יום שבת, 29 בדצמבר 2012

אחריי לארץ עוץ!

הזכרון החד ביותר שלי מערב השנה החדשה בבית של אמא שלי (או ה"נובי גוד" כפי שמכנים אותו בעדה שלנו) כולל את סבתא שלי יושבת מול תוכניות הטלוויזיה בערוץ הרוסי ומנסה ללמוד בצימאון את כל המאפיינים של השנה האזרחית החדשה, כמו למשל החיה שמייצגת אותה, אילו צבעים יהיו חזקים באותה שנה וכו'. את התורה הזו היא כמובן העבירה לי בסיום התוכניות ואני מוכרחה להודות שהיה בזה קסם תמים שאליו אני אפילו קצת מתגעגעת.

לתומי חשבתי שכל המאפיינים הללו מעניינים את העדה הרוסית בלבד, אחרי הכל- מי עוד מייחס משמעות לחיה שמייצגת את השנה האזרחית החדשה או מה צפוי להיות הצבע השולט בה? אז מסתבר שגם Pantone- חברה בינלאומית ומכתיבת טרנדים בעולם העיצוב והגראפיקה- ראתה חשיבות בהגדרת השנה האזרחית עוד לפני שהחלה וכך קרה שהיא הכתירה את שנת 2013 בתור שנת האמרלד. עפ"י החברה מדובר בבחירה טבעית, תרתי משמע, שכן הצבע הירוק הוא הצבע הנפוץ ביותר בטבע.

החלטתי להתחבר לשורשיי, גם אלו של אמא טבע וגם אלו של מאמא אוקראינה ולבדוק מהו החיבור שלי לצבע האמרלד- צבע נאה לכל הדעות. את החיפוש שלי התחלתי דווקא במגירת האיפור מאחר שאני מרגישה לאחרונה שהבחירות האיפוריות שלי מאוד צפויות: חום, טואופ, ורדרד, אדמדם וללא נוכחות בולטת של אף צבע אחר. לכן, החלטתי להשתעשע עם הצלליות הירוקות היפות ביותר באוסף שלי וזו הייתה התוצאה:


הנחתי צללית ירוקה מתוך הפלטה LILIUM של שאנל על כל שטח העפעף, בשליש החיצוני ובקפל העין הנחתי את Club של מאק וכדי להעמיק את האפקט הדו כרומי שלה עוד יותר, הנחתי מעליה את הצללית Diamond Glitz של עפרה שקיבלתי לסקירה לפני כמה חודשים טובים. בשליש הפנימי של העין הנחתי את הפיגמנט Old gold של מאק ותחמתי את קו המים בעפרון Stash של אורבן דיקיי. על השפתיים גלוס של מאק בשם Double dare. מאחר שהלוק מודגש מספיק, החלטתי לוותר הפעם על נוכחות של אייליינר.



הלוק הזה הוא עיבוד משלי לסרטון מוצלח של ניק מפיקסיוו שעלה לפני כמה ימים ובו הדרכת איפור ירוק מעושן:


                        אחרי שהאיפור היה מוכן, דילגתי דרומה, למחלקת הציפורניים:


הבחירה הטבעית שלי הייתה Going incognito של Essie אבל אז גיליתי שיש לי עוד כמה ירוקים באוסף שלי, כמו למשל Yara של זויה ועוד מיניאטורה ירוקה ושימרית של OPI מתוך קולקציית סקייפול של ג'יימס בונד. נזכרתי שיש לי גם חרוזים קטנים בצבע ירוק שתואמים לצבע הלק, אותם הזמנתי מאיביי לפני כמה חודשים והספקתי כבר לשכוח מקיומם. אז ציפורניים אין לי בתקופה האחרונה, אבל כל כך התחשק לי לנסות את החרוזים, שהחלטתי להתעלם מהאורך המביך של הציפורניים ולכן תיאלצו לסלוח לי.


