יום שבת, 25 במאי 2013

לבשי צלחת, נערה

עוד לפני שאראה לכם את הלוק עצמו, אגלה לכם כי זו ההשראה שלו:


חלקכם עלולים לשאול ואולי גם בצדק, מדוע אישה צעירה (מתחת לגיל 75 הכוונה) כמוני, תרצה להתלבש בהשראת הדפסי צלחות. ובכן, בתור מישהי שחיפשה במשך תקופה ארוכה צלחת לתלייה על הקיר בעלת הדפס דומה לזה שמופיע כאן בפוסט- למצוא אותו בגרסת השמלה היה סוג של "הדבר הטוב הבא".

אגב, הייתי שמחה גם ללבוש ריפודי ספות, בדי וילונות וכל דבר שקשור בנפלאות המטבח שלי, שכן כפי שאומר הפתגם המפורסם: If you can't hang it- wear it!


 אני לובשת: שמלה- Awear מאסוס, שרשרת- לאנווין עם H&M, נעליים- Newlook, תיק- ישן, מתנה מאמא


כמה קטנות נוספות כדי שלא תחשבו שהכל אצלי סובב סביב צלחות (אם כי, זה לא רחוק מהמציאות):


אייטם מעניין בכיכובה של ליב טיילר התפרסם היום ב- Into the gloss ומעניק הצצה לאמבטיה ולכל חטיבת האיפור שלה. המוצרים בהם היא משתמשת: הרבה ז'יבנשי (כצפוי), אך גם בקה ואיב סאן לורן. השפתון האהוב עליה הוא דווקא מטופשופ. היא מספרת שלדעתה החלק החשוב ביותר בשגרת הטיפוח הוא הפילינג וגם מגלה כי התוכניות שלה בעתיד הן להוציא ספר עם סודות טיפוח ואפילו ליין טיפוח הנושא את שמה. בהתחשב בעובדה שלא ראיתי אותה משחקת בשום סרט מאז שהייתי בת 12, אני אומרת- לכי על זה!

לאייטם המלא

ולסיום, אחד הסרטונים היפים והענוגים שראיתי- נוצר במטרה לקדם את הבוטיק Rock my boutique של בלוג החתונות Rock my dress. לא רק לכלות וחובבי חתונות.


4 תגובות:

  1. השמלה פשוט מעולה. ההדפס משובח. וללבוש ריפודים וצלחות מופיע ברשימת ה-TO DO שלי כבר שנים.

    השבמחק
  2. אני איתך בענין של ללבוש צלחות / וילונות / ריפוד, השמלה פשוט מהממת ושילבת אותה כלל כך יפה! בדיוק ראיתי שגם אליקס העלתה פוסט בסגנון וזה עשה לי ממשהו חשק לאיזו שמלת פורצלן משלי...
    http://www.thecherryblossomgirl.com/the-lion-sleeps-tonight/25222/

    השבמחק
  3. הדפס מקסים! ומחמיא לך מאוד

    השבמחק
  4. אפשר לשאול כמה שאלות על השמלה?
    באיזו מידה הזמנת?
    איך הבד?
    האם זה שקוף?
    האם השמלה תתאים לבעלות חזה גדול יותר?
    האם ניתן לשלוט בגודל החגורה הכחולה?

    תודה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top