יום שני, 17 ביוני 2013

הגרלת my favorite things!



הרגשתם משהו שונה באוויר? אני מקווה מאוד, כי זה הזמן הזה בעונה להגרלה חדשה!  גם היא הפעם בסימן כל הדברים האהובים עליי ובכלל, כל הפריטים ההכרחיים עבור ליידיז עם חוש טעם מפותח, כמו הקוראות שלי למשל (לא, אני בכלל לא מתחנפת). אז ללא הקדמות מיוחדות, מתחילים!


הפריטים של ההגרלה נחים בתוך התיק הזה וכמובן שאני מגרילה גם אותו: מדובר בתיק ענק שהוזמן מאסוס עם הדפס הרטרו החביב הזה לכל אותן בוס ליידיז הקוראות את הפוסט. הוא הוזמן מאסוס והוא יכול לשמש אתכן כתיק נסיעות, קניות או אפילו סתם תיק ליום סידורים.


שני המוצרים הבאים הם של באת' אנד בודי וורקס! כי איזו מין לובה אני אם לא אגריל את הנרות שכבר הפכו לאהבת חיי? הפעם מדובר בסבון רחצה נוזלי Secret wonderland המועשר בחמאת שיאה ונר מתוק בשם Peach bellini, מושלם לכל עונה!


עכשיו אנחנו מדלגים היישר לקצות האצבעות עם לק בגוון Sapphire silk של אורלי ואיתו מיני חרוזים במבחר גוונים, ממש כמו של סיאטה! שתי שכבות מהלק עם חרוזים כחולים או סגולים מעל והנה, יש כאן מניקור קוויאר לתפארת!


עם כל הכבוד לכל הלפטופים והטאבלטים למיניהם, ליידי אמיתית לעולם לא מוותרת על מוצרי כתיבה ואם כבר- שיהיו מעוצבים! לפניכן פנקס רשימות קטן ומקסים של עליסה בארץ הפלאות ועט מקסים לא פחות מבית NEEYAR.


אחרי שהמניקור כבר מושלם וגם הפנקס ביד, הגיע הזמן להמשיך להתקדם למפרקי הידיים. הפעם מדובר בצמיד שאבי שיק כובש בצבע צהוב עם איור קטן של ציפור, גם הוא מאסוס.


הספר הבא הוא מאסט לכל חובבות האיפור והרטרו כאחד: Style me pretty גרסת האיפור ילמד אתכן איך ליצור לשחזר לוקים לפי עשורים עם הדרכות פשוטות ותמונות שעושות חשק.


ואם כבר הדרכת רטרו, הרי לא תוכלו להפוך לדיוות מהעבר בלי ריסים מלאכותיים! הריסים הם של חברת P2 הגרמנית ומגיעים עם דבק והוראות שימוש קומפלט, אידיאלי עבור מי שמעולם לא התנסתה בהם (כמוני למשל).


עכשיו נעבור לעיצוב הבית כי אני גרה בבית עליז וצבעוני- אז בא לי גם להדביק גם אתכן, אם תרצו או לא! מדובר בשרשרת דגלונים מקסימה בסגנון שאבי שיק שקרן המקסימה מ-D&W מסרה לטובת ההגרלה.


איי לאב יו מיס אטואל ועכשיו גם אתן תאהבו! אלו קישוטים מקסימים שאפשר לתלות על הקיר לצורך אירוח או אפילו סתם למטרת דקורציה. כל קישוט כזה מגיע עם סיכה שמאפשרת קיפול של הפריט ושימוש מחדש. 


אחרון חביב הוא ראש הצבי המשגע הזה שיאיר כל קיר! את החבוב הזה קיבלתי במתנה עבורכן ממורן, הלא היא Vintage hunter שכבר מכירה כנראה את הפטיש שלי לכל צבי, אייל ובמבי.

איך משתתפים?

1. יש להצטרף כמנויה של הבלוג, הרשימה מופיעה בתחתית הרשימה הזו תחת הכיתוב "הצטרף לאתר זה" (אם אתן כבר מנויות, אנא ציינו זאת בתגובה).

2. ללחוץ לייק לשלושה עמודי פייסבוק:

Fashion tails
מיס אטואל
Vintage hunter

שימו לב שבגלל שעמודי הפייסבוק הם חלק מהותי בתנאי ההשתתפות, מי שלא מחזיקה בחשבון פייסבוק פעיל לא תוכל לקחת חלק בהגרלה.

