יום חמישי, 17 בינואר 2013

Pink power!

את מראה האיפור הזה "לבשתי" לפגישת עבודה לפני כמה שבועות טובים. למרבה המזל זכרתי באילו צלליות השתמשתי, בעיקר כי התאהבתי מחדש בפלטה הזו ואני משתמשת בה מאז לעתים קרובות. לא הייתי מצליחה להיזכר באיזה סומק השתמשתי לעומת זאת, גם אם חיי היו תלויים בכך. מזל שהם לא.

בטח תופתעו לגלות שמדובר בפלטת הקיץ של טו פייסד. מה קשור פלטת קיץ עכשיו? אמנם הצילומים הללו נערכו טרום הסופה המטורפת שביקרה אצלנו ובכל זאת, הקיץ כבר לא איתנו. כנראה שזה רק מדגיש עד כמה זו לא פלטה קיצית סטנדרטית, עם גוונים בוהקים אך בלתי שמישים בעליל (עבורי לפחות). בפלטה הזו מתקיים איזון טוב בין גוונים בוהקים, אך לא יתר המידה, לבין הגוונים הפרקטיים שאני כל כך אוהבת. בנוסף, יש כאן גם שלישיית צלליות הארות יפות, שמתמזגות כל כך טוב עם העור שלי עד שבקושי מבחינים בהן בתמונות. מה אין כאן? צלליות מאט. למעשה- יש כאן רק אחת, אבל מבחינתי זה לא גורע מאיכותה של הפלטה.


יש לציין כי פלטות אחרות של טו פייסד שבהן התנסיתי והעברתי הלאה בסופו של דבר- לא הצליחו להרשים אותי כמו הפלטה הזו. לצערי הרב, קשה מאוד לצוד אותה כעת ברשת. אם אתן שייכות לזן המתמידות, אולי תוכלו גם אתן לתפוס אותה במחיר טוב כמוני.

איפור העיניים שלי באותו יום כלל הנחת צללית ורודה בהירה, Sugar sand בתור הבסיס. את הצללית הכהה ביותר, Chocolate sun (איזה יופי של תיאור!) הנחתי בתור אייליינר ובקפל העין טשטשתי עם הצללית Cocoa beach והקורלית היפה Coral crush. אני כמעט משוכנעת שהנחתי בטפיחות מעליהן את הפיגמנט Melon של מאק, כדי להעמיק את האפקט הקורלי שהצללית מעניקה עוד יותר.

בתור בסיס מתחת לכל העבודה הזו, הנחתי צללית קרם בשם Let's skate- צללית ורודה עם שימר זהוב בולט.  הצללית אינה ביישנית בפיגמנט שלה ולכן בוודאי לא תתאים לכל אחת, אך אני מאוד אוהבת לשלב אותה עם צלליות ורדרדות כדי להבליט אותן עוד יותר. הצללית יצאה לאור כחלק מקולקציית החגים של מאק בשנת 2011, שהייתה אחת הקולקציות האחרונות שעקבתי אחריהן באופן כפייתי.


משם לאיפור השפתיים- גם שם העניינים נראים ורדרדים למדי. הבחירה הברורה שלי הייתה שפתון Rouge prodige 102 של קלרינס, בשילוב עם גלוס עלום שם אך אהוב מאוד של מאק, שנמצא באוסף שלי כבר תקופת זמן מכובדת. התוצאה הסופית הייתה לוק אחיד, אך לא כזה שהרגיש לי מצועצע מדי, כפי שתיראו בהמשך (אני מקווה):

 
עגילים: Phillip Gogo

וקלוז אפ-


כמובן שאין חגיגה בלי פרי הקדושה (אין לבלבל אותה עם פרה קדושה- היא עלולה להיעלב)


אם כבר ורוד ודביק לנו, למה שלא נכניס גם שוקולד לסיפור? שוקולד מריר 60% ליתר דיוק (הו מאמא!). נתקלתי אתמול במתכון להכנת שוקולטה טבעונית ולא יכולתי לעמוד בפיתוי. החלטתי להכניס קצת טאץ' משלי והוספתי גם את Pumpkin spice אהובי וסילאן. אפשר להחליף את חלב הסויה, אם אתם רגישים או סתם לא אוהבים, בחלב קוקוס או בכל סוג אחר שעושה לכם נעים בקיבה.


