יום שני, 22 באפריל 2013

Meet Janet Hill

את ג'נט היל אני מכירה כשנה לפחות, בערך באותו זמן שבו עברתי לדירה הנוכחית והחלטתי שהפעם אני לא מתעצלת אלא מעצבת. לא קשה במיוחד להיתקל ביצירות שלה באטסי, בסה"כ האתר דואג לקדם אותה לא רע והיא עשויה לצוץ בתוצאות החיפוש כשמקישים צירופי מילים פופולאריים הקשורים באמנות ולעתים אפילו בעמוד הראשי- כפי שניתן לראות בתמונה הזו מה-22.04:

ג'נט לוכדת ביצירותיה את השילוש הקדוש עבור כל לובה: רטרו, כלבים ו...תג מחיר יחסית נוח. בעבור כ-100-140 שקלים תוכלו לקבל עד ביתכם, כולל עלות דמי המשלוח, הדפס חביב מעשה ידיה של ג'נט ולעתים ניתן גם לרכוש קנבסים קטנים שהיא מעצבת בסגנון דומה (כרגע לא זמינים בחנות).

הטריגר לפרסום הפוסט הזה, דווקא בתזמון הנוכחי- זמן רב אחרי שהכרתי אותה, היה בזכות כתבה שפורסמה בגיליון האחרון של מגזין Frankie ובה ראיון קצר עם האמנית. להבדיל מהכתבות האחרות במגזין הנפלא הזה, זו התגלתה דווקא כבנאלית ולא חידשה לי הרבה, פרט לכך שהיא הזכירה לי להקדיש לג'נט היל פוסט.

מתוך המגזין

אז באופן די מתבקש, ג'נט מספרת בראיון שכל יצירה דורשת ממנה עבודה של כשלושה ימים עד חמישה, שהיא מכורה לעבודה שלה (מי לא היה מתמכר לעבודה שדורשת ממך לצייר כלבים כל היום?) ושעיקר ההשראה שלה מגיעה מסרטי קולנוע, אך במקביל היא נוהגת לחפש חומרים גם במגזינים ובבלוגים.

לא מרטיט במיוחד, נכון? אותי למשל, מאוד היה מסקרן לראות את הסטודיו שממנו היא עובדת ולבדוק האם הוא דומה ליצירות המתקתקות והנוסטלגיות שהיא מעלה לחנות. היא עצמה לא ידעה לענות איזה חלק באישיותה מתבטא באמצעות העבודות ואילו אני הייתי שמחה לגלות מה משך אותה דווקא לז'אנר הזה.

מתוך המגזין
ועכשיו רק נותר לשתף את שאר העבודות שלה, תהנו! (לינקים בסוף)







לחנות של ג'נט באטסי
למגזין Frankie

12 תגובות:

  1. מקסים! יש לך טעם משובח:-)

    השבמחק
  2. באמת שהיא כישרונית, אחלה פוסט! :)

    השבמחק
  3. אני בטוחה שלובה, המורה למתמטיקה של הבן שלי, לא נמנית על הקבוצה שציינת. ברררר... איזה מפחידה היא.
    ותודה על הפוסט, מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. מנחם לדעת שיש גם לובות שטובות במתמטיקה, להבדיל ממני :)

      מחק
  4. מקסים. את בטוחה שהיא לא יציר הדמיון שלך..?! מאיפה את תמיד מוצאת כ"כ הרבה אמנים וחנויות עם פריטים ייחודיים שהם בדיוק את..?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כתבו עליה בפרנקי, סימן שהיא אמיתית!

      מחק
  5. אוי זה הולך לעלות לי...
    איזה כישרון ויצירתיות!
    הולכת לחטט...

    השבמחק
    תשובות
    1. החיים קשים, לא הוגנים וכו' וכו' :)

      מחק
  6. איזה פוסט מצוין, מודה לך על השיתוף הבחורה הזו מדהימה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top