בכל הנוגע לריחות לא אגש לבחירה הטבעית ואציג לכם בושם, אלא בהמשך ישיר לשיגעון ריחות הבית שלי, החלטתי להראות כאן טארט של Yankee candle. טארט עובד על אותו עקרון של שמן: מניחים אותו במבער והבית מתמלא בריחות נעימים. זה מוצר עם יחסי ציבור פחות אטרקטיביים ביחס לנרות שגם לגביהם אני אובססיבית, אבל הוא עושה עבודה לא רעה בכלל. כמובן שבחרתי בטארט בצבע ירוק ובניחוח Christmas tree, שמריח- איך לא- כמו עץ!


דווקא במחלקת האופנה אין לי הרבה לחדש לכם, פרט לשני אקססוריז אהובים מאוד שנרכשו במהלך השנה האחרונה אך לא זכו למספיק שימוש. מי יודע, אולי שנת האמרלד תהיה גם השנה שלהם:


נעלי הפפיון נרכשו בסייל החורף הקודם בטופשופ והשרשרת הרוקיסטית משהו היא עוד יציאה גאונית מבית מדוזה. גם השילוב שלהם ביחד נראה נפלא. 



 אז אפשר להתחיל בחגיגות, לא?


 הקש והוואשי טייפ מ-OMG כמובן


והאהבה? היא מלווה אותנו כל השנה ♥♥♥
אני מאחלת לכל קוראי הבלוג שנה אזרחית מוצלחת, כזו שתתעלה על כל השנים הקודמות
נתראה ב-2013!

16 תגובות:

  1. פוסט מקסים! האיפור יצא מוצלח ממש והרבה יותר לביש מהגרסה של פיקסיוו, שאני אישית פחות התחברתי אליה.
    ירוק הוא צבע חביב עליי שאני כמעט ולא עושה בו שימוש, משהו שבהחלט כדאי לתקן ומהר.
    שנה מוצלחת לכל החמודונים בתמונה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי את הגרסא של ניק עליה, עליי זה פחות לביש. בהחלט מקווה להשתעשע יותר עם גוונים, אחרי הכל- בשביל מה יש חורף??

      מחק
  2. אני ממש אוהבת את הצבע הזה.
    ואני בטוחה שזה הולך לחזור כאן הרבה בתגובות,
    אבל אני לא יכולה להימנע מכך גם:
    אתם כאלו חמודים :).

    השבמחק
  3. את צריכה לאמץ בחום את צבע האמרלד, הוא מחמיא לך מאוד.
    התמונה שלכם יחד (עם פרי באמצע) הורסת!
    2013 מלאה אושר וטוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא צבע מהמם! ועוד עם צלליות כל כך יפות, לא ברור למה נמנעתי ממנו עד עכשיו. שתהיה שנה מעולה!

      מחק
  4. פוסט מגניב לגמרי... עשית לי חשק ללכת למרוח לק כמעט ב-3 בלילה. :)

    שתהיה שנה נפלאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפוסט עשה לי חשק, לא מרחתי לק כבר כמה שבועות :)

      מחק
  5. פוסט מקסים. עשית לי חשק ללכת למרוח לק, וכמעט 3 בלילה... :)

    שתהיה שנה נפלאה!

    השבמחק
  6. התמונות אווירה שאת מעלה פשוט מעולות!!! פוסט כיף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היה לי כיף לצלם אותו, תודה!

      מחק
  7. איפור מדהים, מאוד מחמיא לך :)
    נובי גוד שמח לכם

    השבמחק
  8. האיפור יצא מהמם! אמרלד הוא אחד הגוונים שאני הכי אוהבת, בטח יותר מה-Tangerine שפנטון בחרו בשנה שעברה...
    שנה טובה לכולם!

    השבמחק
  9. וואו, איזה פוסט מקסים.
    בחרת בגוון יפיפה שמאוד מחמיא לך.
    אהבתי מאוד את שילוב החרוזים הירוקים עם הלק.
    והנעליים מתוקות מאוד, פפיונים תמיד קונים אותי :)
    שתהיה מוצלחת וכייפית !

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top