יום שני, 11 במרץ 2013

מצעד היוטיובריות האהובות

מדי פעם יוצא לי להמליץ על סרטונים ספציפיים של יוטיובריות שאני אוהבת בעמוד הפייסבוק שלי, עד שלפני כמה ימים החלטתי שאם כבר אני ממילא ממליצה פה ושם, למה לא ארכז את כל היוטיובריות שאני אוהבת בפוסט אחד? יש סיכוי טוב שאתן לא מכירות את כולן.

אז קודם כל, כמה מילים לגבי הרגלי הצפייה שלי: אני לא אוהבת בנות עם מנייארות מוגזמות ואני לא אוהבת קולות צווחניים שמגיעים לטונים שרק פרי ומונה מסוגלות לשמוע- מה שאומר שאני לא מחבבת 95% מהיוטיובריות. גם אלו שאני כן מחבבת, לא תמיד אני מצליחה לצפות בסרטונים שלהן עד הסוף מבלי לגלוש לעבודה או סתם לגלישה רנדומלית תוך כדי. אז כן, אני קשה בענין הזה ולכן אני מחפשת יוטיובריות שהן לא בהכרח הכי מפורסמות או אהובות, אלא בעיקר כאלה שהן מרעננות בעיניי . אבל היי, אנחנו כאן כדי לדון ביוטיובריות עצמן ולא בחוסר היכולת שלי להתרכז, שנתחיל?

1. MakeupByAlli-


קודם כל אציין את הברור מאליו ואכתוב שאלי היא בחורה מהממת והיא משדרגת את היופי שלה בעיקר באמצעות מוצרי דראגסטור, שזה כבר בונוס חביב. יש לה סרטוני הדרכות ברורים ומהנים, אוסף איפור שפוי למדי וכמה טיפים מוצלחים שהיא מחלקת במהלך הסרטונים. 

2. MissJenFabulous-


אלי וג'ן קצת מזכירות לי אחת את השניה ולמרות שאלי היא המועדפת עליי, גם ג'ן חביבה להפליא. היוטיוברית הזו ידועה בעיקר בזכות מדריכי הציפורניים המעולים שלה. אין לי זמן, סבלנות או רצון לקשט את הציפורניים שלי אבל כל הכבוד לג'ן שיש לה את כל זה ואפילו להעלות על כך סרטונים. חוץ מזה היא מדברת מאוד מהר, אבל לא בצורה שגורמת לי לרצות לתלוש שיערות. חוץ מזה, היא מתרגשת ממוצרים שהיא מקבלת לסקירה כמו ילדה קטנה וזה כבר מאוד חמוד בעיניי.

3. Cami loves Kiwi-


קאמי נהנית לקטר הרבה, אז זו כבר סיבה מספיק טובה מבחינתי לאהוב אותה. חוץ מזה יש לה מבטא משגע ואישיות חמודה. היא גם הייתה מקור ההשראה שלי לפוסט ההיכרות האחרון שהעליתי. קאמי נהנית לקשקש הרבה ולאו דווקא על איפור ובנוסף יש לה גם חוש הומור לא רע- תמיד תכונה מוערכת וגם נדירה בקרב יוטיובריות.

4. EssieButton-


אסתי היא קנדית שמתגוררת באנגליה. יש לה בית מעוצב בצורה נפלאה ממש ולא ברור לי איך לא דרשו ממנה עד כה להעלות סיור של המקום המשגע הזה. היא מתאפרת תמיד בצורה מאוד עדינה וחיננית וגם היא- תאמינו או לא- שייכת לזן היוטיובריות שיש להן חוש הומור ולא לוקחות את עצמן יותר מדי ברצינות.

5. A love tart-


את מארי הכרתי רק לפני כמה חודשים אבל אפשר בהחלט לומר שבתקופה הזו היא הפכה ליוטיוברית האהובה עליי. קודם כל- הקול שלה! אני רוצה שמארי תספר לי כל לילה סיפורים לפני השינה ולהירדם לצלילי הקול הרגוע והנעים שלה. גם סגנון ההגשה הניחוח תואם את הקול המלטף אז מה עוד אפשר להוסיף?

6. Pinksofoxy-


הדיעות לגבי כריסטין מהוואי חלוקות ואני ללא ספק מסכימה שכל המעבר שלה למוצרי טיפוח אורגניים והחיבור לסביבה עומד בניגוד גמור למראה החיצוני שלה שהוא- איך לומר זאת בנימוס- מזויף למדי. למרות זאת, אני מאוד מעריכה אותה: היא בחורה אינטליגנטית, רהוטה ולפני חצי שנה היא יזמה מהלך שטרם נראה כמותו בבלוגספירה או ביוטיוב- כריסטין החליטה לפנות משידת האיפור ומהחיים שלה את כל הרגלי הקניה המקולקלים ואת המוצרים שאין בהם צורך. אנחנו נמצאות, מתוקף העניין שלנו באיפור ובמוצרים יפים, בבועת צרכנות מאוד מוגזמת ולכן כיף למצוא קול שפוי בתוך ים הדולרים המבוזבזים.

