יום רביעי, 22 במאי 2013

יש לי פטל- נום נום נום!

הפוסט הזה היה אמור לעלות כבר בתחילת השבוע, אבל כמו כל הפוסטים מלאי התירוצים שאי פעם נתקלתם בהם- גם זה נדחה מטעמי עבודה/ עומס/ חתול חולה. כדי לכפר על עניין העיכובים, הכוכב של הפוסט הזה יהיה לא אחר מאשר הפטל, אותו קטפתי במו ידיי. לא תגידו שאני לא מפנקת אתכם.

אם תהיתם איך הגעתי לקטיף הפטל, אז דעו שלפני כמה חודשים קראתי את הפוסט של אביטל, בו היא סיפרה על קטיף הנוריות וחלמתי בערך מאותו רגע איך גם אני מסתובבת בשדה קסום של נוריות וקוטפת אותן אחת אחת לצלילי נעימות נבחרות מתוך "עלובי החיים". התאכזבתי מאוד לגלות שהקטיף כבר הסתיים (כחודש לאחר מכן, לא מפתיע) ובלבי נשארה אותה כמיהה לא ברורה לקטוף בשדות.

נדמה לי שזו הייתה מארי אנטואנט, או אולי ג'ודי ניר שלום מוזס, שאמרה- אם אין נוריות, תקטפו פטל! וזה בדיוק מה שעשיתי: גיליתי שבקטיף קפלן, הממוקם בכפר חיים, מציעים בעונה זו של השנה קטיף של פטל ותותים. מאחר ואינני מתגוררת באירופה ופטל הוא אינו עניין שבשגרה אצלי, חשבתי שקטיף כזה יכול להיות מרענן ונחמד.

בעלות של 25 שקלים לאדם תקבלו גישה לקטוף ולאכול במקום כמה פטל שתרצו. במידה ותרצו גם לקחת טייק אוואי הביתה, תתבקשו לשלם 35 שקלים לקילו. מה אומר לכם? בילוי נחמד וטעים לזוגות, הורים וטף, אשאיר לכם כמה תמונות שצילמתי באותו יום להתרשמות:


5 תגובות:

  1. אויי נראה מקום מקסים!!! :)
    בדיוק הייתי בצפון גם בקטיף והיה מדהים!
    איזה כייף זה פירות יערררר!! יאמייי 3>

    השבמחק
  2. אני כבר משדלת את בעלי שניסע לשם גם, התמונות מהממות! בא לי פתל וכמה שיותר :)

    השבמחק
  3. אצל אימי בחצר היה המון פטל, ערימות של פטל. כל עונה הבית היה מתמלא פטל, ריבת פטל, שייק פטל... ויום אחד אחותי עשתה "גלגלון" ונחתה על שיח פטל (לא נעים בכלל) ומאז אין פטל.

    השבמחק
  4. מצאת לי אטרקציה ליומולדת!
    פטל ותותים- הנה אני באה!!

    השבמחק
  5. רעיון נפלא ומרענן לבילוי !
    אני אוהבת פטל על כל צורותיו.
    אאמץ לי את הצעת הטייק אווי כדי להכין מהם גם שייק פירות טעים בבית :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top