יום ראשון, 10 במרץ 2013

בלדה לסופ"ש שנגמר

בסופ"ש האחרון קניתי זר פרחים כל כך גדול, שיכולתי לפזר אותו בכמה מקומות שונים בבית וזה משמח אותי עד מאוד!

בסופ"ש האחרון גם תליתי את האיור האדיר שרכשתי יום קודם בחנות "המגדלור". באותו יום במתחם גן החשמל כל חנות מתחום האופנה אירחה מותג אחר מתחום האוכל ו/או העיצוב ואילו חנות הספרים האדירה "המגדלור" אירחה את המאפים של "אורנה ואלה". התמונות האחרות בסלון שמחו לקבל תוספת חדשה (ודי צפויה) לאוסף-

ארוחת הבוקר המושלמת לסופ"ש- לחם קלוי עם חמאת בוטנים וריבה. סתם, אני עובדת עליכם: זו ארוחת הבוקר המושלמת לכל יום וצירפתי אותה גם הפעם כי זה נתן לי תירוץ להשמיע לכם (שוב) את השיר הבא, הפעם בגרסת Family guy אהוביי-



סוף סוף יצא לי לחזור לשרבט קצת. קשה לומר שיצא מזה משהו הגון, אבל לפחות התנסיתי קצת בצבעים החדשים שנתן קנה עבורי לפני כמה שבועות 

יש לי וידוי כואב: אני לובה ומעולם לא קראתי את "עלובי החיים". למעשה, הכרתי באופן רשמי את העלילה של הסיפור רק בזכות הסרט. כדי לא להיות זו ששואלים אותה "אז קראת את הספר?" והיא עונה "לא, אבל ראיתי את הסרט", החלטתי להשלים את החור העמוק הזה בהשכלה ומאז מתנגנים לי בראש שירים של ז'אן ולז'אן ללא הרף- לא שאני מתלוננת.


אחרי שהשלמתי עם הוידוי הנוראי הזה, פניתי לאזור המקלחת, שם- באזור שבו איש לא ישפוט אותי על הטעם הקלוקל שלי בתרבות- המתינו לי המוצרים השוקולדיים ושטפו ממני את הלכלוך וגם את הבושה.


כדי להמשיך את הקו של הריחות הנעימים, הנר הנבחר לאותו יום היה Sweater weather של המותג שהוזכר פעמים רבות מדי בבלוג הזה מבלי לזכות אותו בתמלוגים. או אפילו בנר.


כפי שניתן לנחש לפי תיאור הפעילות הענפה שלי באותו יום, במהלך השבת לא טרחתי לצאת מהפיג'מה שלי ובעצם למה לי? הפיג'מה אגב, נרכשה ב-60 ₪ באפרודיטה, נעלי הבית הם מהאתר של NEXT והאובססיה למוצרים עם הדפסים של כלבים היא על חשבון הבית.


לאחר תקופה ארוכה שבה סירבתי להתמסר לסדרה חדשה, בעוד שכולם מסביבי היללו סדרות שונות ומשונות, החלטנו לצפות ב"משחקי הכס". חדיש, אה? מזל שאני לא ממליצה לכם כאן על "שלושה בדירה אחת" בתור סדרת הלהיט החדשה שלי- ובכל זאת, מסתמן שזו תהיה התמכרות ולכן מצאתי לנכון לציין את זה. כבר סיכמנו שאני בושה תרבותית, לא?


למרבה המזל, בשישי היו לי סיבות לצאת מהפיג'מה ומהבית, שתיים למעשה: את הראשונה כבר פירטתי והשנייה הייתה לכבוד הצפייה בסרט OZ. מה אומר לכם? לגבי הסעיף השני מוטב היה אילו  הייתי נשארת בפיג'מה שלי, כי OZ הוא סרט כל כך גרוע, שאפילו בתור סרט ילדים חביב הוא לא מצליח לעבור מסך. וחוץ מזה גם פגשתי את ציפקי ואכלנו (כלומר אני אכלתי והיא התבוננה בי אוכלת) סביח בלי ביצה, כך שהסופ"ש שלי ללא ספק היה מעולה 


9 תגובות:

  1. איזה סופ"ש כייפי ומלא בהכל מהכל!

    השבמחק
  2. פוסט חמוד והכלניות מהממות ועוררו בי עצב ששלי כבר קמלו....צריכה לקנות עוד.....מתה על פרחים!

    אוז באמת כ"כ גרוע? דווקא תכננו לראות אותו......תפרטי קצת למה הוא גרוע אם אפשר כי אני לגמרי סאקרית של ענייני הקוסם מארץ עוץ למיניהם אז מסוקרנת

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי כן ובאותו סופ"ש שני זוגות חברים נוספים שלנו צפו בסרט וחשבו כמונו. אשמח לפרט: קודם כל, תלת מימד עשה לנו כאב ראש וזה מבלי שהתוצאה תהיה מרשימה במיוחד מבחינה ויזואלית, אבל זו הצרה הכי שולית של הסרט הזה. זה סרט דיסני לילדים לכל דבר- עם המסרים החשובים של "תאמין בעצמך ובסוף זה יקרה", טקסטים מביכים ומשחק מוגזם. לטעמי כל הקאסט ביזה את עצמו פרט למילה קוניס, שהיא ממילא לא בדיוק שחקנית מופת (אבל מישל וויליאמס דווקא מאוד טובה בד"כ). בקיצור, קחי סרט ילדים בינוני, תמתחי אותו לשעתיים פלוס ותקבלי סרט גרוע במיוחד :)

      מחק
    2. הבנתי אותך.......מבאס לשמוע, מקווה שהסרט השני שאמור לצאת בנושא יהיה מוצלח יותר!

      מחק
  3. נראה שהיה סופ"ש כמו שסופ"ש צריך להיות- מלא בפינוקים ומנוחה.
    גם שלי היה כזה עם שינויים קלים- הרבה פחות אסטטי, כי לי עדיין אין פיג'מה בהדפסי כלבים, במקום לראות את הסדרה קראתי את הספר (ת'אמת שקראתי 2 ספרים של הסדרה בו זמנית כי אחרי כל הפסקה נעלם לי אחד אחר. כרונולוגי משהו) ועם מלא רגשות אשמה על זה שאני לא לומדת

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לך פיג'מת כלבלבים? איזה מין דבר זה? יש לי כבר שתיים!

      מחק
  4. מפציעה באיחור קל כדי לשאול- מאיפה הכוס שמבצבצת בפינה של התמונה של ארוחת הבוקר?

    השבמחק
    תשובות
    1. נרכשה בחנות 'לילך' בזכרון יעקב והגיעה עם קופסת פח תואמת חמודה להפליא!

      מחק
  5. הממף. רחוק. פעם הבאה אנא השתדלי לפתות אותי עם פריטים זמינים יותר ;-)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top