3. רוצות להרוויח כניסה נוספת להגרלה? לחצו לייק לפוסט בתחילת העמוד באמצעות תוסף הפייסבוק ו/או שתפו את ההגרלה בכל מדיה חברתית העולה על דעתכן (אבל אל תשכחו לשלוח לי לינק).

4. רשמו לי תגובה לפוסט כדי שאדע שאתן מעוניינות להשתתף ורשמו לי אילו סוגי פוסטים הייתן רוצות שיופיעו בבלוג.

סעיפים 1+2+4 הם הכרחיים כדי שקולכן ייספר בהגרלה.

ההגרלה תימשך עד ה-29 ביוני, מוצ"ש, בשעה 00:00. הזוכה שתיבחר באופן רנדומלי תקבל את כל המוצרים המופיעים בפוסט, על שמה אכריז יום למחרת. שימו לב- ההגרלה פתוחה לישראל בלבד. . הזוכה תתבקש לאחר מכן ליצור עמי קשר במייל luba891@gmail.com כדי לתאם מפגש. מאחר שהחבילה מכילה כבדה ושבירה, היא תימסר פנים מול פנים בלבד. ראש הצבי של Vintage hunter יישלח לזוכה בדואר ע"י מורן. אם הזוכה תחליט לא ליצור קשר איתי תוך 48 שעות, אגריל במקומה זוכה אחרת, גם כן באופן רנדומלי.
בהצלחה!

98 תגובות:

  1. כמה אושר וכיף בפוסט אחד! ביצעתי את כל השלבים ואני מעוניינת ולו רק בשביל ספר האיפור המושלם הזה!
    אני מאוד בעניין של מה בתיק, שאלת בפייס והנה גם כאן.

    השבמחק
  2. wooowww !!
    איזה יופי של הגרלה!!
    עשיתי את כל הסעיפים..
    והייתי רוצה לראות עוד פוסטים על מוצרים שאהבת ואת ממליצה עליהם:)

    השבמחק
  3. נהדר!
    ברור לגמרי שאני רוצה את הכל! בעיקר את ראש הצבי ;)
    היתי שמחה לעוד פוסטים על אירועי תרבות/אמנות בעיר (כמו הפוסט על צבע טרי)

    נשיקות :)
    הגרה

    השבמחק
  4. נהדר!
    ברור לגמרי שאני רוצה את הכל! בעיקר את ראש הצבי ;)
    היתי שמחה לעוד פוסטים על אירועי תרבות/אמנות בעיר (כמו הפוסט על צבע טרי)

    נשיקות :)
    הגרה

    השבמחק
  5. טוב שיש הגרלות, אחרת אני כל פעם מחדש מתעצלת למלא את המייל ולעקוב... (מה שלא אומר שאני לא מגיעה לכל פוסט ופוסט דרך הפייסבוק :) )
    אני מאוד נהנית מהפוסטים עם "מראה היום", ואשמח לראות עוד כאלה :)

    השבמחק
  6. Done Done Done !!!
    איזה כיף! מחזיקה לי אצבעות.

    השבמחק
  7. לדעתי זו ההגרלה הכי שווה שנתקלתי בה בבלוגספריה עד כה!
    אני ממש מחזיקה עכשיו אצבעות בתקווה לזכות!!!!!! :)))
    אני אשמח לראות פוסטים עם אאוטפיטים שלך (שאני מאוד אוהבת) או פוסטים על מוצרים מומלצים לתחומי החיים ("לייף סטייל") השונים...
    ועכשיו אני חוזרת להחזיק אצבעות!
    ענבל

    השבמחק
  8. הפוסטים שלך מאד מיוחדים! הצילומים אדירים ורק ללמוד ממך! המלצות על מוצרי טיפוח זה מהשהכי היתי רוצה לראות
    אשמח להתתתף בהגרלה עשיתי את כל השלבים כמובן

    השבמחק
  9. כיף :)
    אני כבר רשומה לבלוג.
    אשמח לראות יותר פוסטים על טיפוח.
    בהצלחה לכולן :)

    השבמחק
  10. איזה כיף!!!! כמו גדולה עשיתי את כל השלבים...
    אשמח לראות פוסטים לגבי שידרוג הלבוש/עיצוב הבית בזול...נחוץ בימינו אנו :-)
    בהצלחה לכולן!!!

