יום שבת, 30 במרץ 2013

פרצופם האמיתי של הארנבים

בתור מי שמטיפה לשימוש במוצרים שלא נוסו על ארנבים, הייתי אומרת שלעשות שימוש לרעה באותם יצורים חסרי ישע ואפילו להעיז ללבוש אותם בגאווה על החולצה- זה מעט צבוע. אבל כשאותם ארנבונים הביטו בי במבטיהם האומללים בעודם תלויים על הקולב (אלוהים, האכזריות!), זנחתי בשמחה את כל העקרונות שלי והושטתי יד לארנק.

האחראית למחדל המוסרי הזה היא JUL. קצת חסר אחריות מצדה אם אתם שואלים אותי. היא בוודאי ידעה שאם תציע למכירה סווטשירט כמו זה- מעוטר נקודות וארנבונים חסרי ישע- תזנק לה מבעד הקולבים איזו לובה ותדרוש את הארנבים המנוקדים לעצמה. אם האדם לא יודע לקחת אחריות על מעשיו, הרי דרוש כח עליון שיידע לעשות את זה במקומו, אז אנא- קחי זאת לתשומת לבך בפעם הבאה.


לסוויטשירט הוספתי את החצאית הזו מ-H&M, שרכשתי כבר לפני שנתיים ומאז לא היה לי מושג מה לעשות איתה. חצאית כבדה, ארוכה וחיננית אמנם, אבל כזו שאי אפשר ללבוש כך סתם ביום יום ולא כל פריט יעניק לה את הכבוד הראוי, אבל הנה- הארנבים עשו את שלהם. כדי לשבור קצת את הרצף האפרורי, פניתי לשרשרת הניאונית של זארה. טרנדית להחריד, לא איכותית בעליל ובכל זאת- שמור לה אצלי מקום חם בלב והיא משמחת אותי מאוד.


גם האיפור היה דרמטי וחגיגי מתמיד, הודות לפלטת צלליות ושפתון של גארלן שקיבלתי לסקירה אי שם לפני כשנה וחצי ומאז לא ממש טרחתי לעשות גם בהם שימוש. כנראה שהם בסך הכל חיכו למצב הרוח המתאים, גם אם זה קורה רק אחת לתקופה.


אגב, אם אתם תוהים איך לא נמסתי בחום האביבי שנחת עלינו בימים האחרונים, דעו שהתמונות צולמו לפני כמה שבועות, כשמזג האוויר עוד איפשר זאת. מצער מאוד שגרמתי נזק לארנבים הללו וזכיתי ללבוש אותם רק פעם אחת עד לסתיו הבא. שלום ארנבים, להתראות מזג אוויר קריר. נעמתם לי מאוד.


אזהרה: אף ארנב לא נפגע במהלך הכנת הפוסט הזה☺

18 תגובות:

  1. הושיעו את הארנבים שהוקרבו עבור הסוודר של לובה!!!
    אהבתי את האיפור. בחורף שעבר קצת חרשתי על הפלטה והשפתון הזה, אבל החורף הזה זנחתי אותם לגמרי. הזכרת לי אותם עכשיו, אבל הם כנראה יצטרכו שוב לחכות לחורף הבא...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ברור מה נזכרתי עכשיו בעיצומו של האביב, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא
      אני עדיין חושבת שזו פלטה חד גונית וקצת משעממת, אבל זה גם לא סותר את העובדה שבסך הכל היא מוצלחת

      מחק
  2. הורסת ויפיפה הסווטשירט מקסים ומרענן לראות זאת בקולקציה שלה, והמראה הכללי מקסים ושיקי

    השבמחק
  3. מקסים! והשרשרת הירוקה הזו מקפיצה את כל הלוק האפור. חמודים הארנבונים !
    האיפור מהמם. מעניין איזו פלטה של גרלן..אני מהמרת על 05 les gris שעדיין בויש ליסט שלי...צדקתי..? לגבי השפתון אין לי מושג אבל הוא מאוד יפה :)

    השבמחק
  4. אני חושבת שהמראה הזה מושלם, אבל למה שום מילה על התיק (שאהבתי מאוד, ויש לי זיכרון עמום שהוא הופיע פעם מזמן בבלוג, אני צודקת?) והנעליים?
    הצהוב הזה- זריקת הצבע הכי מדוייקת שיכלת לבחור בה, הגוון מושלם! את השרשרת עצמה פחות אהבתי (אני כזאת מנומסת, אמא בטח גאה בי)

    השבמחק
    תשובות
    1. הקלאץ' הוא של אסוס, מלפני כמה עונות כך שלצערי הוא לא זמין בינתיים. השרשרת בהחלט לא לכל אחת, היא טרנדית מדי by my book לפי כל פרמטר אפשרי ועדיין, האהבה שלנו היא בלתי מוסברת

      מחק
  5. זה שפתון גירלי של גרלן? אם כן אז הוא מעלף!
    וכן ארנבונים אולי לא סבלו אבל את גרמת להם לקפץ בשמחה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה גירלי והוא אכן מעלף, אני לא משתמשת בו מספיק!

      מחק
  6. קנית אותי לחלוטין עם הארנבונים...
    אהבתי מאוד את הנעליים ואני תוהה האם הן זהובות כמו שנדמה לי? אני כבר כמה חודשים בקראש על נעליים זהובות ועוד לא מצאתי זוג הולם.
    חוץ מזה השכלת לשלב את הקלאץ' הנפלא הזה, המראה נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. הן נוטות יותר לכסוף, אבל כנראה שזה עניין של תאורה. אני חיפשתי נעלי דורותי מנצנצות הרבה זמן עד שהן הפציעו :)
      תודה מותק!

      מחק
  7. איזה הדפס ארנבוני חמוד! גם ג׳ול ממש חמודה.
    השפתון הורס! מחמיא לך מאוד. את חייבת ללבוש אותו יותר :)
    נ.ב- דבר אחד ויחיד שמבאס אותי בכך שהחורף נגמר הוא שיש לי כמה פריטים מקסימים שלא הספקתי לנצל ולאוורר כמו שרציתי. עם זאת, אין שמחה ממני על בוא האביב והחום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מבאס אותי שהחורף נגמר. נקודה.
      :P

      מחק
  8. השרשרת יפה!! וגם כל היתר

    השבמחק
  9. אני פשוט חייבת לשאול מאיפה הנעליים המדהימות? אני מחפשת כאלה בנרות ואין ישועה באופק..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top