יום שני, 1 באפריל 2013

אהבה לא קונים בכסף (ואולי כן?)

כפי שבוודאי שמתם לב, פינת מומלצי החודש נעדרה מהבלוג בחודשיים האחרונים ללא כל סיבה מיוחדת. לא רכשתי מוצרי איפור רבים במהלך אותם חודשים, מה שגרם לי לנדוד באופן רנדומלי בין המוצרים הקיימים באוסף ולכן לא היה מוצר ספציפי שמצאתי לנכון להמליץ עליו. הכל השתנה הפעם, כשהתפתיתי לרכוש כמה מוצרים חדשים וקיבלתי במתנה מוצרים אחרים שאהבתי עד מאוד.

לא חשבתי שאי פעם אכתוב את זה בהקשר לגבות שלי, אבל מסתבר שיש לי מערכת יחסים מורכבת למדי איתן. הקוראות הותיקות של הבלוג בוודאי זוכרות את הוידוי הבא: עד גיל 20 בערך דיקקתי את הגבות ונראיתי כמו יצאנית מזרח אירופאית מהאייטיז. מאז אני מאפשרת להן לגדול ומודה על כך שהתקופה ההיא לא הותירה אזורים קירחים בגבות האומללות. מאז אני חיה עם הגבות שלי בשלום, מורידה רק מה שצריך ולא מדקקת יתר על המידה. למרות זאת, אחת לכמה זמן אני תופסת עליהן קריזה ומרגישה שמשהו חסר. מסתבר שכל מה שהיה חסר בחיי היה ווקס לגבות.


אני יודעת, קיימות אלטרנטיבות זולות יותר ובעברי אף רכשתי מסקרה שקופה של מייבילין בה השתמשתי לצורך קיבוע הגבות, אך היא לא הרשימה אותי במיוחד. כל זה השתנה כשנקלעתי במקרה לחנות של אינגלוט והפכתי לבת ערובה שלהם (על כך בהמשך). אחד המוצרים שבאמצעותם רכשתי שוב את חירותי היה הווקס לגבות עם נגיעה של גוון חום טבעי ועלותו 40 שקלים. אני משתמשת בווקס בקביעות מאז ומוצאת שהגבות שלי לא זזות ולא מתפרעות במהלך כל שעות היום. החסרון היחידי של המוצר הוא שהכמות לא גדולה מדי לטעמי ומדובר בפאן שדורש בדרך כלל פלטה ייעודית, אבל אני מחזיקה בינתיים באריזה שהגיעה עם המוצר.

אם כבר בענייני אינגלוט עסקינן, זה מביא אותי למוצר השני האהוב של החודש: פלטת הצלליות של אינגלוט. מאז שאינגלוט נחתו בארץ הם הפכו לסוג של קונצנזוס בקרב מכורות האיפור ועל אף שהייתי מודעת לכך, נמנעתי מביקור בחנות אפילו כשזו נפתחה קרוב אליי, כדי לחסוך לעצמי הוצאות מיותרות. כשהפכתי לבת ערובה, התכוונתי לכך שבביקור הראשון והיחידי בינתיים בחנות לא ידעה נפשי מרוב מוצרים וצבעים. לא התכוונתי לקנות כלום אבל כמובן שיצאתי בסוף עם שקית קטנה של אושר. בחרתי את הצלליות המופיעות כאן בפוסט וכבר יש לי חשק לחזור לביקור חוזר.

גם כאן האריזה היא סוג של חיסרון בעיניי- האפקט המגמנט שלה בהחלט חביב והיא אסתטית לעין, אך היא גם כבדה מאוד ועד לרגע זה לא הצלחתי למצוא שיטה נוחה לחלץ את הצלליות מהתושבת שלהן מבלי לסדוק או לשבור אותן לחלוטין. מאחר שכבר סדקתי אותן בכמה מקומות קטנים, החלטתי להניח לנפשן מבלי לגלות מהו המספר שלהן. לא מאוד יעיל למטרת הפוסט, אבל צר לי. כל צללית כזו עולה 40 שקלים ולדעתי גם הפלטה עצמה עולה מחיר דומה.



