יום שישי, 19 באפריל 2013

It's My Party and I'll Cry if I want to

יום ההולדת שלי כבר עבר, אני רשמית בת 25 וזה גם אומר שהשבוע האחרון היה עמוס במיוחד (גם בגלל כל המועדים והחגים), כך שהרבה זמן לעדכן לא היה לי. מי שקרא את פוסט מסיבת הסילבסטר שלי, יודע שאני מאוד נהנית לארגן מסיבות- במיוחד אם עומדות לרשותי קצת יותר מכמה שעות בודדות, כפי שקרה פעם קודמת.

אז הפעם היה לי שבוע וחצי לארגן מסיבת יום הולדת, שהייתה גם מסיבת יום נישואין+ מסיבת יום הולדת של בלוגרית אחרת שחלקכם אולי מכירים. אם נדלג ישירות לסוף המסיבה, אוכל לספר לכם שהיא הייתה מוצלחת ביותר מבחינתי (ומקווה גם שעבור האורחים) ואני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה נהניתי כל כך! לכן, את הפוסט הבא אקדיש לספקים שאיפשרו לי לארגן אירוע קטן ונחמד כזה ועל מאחורי הקלעים של המסיבה.

האוכל-

הפעם הלכתי שוב על ערב בסגנון אסייאתי, כי נדמה לי שזה מה שמדבר אל רוב האנשים. הזמנתי מגש אירוח מה"סושיה" שמהם קיבלתי שירות אדיב ומקצועי (בכלל, כל הספקים שעמם ניהלתי אינטרקציה במהלך האירוע התגלו כנפלאים), עוד כמה קומבינציות סושי בודדות, אורז מוקפץ וסלט אסייאתי קטן.

כל מה שאני הכנתי היה טבעוני לעומת זאת וכלל את הנודלס (השתמשתי באטריות דלעת במקום באטריות ביצים) וסלט הטופו עם הליצ'י מהבלוג של אביטל,
דפי אורז ממולאים בשעועית לבנה עם קרם פלפלים מהבלוג של עינת שגיא וסלט אשכולית ותפוז עפ"י מתכון של גיסי (צר לי, אבל אין לו בלוג!). זה המתכון:


סלט כרוב אדום:
כרוב אדום קצוץ, פלחי אשכולית אדומה ותפוז, אגוזי מלך או פקאן או קשיו או גרעיני חמניות, בצל ירוק קצוץ, ופטרוזיליה.
לרוטב - מיץ חצי לימון,מיץ תפוזים סחוט(חצי כוס), שמן סומסום(כף), שמן זית (שליש כוס), כף חרדל. מלח פלפל לפי הטעם.

לטובת הקינוחים, הזמנתי עוגיות מזל מאנד ג'וי- מדובר במיזם שבו מועסקים אנשים בעלי מוגבלויות בעיצוב כל מיני מתנות (בעיקר לעובדים, אבל לא רק). גם הפעם קיבלתי משלוח סופר זריז מלווה בשירות אדיב ומקצועי. כל עוגיות המזל הגיעו עטופות באריזות נייר עם פרפר, בצבע לבחירתכם מתוך כמה אפשרויות ועם פתקון עם מסר החבוי בפנים כמיטב המסורת. את תכולת האריזות העברתי בסופו של דבר לאריזות שקניתי מראש והתאימו לי יותר, אבל אפשר היה להגיש אותן גם כך.


כדי להעשיר את השולחן עוד קצת הוספתי כל מיני חטיפים מתוקים כמו מרשמלו, סוכריות גומי וביצי שוקולד פסטליות אבל הרגשתי שבכל זאת משהו חסר ולכן הזמנתי מארז של מיני קאפקייקס מ-I love cupcakes שגם כן הגיעו אליי לרמת גן במהירות הבזק. לגבי השתייה דאגתי לכל מיני סוגי משקאות החל מבירה ועד ייגר וויסקי, אבל בסוף מי שגנבו את ההצגה היו בקבוקי הג'ין וטוניק שהביאה בשם מרינה למסיבה. חצופה!

