יום שישי, 11 בינואר 2013

קולאז' שופינג

היום ביקרתי לראשונה בחיי בקולאז' סייל, שהתקיים הפעם ככל הנראה במיוחד לכבודי במרחק חמש דקות נסיעה מהבית- בחנות קנה קש בבני ברק. חג אחרי חג פנטזתי על היריד המופלא הזה של קרן שביט אבל תמיד משהו התפקשש (החיים באשדוד, המרחק וכו'), אבל עכשיו סוף סוף לא נותרו תירוצים: אם לובה לא באה אל ההר, ההר בא אל לובה. ככה הולך הפתגם הידוע, לא?

זה היה שבוע עמוס וגם די מעייף, מה שגרם לי להמתין לסייל בסופ"ש בצורה אובססיבית כמעט. האם זה היה משתלם? קודם כל, נסו לשפוט בעצמכם:

קש, גבירותיי ורבותיי, קש!
By nord

הדוכנים הראשונים שקיבלו את פנינו היו הדוכן של By nord- כלי מיטה בהדפס שחור לבן ומגפי האנטר האהובים, אותם אין כל כך צורך להציג. המותג הראשון הוא עולה חדש וזו הייתה קבלת הפנים הראשונה שלו בארץ (לא רע, אתם מוכרחים להודות)- מוצרים מרהיבים יש לומר, אבל אני אישית פחות מתחברת אליהם מטעמי מחסור בצבע.. על מגפי האנטר אמנם פינטזתי במשך תקופה ארוכה, אבל לא נרשמו הנחות מיוחדות באירוע ולכן העדפתי להתרכז בפריטים ייחודיים יותר.

סבת'לה

בכורה נוספת ביריד הייתה של המותג סבת'לה- כלי אימייל למטבח. למותג הזה דווקא התחברתי ועוד איך, אבל כלי המדידה שרציתי לא היו במלאי ביריד ולכן התבקשתי לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלהם, שם אמורים לעדכן מתי יהיו זמינים לרכישה. עוקבת, מוזמנים לעקוב גם אתם.


היו שתי סיבות עיקריות להגעתי ליריד. האחת היא מיס אטואל: בית עיצוב שנוסד בדנמרק (כמו כל המותגים הטובים באמת) ועלה לארץ רק לאחרונה. זו אלגנטיות במיטבה ולפעמים היא מגיעה אפילו עם פרצוף מאויר עליה וכידוע- זו הדרך האולטימטיבית לכבוש את לבי.


ומיס פוגי נעים, האחת והיחידה, שאת יצירותיה אני מעריצה באופן מטריד כמעט-


לפי יחס התמונות אפשר להבין איזה מבין הדוכנים היה הפייבוריט שלי, לא? אז לפני שניגש לרכישות שלי מהיריד, קודם כל אראה לכם כמה רכישות שלא קשורות בחפצים לבית או ביגוד, אלא מדובר במזון לנשמה וגם קצת לקיבה-


בחרנו לשבת בבית קפה לואיז, שם יש מבחר נאה למדי של מנות טבעוניות. הברנץ' שלי כלל לביבות בטטה וסלט ירקות עם המון מטבלים טעימים. ממרח השום היה כל כך טעים, עד שהתעקשתי לקחת צנצנת ממנו איתי הביתה. כוכב נוסף בתפריט: שוקו מריר עם חלב סויה. יום שישי היום, מה קונים ביום שישי? פרחים! כבר ציינתי כמה אני אוהבת פרחים? הזר שחזר איתי השבוע הביתה היה מיוחד מאוד, שכן הוא מורכב מ-Peonies ונוריות, הלא הם פרחי החורף האולטימטיביים.


