יום חמישי, 14 במרץ 2013

כאן גרים בכיף- מרפסת לי יש!

לפני שניגש לפוסט עצמו,  רק אומר שאין לי בדיוק מרפסת שמש שמשקיפה על נוף ירוק, במקום זאת יש לי מרפסת סגורה שמשקיפה על כיכר לא מאוד אטרקטיבית- אבל לא דרוש הרבה כדי לשמח אותי ולכן גם זה עושה לי נעים בלב.

אצל הדיירים הקודמים המרפסת הזו שימשה כמחסן, אבל לי זה היה נראה כמו בזבוז כי מדובר במרפסת עצומה בגודלה. לכן, החלטתי שיהיה נחמד לחלק את החלל לכמה אזורים מבחינת פונקציונליות. כמו כן, מאחר שמדובר בקצה של הדירה, כאן הרשיתי לעצמי להתפרע ממש בצבעוניות (לא שבמקומות אחרים חסכתי בזה). אז קדימה, אתם מוזמנים להתיישב בניחותא על הכסא, הסיור המודרך עומד להתחיל!






















אז מה היה לנו כאן? פינת קפה עם מגזינים וכמה עציצים נחמדים, מעין Book nook שהוא למעשה ספסל אמבטיה מאיקאה ומאכלס את הספרים החביבים עליי יחד עם כמה כריות חביבות- מולו, ארון מדפים מפלסטיק שהיה לא מאוד אטרקטיבי ולכן כוסה בלונג ענקי שהוזמן מאורבן אאוטפיטרס ובקצה המרפסת כסא נדנדה ואזור עבודה קטן שמשמש בעיקר את נתן (עבורי זה מיקום רועש מדי), עם ספריה חמודה ובה מדף שלם שמיועד לכל מיני עבודות יצירה וצילום שלי. הידד!

יש לכם שאלות לגבי מוצר ספציפי? כתבו לי בתגובות ואעשה כמיטב יכולתי לשחזר את המקור שלו. מפאת כמות גדולה מאוד של חפצים (סיפור חיי) העדפתי לא לפרט הכל בפוסט עצמו. חוץ מזה, הסופ"ש כבר כאן, מה שאומר שהחל ממחר אפשר יהיה לשתות במרפסת קפה בנחת ועל כך אמרו- הידד!

3 תגובות:

  1. "המלחמה נגמרה? אפשר לצאת מהמחבוא בעליית הגג?"

    השבמחק
  2. רעיון מדהים וביצוע נהדר! גם לנו יש מרפסת (לא מקורה אבל) גדולה וכבר שנה וחצי אין בה כלום חוץ משולחן לבן מפלסטיק ו3 כיסאות תואמים.. יש לי כל כך הרבה רעיונות אבל בגלל שהיא לא מקורה הגשם והשמש זה עניין בעייתי וכרגע כל רעיון נדחה..

    השבמחק
  3. אהה הבובות של ווידר!! קנית אותי הרגע.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top