    השבמחק
  11. וואווו איזה פוסט מתוק :) כל הפריטים מדהימים להפליא .
    ביצעתי את כל השלבים כולל שיתוף בדף הפייסבוק שלי ... להלן הלינק של השיתוף :
    https://www.facebook.com/strangelove100/posts/10151649692815890?notif_t=like

    הייתי מאוד שמחה לראות עוד פוסטים בנושא הום סטיילינג ... ומוצרים שאת אוהבת וממליצה עליהם :)

    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  12. אני מנויה ופוסטים של "מראה היום" גם, אבל שיהיה מראה היום של מונה.

    תודה,
    המעריצה הלא סודית של מונה.

    השבמחק
  13. Done!
    אחלה בלוג, ואחלה הגרלה!

    השבמחק
  14. היי,
    אשמח מאוד להשתתף בהגרלה הנפלאה :-)
    ביצעתי את כל השלבים.
    הנה הקישור לשיתוף בפייסבוק: http://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/10151716653803729

    הייתי רוצה שיופיעו בבלוג פוסטים על מוצרי וינטאג' ורטרו, וכאלה העוסקים בסרטים קלאסיים אהובים (כמו בפוסט הנוכחי עם עליסה בארץ הפלאות למשל).


    שיהיה המשך שבוע נהדר,
    נעמה

    השבמחק
  15. ווו הגרלה מדהימה, כל הפריטים מעניינים וכיפים וברור שהתנהגתי כילדה טובה ועקבתי אחרי ההוראות... חחחח , כיף כיף כיף!!! ברכות על ההגרלה המקסימה!

    השבמחק
  16. וואו איזו הגרלה כיפית!
    כל הסעיפים בוצעו, כולל לייק לפוסט בפייסבוק.
    אני אשמח להמשיך לראות את הדבר שאת כבר עושה כל כך טוב- שילובי אופנה וכלבים. כי באמת, יש יותר טוב מאופנה וכלבים?

    השבמחק
  17. וואו איזו הגרלה משובחת!
    אני אשמח להשתתף ומילאתי אחר כל ההוראות בדייקנות :)
    אשמח לראות עוד פוסטים על כלבים וחיות אחרות, עיצוב הבית ואופנה.

    השבמחק
  18. וואו איזו הגרלה משובחת!
    אני אשמח להשתתף ומילאתי אחר כל ההוראות בדייקנות :)
    אשמח לראות עוד פוסטים על כלבים וחיות אחרות, עיצוב הבית ואופנה.

    השבמחק
  19. אני מנויה כבר נצח לבלוג למרות שלא קיבלתי עדכון לפוסט הזה , אין לי מושג איך לעשות לייק לפוסט כמו שאמרת אבל אני אשתף אותו בפייס שלי
    https://www.facebook.com/natalovski/posts/10151671830172838

    ואני מתהההההה לזכות אז ברור שבא לי להשתתף ואני אחשוב על רעיון לפוסטים ואחזור אליך למה הראש שלי אטום כרגע (מבחן בחמישי )

    השבמחק
  20. אני מנויה כבר נצח לבלוג למרות שלא קיבלתי עדכון לפוסט הזה , אין לי מושג איך לעשות לייק לפוסט כמו שאמרת אבל אני אשתף אותו בפייס שלי
    https://www.facebook.com/natalovski/posts/10151671830172838

    ואני מתהההההה לזכות אז ברור שבא לי להשתתף ואני אחשוב על רעיון לפוסטים ואחזור אליך למה הראש שלי אטום כרגע (מבחן בחמישי )

    השבמחק
  21. אני לא יודעת מה קרה אבל התגובה שלי לא התפרסמה , בכל אופן אני מנויה כבר מליון שנה פה למרות שלא קיבלתי שום עדכון על הפוסט הזה או אחר כבר מלא זמן =\

    בכל אופן אני לא יודעת איך לעשות לייק אבל שיתפתי את הפוסט ועשיתי לייק לדפים וכמובןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן שאני רוצה להשתתף הכל מדהים פההההה
    ובהזדמנות אני אתן רעיונות לפוסטים הראש נעול (מבחן בחמישי)

