יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

I ♥ Winter

אז נדמה שהחורף סוף סוף הגיע. איך אני יודעת את זה? כי היום בטיול הצהריים עם הכלבות, תפס אותנו כזה מבול משמח, שאפילו לא טרחנו לחזור הביתה, אלא התחבאנו קצת מתחת לעץ עד שחזרנו שוב לרוץ (טוב, הן חזרו לרוץ- אני המשכתי לעמוד מתחת לעץ). אז לשחק בגשם זה ללא ספק כיף גדול, אבל זו לא הסיבה היחידה שבגללה אני אוהבת חורף-



אז חורף הוא התירוץ המושלם לשמוע מתי כספי. האם צריך בכלל תירוץ לשמוע מתי כספי? אני כמעט משוכנעת שלא, אבל גם אם צריך- אני מסודרת. 



הכל פורח- גם בבית! אני תמיד אוהבת פרחים, אבל בחורף אני אוהבת אותם באופן מיוחד! ואיך אפשר שלא? נרקיסים, טוליפים, נוריות, רקפות- כל אלה הם פרחים של חורף. אני משתדלת לקנות זר נחמד לבית בכל סופ"ש ואילו בסופ"ש האחרון הזדמן לי להגיע למשתלה ברשפון וזו כבר הייתה חגיגה אמיתית (לקח לי בערך חצי שעה לבחור מאילו פרחים להרכיב את הזר בתמונה הראשונה).


אני לא צריכה להסביר לכם למה חורף זה כיף גם מבחינה אופנתית, נכון? הרי כל חובבת אופנה רק מחכה לקיו שלה- כלומר לגשם הראשון- כדי לשלוף את הגרביונים ואת הנעליים הסגורות מהארון. לא נקפח גם את הצעיפים, שבלעדיהם אני כמעט ולא יוצאת מהבית בתקופות בהן קריר ממש. בחורף הנוכחי לצעיפים שלי יש מטלה חשובה ביותר: לחמם את הצוואר שלי עכשיו כשהשיער קצר. יש לי תחושה שהם יתמודדו עם המשימה בקלות.




עכשיו כבר לא מתים מחום כשעומדים מעל התנור ולכן אפשר לבשל בכיף. האמת? הרגלי האכילה שלי תמיד היו גרועים עד מביכים, אבל בהשראת החורף וכל המנות שעושות חשק, אני מנסה לסגל לעצמי תפריט בריא יותר. מאחר שאני קלולס בהרגלי תזונה, המנטורית שלי- ישראלה, הרכיבה יחד איתי תפריט חורף צמחוני יחסית קל לביצוע. התמונה האחרונה היא של ארוחת בוקר שהורכבה לחלוטין בהשראתה, אז תודה! חוץ מזה תפריט חורפי בדרך כלל מורכב ממרקים, אורז עם ירקות, שוקו עם תבלין Pumpkin spice ושוקולד, הרבה הרבה שוקולד. מה יש כאן לא לאהוב?


 אם כבר בענייני שוקולד עסקינן, אז סוף סוף אני יכולה לחזור להשתמש בחמאת הגוף והסבון השוקולדיים שלי, שמריחים כמו גן עדן אך המרקם שלהם היה מעט כבד מדי לקיץ. נדמה לי שכבר הזכרתי שאני אובססיבית קלות לגבי ריחות שוקולדיים, לא? אז הנה, למקרה שכבר שכחתם.



לא חושבת שיש דבר מהנה יותר בחורף מאשר לצאת ממקלחת חמה, להיכנס לתוך החלוק המלטף (כן, יש לי חלוק ואני לא בת 60- תתמודדו!) ולמרוח על כל הפנים את המסכה המתחממת של Soap & Glory. זה באמת ובתמים גורם לי לשכוח לרגע שאני נמצאת בלב שכונה עירונית ברמת גן, אלא אני מרגישה שנחתתי בספא ביעד קריר ומרוחק. עוד בונוס בחורף- לקים ורצוי כמה שיותר ערפדיים וכהים. אין צורך להרחיב, נכון?



כמה כיף זה כשהאיפור לא נוזל מהפנים? ואנחנו לא מרגישות כמו עיסת מייקאפ רגע אחרי שסיימנו להתאפר? זו העונה המושלמת לשלוף את כל השפתונים הכהים ואת כל הצלליות האפרפרות והסגולות ממעמקי שידת האיפור ולהתחיל לשחק. מה נאחסן במקום? את פודרת הבלוט ואת דפי הבלוט. להתראות בקיץ הבא, ביצ'ז!





