יום שבת, 16 במרץ 2013

אלה החיים!- חלק א'

אני והשרונה נוהגות להקדיש חלק מימי השישי לטובת ימי כיף ונסיעות משותפות. מדובר במסורת קטנה שהחלה לפני כשנה ומאז אנחנו מחפשות כל פעם הרפתקאות באזור תל אביב ו/או השרון וחוזרות עם שקיות עמוסות בחוויות (ולעתים גם קניות).


הפעם הטריגר לנסיעה היה מכירה אביבית שהתקיימה ברח' שלום עליכם 53 בתל אביב וריכזה בחצר אחת כמה מהמעצבות והיבואניות החביבות עליי בתחום עיצוב הבית, תכשיטים ואופנה, כמו למשל Lilla My, JUL, מיס אטואל אהובתי ו-D&W. להשקות שערכו יחדיו צוות המותגים Lilla My ו-JUL בחודשים האחרונים לא כל כך רציתי להגיע- ובכן, כי מדובר בהשקות- אך ידעתי שעוד יזדמן לי לפגוש את הבנות באירועים אחרים ובנסיבות טבעיות יותר, הרי אני עוקבת אחרי היצירות והפרוייקטים שלהן כבר כמה זמן- ואכן כך היה.


המכירה אגב, מתקיימת גם היום (16.03) בין השעות 10:00-17:00. זו הזדמנות נהדרת להכיר חבורת נשים נגישות ומפרגנות. הפרגון ההדדי שלהן בהחלט מעורר בי חשק לפרגן בחזרה, אז הנה! פרטים נוספים אודות האירוע תוכלו למצוא בעמוד האיוונט.


משם הרחקנו עד קיסריה כדי לאכול את הפלאפל הטעים ביותר ביקום- ועל כך אין בכלל ויכוח. האחראית לפלא הזה היא איה פרנקל, שנהגה בעבר לארח בביתה אוהבי פלאפל כמונו בכל יום שישי במסגרת הפרויקט שלה 'נטע ונבט'- אך בשנה החולפת האירוח הזה נפסק כמעט לחלוטין וכך יצא שהייתי ברת מזל מספיק לטעום את הפלאפל שלה רק פעם אחת בטרם הפסיקה. מיותר לציין שבמהלך השנה הזו לא טעמתי שום פלאפל אחר, מהסיבה הפשוטה שזה לא טעים לי, בעוד שפלאפל הסלק של איה הוא מעדן של ממש עבורי.


אז מעבר לכך שהאוכל טעים והבירה משובחת (השמועות אומרות שגם הקאמפרי לא רע), בבית של איה יש אווירה שלא קיימת בשום בית עירוני: הכל שם מרגיש נינוח, חברותי וזורם. יושבים בחצר האחורית עם חבורת אנשים שלא פגשנו מימינו ומקשקשים על הא ודא, כששלג הכלבה היפה מטיילת בין אורח לאורח. אני לא מרבה להשתמש בתיאור הזה הרבה, אבל הפעם זה מתאים- האירוח של איה הוא קסם של ממש.
 
 
ובמסגרת הקסם הזה- אחרי שהסתיימה מלאכת הכנת הפלאפל- החלטנו לרדת לחוף היפיפה בקיסריה. באשמת האובך הכבד לא זכינו לראות את השקיעה, אבל הודות לאובך הכבד זכינו לראות נוף יוצא דופן, שבו היה נראה כאילו קו המים וקו השמיים הם אותו אחד- ואין דבר המפריד ביניהם.


כיף לי שיש לי כאלה חברות טובות ושאני נתקלת באנשים נהדרים, כיף גדול ❤



14 תגובות:

  1. ואוו נראה מדהים...
    גם הפלאפל וגם כל היום כיף הזה... ימי שישי שלי איכשהו תמיד מתבזבזים על שטויות ואני כל כך מקנאה באנשים כמוך שבאמת מצליחים לנצל אותם כמו שצריך.
    נשיקות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתבטלת בדרך כלל בימי שבת, אבל בכל פעם שזה קורה ביום שישי אני מרגישה תחושה של פספוס
      נשיקות בחזרה!

      מחק
  2. ואו. איזה פוסט מדליק. אתן באמת צוות מקסים שחבל על הזמן

    ועשית לי חשק לפלאפל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עשיתי לעצמי חשק לפלאפל, אבל רק של איה :)

      מחק
  3. פוסט קסום ומרגש, אני גם רוצה מהפלאפל הזה, ומהבילוי שישי הכיפי הזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני, גם אני רוצה עוד קצת פלאפל! תודה!

      מחק
  4. צילומים נפלאים!! פוסט מהנה.
    כיף להכיר :))
    שבוע טוב

    השבמחק
  5. איזה צילומים חוויתיים ויפים ואיזה כיף נראה שעשיתן ! :)
    אני חייבת להתחיל לנצל את ימי שישי שלי יותר...
    אני לא חסידה של פלאפל אבל את זה ספציפית מהסלק ממש בא לי לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מתה על פלאפל בכלל, מעולם לא הבנתי את ההתלהבות סביבו, אבל כאן מדובר בפלאפל אורגני פשוט נפלא :)
      אני מקווה מאוד שהאירוע הבא של איה יתקיים בקרוב ולא אצטרך להמתין שוב כמעט שנה כדי לטעום את הפלאפל שלה

      מחק
  6. יואוהוה! התמונה עם הכלב המחייך! התמונות בכלל! איזה יופי! איך צילמת את כל זה, באייפון? יש לך את זה לובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת דומה לכלב שלכם, לא?
      צילמתי עם הקאנון שלי, יש לי הרגל מגונה לפלטר כל תמונה :P
      רוב תודות!

      מחק
  7. כמה נינוחות יוצאת מהמסך ברגעים אלו, איזה כיף לכן!! אני כבר לא זוכרת כמה זמן לא יצאתי מהשגרה, אפילו ליום. אני חייבת חייבת חייבת לתקן את זה, והתמונות שלך והכתיבה שלך עושה חשק להפוך את זה להרגל. אבל יש לי תחושה שזה קצת כמו כושר: הכי קשה בהתחלה, ובד"כ לא עוברים אותה.

    השבמחק
  8. כיף, כיף-כיף! חוויות מהנות שגורמות לחיוך גדול בסוף היום.
    רוצה פלאפל!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top