שני המוצרים הבאים הגיעו אליי בזכות הסנטה קלאוס והגורו שלי לענייני איפור- מרינה. סימסה לי יום אחד המרינה והתקילה אותי בשאלה מכשילה: "אני בביוטיקייר, מה לקנות לך?". כמובן שברגע הקריטי הזה המוח שלי התרוקן ולמרות שקראתי אינספור המלצות אודות מוצרים בביוטיקייר- לא היה לי מושג מה לענות לה. מרינה יודעת לא רק לשאול את השאלות הנכונות אלא גם לגאול אותי מיסוריי ולכן היא עצמה הציעה לרכוש עבורי את הצללית לגבות מהביוטיקייר וכמובן שנענתה בשמחה. אז הצללית אכן מוצלחת כפי שכולן מספרות. אני משתמשת בה בעיקר כשאני רוצה מראה גבות דרמטי, מה שקורה לעתים קרובות למדי לאחרונה, באמצעות ערבוב של שני הגוונים יחדיו ושימוש במברשת זוויתית קטנה. אפרופו גבות ואפרופו מרינה, ממליצה לכם בחום לקרוא את הפוסט המצוין שהיא העלתה בדיוק היום בנושא.


מכאן אנחנו מדלגים למתנה השניה ממרינה, פיית הגודיז- הברונזר של H&M. זה לא שאני נמצאת במצוקת ברונזרים איומה, אבל בהירה כמוני תמיד שמחה למצוא ברונזרים שמתאימים לצחורות העור. גם על המוצר הזה שמעתי המלצות רבות ובצדק: הוא אינו כתום, הוא אכן בהיר, הגוון שלו שונה משל ברונזרים אחרים בקטגוריה והוא פיגמנטי מאוד. אני מניחה אותו רק באמצעות מברשת 187 ברפרוף עדין כדי לא ליצור כתם כהה מדי והוא מתמזג בצורה נהדרת עם כל סומק שאני מניחה בצמוד אליו.


מתנה נוספת (מה קורה כאן היום?) היא מתנת יום הולדת מוקדמת שקיבלתי מבעלי האהוב- בושם דייזי של מארק ג'ייקובס. מדובר בבושם קייצי מושלם המכיל תווים של תותים, אשכולית אדומה ונגיעות יסמין. בהתאם לכך יש לו ריח פירותי ואפילו מעט חמצמץ, אך בצורה מאוד נעימה. כאמור- קיץ בבקבוק. לצערי אין לי משהו מלומד להוסיף בנושא כי אני גרועה בזיהוי ובניתוח תווים של בשמים.


את קונסילר ה-Healthy mix של בורז'ואה רכשתי לפני כמה שבועות במשביר. אני לא יכולה לומר שהוא הקונסילר הטוב ביותר שאי פעם ניסיתי, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה ומחזיר את ההשקעה בו. מדובר בקונסילר לחותי, בעל כיסוי בינוני, שאינו נכנס לקמטוטים ואינו נוזל במהלך היום (לפחות לא בעונה הקרירה). הטיובה שלו נוחה לשימוש ומאפשרת שליטה בחומר שיוצא ואילו הגוון מתאים לי לאזור מתחת לעיניים.


ההמלצה הבאה היא דווקא מתחום השיער וזה מפתיע, כי מוצרי שיער לרוב משעממים אותי ואני לא נוהגת להתעסק בהם. על המוצר הבא המליצה כמדומני אחת היוטיובריות האהובות עליי ויויאנה. הזמנתי כמות קטנה ממנו משום שהייתי סקפטית אך גם סקרנית להתנסות במוצר. אני מרססת אותו על השיער בקבוצות ואז פשוט משחקת איתו עד שאני מקבלת לוק גלי ובעל נפח. השיער שלי דק מאוד ולכן המוצר הזה משמש אותי בימים שבהם אני רוצה שהשיער ייראה מלא ואפילו קצת פרוע, תכונה שאני דווקא מחבבת על מראה שיער קצר. את המוצר בגודל המלא ניתן להשיג כאן, אך איני משוכנעת שקיים גם משלוח לישראל.


