יום ראשון, 13 בינואר 2013

הדבורה לובה

אז כמובן שהייתי מוכרחה לחנוך את המגפיים החדשים, גם אם לא הייתה טיפת גשם באופק ותיאורטית יכולתי לוותר על נעילת מגפיים בכלל. אני לא חזקה בדחיית סיפוקים וכדאי להצדיק את הבחירה הזו, החלטתי שמספיק קר גם בלי הגשם.


הצעיף והשמלה שניהם מפוראבר21- רשת שאני תמיד מתלוננת על כך שאני לא מוצאת את עצמי בה אבל הנה, מדי פעם גם אני מצליחה למצוא בה מציאות. מאוד התחשק לי ללבוש הפעם נגיעה של צבע בוהק ושמלת התחרה מפוראבר21, על אף היותה אביבית בעליל- הפכה למועמדת האידיאלית. מקווה רק שעדת הדבורים לא תתבע אותי על הפרת זכויות יוצרים בגין שימוש בלתי חוקי בשילוב גווני השחור- לבן- צהוב.


ראוי לציין כי רק שבוע שעבר נכנעתי סוף סוף והסכמתי לחזור ללבוש מעילים. אפילו בפגישת העבודה שהתקיימה ביום ראשון, שהיה כבר גשום וסוער למדי כפי שאתם בוודאי זוכרים- התעקשתי ללבוש רק ג'קט קליל עם צעיף מעל ויצאתי לדרכי אפילו בלי מטריה להצלתי. כנראה שהחלטתי העונה להתמרד, אבל לא עוד: את הלילות האחרונים העברתי בבית כשאני לבושה במעיל, כפפות וכובע קומפלט, כמו טאטאלע. זהו, לא כותבת יותר על כמה קר בחוץ, הפוסט הזה כבר הופך לקלישאה.

בררר! (טוב, תירגעו, לא באמת!)


האיפור שנבחר הפעם היה לא ממש אופייני לי וכלל מינימום פוקוס על העיניים (שם הסתפקתי רק בצללית אפרסקית+ פיגמנט תואם מעל שיעניקו קצת שטיפת צבע) ושפתיים בגוון ערפדי שכבר הדגמתי בפוסט מיוחד בנושא. אחר כך נתקלתי  בפוסט של מרינה, שזכתה גם היא למייקאובר חורפי ע"י נטע ולכן החלטתי לא לשמור הפעם את נסיונות האיפור שלי רק לבית, אלא לנסות את זה פעם אחת בפומבי.

מה אומר לכם? זה לא ממש אני וגם פחות מחמיא לדעתי ממראה של עיניים מודגשות, אבל היה שווה לנסות פעם אחת ולו בשביל הקטע. אז הרי לכם- קטע.


ואם חשבתם שמעיל הטרנץ' הרציני הוא סימן לכך שהתבגרתי וזאת לאחר שבפוסט הקודם הצטלמתי בגאווה עם כובע+ כפפות שועליות- אתם טועים טעות מרה:


זה מה שקיבלתי היום בדואר. הלק הוא It's a trap-eze! של צ'יינה גלייז, לפנדה יש אוזניים קטנות שמבצבצות מהגרביים וזה משמח אותי מאוד. זה הכל בינתיים, השבוע שלי התחיל בצורה קצת חורקת, אבל עדיין מותר לי לקוות שהוא ימשיך בצורה נעימה יותר.


שבוע טוב!

13 תגובות:

  1. איזה לוק רומנטי, שיקי ומקסים! האם המלמלה הלבנה שמבצבצת מתחת לצהוב היא חלק מהשמלה או שהיא תחתונית נפרדת? אם זה נפרד אז אשמח לדעת איפה רוכשים כזאת.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו חצאית נפרדת, בדרך כלל אני משתמשת בה כדי להעניק נפח לחצאיות והיא נסתרת, אבל הפעם התחשק לי שהיא תבצבץ קצת. אפשר לקנות באיביי :)

      מחק
    2. האמת היא שהחצאית הזו היא אחד הפריטים היותר שימושיים במלתחה שלי. תתחדשי :)

      מחק
    3. הוו הצעיף נראה נעים!! גם אני רוצה אחד כזה, איפה אני מוצאת אותם? =)
      ת'אמת שבעיצומה של הסערה הלכתי לאלדו במטרה לקנות מגפיים, גם אני הסתכלתי על מגפי הגומי, אבל יש לי קבעון חזק מאוד על סניקרס אז לא קניתי שום מגף, כמובן שיום אחרי זה כבר ירד שלג וביכיתי את מר גורלי.
      אהבתי מאוד את הלוק =)

      מחק
    4. שלי נקנה בפוראבר21 לפני שנה, יש סיכוי טוב שהוא עדיין קיים שם ובשישי ראינו משהו מאוד דומה באקססורייז. חוץ מזה, באסוס אפשר למצוא כאלה בשפע. האמת היא שגם אני מאוד רוצה סניקרס לאחרונה ויכול להיות שזה יהיה היעד הבא שלי, אבל היי, ירד אצלכם שלג! אסור לכם להתלונן! :P

      מחק
  2. אני אוהבת צהוב, זה צבע כ״כ משמח! סחטיין על השילוב שלו באאוטפיט חורפי שכזה. לגבי האאוטפיט בשלמותו, הייתי הולכת בגישתה של קוקו שאנל, ומורידה פריט אחד טרם היציאה מהבית (תיק/ צעיף), נראה לי מעט עמוס.
    חולקת עלייך לגבי האיפור- השפתון מחמיא לך לגמרי ומשתלב נהדר עם צבע השיער הכהה שלך וכניגוד לעור הבהיר. את יכולה להדגיש את העיניים קצת יותר בגווני חום אם זה חסר לך.
    שבוע טוב!
    נ.ב- הפעם הייתי חכמה, ועשיתי קופי על התגובה לפני שפרסמתי. הנה לך, אייפון מעצבן!!

    השבמחק
  3. השמלה מההמת ואני ממש אוהבת את האיפור עליך! מאוד מחמיא לדעתי :)

    השבמחק
  4. לוק מקסים! ומאיפה התיק ההורס?

    השבמחק
  5. לובה, הערפדיות הולמת אותך, וכך גם הילדותיות של האקססוריז בתמונה. והתספורת פשוט מעולה, אני יודעת שהיא לא חדשה, אבל... מעולה!

    השבמחק
  6. בתור מי שעוקבת אחרי הבלוג שלך מימי היווסדו, אני יכולה לקבוע באופן חד משמעי, שאת נהיית יפה מיום ליום והכל הולם אותך, no matter what. כולל כמובן האיפור השקט בעיניים והדומיננטי בשפתיים. חד משמעית!!!

    השבמחק
  7. הכל נראה ממש מושלם, במיוחד השיחוב של החצאית המבצבצת עם השמלה. רק רציתי לשאול מאיפה המעיל?

    מיכל

    השבמחק
  8. QUIRCK (מקווה שרשמתי נכון) אבל מגניבוש מאוד.
    ולגבי איפור - לדעתי את יכולה גם להוסיף עיניים דומיננטיות ועדיין להיראות מצוין כי שפתיים כהות גם מאוד מתאימות לך.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top