יום רביעי, 23 בינואר 2013

Friday date

יום שישי האחרון היה בסימן זמן איכות עם נתן. זה מאוד ריגש אותי משתי סיבות: האחת היא כמובן כי זה כלל זמן איכות עם נתן והשניה היא כי קנינו זוג כרטיסים לסרט "ג'אנגו ללא מעצורים"- הסרט החדש של טרנטינו. הנה שתי עובדות שאתם כנראה לא יודעים לגביי: האחת היא שאני חובבת סרטים אלימים. מאוד. אל תניחו לחזות העדינה להטעות אתכם! וזה מביא אותי לעובדה השניה והיא שאני מעריצה גאה של טרנטינו.

שתי העובדות הללו מתקבלות בקרב מכריי בספק תדהמה, ספק בוז (מסתבר שקהילת אוהבי טרנטינו לא גדולה כמו שחשבתי)- אבל זה בסדר מבחינתי כי זה רק אומר שהאהבה שלי לאיש המשונה והמטורף הזה ייחודית ואני ממילא לא רוצה לחלוק אותה עם אף אחד.

שעת ההקרנה שבחרנו הייתה מוקדמת יחסית וציפה לנו טיול רגלי הלוך חזור. לכן, לא רציתי ללבוש שום דבר חגיגי מדי. מדובר כאן באוסף פריטים שכנראה כבר ראיתם בוריאציה כזו או אחרת בעבר, פרט לנעלי הבובה שהזמנתי ממש לאחרונה מאסוס כי לא יכולתי לעמוד בפני המחיר השערורייתי שלהן (6.5 ליש"ט? לקחתי, תודה!). הן מתוקות ונוחות להפליא, כך שאלו היו ה-40 שקלים הכי מוצלחים שהוצאתי מזה תקופה, בהנחה שלא מחשיבים את הסרט כמובן (אליו אתייחס בהמשך).


האיפור לעומת זאת היה חריג, לפחות במונחים שלי. הצבע השולט בו היה כחול כהה- צבע שאליו אני לא מתקרבת כמעט אף פעם כי הוא דרמטי מדי עבורי וכמעט בלתי אפשרי ליצור איתו מראה שמתקרב למחוזות הטבעיות. למרות חוסר חיבתי לצבע הזה באיפור, גיליתי להפתעתי הרבה שיש לי כמה וכמה מוצרים שאיתם אפשר ליצור מראה כחול מעושן. הראשונה שנקראה לעזרה הייתה פלטה משובחת מבית נארס שבה עשיתי שימוש בשתי צלליות: Night flight (הכחולה המהממת) ו-Ondine (טואופית מהממת לא פחות):


כדי להעמיק את האפקט של הצללית עוד יותר (אם כבר, אז כבר), הנחתי בתור בסיס פיינפוט של מאק בגוון חום כהה מעליה הנחתי צללית בגוון תואם מתוך Surf the ocean- מדובר בסט צלליות מסוג Crushed metallic pigment שיצאו כחלק ממהדורה מוגבלת לפני כמה עונות בקיץ. הסט מגיע כרביעייה שהיא ברובה ניטראלית ועל כן שימושית מאוד מבחינתי. הצללית הכחולה אמנם היפה ביותר מהסט אבל גם הכי פחות פרקטית. לכו תבינו.


הבא בתור היה עפרון דו- כרומי של בורז'ואה בגוון כחול מושחר 58 Noir bleute. מוצר נוסף שאני לא מרבה לשלוף לעתים תכופות מהמגירה, אבל הנה, הפעם הוא התגלה כשימושי-


הסווטצ'ים של כל החבר'ה ביחד-


ומראה האיפור עליי-


כל הכחול הזה עשה לי חשק לשלוף את אחד הלקים היפים ביותר שיש לי באוסף: Road house blues של OPI. באופן מוזר, בגזרת הלקים אין לי בעיה עם לקים כחולים ואני אפילו מוצאת שהם מחמיאים לגוון העור שלי. גם אם לקים כחולים הם לא כוס התה שלכם, לא חושבת שתצליחו לעמוד בפני המאגיה הכחולה הזו-


ועכשיו אני חייבת לכם חשבון קטן לגבי הסרט, נכון? אפשר אמנם לומר שדעתי די משוחדת ובכל זאת, נהניתי מאוד מיצירתו האחרונה של טרנטינו, לאורך כל שלוש השעות שבהן נמשך הסרט (!). האורך של הסרט הוא ללא ספק מינוס לכל מי שלא מעריץ את טרנטינו כמוני, אבל לדעתי בהחלט אפשר לשרוד אותו בשלום ואפילו ליהנות ממנו.

בסרט משחקים ג'יימי פוקס בתפקיד הראשי, ליאונרדו דיקפריו וכריסטופר וולץ הגאון, שהוא מבחינתי התגלית של שני הסרטים האחרונים של טרנטינו. אם אתם חובבי צדק- לכו לראות את הסרט, זה כבר הניסיון השני של טרנטינו לתקן כל מיני עוולות היסטוריות: בפעם הקודמת אלה היו היהודים בשואה (תארו לעצמכם כמה נהניתי מזה) והפעם העבדות של השחורים בארה"ב. תוסיפו לכל זה אווירה של מערבון ופסקול משובח כמו תמיד (ג'וני קאש לצד שירי ראפ בסצינות הקרב)- ותקבלו סרט שזכה בחמש זנבות בסולם לובה! אוקיי, זה לא בדיוק אוסקר, אבל גם זה משהו.


כמובן שלא אוכל לסיים את הפוסט הזה בלי מחווה לאחד והיחיד-


רק אל תספרו לנתן.

7 תגובות:

  1. גם אני חובבת גדולה של סרטי אקשן ופעולה, מה שהופך את ההליכה לקולנוע איתי לכיף צרוף בשביל בעלי. פעם בכמה זמן, לאיזון, אני לוקחת אותו לסרט זר :)

    השבמחק
  2. מאוד אהבתי את האאוטפיט והאיפור - והתספורת, בפעם המליון, פשוט מעולה לך

    השבמחק
  3. פוסט מתוק, את נראית נפלא

    השבמחק
  4. את נראת מקסים והבילוי הזוגי עשה לי גם חשק להוציא את הבטטה לאיפשהו הערב.

    השבמחק
  5. אנחנו חולקות שלושה דברים בפוסט הזה:
    1. אהבה לסרטים אלימים ככלל ולטרנטינו בפרט.
    2. קראש על המשחק של כריסטופר וולץ (מאז ממזרים... הוא גאון, פשוט גאון).
    3. את הנעליים הללו מאסוס...
    מראה האיפור מקסים לך
    והסרט מעולה מעולה מעולה! נהנתי מכל רגע, ובא לי לראות שוב:)

    השבמחק
  6. את לבושה ממש מגניב!!! לי אישית קשה עם סרטים אלימים...גם ככה אני פאראנוידית לא קטנה (ששש...לא לגלות לאף אחד), אבל תמיד חשבתי שטרנטינו, עד כמה שהוא מופרע, הוא גם גאון. אבל בתאכלס, הכי חשוב זה שבילית זמן איכות עם בעלך!

    השבמחק
  7. האיפור יצא מעלף ואני ממש חייבת לראות את הסרט הזה של טרנטינו כבר!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top