עם המוצר הבא אני קצת מרמה כי הוא כבר הופיע בפינה הזו בעבר בתור מועדף החודש. מהו המוצר המהולל שגורם לי לשלב אותו פעמיים בפוסט אהובי החודש? הרי הוא מיניאטורי, מדובלל ולא קל לתחזוק בכלל!


אז הנה הוא, אדי הפודל שהגיע להתארח אצלי פעם נוספת למשך כמה שבועות בזמן שבעליו מתגעגעים אליו מחו"ל. אם אתם תוהים לגבי פשר הגולגולת האדירה שמעטרת את הקולר שלו, דעו שגם לכם הייתה כזו אילו רק הייתה לכם דודה מגניבה כמוני (בצד השני של התג חרוט שמו ומספר הטלפון של הבעלים שלו).

וקצת לפני שאתם בורחים ממני, אני רוצה להמליץ לכם על אירוע שיתקיים בסופ"ש הקרוב בתל אביב. אני מודה שדעתי משוחדת, הרי זה לא סוד שאני מלווה את הכלות האורבניות באש, במים וגם באירועי הבוטיק אבל אני בוחרת להמליץ בכל זאת כי אני מאמינה שזה יהיה אירוע מוצלח מאוד. במהלך החג כמה חברים הודיעו לנו שהם מתחתנים, אז חוץ מלשמוח עבורם אני גם ממליצה להם בחום להגיע לאירוע כי בעיניי זו דרך נהדרת להכיר ספקים במקום אחד ובמינימום כאב ראש:

צילום: לירון פרץ

צילום: לירון פרץ

צילום: לירון פרץ

מסיבת האביב של כלות אורבניות תתקיים ב-05.04 ברח' קרמניצקי 12 בתל אביב, מתחם האירועים East, בשעות 11:00-17:00. את הכרטיסים ניתן לרכוש כאן, תמונות נוספות מההפקה המהממת שלהן תוכלו למצוא כאן ואת רשימת המציגים באירוע ניתן למצוא כאן וכאן. ראוי לציין כי מחיר כרטיס הוא 35 שקלים וכי מכירת הכרטיסים צפויה להסתיים כבר השבוע. אני כמובן אהיה שם, אם תהיו גם אתם- בואו לומר שלום!


מחר חוזרים לשיגרה ובואו נודה באמת- זה די מבאס. אשאיר אתכם עם הפוסט המתוק והנפלא של קרין שיצליח לרכך את החזרה האיומה למציאות.

13 תגובות:

  1. אחלה פוסט, אני קוראת פה ושם פוסטים שלך ורציתי ברשותך להעיר הערה קטנה ובונה, רוב התמונות שאת מצלמת בפוסטים מסויימים, מצולמות על רקע מבולגן מדי, דוגמת הפוסט הזה והפוסט על מכשפות רעות ואגדות טובות ששמתי לב אליהם כרגע. בכל מקרה קצת קשה לפעמים לשים לב למוצר שאת מציגה, בפוסט הזה זה קצת יותר ברור, אבל בפוסט על המכשפות ממש ניסיתי לחפש את המוצרים שאת מציגה, מעבר לזה שגם אם רואים את המוצר למרות הרקע, זה עדיין פחות נוח בעין. אז אם תרצי קחי לתשומת ליבך, אם לא גם בסדר. אמשיך לעקוב, חג שמח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אין שום בעיה, הערות מתקבלות בברכה. הפוסט המכשפות המוצרים עצמם, לפחות להרגשתי, היו שוליים והעיקר היה הרעיון עצמו ולכן ממש הרשיתי לעצמי להשתולל ברקעים. בפוסטים האלה המוצרים הם העיקר ולכן יש פואנטה בדברייך. אשתדל למצוא רקע שיהיה פחות עמוס (אם כי אני מודה שאני לא טיפוס של רקעים לבנים)

