יום שני, 6 במאי 2013

אהבה לא קונים בכסף (ואולי כן?)

כן, אני יודעת, אנחנו כבר לא בדיוק נמצאים על קו התפר בין אפריל למאי וגם המוצרים שמופיעים כאן בפוסט אינם אך ורק מוצרי איפור (למעשה, אלו אפילו נמצאים בעמדת מיעוט), אבל אם אתם אוהבים אותי- סימן שתאלצו לקבל אותי כמו שאני, גם כשאני מאחרת ואפילו כשאני חורגת מהפורמט שקבעתי בעצמי.

נתחיל בכל זאת במוצרי האיפור במקבץ כדי לא לבייש את הפירמה:

 
פלטה Rue De rivoli של גארלן: הפלטה הזו נרכשה מתוך מניעי קנאה, לאחר שראיתי את השרונה אוחזת באריזתה היוקרתית וחשתי חמדנות עזה. במשך תקופה ארוכה שנאתי אותה, אפילו ניסיתי להחליף או למכור אותה, אתם מבינים. הרגשתי שהיא לא מספיק פיגמנטית ולכן כל צבע שאעמיס על העפעף ייראה בסופו של דבר זהה לשני. החלטתי שזהו דינם של מוצרים שנקנו מתוך חטא וזנחתי אותה בצד. עם בוא האביב, כשאיבדתי את החשק להתאפר בצלליות עזות ולחיות בתיאום- החלטתי להעניק צ'אנס נוסף לפלטה הזו, שיחקתי איתה קצת וקיבלתי תוצאות משביעות רצון. זה לא שלפתע פתאום היא הפכה להיות פיגמנטית וכל הזמן הזה השתמשתי בה לא נכון, אלא זו פשוט העונה הזו בשנה שבה בא לך משהו עדין, מתוחכם ולא בוטה- בדיוק כל המהות של הפלטה הזו.


Premium B.B של אנה לוטן: את הדוגמית הזו קיבלתי במתנה מחברה שהבטיחה לי כי מדובר במוצר שלא יהיה כהה מדי עבורי ואף איימה שאם אכן יתגלה שהוא כזה- סימן שאני שקופה לחלוטין. בעוד שהאיום הזה ממשיך להדהד בראשי, ניסיתי לראשונה את המוצר וגיליתי שהאיומים שלה היו מוצדקים- הוא אכן טיפה כהה מדי עבורי. אחרי כמה ניסיונות שבהם טשטשתי אותו היטב, גיליתי את היתרונות הרבים שלו: הוא קל להנחה, בעל כיסוי גבוה יותר מכל BB שהכרתי ולא נוזל מהפרצוף. אז נכון, אני שקופה, אבל אני גם בחורה של פשרות ולכן הוספתי אותו למועדפים למרות שהוא לא בדיוק בגוון המתאים.


הפריט הבא שעליו אמליץ יהפוך אותי לרמאית: לא נהניתי ממנו לאורך כל אפריל ואפילו לא בסיומו של החודש. מדובר במוצר שנשלח אליי ממש עכשיו, בתחילת מאי ולמרות זאת החלטתי לשלב אותו בפוסט מועדפי אפריל. אם אתם מכירים אותי אתם בוודאי יודעים שאני מתקשה לדחות סיפוקים ולכן החלטתי שאין טעם להמתין לפוסט המועדפים של מאי כשברור לי שאני מאוהבת במוצר הזה כבר עכשיו. מדובר בשלגיית וונדר וומן מהממת מבית היוצר של פוגי נעים או היצירה היפה ביותר שאי פעם רכשתי מפוגי עד ליום זה (והייתה תחרות קשה!).


