יום רביעי, 13 בפברואר 2013

ולנטיינ'ס DIY

דעתי לגבי הולנטיינ'ס מעולם לא הייתה נחרצת. כן, זה חג גזל טיפשי של הגויים, שמעודד אותנו לקנות מוצרים שאנחנו ממש לא צריכים- כל עוד הם ורודים, אדומים או מוטבע עליהם לב. כל זה נכון ועם זאת, מדובר בעוד סיבה לחגוג ולעשות משהו נחמד ביחד, אז אני אומרת למה לא בעצם?  יום טיפשי ככל שיהיה, אפשר לעשות במסגרתו דברים נחמדים שלא קשורים בלבבות, ורדרדות או מוצרים במחירים מופקעים, תופתעו!

הפוסט הבא הוא דווקא כן לבבי, על אף שהוא לא קשור בולנטיינ'ס באופן ישיר ולא יעודד אתכם לקנות שיט שאתם לא צריכים. אני לא טיפוס של DIY בעצמי- כלומר, אני מאוד אוהבת ומעריכה, אך עצלנית מכדי לבצע רוב הזמן. בכל זאת, כשהחלטתי לעשות מייקאובר למרפסת שלי, זה נעשה בהשראת הסרטון הבא:


סרטון קשה לצפייה, נכון? עלה לי בדם להמליץ עליו, בעיקר כי מדובר ביוטיוברית שאני ממש לא מחבבת, אבל כשיש לה רעיונות טובים וצריך לפרגן- אז צריך לפרגן. כל הסרטון הזה יכול להיות שימושי אם אתם מחפשים רעיונות עיצוב זולים לבית, אבל כדי לגלות למה אני מתכוונת- תתבקשו לגלוש ישירות לדקה 4:28. ראיתם? שרדתם? יופי! עכשיו זו התוצאה שלי-



כפי שאתם בוודאי יודעים (או אולי לא)- אני נהנית לאסוף גלויות. הקדשתי קיר שלם לאהבה הזו במרפסת שלי, אבל יום אחד חטפתי קריזה על הקיר האומלל, כי הרגשתי שכל הגלויות מבולגנות מדי ויוצרות מראה עמוס ולא נעים לעין. לכן, החלטתי בפתאומיות להסיר את כל הגלויות שתליתי ולהדביק אותן מחדש בצורת לב.

כדי להכין קולאז' לב כל שתצטרכו הוא גלויות או תמונות להדביק. אני מאוד אוהבת את הרעיון לתלות תמונות שפותחו מהאינסטגרם, אך מאחר שכבר היו לי גלויות- זה היה לא אקטואלי. בנוסף תצטרכו גם וואשי טייפ ומספריים.


את הגלויות סידרתי קודם כל על הרצפה בצורת לב ואז התחלתי להעביר אחת אחת לקיר. אצלי זה היה קצת טריקי יותר כי הגלויות לא היו בגודל אחיד, אך למרות זאת הצלחתי להוציא את זה לפועל במבצע אחד. את התמונות מומלץ לפתח לרוחב ובמקרה הזה, תוכלו להיעזר במספור של התמונות כפי שהוא מופיע בסרטון.

בצד האחורי של התמונות כדאי להדביק וואשי טייפ למקרה שתרצו לבצע שינויים מבלי להרוס את הקיר. אחרי שהסידור יהיה מושלם, תוכלו לקבע את התמונות בכל אמצעי שתרצו (אני מעדיפה וואשי טייפ גם הפעם בגלל הצבע שהוא מוסיף).

השלב הבא? להכין את צנצנות הגליטר בסרטון, בהנחה שאי פעם יהיה לי כוח לזה. לא איפרד מכם מבלי לתעד את המתנה שקניתי עבור הולנטיין שלי


ואאחל לכם כמובן ולנטיינ'ס שמח, גם אם אתם לא בדיוק משתייכים למחנה האוהבים של החג או בכלל. קצת קיטש עוד לא הרג אף אחד ♥♥♥


2 comments:

  1. מקסים ביותר! אהבתי. מרגישה צורך לחזור לירושלים לפשפש באריזות ישנות אי שם בבוידעם. יש לי גלויות מעולות :)

    השבמחק
  2. מאיפה האפקט המקסים של הלבבות הורדרדים?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top