השלב הסופי? להזמין סוף סוף את המרשמלו הצמחוני שקיבל המלצות חמות מאחת המגיבות בבלוג וגם מרינה

18 תגובות:

  1. את נראת יפהפיה כתמיד, מתאים לך הלוק, רומנטי.
    לצערי הקיץ כבר אוטוטו כאן, הגענו לנקודה שזה רק מתחמם מעכשיו (כמה שזה עצוב...) וכאן בעיר הקודש שמשי וחמים אז איפור כזה היה מתקבל בברכה.
    הפלטה נראת מקסים, ובאופן מפתיע נראה כאילו יש לה מה לחדש גם לאספניות כרוניות.
    שוקו ופרי ביחד זה הרעלת סוכר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. זו לא פלטה קונבנציונלית, אפילו עבור אספנים. אמבולנסים ממתינים מחוץ לפוסט למקרה שמישהו חש ברע בעקבות השילוב של פרי ושוקולטה בפוסט אחד :)

      מחק
  2. מאוד אהבתי! תמיד מתחברת לאיפור שאת עושה :)
    והשוקולטה בסוף - פשוט יאמי!

    השבמחק
    תשובות
    1. את עשית לי חשק עם כל התמונות שלך אז הייתי חייבת לנסות :P

      מחק
  3. אני מאוד אוהבת את Too faced , לא ניסיתי הרבה מוצרים שלהם,
    אבל מה שניסיתי היה מוצלח מאוד.
    אהבתי את מראה האיפור - מאוד קלאסי, עדין ומחמיא.

    השבמחק
    תשובות
    1. ת'כלס אפשר להרכיב אוסף צלליות שלם רק עם טו פייסד, הם מספקים מענה לכל מה שצריך. למי שגם ככה יש מגוון גדול זה פחות מרגש, אבל הם עדיין מעולים. גם הברונזרים והפודרות שלהם מצוינות.

      מחק
  4. וואו פוסטים שכאלה תמיד עושים לי חשק לשהקיע יותר באיפור.. לצערי אני לא מהמשקיעניות...
    יצא לך ממש מהממם, ובהחלט מרענן קצת את האווירה האפרורית של החורף!
    והמתכון נראה בהחלט יאמי, יום נבוא ואולי ננסה אותו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מתכון פשוט ביותר, לא דורש הכנה מיוחדת. תודה רבה :)

      מחק
  5. לובה יקרה, אולי תעשי לנו איזה וידאו קטן בעברית? אני כל כך גרועה בצלליות שאני מתביישת להודות בכך. האיפור שלי מסתיים באודם ורימל.. אבל את עושה לי חשק!

    השבמחק
    תשובות
    1. סרטונים מאוד מאוד מפחידים אותי :) ואני גם לא מרגישה מספיק מקצוענית כדי להדריך אחרים
      חוץ מזה, ממה שראיתי, השפתון האדום עובד עלייך יופי :)

      מחק
  6. התוצאה יפיפיה! :)

    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
  7. האיפור הזה פשוט מקסים עלייך! עדין, רומנטי ומחמיא.
    אני מאוד אוהבת איפור ורוד :)
    אני לא מאוהבי השוקו (כן כן, תזרקו עליי אבנים), אבל דורשת לדעת מאיפה הכוס עם הכלב המסיבתי! :)
    שבת שלום!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אומר לך סנדי, את בחורה משונה :P הכוס מחנות בביאליק בשם Home sale

      מחק
    2. איפה בביאליק? אני הולכת לקנות, זה מזכיר את סנואו!
      (ד״א, אני מופתעת שענית ביאליק ולא איביי :)

      מחק
    3. ביאליק 63 וד"ש לסנואו :)

      מחק
  8. איזה יופי של איפור. ניסיתי המון, אבל אני תמיד מרגישה מוזר עם אודם ורוד (שאינו פוקסיה נוטה לאדום) - כאילו מחקתי את השפתיים שלי.

    לגבי השוקו הטבעוני - אני המצאתי אותו כשגארי יורופסקי עוד היה בגנון! טוב, לא באמת. אבל כבר שנים אני שותה שוקו עם חלב סויה וקינמון (אבל על בסיס קקאו ועם סוכרה-לייט, כי נוירוטית ומתוסבכת משקל אנוכי).

    השבמחק
  9. היום אני מאופרת וורוד קומפלט :)
    אני חושבת שכמעט בכל איפור שלי אני משתמשת בוורוד מסוג כלשהו, בין אם זה סומק או שפתון. בצלליות וורודות אני מודה שאני משתמשת פחות, אבל גם להן יש מקום של כבוד באוסף.
    השילוב של השפתון עם הגלוס נראה נהדר!

    השבמחק
  10. האיפור מקסים! (ואני לא ממש מתה על ורוד נטו).
    כפי ששירי כתבה, אני אוהבת מאוד את החיצוניות של הפלטות של טו פייסד, אבל תמיד בוחרת באורבן דקיי במקום.
    פרי הזו.. מלכה אמיתית!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top