יום רביעי, 27 בפברואר 2013

מרוב שפמים לא רואים פוסט

ביום שישי החלטנו לחרוג ממנהגנו ולצאת לפאב עם חברים. זו הייתה החלטה ספונטנית ולמרות שכבר נשתלה לי בראש המחשבה אודות תחפושת הסיקסטיז שלי (אם אפשר להגדיר אותה בכלל כתחפושת)- החלטתי שבא לי ללבוש משהו פשוט יותר וויתרתי על התחפושת.

אז לא בדיוק התחפשתי, אבל בהחלט לבשתי משהו שלא אופייני לי: טייץ! הרשו לי לומר לכן משהו כזה: כל המלעיזים נגד טייצים, ככל הנראה החליטו ליצור קונספירציה שכל מטרתה היא לגזול מנשים את הזכות להרגיש בנוח. טייץ מבחינתי יהיה שווה מעתה לעד= נוחות. אז נכון, צריך ללבוש משהו שמכסה את המפשעה כדי לאזן את כל חוגגות פורים שלא טרחו לעשות זאת ובכל זאת, בעיניי זה לא נראה כמו מפגע אופנתי כ"כ איום ברגע שעושים זאת.

גם אם כן, לא ממש אכפת לי לעלות לגליוטינה כל עוד אני לבושה בנוח. תתמודדו.


שפמים. הם בכל מקום.


ההופעה הזו מאוד משעשעת אותי כי יש בה ריבוי שפמים: הצעיף משופם (וגם נעים מאוד למגע ולליטוף) ואת החולצה מעטר שארפיי דעתן ולו יש...שפם! וכך משופמת- רק בבגדיי אני מקווה- וטובת לב יצאתי לי לבלות יחד עם בעלי המזוקן.

אגב, דבר נוסף ומעניין שעשיתי באותו ערב, היה לנסות ליצור מראה איפור לחלוטין נטול אכזריות. אז נכון, חגיגות יום החופש לארנבים כבר מאחורינו, אבל אני משתדלת לחגוג אותם גם בימי חול וכמה שיותר.. הפוסט של מרינה בנושא אתגר אותי והציב בפניי שאלה קשה- האם גם אני יכולה ליצור מראה איפור המורכב ממוצרים שלא נוסו על בע"ח? הרי בעברי הלא מאוד רחוק הייתי חובבת מוצרי יוקרה (שהם כידוע, לא ידידותיים לכיס או לבע"ח).

אז בסופו של דבר הצלחתי, בזכות המוצרים הבאים:


  1. הכוכבת של האיפור הזה היא פלטת 104 Amber של קרליין שאותה רצתי לקנות לאחר שאחת בשם ישראלה הקדישה לה פוסט. אני ידועה כחסרת אופי, חסרת עמוד שידרה ובאופן כללי קלה להשפעה ולכן היה די בכמה סווטצ'ים מפתים כדי לזרוק את כל טיעוני ה"אני לא צריכה יותר איפור" מבעד לחלון ולהתחדש בפלטה הזו. לפוסט של ישראלה.
  2. את עפרון העיניים של ג'ייד בגוון 303 Intense brown רכשתי גם כן לאחרונה, לאחר שנתקלתי בפוסט של מרינה. היא ציינה בפוסט שהעפרונות של ג'ייד והעפרונות של אורבן דיקיי מיוצרים באותו מקום ואני מוכרחה לציין שזה מאוד הפתיע אותי, אחרי הכל- העפרונות של אורבן דיקיי מצוינים. כשהשוויתי בין הביצועים גיליתי שאכן מדובר באותו מוצר- רך, פיגמנטי וחמאתי. גם אם אורבן דיקיי היו ממשיכים להיות ידידותיים לבע"ח, לא בטוחה שהייתי ממשיכה לרכוש עפרונות שלהם כשהפערים במחירים כה גדולים.
  3. עפרון גבות של אנסטסיה מכיל חלק אחד של מסרק והחלק השני הוא עפרון. מוצר מושלם למי שרוצה להשיג תוצאות טבעיות ולא דרמטיות מדי, תוך התאמה מושלמת לגוון הגבות. למי שלא מכיר- אנסטסיה בוורלי הילס מתמחים במוצרים לגבות ויש להם כמה מוצרים נוספים שהייתי שמחה לנסות, לצערי אפשר בינתיים להשיג בעיקר באיביי.
  4. מסקרה אניגמה של קרליין בגוון חום- שחור, או במילים אחרות: המסקרה החדשה שלי ליום יום והמחליפה של המסקרה המנצחת מבורז'ואה.
  5. הקונסילר של Collection 2000 כיכב אצלי בפוסט אהובי החודש ולכן עליו לא ארחיב שוב, רק אציין שהוא כבר קרוב לסיום.
  6. אייליינר ברונז של טארט- המקבילה של האייליינר ג'ל של מאק, בגוון ייחודי שאני מאוד אוהבת.
  7. גם על ההיילייטר של Tokidoki כתבתי בפוסט של נבחרי החודש.
  8. ואילו על המייקאפ של טארט כתבתי בפוסט 'יום חופש לארנבונים'. הגוון שלי הוא אייבורי.
  9. סומק Flushed של סליק, חברת הדראגסטור האהובה עליי בקטגוריית הסמקים. הפעם גוון תפוחי, חם וקל לטשטוש.
  10. שפתון של ג'ייד בגוון 611 Antique cristal, נרכש לאחר שכיכב בפוסט של שירי.
סווטצ'ים של הסומק והשפתון:



והלוק הסופי:





תמונה עם ידידי הטוב והפרטנר המזוקן שלי לערב:




שיהיה לכם המשך ערב משופם ועליז!


אני לובשת: חולצה- פול אנד בר/ ג'קט- דפנה לוינסון/ צעיף- אווה מנדלבאום/ טייץ- איביי/ נעליים- אסוס/ תיק- מישה ברטון

25 תגובות:

  1. חמודים כמו תמיד! ידעתי שתצליחי להתמודד עם האתגר, במיוחד כי יש לך לא מעט מוצרים. שמחה לשמוע שאהבת את העיפרון, אני באמת מתכוונת לרכוש עוד כמה גוונים כשיהיה מבצע טוב. איך לא חטפת את פלטה 103 לא ברור לי עדיין! והלוואי עליי ריסים כמו שלך :(

    השבמחק
    תשובות
    1. קניתי שניים, אותו וכסוף מנצנץ, גם השאר היו יפים אבל יש לי כבר דומים באוסף. וקניתי את פלטה 103, מה נראה לך?? :)

      מחק
  2. אני חייבת להגיד שבכלל לא רע, אני אפילו מאוד אהבתי את השכבות היומיומיות האלו, אם רק היה שם עוד ריצ'רצ' ו4 כיסים על הטייץ...
    אבל מה שהכי הכי הפריע לי- למה ככה לתת לנו שמינית תיק?? הוא נראה מבטיח, אם הוא רק היה נראה...

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שבתחילת העונה מאוד רציתי מכנסיים בצבע בורדו, אבל משום מה לא יצא לי לקנות ואז פתרון איביי מאוד קרץ לי.
      ולגבי התיק- מנפלאות הצילום באמבטיה, אני לא מצליחה להיזכר אם הוא כיכב בפוסט נוסף, אבל בכל אופן, ככה הוא נראה-
      http://images.newlook.com/is/image/newlook/womens/bags-and-purses/across-body-bags/mischa-barton-studded-cross-body-bag/246008301?$prod_details_hero$
      מיניאטורי, אבל יעיל מספיק כדי שאפשר יהיה להשתמש בו ולהכניס לתוכו ארנק

