יום רביעי, 6 במרץ 2013

חתולים ורודים

נו, מה אתן יודעות?שוב חזרתי אליכן עם פוסט שפמים, רק שהפעם לא אני המשופמת (כך רק ניתן לקוות), אלא החתולונים שעל צעיפי. מדובר בלוק שיצרתי עבור פגישה עם חברות מהצבא ושחזרתי אותו עוד כמה פעמים מאז, מינוס החתולונים, כי אני קצת צפויה בבחירות האיפור שלי- מודה.

הפלטה המככבת כאן בפוסט היא פלטת מינק 103 של קרליין, אותה רכשתי יחד עם אחותה הכתמתמה בסשן קניות אימפולסיבי אליו נפלתי לאחר כמה חודשים ללא קניות איפור. אז כן, רכשתי עוד פלטה ניטראלית, שכמוה יש לי כבר כמה במגירת האיפור. השתגעתי? על כך אפשר להתווכח, אבל להגנתי אטען כי למרות שאני תמיד חוזרת לצבעים הללו, הפלטה הזו ספציפית לא מרגישה לי כמו עוד צללית חומה לאוסף ויעידו על כך כל השימושים שלי בה לאחרונה.


אז נתחיל מהחששות: מאחר שהפלטה הזו מתואמת להפליא, חששתי שאם היא לא פיגמנטית או מוגדרת מספיק, כל הצלליות יראו כמו כתם חום לא ברור. בנוסף, חששתי שצללית המאט, בה אני משתמשת כדי לטשטש את הצללית שעל גלגל העין לתוך הקפל- תהיה כהה מדי וכך תיצור מראה דרמטי שבו אני לא תמיד מעוניינת.

אם גם אתן לרגע נלחצתן כמוני, תוכלו להסיר חשש מלבכן: מדובר בפלטה פיגמנטית ומאוד מוגדרת! על אף הדימיון בין כל הצלליות, הצלחתי למצוא ייעוד נפרד לכל אחת מהן וראוי גם לציין שאתמול הן שרדו עליי יום עבודה ארוך מאוד והן לא עשו סימנים של התקפלות- למרות שהנחתי רק צללית קרם כבסיס.

למרות זאת, לא אוכל להעניק לפלטה הזו ציון מושלם לחלוטין וכאן אחזור לנקודה הקודמת שלי- הפלטה הזו מתואמת מדי לטעמי ויוצרת מראה קצת "שטוח" שאותו אני מרגישה צורך לתחזק באמצעות פיגמנט מעל כדי להוסיף למראה עומק כלשהו.


פלטת צלליות מושלמת בעיניי היא כזו שבאמצעותה ניתן להרכיב מראה שלם מבלי לשלוח יד למגירת האיפור לטובת מוצר אחר. אז הציון לא מושלם, אבל הוא מספיק קרוב לכך ולכן עבורי זו הפתעה נעימה. שני מוצרים נוספים שכיכבו כאן הם העיפרון החום של ג'ייד (עליו כבר הרחבתי בעבר) ומסקרה Liner effect של בורז'ואה בגוון חום שהוזמנה לאחרונה מאיביי. המסקרות של בורז'ואה בדרך כלל חביבות עליי במיוחד לשעות היום, לערב טרם מצאתי מסקרה שתהיה דרמטית ומספיק בעלת נוכחות מתוך המבחר של המותג.

בקטגוריית מוצרי השפתיים מופיע כאן מוצר שאתן מכירות והוצג כאן בעבר- Pink paradise 102 של קרלינס מסדרת Rouge Prodige. מדובר בורוד בייבי שאני מאוד אוהבת וגם משתלב היטב עם מבחר גלוסים. לכן, כשאני מרגישה בימים מסוימים שהוא ורוד לי מדי, אני תמיד משדכת לו גלוס עדין יותר, כמו הגלוס של קליניק שקיבלתי באחת מקופסאות הגלוסיבוקס.

שפתון בובתי דורש סומק בובתי ואין מוצר שקולע יותר לקטגוריה מאשר סומק Dollface של טארט. מדובר בסומק מהז'אנר שאני מאוד אוהבת: עדין, קל לעבוד איתו וכזה שלא יוצר כתמים או דורש מלאכת טשטוש מאסיבית.

והדובדבן שבקצפת הם כמובן החתולונים, גם הם ורודים!



איך עבדתי? הנחתי את הצללית מתוך הפינה התחתונה משמאל של הפלטה על כל גלגל העין, טשטשתי אותה היטב כלפי מעלה עם צללית המאט (במטרה לגרום לה להיראות בהירה יותר), הנחתי את העיפרון של ג'ייד בסמוך לקו הריסים וטשטשתי אותו עם הצללית הכהה ביותר מתוך הפלטה לתוך צורת < בקפל העין כדי להעניק לזה מראה מעט מודגש יותר. מעל הצללית על גלגל העין הנחתי את הפיגמנט של מאק.

סה טו!

8 תגובות:

  1. פוסט מקסים.. אני ממש אוהבת את המראה הסופי, טבעי ויפה :)

    מיטל
    http://mytresjolie.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את הצבעים הטבעיים והשפתון הורוד.
    שילוב מנצח :)


    Dress To Cook Blog
    Dress To Cook Page

    השבמחק
  3. אין כמו חתולים ורודים!
    אם יורשה לי לשאול שאלה: כמה דביק/ נעים הגלוס של קליניק?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהוא פחות דביק מהגלוס של מאק אבל מצד שני, הוא חסר כל ייחוד- כמעט שקוף לגמרי אבל עם טיפה ורדרדות, לא משהו שהייתי רוכשת בעצמי

      מחק
  4. כל כך יפה לך האיפור, אבל לוקחי בסיבוב השפתיים והלחיים הורודות והיפות. שלמות.

    השבמחק
  5. אההה איזה יפה!! מסכימה איתך לגמרי בנוגע להרכב הפלטות. אם כבר הוצאנו אחת שלפחות תסגור את הפינה של איפור העיניים (או של כל הפנים, אבל זו כבר באמת דרישה מוגזמת)

    השבמחק
  6. זה האיפור שכתבתי לך בתגובה הקודמת שמאוד אהבתי! מחמיא לך מאוד!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top