יום חמישי, 3 בינואר 2013

אהבה לא קונים בכסף (ואולי כן?)

אז כפי שבוודאי שמתם לב, בחודש נובמבר דילגתי על מומלצי החודש, משום שלא היה לי כל כך על מה להמליץ:


אז החודש דווקא יש לי כמה וכמה מוצרים שזכו בלבי:


אז בואו נתחיל מהמוצר הכי בעייתי כאן ברשימה- השמפו של לאש. הסיבה שאני מתחילה דווקא בו היא כי אתם בטח חושבים שאני עוכרת ישראל כרגע, אז לפני שאתם רודפים אחריי עם לפידים וקלשונים- תנו לי להסביר, זה לא מה שאתם חושבים וכו': אני מודעת למדיניות של לאש ומוכרחה להודות שבהתחלה לא כך כך הבנתי מה הביג דיל, אך ככל שהתעמקתי בנושא הבנתי שהם קיצוניים למדי וזה לא מגניב בכלל.

רק מה? פרט למדיניות הזו, יש להם גם מדיניות נהדרת של מלחמה בניסויים בבעלי חיים, מוצרים vegan friendly ושימוש ב-100% חומרים ממוחזרים מהם מכינים את האריזות. אתם מכירים הרבה חברות עם אג'נדה כזו? חשבתי ככה. אז כדי לפתור את הקונפילקט הזה, החלטתי שאת מוצרי לאש אני מזמינה רק ממוכרים פרטיים באיביי, כאלה שרכשו את המוצרים מהרשת עצמה אך לא נעשה בהם שימוש.

לי זה מסתדר מצוין כי כך אני לא תורמת לחברה כסף באופן ישיר (מה שאומר שהכסף שלי לא יתגלגל לשום יעדים מפוקפקים) וזוכה להכיר כמה מוצרים נהדרים שיש לחברה הזו להציע. אולי זה לא תואם לאידיאולוגיה שלכם- וזה בסדר- אבל מבחינתי זו פשרה הולמת. אז למה בעצם התאמצתי כל כך עם ההסברים האלה? כי השמפו של לאש פשוט מעולה! זה השמפו השני שלהם שאני מנסה, גם את הקודם מאוד אהבתי ונדמה לי שאת הנוכחי אני מחבבת אפילו יותר. הוא מנקה היטב את השיער, מוסיף לו נפח ואפילו תנועה גלית חביבה. יום אחרי החפיפה אני קמה עם מראה שיער מעולה וזה הישג לא רע בהתחשב בעובדה שהאורך הנוכחי שלי די בעייתי.


אם גם אתן מחליטות להזמין מוצרי לאש מאיביי, שימו לב שהמוצרים הם בעלי תוקף מספיק מכובד. יש מוצרים שיש להם תוקף קצרצר ביותר ולכן מלכתחילה אין טעם להזמין אותם, כמו למשל חלק ממסכות הפנים של המותג.


המוצר הבא זו הפלטה Unzipped של לוארק. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע אני זקוקה לפלטה ניטראלית נוספת, אז דעו שהיא מוצלחת יותר מכל פלטות הנייקד למיניהן הודות לאיזון מוצלח בין גוונים שימריים לבין גווני המאט, כך שניתן ליצור לוק שלם באמצעות הפלטה מבלי לחפש צלליות מאט מפלטות אחרות וזה פלוס גדול עבורי.

הידד, מוצר שתוכלו סוף סוף להשיג בעצמכם (ברשת)- Tokidoki Luminosa


טוקידוקי זו חברה שעל הנייר נראית גימיקית לחלוטין אך להפתעתי הרבה יש לה כמה מוצרים מעולים ואף איכותיים. אחד מהם הוא הלומינוסה- היילייטר ורדרד ומהמם, אחד המוצרים העדינים והאלגנטיים ביותר שניסיתי באריזה שנראית הכל חוץ מאשר עדינה ואלגנטית.

