יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

נעים מאוד, קוראים לי סנטה!

זה הזמן להודות באמת: אני נורא מקנאת בכל מי שזוכה לגור בחו"ל בתקופה הזו של השנה. זה לא שאני וישו שומרים על קשר טלפוני קבוע וגם כריסמס כחג הוא לא בדיוק כוס התה שלי, אבל זה כל מה שמסביב שגורם לי להרגיש תחושת החמצה: המתנות, האווירה, הקישוטים בדירה, מזג האוויר הקפוא, המתנות- אופס, כבר כתבתי את זה?

אז בפוסט הזה החלטתי להתנתק קצת מהמציאות ומהאווירה הלא חגיגית בעליל ולדמיין מה הייתי עושה עכשיו אילו הייתי מעבירה את כריסמס באירופה. או יותר נכון- היכן הייתי עושה קניות, כי ברור שלא הייתי מפספסת את התקופה הזו של השופינג המשובח לטובת כל מיני אתרי תיירות. זמזו לעצמכם בראש Fa la la la la la ובואו נתחיל!

מכאן

אם כבר באווירת שופינג פרועה עסקינן, כמובן שהייתי מבקרת באורבן אאוטפיטרס גם לטובת מחלקת הביגוד, אך בעיקר לטובת מחלקת כלי הבית. את מחלקת הבית של אורבן אני כבר מכירה בזכות כמה הזמנות בודדות מהאתר- היא לא איכותית במיוחד אבל מגניבה לאללה. כעת, כשדמי המשלוח השערורייתיים (40$) לא יעמדו ביני לבין הרשת, אין ספק שאני עומדת לצאת ממנה עם הרים של שקיות דמיוניות, המלאות ככל הנראה בכל מיני פריטים מטופשים בצורת חיות. כי גם בדימיון אני נשארת אני.


התחנה הבאה שלי היא- איך לא- ספורה. הפעם אני מודה שהדרישות שלי מינימאליות אפילו ביחס לפנטזיה. כל שאבקש מסנטה קלאוס השנה הוא את הפלטה של Ubran decay- The vice ועוד כמה ערכות לא מזיקות, כי הרי אתם יודעים כמה אני אוהבת ערכות. כזו אני, בלוגרית צנועה ונאבקת.


משם אנחנו מדלגים לרשת נוספת שתסגור לי את פינת הקוסמטיקה והיא SPACE NK, שם אתחדש לי במוצרי איפור ממותגים שלא ניתן להשיג בארץ (ע"ע Hourglass) וכמובן גם בכמה נרות עבור התחושה הטובה. מה לגבי איפור דראגסטור אתם שואלים? אז קודם כל, תודה שאתם דואגים לי ושנית- הפנטזיה האולטימטיבית שלי ושל רובכם כנראה היא להשקיע באיפור יוקרתי מבלי להרגיש חור בכיס. אז הנה, בפוסט הזה מותר.


מזגזגים שוב בחזרה למחלקת כלי הבית, למה? כי כבר הבנתם את העיקרון: בפוסט הזה מותר לי הכל. הפעם אני נוחתת היישר לתוך סניף של Liberty London ובמחלקת כלי הבית של החנות. הפריטים כאן יקרים מאוד (לא שזו בכלל פונקציה) ומטופשים למדי (תמיד בונוס גדול עבורי). מה עוד אפשר בעצם לבקש?


בשלב הזה אתם בוודאי שואלים את עצמכם: איך, איך הפנטזיונרית הזו לא כתבה עדיין מילה לגבי שופינג של בגדים, האם נטרפה עליה דעתה? ובכן, התשובה הרשמית היא כן- אחרת לא הייתי מכינה עבורכם פוסט כזה, אבל הנה! הגעתי לחלק של הבגדים. החלטתי לפסוח על הרשתות שמזוהות בדרך כלל עם בריטניה ולנחות ישירות ב-Warehouse: רשת מעט יקרה מהמותגים העממיים, אותה אני מכירה בעיקר בזכות השמלות האלגנטיות שלה ומחבבת עד מאוד.


