעתי לטובה

      מחק
    2. הם התחילו לשפשף מאחור? כי הם נראות רחבות יחסית בצדדים.
      ואיזו מידה הזמנת?
      מעולם לא הזמנתי נעליים באסוס, או ברשת בכלל, רק בגדים, כך שאשמח לפידבק.

      וגברת, את קניינית מעולה.

      מחק
    3. קודם כל- תודה תודה :)
      הם התחילו לשפשף מאחור לכיוון הצדדים, אבל לא השאירו סימנים, אז מבחינתי הן עברו את מבחן הנוחות (יש נעלי בובה שהן קשות כמו אבן ולמדתי לא להתקרב אליהן- כאן זה לא הסיפור).
      אני מידה 35.5 ומזמינה באופן קבוע מידה UK 3, באסוס זו פשוט מידה מושלמת בשבילי, אז נסי להיעזר בקנה המידה הזה.

      מחק
    4. תודה!

      עד כמה הם חמות (כי הן סינטטיות)?

      מחק
    5. יותר חמות מכפכפים אני מניחה, אבל לא הרגשתי שהרגליים שלי נצלות בהן, הן דווקא אחלה מהבחינה הזו

      מחק
  4. בדיוק הסתכלתי עליהן היום! כאלה חמודות

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אפשר שלא? הן נעליים שדורשות ליטוף :)

      מחק
  5. התיק התיק..חושקת בו כבר הרבה זמן. מתלבטת בגלל שאמור להתגורר בו לפטופ :)(11.6)מה גודל הלפ טופ שלך?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top