את ההיילייטר ניתן להשיג כאן, ב-27$ לא כולל עלות דמי משלוח


דיברתי על מוצרים נטולי גימיק? אז בכל הנוגע לטיפוח שלי מסתבר שאני אוהבת גימיקים עד מאוד. המסכה הזו עשויה מחומר שמתחמם כשמניחים אותו על הפרצוף- עונג שלא חוויתי מאז שנפטרה מסכת הוולקנו שלי ממאק. היתרון שלה לעומת מסכת הוולקנו? היא לא מלכלכת את הפנים, את הכיור וכל דבר שמתקרב אליה. חוץ מזה יש לה ריח מעולה, היא מותירה את העור נקי ונעים ממש כמו אחרי ספא ומגיעה עם ספוגית ורודה שהיא אמנם לא נמצאת בשימוש אך חמודה להפליא.

את המסכה ניתן להשיג כאן ב-11 ליש"ט לא כולל דמי משלוח


בחזרה למוצרים המבאסים שלא ניתן להשיג בשום מקום: הפעם מדובר בצללית קרמית עמידה בשם Brocade skipper של המותג החביב Rouge bunny. אני משתמשת בה כצללית בסיס מתחת לצלליות אחרות וככזו יש לה תכונות של פריימר לכל דבר, הודות לאפקט העמידות שלה. בנוסף, יש לה גוון צהבהב, מה שעוזר לטשטש סימנים לא אחידים על גבי העפעפיים שלי. את הצללית הזו אני אוהבת יותר מהפריימר של עפרה, בחיי.


את הלק הבא קיבלתי מחברה שבאה לבקר. מדובר בלק של לאקה בגוון ורוד מסטיק עם שימר עדין בשם Pink future. בחירת הגוון והשם לא מקרית- מדובר היה במהלך שיווקי של לאקה כחלק מחודש העלאת המודעות לסרטן השד. אז חוץ מהאג'נדה החשובה, לא הרגשתי שום רגש מיוחד כלפי הצבע הזה, שכמוהו כבר ראיתי לא פעם ולא פעמיים בחיי ובכל זאת, הלק הזה הציל אותי בתקופת ה-אין-ציפורניים שאני עוברת, כשבכל זאת רציתי למרוח עליהן משהו ולגרום להן להיראות מעט נחמדות יותר. להפתעתי הרבה הגוון התגלה כאלגנטי ומחמיא, לחלוטין לא צעקני כפי שהוא נראה בבקבוק. אני לא בטוחה האם הגוון הספציפי הזה עדיין נמכר בלאקה, אבל אני משוכנעת שיש לו גוונים מקבילים.


קרם הגוף הזה של פילוסופי נרכש לאחר שסבון הגוף בריח התואם שלו (שגם עליו המלצתי בעבר) הסתיים והשאיר אותי פגועה ומאוהבת, כמו אחרי כל רומן סוער שנגמר בטרם עת. אז מרשמלו אני לא ממש יכולה לאכול, אבל להסניף אותו בגרסתו הסיתנטית דווקא מותר לי וזו של פילוסופי נהדרת במיוחד. יש לציין כי הריח הזה לא יתאים לכל מי שסולד מריחות אפייה/ מתוקים (להפתעתי  גיליתי שהאנשים הרשעים האלה נפוצים מכפי שחשבתי!)


את המוצר הבא לא צילמתי בעצמי כי יש דברים שהשתיקה נאה להם, אבל הייתי מוכרחה להמליץ עליו בכל זאת, כי לא ברור לי איך חייתי בלעדיו. הספוגית נרכשה במהלך סייל בסטייל ריבר כשמחירה היה סכום מצחיק כלשהו כמו 6-8 שקלים. מעולם לא התנסיתי בספוגית בעבר ולכן לא היו לי ציפיות גבוהות לגביה, אבל היה חבל לוותר על הדיל הזה מבלי לנסות.

מה אומר לכם? זהו כלי הגימור המושלם לכל מייקאפ. אני עוברת עם הספוגית בטפיחות על העור לאחר שאני מסיימת להניח את המייקאפ עם המברשת ואני מרגישה איך הספוגית מעלימה כל סימני מריחה וממש עוזרת להטמיע את החומר טוב יותר לעור. בקצה המחודד שלה אני לפעמים משתמשת גם כדי לעשות פעולה דומה עם הקונסילר. מוצר מאסט מבחינתי עבור כל מי שרוצה גימור טבעי ויפה (ומי לא בעצם?)

