יום חמישי, 11 באפריל 2013

גראפיטי פרחוני


משום מה בפוסטים של לבוש אני לא וורבאלית במיוחד, אז תצטרכו לסלוח לי גם הפעם. בדרך כלל בפוסטים כאלה אני מעדיפה לתת פוקוס לתמונות עצמן כי כמה אפשר לקשקש לגבי ההתאמה בין החגורה לבין הקצה של הנעליים וההרמוניה עם השרשרת? נדמה לי שאתם מבינים בעצמכם.

רק אציין שזה מחדל שבכל שנותיי כבלוגרית אופנה, מעולם לא הצטלמתי על רקע גרפיטי אורבני, תוך כדי שאני מהרהרת בכתב על הניגודיות בין שמלתי הפרחונית והרומנטית לבין הנוף הקשוח. אז תעמידו פנים שקראתם הרגע כמה הרהורים בנושא.









אני לובשת: שמלה- זארה/ קרדיגן- אלמוני/ שרשרת- Lilla My, נעליים- H&M, משקפי שמש- מיו מיו

7 תגובות:

  1. אני חושבת שבתקופת אשדוד הצטלמת כמה וכמה פעמים על רקע של גרפיטי אורבני, אבל כנראה שהתקופות החשוכות הללו נמחקו מזכרונך P-:
    בכל מקרה - השמלה נהדרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. הצטלמתי ליד המקלט מול הבית, לקרוא לזה "נוף גרפיטי אורבני" זה כבר ממש מרחיק לכת :P

      מחק
  2. יפה יפה! האם זה הומאז' למצידך לפוסט שליhttp://thehomeblues.blogspot.co.il/2013/03/burda-starburst-skirt-ghetto -style.html ? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוכנה להישבע לך שהתמונות שלי צולמו קודם כדי לא להיתבע על הפרת זכויות יוצרים :P

      מחק
  3. הגוון החרדלי הזה והשמלה באמת נראים ממש יפה על רקע האפור והגרפיטי. והנעליים מדליקות! :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top