יום שלישי, 1 בינואר 2013

הו הו הו ובקבוק קאווה!

אחד התחביבים המזוכיסטיים שלי בחודש האחרון, סוג של סטייה אם תרצו, היה לצפות בסרטונים של כל מיני וולוגריות שתיעדו את הבית שלהן לאחר שעבר מייקאובר לרגל הכריסמס. כל הבתים התאפיינו במראה אמריקאי דביק ומסורתי עם נגיעות של כריסמס קיטץ' מכל עבר ולי זה גרם לצביטה בלב לנוכח האווירה הרגילה והסתמית משהו, כאן בארץ.

הסרטונים האלה עוררו בי חשק לערוך מסיבת שנה אזרחית חדשה בעצמי ואולי אפילו גם לעצב את הבית באווירת חורף/ החג-הזה-של-הגויים-שאין-לומר-את-שמו. שיחקתי עם הרעיון אבל תמיד היססתי, זה היה נראה לי לרגעים כמו משהו טיפשי ובעיקר הרבה טירחה מיותרת.

בסופו של דבר נפל הפור (כדי שלא תגידו שאין שום דבר יהודי בפוסט הזה) והחלטתי לערוך מסיבת שנה אזרחית, או מסיבת נובי גוד כמו שאומרים אצלנו בעדה. כמה חבל שהפור הזה נפל אתמול, בליל השנה האזרחית החדשה, מה שהשאיר לי בערך 10 שעות להתארגן.

10 שעות לארגן מסיבת בית לא נשמע על פניו כמו משימה בלתי אפשרית, אבל עליכם להבין שהעקצוץ הזה גרם לי לרצות לארגן מסיבת קונספט, חגיגית ממש ולא רק ערב של נאצ'וס ובירה עם החבר'ה. עכשיו נשמע לכם קצת יותר מסובך? ובכן, זה בהחלט לא היה פשוט.

רק אקדים ואומר שמסיבות נובי גוד (תתרגלו, זה מתגלגל טוב יותר על הלשון מאשר "מסיבת ערב השנה האזרחית") הן לא ממש מסורת מבית אמא- בית שבו כל דייריו מוצאים את עצמם במיטה לפני 22:00. מבחינתי זה היה תירוץ מושלם לארגן מסיבה כמו שתמיד רציתי ודרך מושלמת עוד יותר להיפרד משנת 2012, שהייתה די מיותרת אם להודות באמת ולברך את 2013.

אז עם כל ההקדמה הארוכה הזו, הבה ניגש לאקשן-


נתחיל עם החלק הראשון והוא החלק של ועדת הקישוט שהיה מאוד מאתגר: אני רגילה שאת כל הפיצ'פקעס והאקססוריז המיוחדים באמת אפשר להזמין רק מחו"ל אבל הפעם הזמן היה קצר והמלאכה רבה. החלטתי לקחת ניחוש מושכל ולקפוץ לאזור הרצל ברמת גן, שם יש ריכוז יחסית גבוה של אוכלוסיה רוסית ולכן הנחתי שזה הסיכוי הגבוה ביותר שלי למצוא את הקישוטים שאני רוצה. בינגו! אי אפשר לומר שמצאתי שם משהו גרנדיוזי, אבל החלטתי לאסוף כמה סרטים לקישוט, שרשרת נורות (יפיפייה, אגב), עץ אשוח כסוף וכמה אצטרובלים קטנים לקישוט והחלטתי שזה יהיה הנשק שלי ואיתו גם אנצח.

פיניתי את כל החפצים שמעטרים את שולחן הסלון שלי באופן רגיל, הפכתי את גיברת הנרות שלי לגיברת רטבים אסייאתיים לערב אחד והנחתי כוס מג'ינג'ר עם כל מיני שטויות שמתקשרות לחג. החלטתי להפוך את שולחן פינת האוכל לעמדת בר מאולתרת עם פריטים שיובאו מהבר שלי, שנמצא אי שם בלובי הכניסה.


זו הפעם הראשונה שיש לי מספיק כלים כדי לארח, הודות לכמה רכישות בתחום שביצעתי לאחרונה ועליהן ארחיב בהמשך. הפעם אספר רק על שישיית כוסות היין שרכשתי לאחרונה וקטפו המון מחמאות. אלה כוסות של Arcobaleno, הן נרכשו במקור באתר מסוים אך הן לא נמצאות שם יותר במלאי וכעת ניתן להשיג אותן רק באתר באליגם במחיר משמעותית יקר יותר. אותי זה מבאס כי לאור ההצלחה ההיסטרית רציתי להזמין שישייה נוספת. שוין. הקשים והוואשי טייפ שהודבק בתור דגלונים הם של OMG


משם והלאה עשיתי כל מיני סידורים קטנים כדי ליצור תחושה מיוחדת יותר: ייבאתי את כרית הבולדוג הצרפתי מהמרפסת (הכרית היא מ-debenhams), תליתי שרשרת נורות קאפקייקס על דלת המרפסת בתור פריט דקורטיבי (היא מאיביי), ייבאתי את הפרחים מהמטבח כי הצבעים שלהם תאמו לאווירה, סידרתי את שרשרת הנורות לאורך המזנון עד למחשב ופיזרתי את הסרטים הצבעוניים שקניתי בכל מיני אזורים אסטרטגיים בסלון.