את הספוגית ניתן לרכוש כעת בסטייל ריבר ב-39 שקלים לא כולל משלוח או האופציה השפויה יותר ב-1.44$ באיביי

המוצר האחרון ברשימה הוא בושם שנמצא אצלי באוסף כבר כמה זמן אבל גיליתי אותו מחדש רק לאחרונה:


הגרסא שקיימת אצלי היא גרסת ה-20 מ"ל ומבחינתי מדובר בגודל אידיאלי ואני לא מרגישה צורך כרגע ביותר מזה. הבושם מכיל תווים של מימוזה, פקעות ורדים ואירוס, הוא שייך לז'אנר הריחות הפרחוניים כמובן ויש לו ריח קלאסי ועמיד שאני מאוד אוהבת. לצערי אין לי דרך יצירתית יותר לתאר את הריח כי כאמור- אני ממש גרועה בזה. באתר תיארו אותו כריח "חדשני ממש ויוקרתי!", אז אחלה.

את הבושם Kelley Caleche של הרמס ניתן לרכוש בכל פרפיום ב-419 ש"ח ל-100 מ"ל

22 תגובות:

  1. היי! מאוד נהניתי מהפוסט, והתמונות אפילו יותר מגרות מבד"כ...
    אם אפשר רק בקשה קטנה- תוכלי לספק עוד קצת פרטים על המסיכה? בדיוק נגמרת לי אחת וזו נשמעת כמו אופציה מעניינת.
    תודה רבה ושיהיה לך ערב טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. בוודאי! תראי, המסכה אמורה לעזור במלחמה בנקבוביות הפעורות. לא שמתי לב לשינוי הזה אז גם אין לי ציפיות כאלה ממסכה. מניחים אותה למשך חמש דקות בסך הכל ואז שוטפים- כשמעסים את המסכה לתוך העור, היא מתחממת, מה שיוצר אפקט מאוד נעים בחורף. היא משאירה את העור בתחושה חלקה דמויית משי מבלי לייבש אותו, כך שזו אחת המסכות החביבות ביותר שהיו לי לאחרונה :)

      מחק
  2. הם בטח גם עושים קאוצ'סרפינג הלאש האלה, נשמעים כמו הטיפוס :P

    אהבתי והתרשמתי מהמהלך הלוגי שמאפשר רכישה של מוצריהם עם מצפון נקי. שאפו. (זה כל כך מורכב שמזכיר לי את המנגונים העצביים העקיפים במוח ואת שיעורי הבית שלי בפסיכולוגיה פיזיולוגית (-:)

    גם אני מתה על ריחות אכילים ולא מבינה איך אפשר להסתייג מהם. מה, אתם מנסים לעבוד עליי שאתם לא אוהבים שוקולד וקינוחים? לא קניתי את זה. קצת מפתיעה השפופרת של פילוסופי שהצגת כאן - עד כה התרשמתי שכל המוצרים שלהם מינימליסטיים שכאלה, לא הייתי מוכנה לוורוד-פוקסיה-מפוספס הזה (אף שהוא חמוד מאוד ומזכיר לי מוצרים של בנפיט).

    השבמחק
    תשובות
    1. הדעה שלי לגבי לאש, להבדיל מכל המחרימות- היא לא נחרצת. כל עוד לא ברור לי בדיוק לאן הכסף שלי הולך, נדמה לי שהכי בטוח זה לא לרכוש מהם ישירות, אבל אני לא שוללת הזמנה ישירה מהם בעתיד במידה ואגלה עובדות שיגרמו לי לשנות את דעתי. בכל אופן, אידיאולוגית אני לא רואה למה לקוחות בוחרות להחרים את לאש אבל לא מוצרים שנוסו על בעלי חיים, כך שהדעה שלי לגבי כל זה מאוד מורכבת.