עיצוב-

החלק החביב עליי! כדי להכין את העיצוב למסיבה נעזרתי בשילוש הקדוש- Dreams and wishes, OMG ומיס אטואל. את סיפור ההיכרות שלי עם מיס אטואל אתם בוודאי כבר מכירים אז אין צורך לספר שוב. המוצרים שנרכשו אמנם לא היו מיועדים ספציפית למסיבה, אבל הם התאימו מאוד ולכן לא יכולתי לוותר עליהם (מדובר בקומקומונית ובמגש הפסטלי עליו הונחו הקאפקייקס).

את המותג Dreams and wishes הכרתי לפני כמה חודשים במרמלדה ולמרות שכבר אז התרשמתי ממנו- לא הרגשתי שהוא נחוץ לי באותו שלב. רק כשהמחשבות על המסיבה התחילו להתגבש ופגשתי את קרן, שעומדת מאחורי המותג בלייב במכירת האביב, הבנתי איזה פוטנציאל נהדר יש למוצרים להשתלב במסיבה ואפילו להפוך אותה לייחודית.


אז היו כמה פיצ'פקעס שרכשתי מקרן כבר אז במכירת האביב האורבנית, כמו למשל פופונים לתלייה, מפיות ואריזות אישיות לדברים מתוקים ואז כשראיתי מה טוב, החלטתי לבצע ממנה הזמנה נוספת שכללה הפעם מסגרת תמונה ואביזרים (עליהם ארחיב בהמשך), כוסות שתייה, קיסמים עם דגלונים לקישוט אוכל, אריזות מתנה, כוס אמייל (שהפכה לנושאת הסכו"ם) וקונוסים שמיועדים גם הם לשמש כמעמד לחטיפים.

כל השאר כבר היו אלתורים שלי- כמו למשל צלחת הקינוחים האדירה של פוגי נעים, שרשרת האורות ממסיבת הסילבסטר, צירוף האותיות EAT שעומד אצלי בדרך כלל בבר וכו'. מוצר נוסף שמצאתי בו שימוש רב במסיבה: מדבקות תוויות שהזמנתי מאטסי (לדעתי אפשר גם להשיג אצל קרן) והשתמשתי בהן כדי לקשט בקבוקים, לעטר בשמות את אריזות המתנות וליצור דגלון עבור מלכת אנגליה שמזמינה את האורחים להשתכר.


OMG, המותג שאני מלווה כבר כמה חודשים, נכנסו לתמונה כשתליתי את שרשרת הנורות מסביב לסף הדלת באמצעות וואשי טייפ, כשעיטרתי בקבוק מיץ עגבניות שעבר מייקאובר באמצעות סרט תחרה דביק וחוט איכרים וכשהכנתי לכולם קשי שפמים שגזרתי מחתיכות בריסטול שחורות והידקתי שוב באמצעות וואשי טייפ כמובן. בנוסף, קישטתי את כוסות היין בשני סוגי וואשי טייפ וכנראה הייתי משתמשת בו לעטוף את כל הדירה אם היא אפשר.

ספק נוסף שנעזרתי בו היה חנות בשם "כפיות"- מרכז לכלים חד פעמיים שנפתחה לפני חודש קרוב מאוד לבית שלי. חוץ מכלים חד פעמיים די גנאריים שלא רציתי לכלול במסיבה שלי, אפשר למצוא שם גם כלים איכותיים ויפים יותר, כמו כל הכלים המנוקדים שרכשתי מהם, כמו כוסות היין החד פעמיות, הסכו"ם הפסטלי והראנר המנוקד. מאוד יעיל וגם בכלל לא יקר.