    זה השיתוף
    https://www.facebook.com/natalovski/posts/10151671830172838

    השבמחק
  22. אני מזמן עוקבת מושבעת ואני מכורה מכורה לכלבים שלך, אני לא בטוחה עד כמה את אשת חתולים אבל הייתי שמחה אם יהיו לך גם כמה פוסטים לאצילות הזו על ארבע- החתול!!! עם כמובן אופנה ולייף סטייל! אני חושבת שהחתולים שלי רק מוסיפים למראה שלי יופי ואצילות ;) אז אשמח קצת מאלו...בהצלחה לכולם ולי כמובן!!! ושנזכה להמון פוסטים מבית לובה!

    שיתפי על הקיר שלי בפייסבוק כמובן!!!

    השבמחק
  23. הגרלה שווה!
    מה הייתי רוצה- שתמשיכי במה שאת עושה :-) אין קיטורים

    השבמחק
  24. ווואו איזו הגרלה שווה!
    עשיתי הכל (וגם לייק לפוסט בפייסבוק, לא בטוחה אם אפשר לקשר לזה).
    האמת שהייתי שמחה לשמוע על שיטוט וקניות ברשת(:

    השבמחק
  25. היי, אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר המון זמן אבל לא יצא לי להרשם אליו, אז עשיתי זאת עכשיו :)
    כמובן שעשיתי ממזמן לייק בפייסבוק לדף שלך ועכשיו עשיתי לכל השאר :)
    הייתי רוצה לראות עוד פוסטים על עיצוב הבית... :)

    דיאנה.

    השבמחק
  26. איזו הגרלה כיפית!
    עשיתי הכל (כולל לייק ושר בפייסבוק... https://www.facebook.com/yael.markovitzfestinger)
    מאוד אהבתי את הפוסטים שבהם היו תמונות של עיצוב הדירה שלך :)
    yaelfestinger@gmail.com

    השבמחק
  27. עשיתי את הכל 1 עד 4.:-P

    לגבי סוגי הרשומות - אני אוהבת את הפוסטים של האאוטיפיטים שלך. וואלה, ככה הגעתי אליך. :-P אני גם אוהבת את הבועות הנוספות לתמונות הצילי וגילי. :-) (מונה ופרי כמובן...)


    מירי

    השבמחק

  28. הגרלה נפלאה :-)
    ביצעתי את כל השלבים באהבה ושמחה!
    הנה הקישור לשיתוף בפייסבוק: https://www.facebook.com/talia.naiman, מקווה שזה מה שזה אומר...בכל מקרה שיתפתי:-)
    הייתי רוצה שיופיעו בבלוג פוסטים על מוצרי וינטאג' ורטרו, רהיטים מגניבים, קופסאות וספרים:-)

    השבמחק
  29. איזו הגרלה שווה. הספר נראה לי מהמם. אשמח להשתף. עשיתי הכל. אני אוהבת במיוחד פוסטי אאוטפיטים וסקירות. ואת הצילומים הנפלאים

    השבמחק

  30. איין עלייך לובה..כל פעם את מפתיעה מחדש...במוצרים באיכות...וכמובן בהשקעה שלך לנו הקוראות.....מאוד רוצה להשתתף...אני מנויה כבר לבלוג....ונהנת ממנו וגם מדף הפייסבוק שלך עשיתי שיתוף ולייק לפוסט הזה ולשלושת העמודים (לאחד מהם כבר עשיתי לייק מזמן)...הייתי רוצה לראות פוסטים על איפור רטרו ואייך יוצרים מראה רטרו אך עכשוי בלוק....

    השבמחק

  31. איין עלייך לובה..כל פעם את מפתיעה מחדש...במוצרים באיכות...וכמובן בהשקעה שלך לנו הקוראות.....מאוד רוצה להשתתף...אני מנויה כבר לבלוג....ונהנת ממנו וגם מדף הפייסבוק שלך עשיתי שיתוף ולייק לפוסט הזה ולשלושת העמודים (לאחד מהם כבר עשיתי לייק מזמן)...הייתי רוצה לראות פוסטים על איפור רטרו ואייך יוצרים מראה רטרו אך עכשוי בלוק....