שתי הבחירות הבאות שלי הן לא אירופאיות בעליל, אבל ראוי לציין כי סניפים של הרשתות קיימים גם באירופה וחוץ מזה: מ'כפת לי, זו הפנטזיה שלי! התחנה הראשונה מתוך השתיים היא פוראבר21. כן, אני יודעת שהרשת קיימת גם בארץ אז לא מדובר בבחירה מסעירה במיוחד ובכל זאת- אם לשפוט עפ"י האתר של הרשת- נראה שמחלקת ההלבשה לבית הרבה יותר אטרקטיבית ביחס להיצע הקיים בסניף התל אביבי (ותאמינו לי, כי בחנתי אותו מקרוב אתמול).
 


אם כבר פנטזיה בהילוך גבוה, סביר להניח שהייתי משאירה שארית נכסיי (ותהיו בטוחים שזה יעלה הון קטן) בסניף המקומי של סטארבקס, שבטח יהיה ממוקם אסטרטגית בדיוק מתחת למלון שלי. לאטה אחרי לאטה, מוקה אחרי דלעת. הייתי עלולה לחזור מהחופשה הזו עם כמה קילוגרמים עודפים אילולא היא הייתה דמיונית לחלוטין.


 לסיום ורק בגלל שזה לא בריא לסיים מסע שופינג מבלי לקנות נעליים, החלטתי באופן ספונטני (כזו אני בחופשות דמיוניות- ספונטנית וזורמת) לקפוץ ל-Next ולרכוש זוג או שניים. או שלושה. ואולי ארבעה? הפעם החלטתי גם להפוך לקורבן אופנה אולטימטיבי, הרי אני ממילא כזו גם במציאות ולהתחדש בסניקרס עם עקבונים ומגפי גומי. מעודד לדעת שאפילו בפנטזיות הטעם שלי מסרב להיות מעודן.


אז אם אתם בכל זאת דואגים לבריאות הנפשית שלי, דעו שיש תכלית לפוסט הזה ולא מדובר בנטו מזוכיזם: אל על  מציעים טיסות מיוחדות לכבוד טיולי שופינג ביעדים נבחרים באירופה, כולל כמה טיפים נחמדים היכן כדאי למקד את הציד ביעד שבו תבחרו.

לצערי חופשה באירופה אין לי אפשרות להגריל, אבל אל על בשיתוף פעולה עם הבלוג מגרילים לקוראת אחת גיפט קארד בסך 400 ₪ לקניות בזארה (מדובר בתזמון מושלם- הסייל בזארה התחיל היום!), הניתן למימוש בכל אחד מהסניפים בארץ. כמעט טוב כמו סנטה קלאוס שגולש לתוך הארובה, לא?



מה עליכן לעשות כדי להשתתף בפעילות?

♥ להצטרף כמנויה לבלוג באמצעות כפתור "הצטרף לאתר זה" המופיע בתחתית הפוסט.
♥ ללחוץ לייק לעמוד הפייסבוק של Fashion tails, אותו אני מעדכנת על בסיס יומיומי!
♥ לספר לי אילו רשתות אירופאיות הייתם כובשים בסערה אילו היה מתגלגל לכיסכם כרטיס טיסה לחו"ל
♥ כניסה נוספת להגרלה תינתן לכל מי שילחץ לייק על תוסף הפייסבוק שמופיע בתחילת הפוסט/ ישתף את הפוסט בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת (נא לצרף את הלינק בתגובות).

ההגרלה תימשך עד ה-05.01, יום שבת, בחצות. הזוכה ייבחר באופן רנדומלי מתוך המשתתפים שעמדו בתנאי ההגרלה ואכריז עליו יום למחרת. כדי לממש את הזכייה, יצטרך הזוכה לשלוח לי מייל בכתובת luba891@gmail.com תוך 48 שעות מרגע ההכרזה ולשלוח לי את שמו המלא, מספר טלפון וכתובת לצורך משלוח השובר.