אז קדימה, לשופינג: נתחיל ממיס אטואל, שם חטפתי קודם כל את הקומקום המדהים הזה, שהוא למעשה ספל תה עם קומקום באחד. הוא נותר שם אחרון, עומד מיותם על המדף והיה לי ברור שהוא מוכרח לחזור איתי. צנצנת דומה, גם היא עם פנים מצוירות, כבר אזלה עד שהגענו לדוכן ולכן אצטרך להמתין שתשוב למרמלדה מרקט כדי לרכוש גם אותה.


ועכשיו לרכישת הדגל מפוגי כמובן: שם נקנה במבי קטן  וצלחת קיר חדשה לאוסף. הדובדבן שבקצפת הוא מעמד לעוגות אשר במרכזו יושבת בובה נאה עם פרחים לראשה. צריך לבחון את המעמד הזה מקרוב כדי להבין כמה הוא מרהיב ומטורף באמת . עד אז תאלצו להסתפק בתמונות ולהאמין לי.

מי זו הילדונת החמודונת הזו עם הכלב, אתם בטח שואלים? זו לובה קטנה עם אומנה חדשה וזו הייתה מתנה מרגשת ביותר שהכינה לי פוגי לחלוטין בהפתעה! ביריד ניתן היה לרכוש גם גלויות המתעדות את יצירותיה של פוגי וכמובן שלא יכולתי להתאפק שוב לנוכח שתי נקודות החולשה שלי במוצר אחד.


הרכישות הבאות לא קשורות ליריד עצמו, אלא לקניון איילון- שם ביקרנו מיד אחרי הבראנץ'. ברשימה: שתי חולצות טי-שירט אדירות במיוחד מפול אנד בר שצעקו "לובה, קחי אותי, קחי אותי!". אז לקחתי. מגפי האנטר אמנם לא רכשתי, אבל מגפי כוכבים חמודים בסייל באלדו רכשתי בריבוע. התזמון אמנם לא כל כך מושלם, עכשיו כשהסערה הגדולה כבר מאחורינו, אבל אני בטוחה שעוד יהיו ימי גשם שבהם אוכל לעשות בהם שימוש.


לתוך סט הצילומים נקלעה גם פרי בטעות, אבל לא ממש הצליחה להבין את הקונספט של הבלוג. מסכנה. חדל קשקשת, כעת ניגש ישירות לרכישה האדירה ביותר שלי היום: סט תואם של כפפות (50% הנחה) וכובע (30% הנחה) בצורת שועלי שנרכשו באקססורייז!


טה דה!


ואם אני נראית נורא מרוצה מעצמי, כנראה שזו אכן האמת.

11 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    הקומקום מזכיר את הקומקום מה"יפה והחיה" :)
    הקפה לואיז הזה גם נשמע מעניין, אבקר שם בהזדמנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. היפה והחיה זה הסרט המצויר האהוב עליי אז יש לי סנטימנטים לקומקומים עם פרצופים :)

      מחק
  2. כפפות השועל אדירות!
    אני הייתי פעם ביריד כזה של קרן שביט איפשהו באזור כפר סבא וזה אכן אחד מאירועי השופינג המשמחים.
    תתחדשי על הכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. ראוי לציין שגם לכובע השועל יש פרצופון ואוזניים וגם הוא אדיר למדי :)
      וזו בהחלט לא פעם אחרונה שלי בירידים כאלה, כיף גדול, תודה!

      מחק
  3. את גורמת לי להתחרט עוד יותר שלא הצלחתי להגיע למכירה! :(
    תתחדשי על הכל, בחירות מוצלחות. וגם המגפיים מאלדו - כמה עלו? אני מחפשת מגפי גומי נורמליות (ולא סחורה סוג ז' כמו שמצאתי בכל מיני חנויות רנדומליות) כבר המון זמן ועדיין לא מצאתי...

    השבמחק
  4. גם אני התלהבתי קשות מהדוכן של פוגי איזה חמוד המחווה שהיא עשתה לך!:-) גם דוכן הפרחים היה מהמם בכלל אוהבת את הירידים האלה של דברים מיוחדים כיף כיף!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top