    השבמחק
  32. היי לובה. קודם כל רוצה לציין שמאד אוהבת את הבלוג שלך. אני אוהבת את הפוסט שלך על האיפורים והאאוטפיטים. אני מנויה לבלוג שלך עוד בגלגול הקודם בבלוג השני. עוקבת אחרייך מאז ומתמיד. שיתפתי וגם עשיתי ליייק. https://www.facebook.com/mali.shragay מקווה שאזכה. בהצלחה לכולם.

    השבמחק
  33. לובה אהובה, אין מצב שאני מפספסת כזאת הגרלה!!! כבר עכשיו מריירת על הספר...
    רוצה להמשיך לראות בגדים שאת קונה מאסוס שבאתר נראים זוועה ועליך אליפות!!!
    (ולא שכחתי אותך מחר שולחת:)

    השבמחק
  34. היי לובה, אשמח לראות עוד פוסטים של אאוטפיטים (כמובן) עיצוב, וכל הדברים הקטנים והמקסימים שאת רוכשת (ומשום מה את מתעקשת לתת לנו... :-) ) וכמובן כמובן כמובן תמונות של פרי (ויומן שלה!), מונה וכל כלבי האומנה המתוקים שאת אוספת. אשמח גם לסרטוני וידאו (tutorials וכדומה) אם את מוכנה לכך. שיתפתי בפייסבוק: https://www.facebook.com/felix.tzigelman (אני ובעלי בשותף בפייס..)ובאינסטוש (instagram: hadarg76). עכשיו כל שנותר לי לעשות זה לפזר אנרגיות חיוביות לעולם ולאלוהי הדברים הקטנים ולהזמין את הזכייה בהגרלה הזו אליי... :-) רק טוב!

    השבמחק
  35. איזה הגרלה כייפית לובה!! עקבתי, לייקקתי, שיתפתי ואהבתי! תמיד שמחה לראות אצלך כלבלבונים מתוקים וכל מה שקשור לבית.

    השבמחק
  36. איזה הגרלה כייפית לובה!! לייקקתי עקבתי שיתפתי ואהבתי! תמיד שמחה לראות אצלך כלבלבונים מתוקים וכל מה שקשור לבית.

    השבמחק
  37. הי לובה, אני מנויה כמובן ואשמח להשתתף בהגרלה המגניבה!
    אני אוהבת לקרוא פוסטים שלך על עיצוב- בית, לבוש, הרחוב שבחוץ - מה שבא לך, ואני תמיד רוצה לקרוא מאלו עוד!

    השבמחק
  38. איזה כיף, כבר מנויה, וכבר אוהדת את שלושת העמודים:)

    השבמחק
  39. הלוואי ואני אזכה:) כבר מנויה ואוהבת את שלושת העמודים בפייסבוק;) כמובן ששיתפתי למרות שאני רוצה לזכות;)

    השבמחק
  40. איזו הגרלה שווה ! אשמח להשתתף :)
    אשמח לראות בבלוג מוצרים ואיפור המתאימים לקיץ.
    כל השלבים בוצעו :)

    השבמחק
  41. אשמח להשתתףףף כל השלבים בוצעו! הלוואי ואזכה..
    מפרגנת מאוד לבלוג ומנויה...

    השבמחק
  42. בא לי לזכותתתת!!! בלוג מהמם מנויה ונהנית מכל רגע!

    השבמחק
  43. איזו הגרלה שווה!
    מנויה של הבלוג, ועשיתי לייקים לדפים...
    אשמח לראות עוד פוסט של עיצוב הדירה, אני תמיד אוהבת להסתכל על רעיונות של אנשים אחרים ולשפר את הדירה שלי :)

    השבמחק
  44. יופי של הגרלה ויופי של שיתוף פעולה עם כמה מהנשים החביבות עליי.

    עשיתי לייק, ועוד לייק והיו גם לייקים קיימים. נהדר.

    השבמחק
  45. יופי של הגרלה עם הבנות הכי שוות, קרן ומורן.

    אשמח כמובן להשתתף. וכל הלייקים בוצעו.

    נהדרת שאת.

    השבמחק
  46. וואו הגרלה מקסימה!!
    מנויה מזמן, ביצעתי את כל השלבים :)
    אשמח לראות עוד פוסטים בנושא איפור וטיפוח, ופוסט מה בתיק שלי..

