יום שבת, 1 ביוני 2013

בחזרה לטוב והמוכר

הכותרת של הפוסט מתייחסת גם לחזרה לנושאים הרגילים, אחרי שהפוסט הקודם קצת טלטל את מבנה הבלוג (לפחות בעיניי) וגם חזרה לפריטים אהובים שלא כל כך יצא לי ללבוש בקיץ הקודם וחבל. החולצה שאני לובשת כאן, מגולף, היא מתנה ותיקה מאמא ואחת הרכישות הטובות ביותר שלי מהרשת.

החצאית היא מציאת איביי מהימים שבהם עוד היו לי מציאות כאלה והיא שייכת למעצב Malene birger. למעשה, רק הנעליים כאן הן יחסית טריות, מאסוס, אבל מאחר שגם עליהן כבר כתבתי באחד הפוסטים הקודמים- יוצא שהפוסט הזה לא מצליח לחדש הרבה וגם זה נחמד.

 לפעמים מרענן לשלוף פריטים ישנים ואהובים מהארון ולא רק להתרגש מרכישות חדשות. אפרופו רכישות חדשות והרהורים לגבי קניות באופן כללי, ממליצה לכם לקרוא את הפוסט המעולה של ישראלה שעוסק באמנת הקניות שלה. אמנם הרגלי הקניות שלי מייצגים בדרך כלל את ההיפך המוחלט של כל מה שמופיע בפוסט, אבל זה בהחלט המקום שאליו אני שואפת ואני מקווה שאני נמצאת בכיוון הנכון.


3 תגובות:

  1. חולצה ממש חמודה! אני מאוד אוהבת את גולף, יש שם מציאות אפילו בשבילי, שאני בעלת טעם מוזר.

    ואכן מאוד כיף לשלוף מהארון בגד שכב שכחת מקיומו

    השבמחק
  2. יקירתי, אאוטפיט מקסים ואביבי והצבעים הולמים אותך מאוד!
    לדעתי לפעמים אפילו יותר כיף להתרגש מהפריטים שאת מוצאת אי שם בארון ולא לבשת המון זמן והם עדיין אופנתיים.
    נשיקות

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top