יום חמישי, 28 במרץ 2013

על מכשפות רעות ואגדות טובות

אזהרה: הפוסט הבא לא נועד לעודד אתכם לצפות בסרט Oz- the great and powerful. חלק מכם עלולים לרצות לצפות בסרט בגלל גימיקים זולים כאלה או אחרים, כמו משקפי תלת מימד ויופיה של מילה קוניס. אחרים עלולים להרגיש סנטימנטים כלפי האגדה ועלולים לחשוב כי העיבוד של דיסני יעשה חסד עם הסיפור הותיק.

מכאן
אתם טועים.

OZ הוא סרט גרוע. גרוע במונחים של דיסני, גרוע גם במונחים של סרטי ילדים אחרים מהז'אנר שאני אוהבת אהבת נפש עד היום. אז תחסכו את זה מעצמכם. כעת, אפשר להתפנות לדבר החשוב באמת: האיפור המופלא של גלינדה, הלא היא מישל וויליאמס ושל תיאודורה והיא מילה קוניס הנאה. האיפור היה כל כך נחמד, עד שהוא הצית לא פחות משלושה שיתופי פעולה, כולם בקטגוריית האיפור והיופי.
מכאן, מכאן ומכאן!
על השיתוף עם אורבן דיקיי אין צורך להכביר במילים, רוב הסיכויים שכבר שמעתם עליו ו/או אתם מריירים על הפלטות. גם שיתוף הפעולה עם OPI זכה לתשומת לב חיובית הודות ללקים העדינים בשילוב עם הנצנוצים החביבים. על אף ששני שיתופי הפעולה נאים בעיניי, החביב עליי הוא דווקא זה עם Essence האלמונית והקטנה מבין השלושה. ראשית, Essence הוא מותג ידידותי לבעלי חיים בניגוד לשניים האחרים ולכן הוא אוטומטית זוכה באהדתי. שנית, לרגל הפוסט החלטתי להפוך למכשפה חתרנית.

לפני כמה שבועות הופיעה לה מכשפה אחרת ביוטיוב (יש שיקראו לה בטעות 'גורו') ויצרה מראה בהשראת תיאודורה. תיאודורה היא ממילא המכשפה המועדפת עליי, גם כי היא רעה וגם כי היא לא עמוסת הארות ושימרים כמו קים קרדשיאן בגרסת ארץ עוץ. אז למרות שאת הפלטות הנחשקות של אורבן דיקיי אין ברשותי, החלטתי לשחזר את המראה של תיאו (אפשר לקצר? עייפתי) בהשראת אותו סרטון מכושף.


כדי לקבל השראה פניתי למוצרים ידידותיים לארנבים וביקשתי מהם עצה: איך אצליח להיראות כמו מכשפה כשאני עצמי כל כך רכה וטהורה? הם צחקו. וצחקו עוד קצת. כשהפסיקו לצחוק, הם סחפו אותי איתם לעולם של מוצרי איפור, צבעים ואגדות:
הסיור שלנו מתחיל באגף הנחבא ביותר בממלכה, בו מתגוררים המוצרים הצנועים שגורמים לעור להיראות נפלא, מבלי לדרוש על כך ולו טיפת קרדיט. המוצרים הללו נועדו להסוות את עורה האמיתי של המכשפה ולגרום לו להיראות צחור גם בימים הרעים והנקמניים ביותר. רוטינת האיפור של המכשפה המטופחת מורכב ממייקאפ מעולה, כמו למשל ה-Amazonian clay 12- hour של טארט, קונסילר של Collection 2000 (כי לעתים צריך לרדת אל העם), דואו לגבות Silk eyeshadow של ביוטיקייר ומעט סומק Natural beauty של טארט. לסיום, מפדרת המכשפה את עורה עם ה-Happy booster של Physicians Formula כדי לפצות על לבה האפל.
משם אנחנו מקפצים על המטאטא וטסים חיש מהר לקדמת הבמה, לכוכבים שרגילים לגנוב את ההצגה- הצלליות. הפעם מדובר בשילוב של צלליות משתי פלטות- Summer eye של טו פייסד ו-Dreamy של טרינה טרנטינו, כי לפעמים צריך לעשות כמה ערבובים כדי לקבל את הכישוף המושלם.

תיאו, בניגוד אליי, מדגישה מאוד את קו הריסים התחתון וממשיכה עם צללית הקפל ממש עד לנקודה הפנימית ביותר של העין. בעיניי זה איפור קצת אולד סקול עבור מכשפה מודרנית כמוני, אבל מצד שני- תיאודורה קיבלה סרט משלה ואני לא, אז שווה לנסות.