    השבמחק
  47. מההגרלות השוות!!! מתה לזכות :-)
    מנויה כמובן, עשיתי את כל הלייקים הנדרשים, וגם שיתפתי...
    https://www.facebook.com/racheli.zusiman/activity/10151651414445349

    השבמחק
  48. מעוניינת להשתתף!!!! :):):)

    השבמחק
  49. וואו!!! מזמן לא ראיתי כזו הגרלה נפלאה עם כל כך הרבה דברים שקולעים בול לטעמי.
    ובכלל, זה ללא ספק אחד הדברים שמשכו אותי לבלוג שלך - הטעם היחודי והמצוין שלך.
    אני אוהבת במיוחד פוסטים בנושאי עיצוב הבית ואאוטפיטים - הם תמיד נותנים לי השראה.
    מנויה לבלוג כאן ובפייסבוק ממזמן, ועכשיו גם עשיתי לייק לשניי הדפים הנוספים (שהם, אגב, ממש מקסימים, כך שזה כבר היה שווה...)
    הלוואי שאזכה :)

    השבמחק
  50. אין יותר מעוניינת ממני:)

    השבמחק
  51. אין יותר מעוניינת ממני:)

    השבמחק
  52. הגרלה מגניבה ושווה ביותר! מנויה לבלוג ועשיתי לייק לשלושת העמודים. אשמח לראות עוד פוסטים בנושאי איפור, טיפוח וגם בישול צמחוני/טבעוני :)

    השבמחק
  53. הגרלה מגניבה ושווה ביותר! מנויה לבלוג ועשיתי לייק לשלושת העמודים. אשמח לראות עוד פוסטים בנושאי איפור, טיפוח ובישול צמחוני/טבעוני :)

    השבמחק
  54. איזו הגרלה מגניבה! אני אשמח להשתתף בה כמובן. :)
    לגבי פוסטים, עוד קצת על עיצוב - בית ואופנה ובכלל יהיה אחלה. וכלבלבלים, הו כלבלבים! :)

    השבמחק
  55. אחלה הגרלה!
    ביצעתי את כל השלבים (לייק לעמוד הפייסבוק + מעקב במייל כבר יש ממזמן. עכשיו הוספתי את השאר :) ).
    אני אוהבת לקרוא סקירות על מוצרים.
    בהצלחה!

    השבמחק
  56. אני אוהבת את כל מה שאת כותבת. במיוחד אני אוהבת סקירות על מוצרי איפור. אחלה הגרלה. הלוואי ואזכה.

    השבמחק
  57. אני אוהבת את כל מה שאת כותבת. במיוחד על מוצרי איפור וטיפוח. אחלה הגרלה. הלוואי ואזכה.

    השבמחק
  58. ווואו! הלוואי ויתמזל מזלי! מאיפה את מקריצה את כל האוצרות האלו?
    (קוראת נאמנה מסלונה!) (:

    השבמחק
  59. בהמשך לתגובה:
    כמובן הייתי מעונינת לקרוא על טיפים מאירי עיניים הפקות אופנה ביתיות...וגילויי אוצרות!(:

    השבמחק
  60. האמת שחלמתי על השיר הזה אתמול בלילה... אז הייתי חייבת להשתתף!
    וגם באמת אלו הדברים המטורפים והמדליקים ביותר שאפשר להתפנק איתם - ובטח עם תחילתה של תקופת המבחנים :)

    השבמחק
  61. וואו חלמתי על השיר הזה אתמול בלילה... אז הייתי חייבת להשתתף!
    הגרלה ממש מפנקת ומדליקה, בייחוד בפתח תקופת המבחנים...

    השבמחק
  62. איזה דברים מדהימים!
    הייתי מעוניינת לקרוא פוסטים על סידור ארון בגדים וגם נעליים.

    השבמחק
  63. עשיתי את כל השלבים וכמובן שאני כבר מנויה לבלוג.. אחת ההגרלות הכי שוות שהיו!!
    אשמח לראות עוד פוסטים כאלו על מוצרים שאת אוהבת במיוחד, מכל התחומים, גם מהארץ וגם מחו"ל

    השבמחק
  64. עשיתי את השלבים, גם מנויה לבלוג... חבל שלא גיליתי אותך קודם לכן! את מתחזקת בלוג מקסים.
    אני ממש אשמח לראות פוסטים על חנויות הבגדים האהובות עלייך, טיפים לסטיילינג וכו'.

