יום שישי, 17 במאי 2013

פוסט אורח: כתביה הסודיים של מונה

בהשראת הסרטון הזה, פנתה אליי מונה וביקשה לחלוק מעט מעולה המופלא והמסתורי, יחד איתכם הקוראים. היא טענה שאולי זה יביא כמה כניסות לבלוג האומלל ועדיף לטובת המוניטין שלי לארח כאן סוף סוף מישהו בעל דעה אמיתית. הסכמתי.

השליטה משמיעה קולות צייצניים בנוכחותי. אני חוששת שהיא סובלת מבעיה נוירולוגית
יומני היקר שלום,
יום ראשון היום ואני יודעת זאת כי בעלת השליטה בבית- במקום להוציא אותנו לטיול בשעה המיועדת- מצליחה לגרור את עצמה מהמיטה רק שעה מאוחר יותר. כשנגיע לגינה נמצא שם רק את ריחם המתפוגג של הכלבים ואחוריהם.

השבוי מבסס את מעמדו
יומני היקר שלום,
אני כותבת לך פעם שניה הלילה כדי לספר לך כמה קר לי, קר לי כל כך. השדה הגדולה מתעקשת לישון צמוד אליי, היא חושבת בטעות שאנחנו אחיות רק כי הגורל האכזר ייעד לנו חיים משותפים יחדיו. בכל אופן, אפילו הגוף הבהמי והגדול שלה לא מצליח לחמם אותי. עליתי למיטה של השליטים, התכרבלתי היטב בשמיכה שלהם תוך ניצול מקסימלי של שטח המזרן והתחלתי להתנשם בכבדות. לא ברור לי מדוע הם זזים כל פעם בחוסר נוחות- חמים ונעים כאן כל כך. השליט הזכר התעורר וברשעות האופיינית לו מחליט להגלות אותי מהמיטה, בחזרה לגיהנום הקר המצפה לי על הרצפה.

האימה על הרצפה הקרה
יומני היקר שלום,
אני חוששת שבמחנות העבדים התנאים קלים יותר מאלו שמצפים לי כאן. השליטה העלתה לשולחן את קערת האוכל שלי, לאחר שסברה בטיפשות האופיינית לה כי אינני חפצה לאכול. בסך הכל הסתובבתי סביב הקערה, הלוך ושוב, הלוך ושוב- ניסיתי להבין מאיזה כיוון יהיה הכי מומלץ לטעום ממנה, כשלפתע ראיתי את הקערה מתנופפת למעלה באוויר ואת היד הרשעה מחזיקה בה.

מה לי ולחתולים?
יומני היקר שלום,
הכניסו פנימה שבוי חדש, גם הוא לפרק זמן קצר- כך ניתן להניח. אני רק יכולה לדמיין מה עולה בגורלם של הכלבים האומללים האלו לאחר שהשליטה שלי מסיימת איתם את ענייניה ותוהה מתי כבר יגיע תורי. השבוי החדש מורד בשוביו ומנהיג בבית שלטון קשה במיוחד, נדמה כי הוא אפילו מצליח להפוך את שליטי הבית לנתיניו. אני נמנעת מיצירת קשר עין ומשתמשת בשדה הגדולה בתור מגן.

אני לא רואה אותך ואתה לא רואה אותי
יומני היקר שלום,
השליטים מנסים למנוע ממני את הנאות החיים וגם לנזוף בי על כך. ביצעתי תמרונים רבים על מנת לחלץ את פיסת המעדן שציפתה לי מתחת לחול, כל זאת רק כדי להימשך החוצה בפראיות ע"י השליטה. היא ביצעה מחוות ידיים מוזרות בעת שהמשכתי ללעוס את העונג הקולינרי הרך. במקביל, היא אף החלה למלמל קשקושים לא מובנים. נדמה לי שהמילים "צואה" ו"חתולים" בקעו מגרונה. חתולים? לא ברור לי מה הקשר בין חתיכת גן העדן האכילה הזו לבין אותם יצורים משונים.

