יום רביעי, 3 באפריל 2013

Buddies for life

בשבוע האחרון נוספו לי ארבעה קילוגרמים חדשים שצורתם מדובללת. אדי הפודל החביב הפך לסוג של שלוחה חיצונית אך בלתי נפרדת ממני ובהתאם לכך הוא מתלווה אליי באשר אלך. לא תראו אותי מתלוננת בנושא, אני מתכוונת לנצל את השבוע וחצי שלנו ביחד עד תום.

בתור הבעלים לשתי כלבלבות חמודות אציין שאני משתדלת להיות קשוחה לייט ולהקפיד על כללי ההתנהגות הנאותים. בתור דודה לעומת זאת, אני הופכת לסוג של מרשמלו טבעוני שלא יודע להציב גבולות גם אם היו נושכים אותו בישבן.


אז על אדי אני יכולה להמשיך לכתוב עוד ועוד, אבל אחסוך את זה מכם לפחות בפורמט הנוכחי. על הבגדים לעומת זאת אין לי הרבה מה לכתוב. אלה מסוג התלבושות שאני מרכיבה בקלות דעת בכל פעם שאני רוצה לוק נחמד שאינו דורש התעסקות מיותרת. כי למי יש כוח להתעסק בבגדים ובמדידות כשיצור פרוותי ומדובלל ממתין לו לליטופים על הספה?


אני לובשת: שמלה- זארה/ קרדיגן/ פוקס/ נעליים- פדרו גרסיה/ חגורה- וינטג'

3 תגובות:

  1. אולי זו תלבושת שהירכבת בלי להשקיע בה הרבה מחשבה, אבל אהבתי אותה מאד! קשה לעשות קז'ואל יפה שלא ניראה מסמורטט לגמרי ועדיין לא חגיגי מידי.
    כמובן שגם אקססורי בדמות פודלון חמודון לא מזיק ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז וופ וופ לי, ישראלה, וופ וופ. זה כל מה שיש לי לומר.

      מחק
  2. הכי כיף להיות בייביסיטר! לא צריך לחנך אף אחד... ושניכם חתיכים לאללה, ביחד וגם בנפרד.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top