עוד חלק כייפי: להתבונן בטיפות הגשם דרך החלון, בבית החמים, בידיעה שאין לך שום כוונה לצאת מהבית בשעות הקרובות. במצבים כאלה אין לי התנגדות שהגשם ימשיך לטפטף לנצח, או לפחות עד ליציאה הבאה מהבית.




אבל הכי כיף? להתכרבל עם כל היצורונים שאני אוהבת. גם היצורון שצועד על שתיים וגם היצורונים שצועדים על ארבע. ולהלביש אותם בבגדים מטופשים. ואז לצלם אותם בתמונות מטופשות.

חורף שמח ♥

19 תגובות:

  1. מקסים מקסים מקסים! איזה פוסט מקורי ויפה, ממש מחמם את הלב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, גם התגובה שלך מחממת את הלב :)

      מחק
  2. פוסט מקסים, גם אני מתה על החורף.

    השבמחק
  3. ושכחתי להגיד לך שהתספורת הקצרה פשוט מהממת לך והולמת אותך מאוד, מאוד שיקית.
    השיער שלך הולך ומתקצר עם השנים וזה נראה נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תוך כמה שנים אני כבר בטח אתרגל לשיער הקצר ואז זה יסתדר יופי :) תודה!

      מחק
    2. זה כבר מסודר יופי! כל החיים חלמתי על שיער קצר ובקיץ אני בד"כ מקצרת אותו לאורך הכי קצר שאני יכולה (הקיץ לצערי בגלל החתונה לא יכולתי להסתפר וזה חירפן אותי לגמרי) בלי להראות כמו כבשה גזוזה אבל קארה לעולם לא יהיה לי, הכי מעורר קנאה...

      מחק
    3. תלוי בסוג התלתלים כנראה, מכירה כמה בחורות מתולתלות שהסתפרו קצר כמוני וזה היה להן מהמם. בכלל, אני מתבאסת בבקרים בהם אני קמה עם שיער חלק, מעדיפה קארה כשהוא לפחות גלי ומלא חיים.

      מחק
    4. אני כמעט ולא מכירה מתולתלות שמסופרות קצר ונראות טוב למען האמת.
      חלק או גלי זה לא משנה, זה מהמם לך!

      מחק
  4. יקירה,
    פוסט מקסים ותמונות אפילו עוד יותר. בתור שונאת חורף מובהקת גרמת לי לאהוב אותו לכמה רגעים...
    מה שכן בתור צמחונית, ממליצה לך להימנע ממרשמלו - הוא ממש לא צמחוני (ג'לטין). באייהרב מוכרים אחד מעולה וטבעוני של חברת dandies.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולם לא העליתי בדעתי שמרשמלו יכול להיות לא צמחוני. המרשמלו באייהרב טעים? אבדוק את הנושא, גם ככה נגמר לי התה שלהם ובא לי להזמין עוד. תודה על הטיפ!

      מחק
  5. פוסט מקסים והתמונות, כל כך אוהבת חורף והכי מתחברת לעצמי בחורף עם כל הפינוקים
    איפה קנית את ה- Soap & Glory
    תוכלי לתת קישור?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! הזמנתי את המסכה מאיביי, לפני כמה חודשים טובים ולכן אין לי קישור ספציפי. בכל אופן, מאמינה שהמוצר עדיין זמין, אז שווה להריץ חיפוש.

      מחק
  6. פוסט מקסים והכי אוהבת חורף, אין על החורף עם כל הפינוקים החמימים
    מאיפה הזמנת את ה- Soap & Glory נשמע מעניין
    תוכלי לתת קישור?

    השבמחק
  7. כרגיל פוסט כיפי עם תמונות מקסימות. אני לא מחובבות החורף אבל השנה איכשהו אנחנו מסתדרים טוב יותר ואני לא שונאת אותו.
    הפילוסופי שוקולד במקלחת פשוט ממכר! אם לא לאכול אז לפחות להסניף מאפייה במקלחת :)
    ואם את צריכה עוד טיפים בענייני תזונה- דברי איתי :)

    השבמחק
  8. חורף היא העינה האהובה עליי, עכשיו כשאהיה בברלין אקבל מנה אחת אפיים. אבל הפוסט פשוט מאוד מקסים- התמונות נהדרות, חגיגה לעיניים. מאוד נהניתי.

    השבמחק
  9. איזה פוסט כיפי! אהבתי את כל התמונות היפות:-)

    השבמחק
  10. מה שאני אוהבת בפוסטים שלך זה שהם ממש מעבירים אווירה, והפוסט הזה עושה את זה פשוט נפלא :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top