    השבמחק
  65. היי לובה,

    עשיתי את כל השלבים :)
    אשמח לראות פוסטים של לוקים שלך, את מתלבשת מאוד יפה ומעורר השראה
    וגם, פוסטים על רכישות ברשת

    תודה על ההגרלה :)
    אפרת

    השבמחק
  66. OH MY FUCKING GOD.
    זה הדבר הכי קסום שראיתי איי פעם :O
    ספר איפור לפי תקופות זה פשוט גאוני!
    עשיתי את כלל השלבים ופרסמתי בפייסבוק!
    מקסים.
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  67. הגרלה כיפית!
    כמובן שאני כבר עוקבת אחרי הבלוג בפייסבוק וגם במיילים ועשיתי לייק ל-2 העמודים האחרים גם.
    כיף לקרוא את הפוסטים שלך ולראות את הלוקים מלאי ההשראה שלך :)

    לירון

    השבמחק
  68. אויייי כל כך רוצה שזה כואב ((-:

    השבמחק
  69. רוצצה צצצה צצהההההההההההההההההההה

    השבמחק
  70. טוב אז ברור שאני מנויה לבלוג שלך.
    וברור שאני רוצה להשתתף בהגרלה!
    ועשיתי לייק בפייס לכל השלושה!
    איזה פוסטים? הגרלות! :-) (בכללי תמיד כיף לקרוא את הבלוג שלך)

    השבמחק
  71. עשיתי לייק לפוסט הזה וגם שיתפתי בפייס!

    השבמחק
  72. איזה יופי של מתנות :) איך את מוותרת עליהן?
    אני אוהבת לקרוא פוסטים חוויתיים שלך.

    השבמחק
  73. א. בלוג מהמם (ברור שאני מתחנפת) ב. עשיתי לייק וכו ונהייתי מנויה הלווווואי שאזכה ג. הכי אוהבת פוסטים בנושא עיצוב הבית אהבתי מאד את המרפסת שלך וגם יישמתי חלק מהרעיונות , כלומר העתקתי
    תודה

    השבמחק
  74. מנויה של הבלוג - checked
    לייק לשלושת עמודי הפייסבוק- checked
    מעוניינת להשתתף - checked :)

    מעוניינת לראות עוד פוסטים בנוגע לעיצוב הבית. אני מאוד מתחברת לטעם שלך.
    בנוסף, אולי הדרכות איפור (בתוספת וידאו :))?

    השבמחק
  75. אחלה הגרלה!!
    מעוניינת לראות עוד פוסטים של עיצוב הבית.. ואולי איזה DIY שאת עושה (אם את עושה)

    השבמחק
  76. דברים פשוט יפייפיים!!!
    ביצעתי את כל השלבים, בנוסף עשיתי לייק לפוסט :)
    הייתי רוצה לראות פוסטים על עיצוב הבית, בנוסף הייתי שמחה לראות פוסט של "מה בתיק".

    בלוג פשוט מקסים, אני נהנת מכל פוסט.

    השבמחק
  77. איי לייק יו מזמן
    ומנויה לבלוג עוד לפני כן :-)
    עשיתי לייק גם לשני האחרים - נראה ממש מבטיח!
    מאד הייתי שמחה לראות פוסטים על סטיילינג - לבית ולגוף.

    תודה!

    השבמחק
  78. איזו הגרלה בטוב טעם
    ממש דברים מקסימים שרואים שרק את יכולה ללקט אותם
    בטח ובטח שאני רוצה להשתתף בהגרלה ואולי אני אזכה ואשתמש בהם בחתונה שלי שתהיה
    חבר שלי הציע לי לפני שבועים

    השבמחק
  79. הגרלה ממש שווה ומגניבה :)
    אשמח להשתתף וביצעתי את כל השלבים.
    ואני אוהבת את הפוסטים שלך כפי שהם, אז את לא צריכה לעשות משהו שונה או חדש :)

    השבמחק
  80. הגרלה ממש שווה ומגניבה :)
    אשמח להשתתף וביצעתי את כל השלבים :)
    ואני אוהבת את הפוסטים שלך כפי שהם עכשיו. הם מיוחדים ובאמת שלא נתקלתי בעוד בלוג ישראלי כמו שלך, אז אל תשני כלום ותמשיכי ככה :)

    השבמחק
  81. היי נרשמתי כמנויה אבל נראה לי שעם מייל אחר...זה בעייתי?
    בכל אופן אחלה הגרלה...
    אשמח לקרוא פוסטים על טיפוח עיצוב וסטייל אישי....

