יום שישי, 8 במרץ 2013

Spring is here!

לאחר שהצהרתי ברבים כי חובבת שפמים אנוכי, חתולסקי- החתולה השכונתית, החליטה לקבל זאת בתור הזמנה פתוחה ולכן אחת לכמה זמן היא מסתערת פנימה לתוך הבית, מתחככת בפרי ומונה, יושבת בחיקי וזוללת לכלבות את כל האוכל שלהן.


אז לא, אני לא מאמצת את חתולסקי, לא כי אינני רוצה בכך- אחרי הכל, אם כבר לאמץ חתולה, מוטב שהיא תהיה אדירה וקולית כמו חתולסקי- אלא כי זה באמת לא אפשרי כרגע. לעומת זאת, אם אינכם גרים בדירה שכורה עם שני כלבים נוספים כמוני, אמליץ לכם בחום לאמץ את חתולסקי לביתכם, הרי מדובר בחתולת בית מושלמת ומעוקרת!


הייתי רוצה להמשיך לכתוב עוד ועוד על חתולסקי ועל מעללייה השבועיים בבית שלי, אבל אם לא אקדיש לפחות שורה אחת למזג האוויר, יאשימו אותי בכך שאני בלוגרית בשקל ואף אחת לא רוצה להיות בלוגרית כזו. ובכן, חמים בחוץ כפי שבוודאי שמתם לב, אבל לא חמים דביק-לי-ובא-לי-למות, אלא חמים בצורה נעימה, כזו שמעוררת חשק לנסות שילובים חדשים לאחר תרדמת החורף הקצרה. לרגל המאורע ולכבוד הכלניות החדשות שמעטרות לי את הבית, החלטתי לשלוף מהבוידעם את חצאית הטוטו החביבה מפוראבר21 ולצרף לה טישירט אלמונית, כי הרי אי אפשר ללבוש חצאית טוטו ברצינות מבלי לשדך לה פריט נוסף עם קריצה משעשעת.


האקססוריז הפעם הם של Jcrew (הנעליים והשרשרת)- מותג שלרוב אני מחבבת מאוד, בעיקר בזכות יכולתו לייצר אופנה קז'ואלית ומתוחכמת בעת ובעונה אחת. תוסיפו לתמהיל את ג'קט הקורדרוי של פול אנד בר, אותו רכשתי אי שם בהיותי חיילת וקיבלתם שילוב אקראי ביותר ואולי זה מה שאני מחבבת גם בו.


למרות שאצלנו בארץ לא ממש מתייחסים ליום האישה הבינלאומי כחג לכל דבר, היה נחמד מאוד לקבל איחולי חג שמח ממוכרת הפרחים שציידה אותי בכלניות הנחמדות בפוסט ולכן החלטתי לאמץ את המנהג! בהזדמנות זו אאחל לכן חג שמח!

6 תגובות:

  1. טוב, אני מאוהבת בנעליים שלך!
    איך קנית? ברשת?

    השבמחק
    תשובות
    1. קניתי אותן באופן די אקראי באיביי לפני שנתיים בערך ומאז די שכחתי מהן. היה נדמה לי שהרצועה חותכת את הרגל בצורה לא מחמיאה, אבל האמת היא שהן כל כך נוחות ותופסות כל כך טוב את הרגל- שפשוט לא אכפת לי יותר :)

      מחק
  2. חתולסקי! איזה חמודה. אני חולה על חתולי הרחוב החוצפנים. והבגדים, והכלניות, והשפתון... אני כמעט שמחה שהאביב כאן מלהסתכל בבלוג שלך, אבל אז אני נזכרת שאחריו בא הקיץ ועובר לי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, אני איתך- אוהבת אביב, שונאת שהוא גורר אחריו את הקיץ. שונאת קיץ. מרר.

      מחק
  3. חתולסקי כובשת... ואני אוהבת את החתולים הללו שגורמים לך לעשות מה שהם רוצים (יש לי כמה כאלה בחצר... רק שהכלבה לא ממש מסתדרת איתם)
    השילוב גוונים מוצלח מאוד בעייני!

    השבמחק
  4. חג האישה שמח! את נראית אביבית ולבבית!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top