      מחק
  2. אוי לא, אני חייבת להתערב לטובת הרקעים הכיפיים והצבעוניים!! (סתם נו, אני יכולה להבין כאלה שיעדיפו תמונות על רקע לבן/חלק. אבל הבלוג שלך, באופן ספציפי, מתקשר אצלי לצבע ועיצוב, ואני מרגישה שהתמונות שמלוות את הפוסטים מתאימות ומקסימות)

    בכל מקרה, פוסט מעולה, ומרינה ממש חמודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. את גם נחמדת :) צבעוניות תמיד תהיה, לא רואה סיבה לוותר עליה והרבה מזה זה עניין של טעם אבל אמשיך לשחק עם זה עוד קצת כדי שהמוצרים יוצגו בצורה בולטת יותר להבא

      מחק
  3. כמו תמיד לובה הפוסטים שלך נהדרים וכיפים!!(:
    לחילוץ הצלליות של אינגלוט יש לי טיפ בשבילך,
    פשוט תעבירי את המכסה של הפלטה (עם החלק של המגנט הקטן)על הדפנות של הצללית
    והיא פשוט נשלפת!

    השבמחק
  4. שמחה שנהנת מהמוצרים! מסכימה לגבי אינגלוט - קשה בהחלט לחלץ את הצלליות אבל אני ממליצה לנסות ופשוט לרשום את המספרים עם טוש מעל בפעם הבאה. ואני אוהבת רקעים צבעוניים אצלך - זה חלק ממך ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה לקח שלמדתי מניסיון כאוב. בחנות הכניסו לי את הצלליות כבר לתוך הפלטה אז האריזות נזרקו. בפלטה הבאה אדע לרשום הכל מראש :P
      אני גם אוהבת אבל דעתי משוחדת, אני אוהבת כל מה שעליז וצבעוני :)

      מחק
  5. כיף שפוסט המועדפים חזר :)
    מצער שאינגלוט לא זולים כאן בכלל. 240 שח זה לא מעט עבור פלטה של 5 צלליות. אני חושבת שעם מבצעים וכד' אפשר לקנות פלטה דומה של מותג יוקרתי בפחות כסף.
    מצד שני, הם עדיין הרבה יותר זולים ממאק.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבחינת עלויות אינגלוט לא אטרקטיבית יותר מחברות אחרות, אולי רק ממאק ובובי בראון שמפקיעות מחירים, אבל מבחינת איכות וייחודיות המוצרים אני בהחלט חושבת שהם עולים על אחרים. יש שם צללית אחת, שבהיעדר תיאור טוב יותר, אתאר את הגוון שלה בתור גוון חמרה עם נצנוצים (כן, אני יודעת שזה לא תיאור אטרקטיבי, אבל הצבע שלו הוא חום-ג'ינג'י כתום מהמם)- אין לי שום דבר כזה באוסף ולא נתקלתי במשהו דומה במקום אחר.

      מחק
  6. טיפ לחילוץ צלליות אנגלוט: לוקחים את הפינה של המכסה, מצמידים לצללית כמה שיותר קרוב, והמכסה מרים את הצללית.. (כי זה מגנט...) מקווה שהסברתי טוב. לי זה עובד.

    השבמחק
  7. פוסט מקסים כהרגלך.. הבושם דייזי הוא אחד האהובים עליי כבר כמה שנים. יש לו ריח מאד מיוחד בעיניי.
    אדי מהמם, ממש מזכיר לי את הכלבה שלי עליה השלום (שנפטרה בשיבה טובה)... גם היא היתה פודלית והם מאד דומים.

    השבמחק
  8. אני מאוד אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך :)
    את הבושם הזה לא ניסיתי, אבל הצללית של ביוטיקייר והצלליות של אינגלוט נהדרות.
    כדי להוציא אותן מהפלטה אני משתמשת בסיכה ובמגנט של המכסה של הפלטה. את הצללית אני מרימה עם הסיכה (ממש טיפה) ואז תופסת את הפאן עם המגנט. ניסיתי את זה כשניסיתי להיזכר במספרים של הצלליות והמבצע עבר בהצלחה. לצלליות שלום :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top