7. Arden rose-


ארדן היא אחת היוטיובריות הכי ותיקות שאני עוקבת אחריהן, שזה אירוני כי מדובר בילדונת בסך הכל בת 18 או 19. אל תניחו לגיל הצעיר ולרוח השטות של ארדן לעבוד עליכן- היא אינטליגנטית יותר מרוב היוטיובריות המצייצות שקיימות שם בשטח. ארדן מדברת בגובה העיניים, בלאגניסטית ובאופן כללי מרגישה הרבה יותר נגישה מרוב הבנות בתחום שלה. חוץ מזה, יש לה כלב תחש, שזה תמיד יתרון גדול ברשימות שלי.

8. MakeupbyTiffanyD-


כן, אני יודעת. מה אחת היוטיובריות הכי ידועות בתעשייה עושה כאן ברשימת הכבוד שלי? האם אין לי בושה? האם אני לא מודעת לכך שהיא מכרה את נשמתה לסיגמא? אז כן, אני יודעת את כל זה ולא אכפת לי, כי אני אוהבת את טיפאני: אני אוהבת את האופן שבו מתאפרת, מתלבשת ואפילו מקשטת את עצמה בתכשיטים. אני אוהבת את הבית שלה ואפילו את הכלב המתוק שלה. יש סיכוי גבוה שאילו טיפאני הייתה קוראת את הטקסט הזה היא הייתה נלחצת מאוד או לחילופין מחליטה להפוך ל-BFF שלי, אבל עד שזה יקרה- איאלץ להמשיך להסתפק בסרטונים שלה.

9. Missglamorazzi-


עוד יוטיוברית מוכרת? רשימה חתרנית מיי תוכעס! אבל אין מה לעשות, הגיע הזמן לפתוח את תיבת הפנדורה, להתמודד עם השדים שרודפים אותי ולהודות שאינגריד היא לחלוטין הגילטי פלז'ר שלי וזאת למרות שבהקדמה המייגעת בתחילת הפוסט תיארתי בחורות כמוה בדיוק בתור מושא השמצה. כנראה שלאהבה אין חוקים כי אני מצליחה בכל זאת להתגבר על החיוך המתוק עד כדי בחילה שלה ועל האושר האינסופי שהיא מקרינה- מספיק כדי ליהנות מכל סרטון. למה? אין לי הסבר. תתמודדו.

10. Cookiebird-


לא חשבתן שאסיים רשימה כזו מבלי לכלול יוטיוברית ישראלית, נכון? רוני היא סוג של אובססיה משותפת עבורי ועבור ישראלה. חבל שהודיתי בכך בפומבי, כי להבדיל מטיפאני- יש סיכוי סביר שרוני אכן תקרא את השורות הללו ותוציא נגדי צו הרחקה- אבל מילא. היא התחילה להעלות סרטונים בתדירות הרבה יותר גבוהה לאחרונה וזה מאוד משמח אותי. למה אני אוהבת אותה (בצורה אפלטונית וכזו שלחלוטין לא דורשת צו הרחקה)? כי יש לה סגנון הגשה מאוד נעים וברור, יש לה סרטוני הדרכה נהדרים שגורמים לי לרצות לפעמים לצאת מהקומפורט זון שלי והיא גורמת לי להכיר מחדש כל מיני מותגים שלא חשבתי שאי פעם ארצה לגשת אליהם, כמו למשל ביוטיקייר. אז גו, רוני גו!

מהם ערוצי היוטיוב האהובים עליכן? אשמח אם תשתפו ואולי תצליחו לרענן לי קצת את רשימת המועדפים שלי!

11 תגובות:

  1. קמי באמת חמודה! אני ממש מחבבת את "סוג האנשים" הזה:)

    ומה עם ליסה אלדרידג'? היא נעימה ואנטיליגנטית... אני נשבתי לחלוטין באישיות המקסימה שלה, והסרטונים שלה תמיד מאוד ברורים ואינפורמטיבים!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לליסה יש קול מלטף שאיתו הייתי רוצה להירדם כל לילה, מצד שני- אין מישהי שאוהבת את התחום ולא מכירה את ליסה אלדרידג' ובנוסף, אין לי משהו שנון לומר עליה- לכן ויתרתי. אם הרשימה הייתה ארוכה יותר הייתי מוסיפה גם אותה וגם את אמילי, אבל יש גבול לכל תעלול :)

      מחק
  2. היחידה שאנחנו מסכימות עליה היא טיפאני, למרות שהיא ברשימת הצפיה הקבועה שלי בלי שאני באמת אוהב אותה, היא קצת מעצבנת.