משם אנחנו מדלגים לסניקרס קיציים שהוזמנו מאסוס ומעוררים בי חיוך כי הם נוחים באותה מידה שבה הם מזכירים לי נשכחות. הם עלו 7 פאונד (כבר אזלו מהאתר) ולא ברור לי מדוע התלבטתי כל כך הרבה זמן בין הגרסא הזו לבין הגרסא התכלכלה שלהם, עד שכבר היא אזלה ונשארתי רק עם האפורות. אני תמיד נועלת אותם בימים שבהם אני יודעת שתצפה לי הליכה ארוכה ועד כה הן מעולם לא בגדו בי. הן נראות נהדר עם מכנסיים ואפילו עם שמלמלות קיץ. כעת רק נותר להמתין שהזוג יחזור בגוון כזה או אחר לאתר כדי שהפעם לא אצטרך להתלבט אפילו לרגע.


חומרי הקריאה עליהם אמליץ כאן בפוסט כנראה לא יפתיעו איש: את מגזין Frankie הזכרתי כבר באחד הפוסטים הקודמים ,אבל הוא כל כך מלהיב אותי שהרגשתי צורך להמליץ עליו גם הפעם. אני לא מגדירה את עצמי כטיפוס של מגזינים. כמות הפרסומות שמופיעות בהן מרגיזה אותי ולעתים הערך היחידי שאני מקבלת מהם זו דוגמית הבושם שאני מורחת על עצמי תוך כדי הדפדוף בין העמודים. מגזין פרנקי הוא לא כזה, אלא באמת ובתמים יש בו מה לקרוא וזו גם הסיבה שמהדורת מאי- יוני כבר עושה את דרכה אליי מאוסטרליה הרחוקה.


גם הספר שמופיע כאן לא יפתיע איש, שכן נושא השיחה היחידי שלי מאז שגיליתי את נפלאות "משחקי הכס" הוא- ניחשתם נכון- משחקי הכס. כבר בתחילת העונה הראשונה היה לי ברור שאצטרך להתמסר לסדרת הספרים הזו ארוכה ככל שתהיה, תחושה שרק התעצמה מעונה לעונה ולכן הנה אני כאן.


את המוצר האחרון ברשימה רכשתי ממעצבת מתחילה- Hagara stuff, בעת שהגרילה את אחד הפוסטרים המקסימים שלה לקהל הפייסבוקאים. החלטתי שאין צורך לחכות שאנסה לזכות בהגרלה (מה שכמעט לא קורה לעולם) ומיהרתי לרכוש ממנה תמונה ממוסגרת של כלב ממושקף, עם קרניים ולבוש בבגדי מד מן. נשמע לכם פריקי? כנראה גם לשאר היקום, אבל לי יש שריטה קשה מאוד לגבי האנשת כלבים וחיות בכלל (מין צדק פואטי, אני מניחה) ולכן אני אוספת באדיקות דמויות בסגנון. מוזמנים להציץ בטאמבלר של המוכשרת הזו.



3 תגובות:

  1. הפלטה הזו ניראת כמו משהו שלא הייתי מתקרבת אליו גם לא בעוד מאה שנה, בטח לאור המחיר. כשאני מוציאה סכומי עתק על איפור, לפחות שיהיה שימושי למשך יותר מיומיים בשנה.
    משחקי הכס זו התמכרות, בלעתי את הספרים, רק שזה הוריד לי את כל החשק מהסדרה. מבחינתי זה או ספר או סדרה לצערי, ביחד זה כבר טו מאץ'.
    LOL מוקסינים? התבלבלו שם באסוס. סניקרס דומות אפשר למצוא ב-H&M שם קניתי ב-60 ש"ח :)

    השבמחק
  2. הBB מעולה, אולי בקיץ הגוון יתאים לך (את בטח לא מסוגלת להשתזף, בעיה של שקפקפים כמוך), הצלליות מפתות פחות, אני גם קוראת את משחקי הכס וזה לא מהסדרות המרתקות שקראתי בחיי, אני כבר כמה חודשים בספרים השניים, כמה חודשים יותר מדי... התמונה ניראת כאילו נוצרה בשבילך, והיית חסרה פה. זהו, סיימתי.

    השבמחק
  3. הפלטה מהממת ביופיה (גם בפנים וגם בחוץ).
    אני חייבת להתחיל לקרוא את משחקי הכס, אומרים שהוא הרבה (הרבה) יותר טוב מהסדרה.
    והסניקרס... איך פספסתי?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top