כל מכשפה צריכה שפתיים מפתות כדי...טוב, כי זה מה שהקלישאה אומרת. עיפרון השפתיים שאמור להעניק עמידות למקרה שאתבקש לנגוס בתפוח (גם אם זה לא קשור בשום צורה לעלילת הסרט) הוא ה-Hot red של NYX ואילו הגלוס האדום הוא של קרליין, מספר 301.
אחרונים חביבים הם שחקני החיזוק שלי, פשוטי העם הנאמנים. אלו שבלעדיהם לא הייתי מגיעה עד הלום ולעולם לא הייתי מצליחה לכשף אתכם: המסקרה, הבסיס לצלליות והעיפרון השחור. אל תספרו לכל המכשפות הטובות שם בחוץ, אבל המוצרים האלה הם למעשה סוד ההצלחה שלנו ועם הצלחה כזו לא ניתן להתווכח.
אם חשבתם שמכשפות רעות צריכות גם להריח רע, טעות בידיכם! בהשראת הטורנדו שפקד את קנזס, החלטתי גם אני להריח בדיוק כמו סופה פראית!
דורות'י וטוטו האומללים אמנם לא קיבלו מקום של כבוד בסרט, אבל אני כאן כדי לתקן את העוול שנגרם להם, בזכות ידידיי הטובים- השרשרת של Lilla My והנעליים מטופשופ-
הוקוס פוקוס, המראה הסופי!

ועכשיו, נותר רק להיזהר מכל הסכנות שאורבות למכשפה שם בחוץ


ולהסיר היטב את האיפור בסיום יום העבודה והכישופים :)

מכאן

20 comments:

  1. אני יודעת ששוליות זה למכשפים, אבל אם בכל זאת את צריכה אחת- אני מתה להיות השוליה שלך ;-)
    הטוטוריאל מקסים (ויותר מזה, אבל לא רציתי להשמע מתרפסת מדי מחשש הפיכה לצפרדע) אבל איך אפשר להתייחס לאיפור עם כתיבה כזאת?! ואיך אפשר להתרשם מהמוצרים עם ספר מדליק כזה ברקע?!

    השבמחק
    תשובות
    1. בואי ותהי הג'יימס פרנקו שלי :)

      מחק
  2. נפלאה, מקסימה ומצחיקה ובנוסף עם מראה איפור סופר מוצלח. את אמיתית?

    השבמחק
  3. איזה פוסט מקסים ומשעשע! והלוק בסוף- הורס.
    מכשפה עאלק, הטוב נוזל ממך דרך המסך :-p

    השבמחק
    תשובות
    1. מוחהחחה! (זה הצחוק המכשפתי שלי)

      מחק
  4. פוסט מהמם מכל בחינה! :)

    השבמחק
  5. האיפור יפיפה! :)
    הולם אותך שפתון בולט :)

    Dress To Cook Blog

    השבמחק
  6. אוי זה מקסים וצבעוני...בא לי גם סיור עכשיו בתוך ממלכה מלאה באיפור :)
    נחמד לדעת שלפחות מסרט לא משהו זכינו בליין של מוצרים מעניינים (אני מהמריירים על הפלטות של אורבן דיקיי..).
    האיפור יפיפה. מחמיא לך מאוד גוון השפתיים שבחרת !

    השבמחק
    תשובות
    1. אורבן דיקיי שיחקו אותה הפעם עם הפלטות האלה, אין מה לומר. אבל לא צריך אורבן דיקיי כדי להפוך לתיאודורה :P
      תודה!

      מחק
  7. ללא ספק אחד הפוסטים היותר כייפים, במיוחד לאור נושא הפוסט שהוא אחת האגדות החביבות עליי. מצער מאד לשמוע שהסרט גרוע, אבל אם לפחות יצא ממנו פוסט מעולה, דיינו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם היו מפרסמים את האזהרה שלי גם בתחילת הסרט זה היה יכול להיות מאוד יעיל. תודה בובה :)

      מחק
  8. אוי איזה יופי מזמן לא ראיתי כאלה ספרים!
    מזכיר לי את הילדות וקצת מהקסם שלה!!
    מהיכן יש לך כזה ? הייתי שמחה לקנות לי כאלה!
    אגב והאיפור מאוד מחמיא לך!
    במיוחד אהבתי את העיניים יצא לך ממש מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי אוסף ספרי פופ אפ :) זה נפלא בעיניי
      את יכולה לנסות להשיג במגדלור-
      https://www.hamigdalor.co.il/store/books/creative-walls-how-to-display-and-enjoy/
      יש להם כמה אגדות מוצלחות. לא זול אבל שווה את ההשקעה
      ותודה :)

      מחק
    2. אוי תודה נכנסתי וראיתי!
      יש להם דברים יפים לא זול אבל את צודקת זה שווה את זה הייתי רוצה שהילדים שלי יקראו מספרים כאלה! זה הכי מהמם!

      מחק
  9. איזה פוסט מהנה וכייפי!
    ואני מצטערת, אם כל המכשפות היו מפחידות כמוך, הילדים היו ישנים בשקט:P

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top