יום שלישי, 8 בינואר 2013

כאן גרים בכיף!- חדר הכניסה

קודם כל, בכלל מאוד מגניב אותי שיש לי אפשרות להקדיש פוסט נפרד לחלק הזה של הבית. בכל מדורי העיצוב תקראו על כמה חשוב זה חדר כניסה נפרד שאמור לשמש מעין חוצץ מהסביבה המלחיצה בחוץ לבין הפסטורליות של הבית ואני בהחלט מרגישה את זה על בשרי- בייחוד בהשוואה לדירה הקלסטרופובית הקודמת.

אני לא יודעת עד כמה בפועל חדר הכניסה שלי אכן פסטורלי ומרגיע לאחרים, היה לי הרבה יותר חשוב שהוא יהיה עליז, משמח ומלא בדברים משמחים כי זה מה שאני מוצאת בתור מרגיע. לשמחתי הרבה בחדר הכניסה אני לא נתקלת רק כשאני חוזרת הביתה אלא אני יכולה להשקיף עליו מהסלון בזמן שאני עובדת וזה משמח אותי מאוד.

מבט רחב אל חדר הכניסה:


 השידה: יד שניה/ מעמדי דלעת: איביי/ שטיח: "חפצים"/ פמוטים: מכירה ביתית של קולולוש/ מסגרת תמונה: סבון/ הדפס של בולדוג צרפתי: מכאן

וקצת קלוז אפים:


ראש אייל: מכאן, צלחת עם בובה: פוגי נעים (שאותה אפגוש סוף סוף בקולאז' סייל הקרוב בשישי!)

משם ממשיכים לקיר שממול, הידוע גם בתור קיר האמנות שלי:


שלוש תמונות ממוסגרות: מכאן/ אדן חלון- דוד גרשטיין/ מתלה תיקים- Enter, קנבס של רימה- מכאן/ צלחת של בולדוג- מתנה משרונה :)/ ראש אייל קטן- מכאן/ קנבס דייג- מכאן


ועכשיו לגולת הכותרת, הבר שלי! (גם הוא יד שניה)-


וקצת פרי לנשמה-


ולסיום, אם שרדתם עד כה, תראו מה תופס לי את רוב השטח בחדר הכניסה הערב-


מזג האוויר המטורף בימים האחרונים לא השפיע רק על המסלול שלכם לעבודה והציף לכם את הכביש או את הרחוב, אלא הוא הציף לחלוטין גם כמה עמותות כמו למשל צער בעלי חיים ירושלים, הכלביה העירונית בנתניה, תנו לחיות לחיות בכפר רות, צער בעלי חיים ירושלים, עמותת הזדמנות שניה ותנו לחיות לחיות בירושלים. לעמותה האחרונה נמצא פתרון בזכות הירתמות גדולה של מתנדבים, אבל שאר העמותות עדיין שקועות עמוק בבוץ.

בזכות הבנות המדהימות קארין ויעל, תוך כמה שעות התארגנו על כמות מדהימה של שמיכות, מגבות ושני מפזרי חום (אל תשאלו כמה כיף היה לסחוב אותם בשיא הסופה הביתה). הסיבה שאני מראה לכם את זה היא כי גם אתם יכולים לעזור!

בכלביה העירונית בנתניה מחפשים אומנות, גם לתקופה של כמה ימים. אפשר ליצור קשר בטלפונים המופיעים כאן. בשאר העמותות אין כבר צורך באומנות, אבל יש צורך בשמיכות, מגבות ומפזרי חום ובעיקר- בידיים עובדות שיוכלו להרכיב מחדש את יסודות הכלביות שקרסו. העמוד הבא מרכז את כל המידע לגבי מה שניתן לעשות ולמי ניתן לפנות.

אנא, אם יש לכם ציוד שאתם לא צריכים או שיש לכם ניסיון בעבודת שטח שהם מחפשים- צרו קשר עם הגורמים המתאימים או פנו אליי במייל luba891@gmail.com כדי שאוכל להפנות אתכם לגורם המתאים. זה מצב חירום לכל דבר והכלבלבים והחתלתולים המסכנים זקוקים לעזרתנו!