כדי להשלים את אווירת התקליט שנבחר היה של נט קינג קול, פיזרתי מפזר אוויר בריח דלעת בכל רחבי הבית ואפילו שומר המסך התחלף למראה של שלג נופל. כן, אני עד כדי כך מטורפת! זה הלוק הסופי (פוסט נפרד של עיצוב הסלון כמובן יעלה בהמשך):


בכל הנוגע ללבוש, החלטתי שאם זה ממילא בבית ואני המארחת- מותר לי להיות קצת מטופשת ולכן החלטתי להתחפש לשדון הקטן של סנטה:


גם לגייס אורחים לא היה כל כך פשוט (אני יוצאת קוטרית בפוסט הזה!): מסתבר שלכולם כבר היו תוכניות שלא נקבעו רק באותו יום, מי היה מאמין?? ובכל זאת, הצלחתי לגייס נבחרת איכותית וספונטנית במיוחד:


-הכנס כאן שיר הלל למונה, הו מונה-

בלוגריות- הן בכל מקום
אורחת הכבוד- ציפי! 
בכל הנוגע לאוכל, התכנון המקורי היה לערוך שולחן עם צ'יפס, טחינה ופטריות מוקפצות, בטטה ותפו"א מוקפצים עם מטבל טבעוני, אבל התבקשתי לבצע כמה שינויים לטובת האורחים שלו, שרצו משהו קליל יותר לאכול בשעת הערב המאוחרת ולכן הוחלט פה אחד על סושי. לבסוף החלטתי שיהיה נחמד להפוך את כל המוטיב של הארוחה לאסייאתי ולכן ויתרתי על הצ'יפסים והטחינות למיניהן, הוספתי נודלס עם בצל ופטריות שהכנתי, את הבטטה עם תפו"א ברוטב צ'ילי מתוק והמטבל בצד- ויצא מעדן! האלכוהול לערב זה היה קאווה, מרטיני ווויסקי, כי אנשים איכותיים אנחנו.


צוות הווי ובידור היינו אנוכי, עם משחק פתקים שבו כל אחד מצמיד פתק למצח שלו וצריך לנחש באמצעות סדרת שאלות מיהו ופרי עם ציפי- שהן צוות הווי ובידור בפני עצמן:


ובחצות:







13 תגובות:

  1. הו מונה!
    היה כיף חיים, אני מאד שמחה שהחלטת ללכת על זה ושהפור נפל על לקיים מסיבה. זה ממש לא הרגיש לי כמו אירוע שאורגן מהרגע להרגע בחיפזון, ניכרה ההשקעה שלך בכל פרט ופרט.
    לחיי הספונטניות!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם כשאני ספונטנית- אני עדיין אנאלית :P

      מחק
  2. נכון היה נפלא ואת היית מארחת למופת, כהרגלך. היה טעים נעים וכיף והקישוטים היו משגעים. הכי אהבתי את דינוזאור המולד - את באמת גדולה בפרטים הקטנים. להתראות בנובי גוד הבא!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. סנובים גודם! (למי קראתם סנובים??)

      מחק
  3. נראה מקסים!! נראה לי שגם אם היה לי שבועיים לארגן לא הייתי מצליחה להגיע לתוצאה כמו שלך.

    השבמחק
  4. תזרי מלח על הפצעים...אני באותו ערב כבר ב 21 ישנתי לי כמו שדוב טוב ישן בימי החורף הקרים.
    מפוסט לפוסט התמונות שלך רק הולכות ומשתבחות, והפוסטים שלך תמיד מעוררי השראה (אני כבר שבוע עם איפור ירוק, גם אם אני לובשת צבעים אחרים לגמרי).
    אה, ואנחנו עוד מעט עוברים דירה, ואת באה לעזור לי לעצב אותה. רק שתדעי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ב-רור! ל.ש עיצוב פנים והום סטיילינג לשירותך :P

      מחק
  5. כיף של מסיבה, הכל נראה נהדר!
    גם אני מאלה שמתבאסות שאין אווירת כריסמס בארץ (למרות שזה לא באמת יהיה זה בלי שלג), ולמרות שאני לא נוצריה, אני מקשטת לי עץ קטן...
    בקשר לקישוטים - היית קופצת ליפו לקנות - אל תשכחי שכאן יש קהילה קטנה שחוגגת באמת :)
    שתהיה לך שנה מקסימה!

    השבמחק
  6. הצלחת בעשר שעות להרים מסיבה מגניבה, ססגונית וצבעונית.
    מתאים לך להיות שדון של סנטה...
    מאחלת לך ש2013 תהיה מעולה, ולא מיותרת :)

    השבמחק
  7. איזה מסיבה מגניבה! ממש יפה וצבעוני כל הכבוד!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top