      מחק
  3. טייץ, כשנלבש נכון, מייצר תחת חתיכי וגוף גבעולי. מנגד, אפשר ללכת להסתובב באלנבי ולראות איך לא עושים את זה.
    השפתון יפה עליך מאוד, וקיבל גוון חם ואדמדם יותר מאשר עליי. אהבתי. ואת צללית הפיץ' מהרביעייה אני חומדת. אני בעד שתדפטי אותה ותתני לי אותה ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בעד לטהר את שמו של הטייץ :)
      הפלטה כולה מוצלחת, פרט לצללית הנוצצת המיותרת להחריד והייתה לחלוטין בלתי נראית עליי (כמו שאפשר לראות בתמונה)

      מחק
  4. הגוונים של הפלטה הזאת ניראים עלייך נהדר, שמחה שכבר הספקת לכתוב עליה פוסט כי הייתי מסוקרנת :-)
    לובה בטייץ זה ידיעה מרעישה שאני צריכה להתרגל אליה.

    השבמחק
  5. יאאאא אני רוצה לגנוב לך את הנעליים :<

    השבמחק
    תשובות
    1. נסי לחפש בסיילים של אסוס, הבייביז האלה עלו לי 6.5 פאונד, בטח יש שם משהו בסגנון

      מחק
  6. לובה, שלום! כרגיל, את מקסימה. האם אפשר לקבל את הכתובת ממנה הזמנת את הטייץ? הוא נראה נפלא.

    השבמחק
    תשובות
    1. בוודאי! הוא מאוד חביב, יש לו גזרה גבוהה והוא נוח!
      נרכש כאן-
      http://www.ebay.com/itm/350675371621?var=620081828786&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      מחק
    2. תודה רבה לך! אהבתי איך שכתבו שהוא סקסי (המחמאה הכי נפוצה באיביי, אפרנטלי!). רק טוב!

      מחק
    3. ואני חשבתי שהוא נוטף סקס בזכותי :P

      מחק
  7. לא יודעת למה, אבל זה לא מראה לי חצי מהתמונות ובמקום התמונה מופיע כיתוב של PHOTOBUCKET..

    השבמחק
  8. כנראה מרוב Photobucket לא רואים פוסט. אני מעלה את התמונות דרך האתר והיו בו תקלות מאז אתמול אז אני מקווה שזה משהו זמני. אם לא יסתדר אעלה את התמונות ישירות לבלוגר. תודה שעדכנת!

    השבמחק
  9. המסקנה - לצאת יותר לפאבים עם חברים. יפה לך בקז'ואל עם ניחוח ניינטיז (רק הייתי משלבת פה נעליים אחרות, יותר קשוחות. אבל אולי זו רק בעיה שלי שונאת נעלי הבובה).

    השבמחק
    תשובות
    1. מבטיחה להעביר את מסקנותייך לנתן :)
      נוטה להסכים איתך לגבי הנעליים, מצד שני- לא רציתי להרגיש מחופשת לגמרי

      מחק
  10. וואו לובה.... רק עכשיו אני מגלה שיש לך בלוג? :)

    השבמחק
  11. איזה חמודים :) הולם אותך טייץ! והשפמים להיט...

    השבמחק
  12. אויש אתם מקסימים כ"כ ביחד! עם שפם ובלעדיו.
    טייץ הפך לתלבושת המבחנים שלי (כי אפשר לשבת עם רגליים מקופלות).

    השבמחק
  13. אהבתי מאוד את הטייץ (ואת המראה הכולל) :) לשניה אפילו עברה לי מחשבה להזמין כזה. אולי עוד יקרה :)

    השבמחק
  14. היה ברור לחלוטין שתצליחי לעמוד באתגר. יש כ"כ הרבה מותגים אפשריים (אע"פ שלא השתתפתי בפוסטים ביום הזה, מכל מיני סיבות, אבל כן גלגלתי את הרעיון בראש בשלב התכנון ויש המון אפשרויות), והמראה שיצרת מאוד מחמיא לך. אהבתי אפילו יותר את האיפור בתמונה שהעלית אח"כ בפייסבוק עם החתולים....
    ואתם כ"כ מקסימים ביחד. אוהבת לראות תמונות שלכם.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top