18 תגובות:

  1. מקסים לובה!! אחלה חוצץ בין החוץ לפנים, מאוד שמח ונקי ,לבן(שתמיד מתקשר אצלי לנקי)וצבעוני! משרה תחושה שנכנסת לאגדה כי לכל דבר יש את הקסם שלו וממש מתחשק לגעת ולטעום מכל הצבעוניות הזו.
    פשוט התאהבתי!
    מחכה לעוד פוסטים עם פינות נהדרות שכאלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מקווה שאנשים לא נבהלים מכל הצבעוניות הזו כשהם נכנסים, לדעתי זה כיף גדול :)

      מחק
  2. אולי תעשי פוסטים על דברים יפים שאת מוצאת באטסי? :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עשיתי שניים בינתיים ואז כנראה שהתעצלתי אבל מבטיחה להמשיך את הסדרה :)

      מחק
  3. יש לי חברה שפשוט תהיה מוכנה לעבור לגור אצלך ברגע שאשלח לה את 2 הפוסטים של "כאן גרים בכיף", אני שולחת לה לינקים אז תכיני את הספה ;-)
    יפה, חמים וצבעוני, מושקע עד הפרטים הקטנים ופשוט מקרין שמחה ואור, ולא במובן ההיפי (טוב, אולי גם במובן ההיפי..)
    אני אוהבת את הצילומים שלך מאוד =)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הפוסט השלישי בסדרה :) יש עוד אחד על חדר השינה והמטבח
      לא יפריע לחברתך להתעורר בבוקר מכוסה בריר? :P

      מחק
  4. אוי אוי והוי הוי אשה פדנטית ופרפקציוניסטית שכמותך. מה אומר לך, הכנסת אור ושמחה לאוירה האפרורית והקודרת שבחוץ, רואה עכשיו רק קשת בענין מול עיני. מהמם, מהמם ושוב מהמם. זו לא חוכמה לרהט בית כשיש לך תקציב בלתי מוגבל. כל החוכמה זה לעצב בחינניות ובחום כשהפרוטה לא ממש מצויה בשפע בכיסך. ובזה הצלחת מעל ומעבר למשוער. אני ממש גאה בך ומתמוגגת! (ולא לובה, זו לא אמא...).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך אישה פרפקציוניסטית ומושלמת לא פחות :)
      נשיקות!

      מחק
  5. עיצוב יפיפה, מיוחד ונעים לעין :)
    הצבעוניות ביחד עם הקלאסי של היד שנייה יוצרת שילוב מדויק.

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
  6. מקסים ביותר! שתי שאלות: מהיכן השלט eat ומהיכן בובת מלכת אנגליה התכלכלה? אם מאטסי כתבי בבקשה מאיזו חנות. תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. המלכה מכאן-
      http://www.ebay.com/itm/Solar-Queen-by-Kikkerland-Designed-by-Chris-Collicott-Watch-her-Wave-/130808000022?pt=UK_Royalty&var=&hash=item1e74c3ae16
      מסרי לה ד"ש, יש גם קורגי סולרי וגם אותו אני רוצה מאוד

      האותיות נקנו ממוכר פרטי באיביי ולכן אין לי לינק לצערי :(

      מחק
  7. לובה זה פשוט אושר צרוף לראות את הבית המקסים שלך!!
    חדר הכניסה כל כך יפה!! צבעוני ומשמח אך לא עמוס מדיי, וזה משהו שלא קל לעשות...
    הבר מעוצב מהמם, וראש האייל שבה את ליבי...

    נשיקות!!

    השבמחק
  8. שבו את עיניי במיוחד, דווקא שני פריטים שלט התייחסת אליהם-
    אותיות ה-eat- שראיתי כבר את התגובה הקודמת לגביהן :(
    והשלט בצורת לב של ה-open bar- מאיפה הוא?
    כבר אמרתי ואומר שוב- המון ביתיות, המון חום, המון טאץ' אישי שלך. לייק!

    השבמחק
    תשובות
    1. שלט הלב מאיביי, נסי לחפש Heart chalkboard, אם לא באיביי הבינלאומי אז באיביי UK אמור להיות. ותודה :)

      מחק
  9. אני מקווה שאת עושה משהו עם העין העיצובית שלך בחייך המקצועיים כי זה מאד יפה! כל הכבוד על ההשקעה וליקוט הפריטים השונים שעושה שמח בעיניים! וכמובן חשוב עוד יותר עבודת הקודש וההתגייסות למען הכלבים והחתולים!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top