פעילויות- 

אז חוץ מהשתכרות מאסיבית, דאגתי גם לכמה הפעלות במהלך הערב. המשחקים הם אמנם משחקי מסיבת רווקות קלאסיים, אבל ידעתי שהודות לקהל הנחמד- זה לא  יהיה גרוע כמו כל מסיבות רווקות אחרות שבהן ביקרתי. המשחק הראשון היה חבילה עוברת עם משימות משעשעות ושאלון שבמסגרתו האורחים היו צריכים להתחלק לשתי קבוצות ולענות על שאלות הקשורות...בי (כמה נרקיסיסטי!). הקבוצה הזוכה קיבלה צו הרחקה על חשבון הבית!

בנוסף היו בועות סבון שהפכה לאטרקציה נחמדה ומסגרת התמונה שהזמנתי מ-Dreams and wishes, בסגנון של Photo booth בחתונות מחו"ל: כל אחד או כל זוג מתקשטים בכל מיני אביזרים מטופשים (המצורפים לחבילה) ומצטלמים בכל מיני פוזות מטופשות עוד יותר. זה משעשע ובעיקר זה משאיר מזכרת נחמדה מהאירוע.


אגלה לכם בסוד שכשנשאר רק הגרעין ההארקדקור של החוגגים, נעלתי את כולם בחדר (נו, באמצעות דלת מטאפורית) והכרזתי שכל מי שנשאר כאן הוא בן ערובה עד שנסיים להסריט יחדיו סרטון הארלם שייק. הסרטון קצת מביך מדי מכדי שאשתף אותו כאן, אבל דעו שנהניתי מכל רגע ויש לי תחושה שגם השאר נהנו, גם אם לעולם לא יסכימו להודות בכך בעצמם.

ועכשיו כשסיימתי לחפור, נשאר רק להודות לכל החברים שהגיעו למסיבה, על הרוח הטובה ועל המתנות המקסימות שקיבלתי. לא אסיים לפני שאשאיר לכם מקבץ תמונות אחרות מהמסיבה-


וופ וופ ועד השנה הבאה!


15 תגובות:

  1. מזל טוב! מאיפה השמלה האפורה והמגניבה שלך?

    השבמחק
    תשובות
    1. יונתן זוהר לקסטרו :) היא אדירה למדי!

      מחק
    2. היה נדמה לי שהיא מוכרת לי. ממש התלהבתי מהקולקציה הזאת בזמנו. מעניין אם כל הפריטים נמכרו ואם אפשר למצוא חלק בקסטרו עודפים.

      מחק
  2. אמנם זו הייתה המסיבה שלך, אבל לא זכור לי שבכינו.
    היה מוצלח דלוקס וזכית ביחד עם נתן בתואר מארחי המופת, ואף מילה על תחת!

    השבמחק
  3. את צריכה להפוך את זה למקצוע. הכל יפה וצבעוני ומזמין, והמחשבה על הפרטים הקטנים מעוררת הערצה.
    אבל איפה רשימת חברי הקבוצה המנצחת???

    השבמחק
    תשובות
    1. את רוצה לאכוף את צו ההרחקה במקומי? אם כן, אשלח לך את הרשימה המנצחת במייל :P

      מחק
  4. מקסים! יצירתי וצבעוני נראה ממש כיף

    השבמחק
  5. וואו !! מסיבה מדהימה. כמה מחשבה והשקעה ואוכל אסייאתי. יאמי.
    יש שם כמה אביזרים שהייתי מאמצת ליום יום רק בשביל ההרגשה המשמחת שהם נותנים :)
    מאחלת המון המון מזל טוב !! :)

    השבמחק
  6. נראה שהיתה מסיבה כיפית ויצירתית בטירוף! בא לי גם לארגן אחת כזו :)

    השבמחק
  7. מאיפה התמונה של הכלב עם הצעיף מאחורה? אני מכירה אותה מתוך ספר ילדים
    מזל טוב!!
    :-)

    השבמחק
  8. וואו, נראה שהיה ממש כיף!! התמונות משגעות!
    מזל טובב!!

    השבמחק
  9. המון מזל טוב מותק, יופי של יום הולדת ויופי של סטייל ועיצוב!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top