יום רביעי, 20 במרץ 2013

בחזרה למציאות

הקטע הבעייתי עם הסופ"שים הנעימים והפסטורליים האלה שלי לאחרונה, הוא השבוע שמצפה לי אחר כך: במקרה הטוב יהיה מדובר בשבוע עמוס ומעצבן ובמקרה הרע- סופ"ש נוראי של ממש. אווירת הזן שאני נמצאת בה בד"כ מספיקה לי לחצי יממה, כשאני עדיין מרגישה מפויסת ואוהבת כלפי כל העולם עד שהמציאות מהר מאוד מנחיתה אותי בחזרה לקרקע. אני מניחה שזו דרכו של העולם לשמור על איזון ולהזכיר לך שאת לא צ'רי בלוסום גירל שיכולה לדלג לה בין יעד פוטוגני אחד לאחר. אז תודה עולם, 1:0 לך.

אשאיר אתכם עם תמונות נוף פסטורליות, אתם יודעים, מתוך הימים הנעימים האלה שמרגישים זרים פתאום. תמונות שמתמזגות במקרה עם השמלה הירוקה והנחמדה שלבשתי בסופ"ש האחרון. חשבתי לחכות עם הפוסט הזה עוד קצת, אבל האמת היא שבא לי קצת להתעסק בשמלות ירוקות ונחמדות, לכן זה בדיוק מה שאני מתכוונת לעשות.


 אני מצפה ואף דורשת המשך שבוע נעים יותר ובלי שום שטויות, כן? 


אני לובשת: שמלה- גפן/ נעליים-H&M/ שרשרת- LillaMy
תודה לשרונה על התמונות, מוזמנים לבקר בבלוג שלה כדי לראות מה היא לבשה באותו יום

7 תגובות:

  1. הנעליים מדהימות! מזכירות לי נעליים של סיגרסון\מוריסון שעשיתי להן סטוקינג ארוך באאוטנט שממנו לא יצא כלום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה, הן גם נוחות ורכות כל כך. אם היה אפשר הייתי קונה אותן בעוד כמה צבעים

      מחק
  2. מאוד יפה לך השמלה היחסית פשוטה הזאת. אביבית ונינוחה כמו סופ״ש נעים!

    השבמחק
  3. הייתה לי פעם שמלה כזו, הן מאד נוחות וכייפיות. מסוג הבגדים שלא דחוף לך לצאת מהם בסוף היום. והכלבלבון חמודון!

    השבמחק
  4. אני ממש אוהבת את הצבע הזה עלייך, מחמיא לך מאוד (והשמלה נראית סופר נוחה)

    השבמחק
  5. השמלה הזאת מאוד מחמיאה לך!
    ניראת סוף הדרך עלייך!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top