אמצא לי מחבוא מתחת לשולחן
יומני היקר שלום,
קולות הנפץ העזים חזרו. אני חושדת שמקורם בקומה למעלה. אלה בוודאי קולותיהם של הרשעים שבאים לאסוף אותי. כדי להתגונן, אני עולה על המיטה של השליטים, מיטה שזה עתה סודרה לכבודי. השליטה נכנסת לחדר ומביעה חוסר שביעות רצון ממקום המחבוא שלי, אני מנסה להסביר לה ללא הועיל שכך "הם" לא יכולים לראות אותי. היא מגרשת אותי מהמיטה חרף כל הטיעונים, אבל שוכחת שיש לי אסטרטגיה וכך אני חומקת שוב פנימה באמצעות הדלת השניה ישירות לתוך מקום המחבוא. הפעם ניצלתי. הם יחזרו שוב.

יוצאים לטיול, אמרת?
יומני היקר שלום,
איני יודעת כמה זמן הזוועה הזו תימשך. היום השליטה אמרה את המילים היחידות שמציתות תקווה מחודשת בלבי- "טיול" ו"לצאת", רק כדי לרמות אותי ולתעד אותי במצלמתה. לטיול לעומת זאת, יצאנו רק שעות לאחר מכן. ניסיתי להתגבר על ההשפלה הקשה שחוויתי, כשלפתע היא הניפה אותי בידיה הרשעות תוך שהיא משמיעה דברי כשף צייצניים. המצלמה הופעלה שוב. אלוהיי הכלבים, רק עשה שייפסק.

ויפה שעה אחת קודם
יומני היקר שלום,
אם אצליח לשרוד את הזוועה הזו שמתחוללת בין זרועותיה, אולי אחזור לכתוב.
אם לא, דע לך שסבלתי מכל רגע.

14 תגובות:

  1. אני מבינה לליבך מונה, היי חזקה.
    כבר ניסיתי לשים קץ לטרור בכמה דרכים, למשל כששמתי עצמי כמכשול לרגליהם ברגע שהם נכנסים הביתה (למורת רוחי הם העריכו את זה כמעיין מחווה של אהבה. מוזרים ביותר. בעוד את הג'וק המת שהבאתי להם ברגע של חולשה הם לחלוטין לא העריכו מספיק...)
    נותר לי רק לאחל לנו שנהיה חזקות, לא ניתן להם או למהלכים על 4 העוינים שהם מכניסים לביתנו כנגד רצוננו לשבור את רוחנו, ונקווה שהשנים יכניסו בהם תבונה.
    שלך
    בילי

    השבמחק
  2. מקסים ^_^
    מדהים כמה יכולת נתינה יש לך ^_^

    השבמחק
  3. אוי מונה... תיאורים לא קלים.
    מאחלת לך שתמשיכי להחזיק מעמד... זה לא קל לחיות עם שליטים כאלו בבית ועוד שלל האורחים!

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא היית שורדת כאן יום :P

      מחק
  4. העם דורש גם את היומן הסודי של פרי לאלתר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חוששת שהיומן של פרי משמעותית פחות מורכב משל מונה :)

      מחק
    2. אל תפלי ביניהן על סעיף מורכבות, ואי אפשר לדעת באמת מה מתחולל בנבכי נפשה ובתוך הפרצוף היותר מתוק והורס מצחוק של פרי :-)

      מחק
    3. בסוף פרי עוד תפתיע את כולנו :)

      מחק
  5. תשובות
    1. הידד! קיבלתי תגובה מחד קרן! :)

      מחק
  6. מונה יקרה,

    אני כותבת לך איגרת זו ממקום מבטחים, אליו הגעתי סופסוף אחרי מסע בין משרדים עמוס תלאות וסכנות. צר לי לשמוע שעדיין לא מצאת דרך לברוח ממשטר השלטון הרע, וכי גם ברגעי מנוחה יקרים ונדירים במקום מחבואך, מפריעים לך ומגרשים אותך שוב ושוב מרבצך.
    אין ספק, העולם סביבנו אכזר. אבל תחזיקי מעמד מונה! כל עוד יש שולחן להסתתר תחתיו, את בטוחה מפני השליטה האכזרית ושלוחיה.
    אנא השתדלי לכתוב לי לעיתים תכופות ממקום מחבואך, מכתבייך יקרים לליבי.

    בברכת כל טוב ובשורות טובות

    השבמחק
    תשובות
    1. את רוצה להתחבא איתה מתחת לשולחן?

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top