יום שישי, 5 באפריל 2013

מסיבת האביב של כלות אורבניות!

מסיבת האביב של כלות אורבניות מאחורינו, אבל הטעם המתוק נשמר בפה (ולא רק בגלל הקינוחים). בתור שונאת אירועים/ השקות מושבעת, אני חייבת לציין שרק כלות אורבניות מצליחות לשנות את דעתי בנושא וזה בעיקר כי לא מדובר כאן בעוד אירוע מן המניין- אלא בהפקה מעשה ידיהן של שתי בחורות (במקרה או לא- מדובר בחברות טובות שלי) שנותנות את כל הלב כדי להרים אירוע שמביא אלינו קצת ניחוחות מחו"ל.

אני לא צריכה לספר לכם שתעשיית החתונות בארץ עלולה להיות די בעייתית. כל מי שהתבקש לארגן חתונה בוודאי נתקל בספקים שלא עומדים בהתחייבויות, גני אירועים שנסגרים מכל מיני סיבות לא כשרות והפתעות נוספות בסגנון. אז הפעם הוצג בפנינו הצד הטוב והיפה של עולם האירועים המקומי, עם רשימת ספקים איכותית שהצליחה להפתיע אותי לטובה.

אלו שאהבתי יותר מכל היו חברות הפקות ועיצוב האירועים, כמו למשל רעות זגוני, נטלי מן, Bebke ו-Mood- היה נדמה שהם ממש הצליחו ליצור קונספט עיצובי כשלרשותם שולחן ושטח עבודה לא ענק במימדיו. מאוד מסקרן אותי לראות כיצד הם מעצבים אירועים בלייב ולמעשה, לא זכור לי שמעצבי אירועים היו נפוצים עד כדי כך בתקופה שבה אנחנו התחתנו. מבחינתי זה שינוי מרענן ונחמד לגלות אנשים שמממשים את ההבנה שלהם באסתטיקה בצורה כזו.

התלהבות נרשמה בקטגוריית המוסיקה, כשלהקת הג'אז Eli and the Chocolate factory עלתה להופיע. חשבנו שכבר ראינו את כל המציגים ואת העמדות שלהם עד שלהקת הנגנים צצה פתאום ברחבה המרכזית והרקידה את כולנו. המופע היה נפלא וגרם לי קצת להתחרט על כך שבחתונה שלנו לא הופיעו נגנים בקבלת הפנים. נו שוין.

ספקים נוספים שכדאי לשים אליהם לב: Mom&Me עם שמלות השושבינות הקטנות הכי יפות שראיתי ו-OOP. Stagram שמשתמשים בפלטפורמה של האינסטגרם כדי ליצור אלבום תמונות המבוסס כולו על התמונות שצילמו האורחים באמצעות טאג ייעודי. על השירות הזה שמעתי כבר לפני כמה חודשים ואני חושבת שזו המזכרת המצולמת האדירה ביותר באירוע, הרבה יותר חביב ממגנטים סטנדרטיים ומכל גימיק אחר.























לכל התמונות מהאירוע, צפו במצגת המופיעה בתחתית הפוסט
סופ"ש שמח!
* גילוי נאות * הוזמנתי למסיבה מטעם כלות אורבניות


;

4 תגובות:

  1. Nice pics! Looks like it was really interesting party, liked some vintage touches on the photos:)

    השבמחק
  2. זה נראה פשוט מקסים ומזמין כל כך. אהבתי מאוד את שמלת הכלה שהופיעה במרכז הפוסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה היה נפלא והכלות די גנבו את ההצגה :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top