    :)

    השבמחק
  82. אשמח להשתתף בהגרלה, כבר מנויה לבלוג כמובן!
    הייתי רוצה לראות טוטוריאלים לאיפור/ סטיילינג המהמם שלך, ועוד הצצות לאוספים שלך!

    השבמחק
  83. היי! איזו הגרלה מפנקת...
    נרשמתי, לחצתי לייק לעמודים ושיתפתי בפייסבוק: https://www.facebook.com/tali.mittelman
    אני הכי אוהבת פוסטים על בגדים...במיוחד אם הם מאסוס :)
    תודה!

    השבמחק
  84. אשמח להשתתף בהגרלה,

    השבמחק
  85. היי, הגרלה מהממת, עשיתי הכל ואני הכי אוהבת סקירות אאוטפיטים ותמונות של כלבלבים :)

    השבמחק
  86. לא יודעת אם אני מגיעה ברגע האחרון או באיחור של 10 וחצי שעות אבל אנסה את מזלי בכל מקרה עם התחרות המגניבה :) התוכן שאני הכי אוהבת הוא אופנה ועיצוב הבית. בכל מקרה לא באמת חסר לי בבלוג כלום, פשוט תמשיכי כך :)

    השבמחק
  87. הגרלה נפלאה!
    ביצעתי את כל השלבים.
    אהבתי במיוחד את הפוסטים בהם הראת את עיצוב הבית. שאבתי השראה :)

    השבמחק
  88. וואו איזו הגרלה מטורפת! ברור שנרשמתי בגלל המחברת, כן?
    אני הכי אוהבת את הפוסטים של אוספי המעצבים והחנויות המיוחדות שאת מוצאת ברשת, או של אמנים מוצלחים. תמיד מוצאת משהו שקולע לטעם שלי.

    השבמחק
  89. ביצעתי את כל השלבים, איזה כיף גילית לי מלא דברים חדשים ומגניבים ! חבל שאני בעוצר קניות :(
    אני מתה על המחברת, אשמח לשמוע על עוד מוצרי נייר מגניבים !

    השבמחק
  90. הגרלה מגניבה! אהבתי את הכל ואשמח להשתתף.
    אני אוהבת לקרוא על אוספים... אוסף תיקים, איפור וטיפוח, וינטג'.

    השבמחק
  91. אחלה הגרלה!
    אני בעד התמהיל הנוכחי - בגדים, איפור, כלבים, עיצוב...

    השבמחק
  92. הגרלה שווה!
    ביצעתי את כל השלבים (כולל לייק לפוסט)
    https://www.facebook.com/sapir.ivri
    ואשמח לראות עוד פוסטים על עיצוב והום סטיילינג, כי ניכר שזה באמת הדבר האוהב אלייך (וגם אליי!)
    sapir_i@walla.com

    השבמחק
  93. איזו הגרלה שווה, בדיוק מה שיכול לשפר את מצב הרוח שלי אחרי סופ"ש של לימודים למבחן...
    ביצעתי את כל השלבים ושיתפתי- https://www.facebook.com/profile.php?id=665964284
    אני הכי אוהבת את הפוסטים שלך על עיצוב הבית, זה נותן לי השראה וחשק לשנות ולעצב.
    1tetnun1@gmail.com

    השבמחק
  94. איזו הגרלה שווה! כמובן שאני כבר מנויה ולייקקתי כפי שנדרש. מיד משתפת גם בדף הבלוג שלי. בהצלחה לי! :)

    השבמחק
  95. היי :)
    ביצעתי הכל + שיתפתי בפייסבוק https://www.facebook.com/andra.franciscato/activity/10151540309623925?og_perm_src=RECENT_ACTIVITY

    הפוסטים האהובים עליי הם ביקורות של מוצרים + טיפים לעיצוב הבית. את מאוד יצירתית ואני תמיד מקבלת רעיונות מקוריים ממך!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top