    הגיע הזמן שאני אבדוק את החמודה הישראלית שאתן כל הזמן מדברות עליה הא?

    השבמחק
  3. פוסט מעולה! את טיפאני אני גם מאוד אוהבת, ואת קאמי הכרתי רק לאחרונה אבל הקול שלה פשוט מקסים! את מיסגלמראצי אני לא יכולה לסבול ואת אססי ופינקפוקסי בכלל לא הכרתי אז - Yay for me!
    וכמובן שרוני מהממת, כן?!

    השבמחק
    תשובות
    1. אססי מצוינת! ואני מסכימה, אינגריד בלתי נסבלת. סטייה זו סטייה :)

      מחק
  4. גם אני מאוד מחבבת את אססי. חייבת לציין שלאחרונה פיתחה יותר חיבה ליו טיובריות בריטיות יותר מאשר לאמרקאיות. גם בוידיואים שלהן יש יותר סיכוי למצוא מוצרים שמוכרים בארץ.
    בכל מקרה, 2 שאני מאוד אוהבת לאחרונה הן: vivianna does makeup ו- Lily Pebbles

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה על ויויאנה, היא לא נכללה ברשימה האחרונה כי כבר המלצתי עליה בעבר, כזו מותק. את לילי נדמה לי שאני לא מכירה, אז חידשת לי!

      מחק
  5. אני מאוהבת בESSIE...אני יותר צופה בה בגלל האישיות שלה מאשר בגלל האיפור שלה, ואני כל כך שמחה שהיא נפטרה מהבלונד הזה שכל כך לא התאים לה. והאיפור שלה כל כך פשוט אבל כל כך יפה.
    גם בשבילי missglamorazzi היא גילטי פלז'ר ואין ספק שלפעמים בא לי לתת לה אגרוף ישר לפרצוף והייתה תקופה של כמה חודשים שלא צפיתי בסרטונים שלה כי כבר לא יכולתי לשמוע את הקול שלה אבל מאיזשהי סיבה אני תמיד חוזרת לראות את הסרטונים שלה.
    בpinksofoxy אני לא צופה באדיקות והכרתי אותה רק לפני כמה חודשים אבל אני אוהבת לראות אותה מתמודדת עם האתגר שלה בלא לקנות דברים...כי באמת ליוטובריות יש נטייה לאגור בצורה מוגזמת, זה נכון שעצם זה שהן מנהלות ערוץ שבו צופים הרבה אנשים הן סוג של "מחויבות" שיהיה מגוון על מנת שהצופות לא יהיו משועממות אבל ברגע שאת רואה את אוסף המייקאפ שלהן בתור בנות ממוצעות (לא המאפרות ) זה מרגיש ממש מוגזם.
    את טיפאני אני לא אוהבת, לא יודעת למה אבל פשוט לא אוהבת. ואת השאר אני לא מכירה.
    אני אישית מאוד אוהבת את ג'ן מ from head to toe, היא היוטוברית הראשונה שראיתי ואני עדיין אוהבת את הסרטונים שלה.
    כמובן שאני אוהבת את אמילי.
    והמלצה קטנה (במקרה ואת לא מכירה): NikkieTutorials: Makeup Has no limits . מלבד להיות בחורה כל כך מהממת שיודעת לאפר בצורה כל כך מדהימה (אם אני לא טועה היא מאפרת מקצועית למרות גילה הצעיר) הבחורה היא טרולולו לחלוטין וקשה שלא לצחוק מכל סרטון שלה אבל איתה זה עניין של טעם או שאוהבים אותה או שלא.



    השבמחק
  6. היי לובה, תודה רבה על רשימת היוטיובריות שפרסמת, עדיין לא יצא לי להתקל בהן
    אז זהו, עכשיו נרשמתי עליהן ואני הולכת לראות את הסירטונים שלהן.
    אני בנתיים מאוד אוהבת לראות את אשלי גם בעברית וגם באנגלית ואת שרית מוונילה סקיי.
    דרך אגב, אם יוצא לך להיתקל ביוטיובריות "קצת" יותר מבוגרות תשלחי בבקשה. מאוד קשה לי לראות ולהאמין להמלצות של סירטונים של בחורות צעירות.
    שוב תודה רבה ואני מאוד נהנית מהבלוג שלך.ד"ש מרמת גנית לרמת גנית.ורד

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top