      אני גם לא מבינה איך אפשר לאהוב, אבל לאור תגובות הבוז שעוררו נרות האפייה שלי אני מתחילה לחשוב שיש אנשים מוזרים בעולם :P לדעתי העיצוב הזה ספציפית של פילוסופי הוא מהדורה מוגבלת לכריסמס, בדרך כלל העיצובים שלהם הרבה יותר נקיים (אבל אני מודה שאני סאקרית גם של עיצובים מצועצעים כמו אלה)

      מחק
    2. זה לא ממש משנה זה שאת קונה ממוכר באיביי. כל עוד חברה הזאת מצליחה למכור היא כקיימת כל עוד היא קיימת חלק מכספה היא מעבירה לחמס וזה מאוד פשוט. אם זה בסדר מבחינת . אז זה בסדר. אני החרמתי אותה כי לא חסר חברות אחרות.

      מחק
  3. שמחה שהפוסט חזר, זו תמיד פינה כיפית :-)
    נראה לי שאת רומזת בניבזיות שאני מהמוזרות שלא אוהבת ריחות של אפייה, אבל זה לא נכון! אני רק לא אוהבת ריחות חמאתיים, זה ממש עושה לי רע.
    ומאד אכזב אותי לראות את הקלי שלך כ"כ מלא.
    אל טוקישמוקי טרם הצלחתי להתחבר. כל עולם האיפור האסייתי עושה עליי רושם של חור שחור וגימיקי שאני לא רוצה לצלול אליו כרגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו כשהכרתי את הקלי בתור פייבוריט, מי יודע, אולי הוא ייגמר עוד בעשור הנוכחי. את סתם מפלה לרעה את טוקידוקי, הם אלופים :)

      מחק
  4. פוסט מקסים! הפלטה של לוראק נראית מעולה ואם לא הייתי כל כך מרוצה מה-Pro Palette שלהם בהחלט הייתי זוממת עליה... טוב, תמיד יש חודש הבא :)!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אצלי זה ככה: אני לא מזמינה את הפרו כי יש לי את זו, אמנם הן לא זהות- אבל כמה אפשר? :P

      מחק
  5. אהבתי את הפוסט המושקע. הפעם לא מצאתי משהו שמתאים לי, אבל אהבתי את הסגנון כתיבה המעולה שלך :)

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
  6. כל עניין לאש והחמאס קצת אפעס מעצבן , אין ספק אבל לטעמי יש להם מוצרים מאוד טובים . הפשרה שלך נשמעת לי הגיונית [אולי אם נשנן אותה מספיק פעמים בסוף גם נשתכנע :-P] . אני מאוהבת בפילינג השחור שלהם שהוא מושלם והיה לי שמפו מוצק שלהם שאם תצליחי להשיג אני ממליצה עליו בחום רב כי הוא משהו בעיניי מאוד ייחודי ומעולה!
    המוצרים של סופ&גלורי [סליחה שאין לי כוח להפוך לאנגלית] קורצים לי לאחרונה בגלל הבאזז הרחב שיש להם ברשת [במיוחד על קרם הידיים שלהם] , אני מקווה להניח ידיי על אחד המוצרים שלהם ולראות על מה כל המהומה.
    המרשמלו הזה נשמע קורץ , אני בעד לנסות קודם את הסבון ואח"כ להתמרח כי אני לא אוהבת מתוק עז מדי .

    יופי של פייבוריטים יש לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. הבנתי שגם הסקראב סוכר שלהם אמור להיות מעולה, זה המוצר הבא שמדגדג לי לנסות :)

      מחק
  7. אח..הספוגית..לי יש אחת כתומה של מדינה מלאנו ואני ממש מרוצה ממנה. גם לי לא ברור אך הסתדרתי בלעדיו לפני כן...

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? גם לי לא ברור איך הסתדרתי בלעדיה, הטריק המושלם לאיפור מושלם

      מחק
  8. קשה לי להבין את הבאזז סביב לאש- הייתי בחנות שלהם בארה״ב, רציתי נואשות לקנות משהו, אבל הכל היה כ״א מסריח! בסוף קניתי גוש מסאז׳ בריח שוקולד- זה היה המוצר היחיד שהריח ט-ו-ב.
    ופילוסופי, הו פילוסופי- ריח המרשמלו שלהם פשוט אדיר!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא יש לי כמה מוצרים מהם שמריחים מעולה, בדגש על סבוני הגוף. אולי בחנות כל הריחות האלה ביחד מריחים טו מאץ'?

      מחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  10. שאלה-לא כדי לריב ובאמת לא בקטע שיפוטי-אני באמת רוצה להבין.
    מה ההבדל לדעתך בין לקנות מוצרי LUSH באיביי לבין לקנות מוצרים שנוסו על בעלי חיים באיביי?
    כל רכישה, לא משנה מאיפה, מעלה את הכמות הנצרכת ובהתאם את הכמות המיוצרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, אענה לך בשמחה:
      אני לא נגד לאש, אני בהחלט נגד מוצרים שנוסו על בעלי חיים
      העדפתי לקנות לאש דרך איביי כל עוד לא ברור לי לאן הכסף שלי הולך, אבל ככל שחיפשתי יותר מידע בנושא הבנתי שאין לי שום בעיה עם לאש ולכן אני בהחלט לא פוסלת הזמנות ישירות מהאתר שלהם במידת הצורך
      בכל הנוגע לניסויים בבעלי חיים הבעיה היא לא רק לאן הכסף הולך, אלא גם איך נוצר המוצר, כי אם נעשתה התעללות בבעלי חיים כדי לייצר מוצר מסוים, אז היא נעשתה בין אם שילמת ישירות ליצרן ובין אם לא.

      מחק
  11. תודה על התגובה.
    אני חושבת שזה בהחלט עניין של מה בוחרים להציב כגבול לעצמך.
    לגבי החלק השני - אני מבינה מה את אומרת לגבי עצם הייצור אבל אני חושבת שהפתרון של איביי הוא לא מתאים בכל סיטואציה בה יש איזשהו ערך שמתנגש עם המוצר/מותג. בעיני ברגע שעולה כמות הצריכה, בין אם באמצעות איביי ובין אם באופן ישיר, אז בהכרח עולה גם כמות הייצור. זה דומה לחברות שמכריזות שאינן מבצעות ניסויים בבעל"ח אבל מוכרות בסין, והן עדיין נחשבות ברשימה השחורה. הרי בייצור המוצר לא היתה התעללות, ואז להבנתי, ההחרמה של חברה כזו היא עקרונית. כדי לא לעודד צריכה מהחברה הזו ולאותת לה דבר מסויים.

    חוץ מזה, רציתי להגיד שאני חושבת שאת עושה עבודה חשובה ומדהימה בהעלאת המודעות בנושא התעללות בבעל"ח. לפני שנחשפתי לבלוג שלך ולאחרים שעוסקים בנושא לא ידעתי מספיק ואני יכולה להגיד בודאות שזה מאוד השפיע עלי. גם בתחום הקוסמטיקה וגם בתחומים אחרים כמו ביגוד - לפני זמן מה מדדתי נעליים וכשהמוכר ראה שהתלבטתי לגביהן הוא אמר לי שהן מעור (דבר שאני מפקפקת באמינותו, אבל זו לא הסוגיה) - זה פשוט גרם לי לחשוב כמה זה מיותר. היום יש כ"כ הרבה חומרים שאינם מצריכים פגיעה כזו. בקיצור - תודה ותמשיכי כך.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל פה זה עניין של גבולות עצמיים, לא? אני לא בטוחה שרכישת מוצר מיד שניה באמת מעודדת צריכה, הרי המוצר נרכש כבר אז זה לא כל כך רלוונטי מה עושים איתו לאחר מכן- אבל אני מבינה את מה שאת אומרת בנוגע לאקט המחאתי. הסיבה שבחרתי בדרך הזו היא כי לא רציתי למחות ולהחרים לפני שאני מבררת בדיוק במה מדובר וזה היה נראה לי כמו פתרון ביניים ראוי. נדמה לי שאנחנו נוטים לקפוץ ולהחרים כל מיני חברות מבלי לרדת לשורש העניין ומבלי לראות מה קורה סביבנו.

      תודה לך, הפידבק הזה, הוא מאוד חשוב לי. נדמה לי שזה תהליך למידה ופיתוח מודעות משותף שלי ושל הקוראים ביחד ואני בהחלט שמחה לראות ששני הצדדים מתפתחים בנושא הזה ומצליחים לעצור, לשאול שאלות ואפילו לשנות הרגלים. זה מאוד משמח אותי :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top