נ.ב
אם בכל זאת לא הצלחתי לשכנע אתכם שהקנאה שלי מוצדקת (אז קודם כל, אתם ממש צדיקים!)- ממליצה לכם לדפדף במגזין האינטרנטי של Style me pretty שמוקדש הפעם לעונת החגים. מבטיחה לכם שלא תצליחו לסיים את הקריאה מבלי לגשת מיד למטבח ולחפש שם דלעת. או את סנטה.



בהצלחה וסופ"ש נעים!

96 תגובות:

  1. אני מנויה לבלוג ולעמוד בפייסבוק :)
    הרשת שהייתי מסתערת עליה היא COS, האחות הגדולה והמושלמת של h&m...

    השבמחק
  2. אני חייבת להודות , עד לפני מספר דקות אפילו לא הרגשתי אוירה של כריסמס ואת הצלחת לעשות את זה !
    הגרלה מעולה ושווה ביותר ואני מאחלת לכולן בהצלה ! וביצעתי הכול כולל השיתוף (קוראים לי ‏‎Vika Bahman‎‏ בפייסבוק !! )
    ללא ספק הייתי רצה לספורה ואחרי ספורה הייתי רצה לפוארבר21 !! ולאחר מכן הייתי סתם מסתובבת לי ובטוח הייתי מוצאת חנויות שוות שאפילו לא ידעתי שהן קימות!

    השבמחק
  3. הרשת שהייתי קונה בה מלא מלא מלא בגדים היא כמובן ברשקה!

    השבמחק
  4. שווה ביותר!
    כבר מנויה ומלייקקת מימים ימימה :)
    הייתי יוצאת לשופינג מטורף ברשת הגרביונים האיטלקית Calzdonia. יש להם את הגרביונים הנעימים ביקום בתמחור סביר(5 ב20 יורו, היר איי קאם!) ובקשת צבעים משגעת.

    השבמחק
  5. אמרת רשתות, כן?, כי אני לא חושבת שהיה פה מספיק מקום לפרט בכל המקומות שהייתי מבקרת, נתחיל כמובן עם זארה, ברור שנילך לאחותה הקטנה בראשקה מי שם ניקפוץ ל H&M לכל רשת שכוללת מילה twenty לא אפספס שום חנות שמוכרת איפור ומוצרי טיפוח!!! ואסיים את היום שלי באיזה בית קפה מול איזה נוף אירופאי מדהים.. כשאני מוקפת באלפי שקיות :) אההה כןןן זה חג שמח מאוד!, נ.ב אהבתי מאוד את הפוסט שלך תודה רבה לך

    השבמחק
  6. אמרת רשתות, כן?, כי אני לא חושבת שהיה פה מספיק מקום לפרט בכל המקומות שהייתי מבקרת, נתחיל כמובן עם זארה, ברור שנילך לאחותה הקטנה בראשקה מי שם ניקפוץ ל H&M לכל רשת שכוללת מילה twenty לא אפספס שום חנות שמוכרת איפור ומוצרי טיפוח!!! ואסיים את היום שלי באיזה בית קפה מול איזה נוף אירופאי מדהים.. כשאני מוקפת באלפי שקיות :) אההה כןןן זה חג שמח מאוד!, נ.ב אהבתי מאוד את הפוסט שלך תודה רבה לך

    השבמחק
  7. GIVEAWAY שווה בהחלט! אני עוקבת אחרי הבלוג ב-GOOGLE READER, אבל נרשמתי גם לעדכונים במייל.
    על אילו רשתות הייתי מסתערת בחופשה בחו"ל...? לשופהולית שכמוני קצת קשה לבחור. אבל נניח שהייתי מבקרת בלונדון, היעד האהוב עלי. ונניח שזה היה בזמן הזה של השנה - רגע לפני הסייל הגדול של תחילת ינואר. אז חוץ מהרשתות שהזכרת, הייתי בכיף קונה לי איזו שמלה שיקית מ-L.K Bennet, מחפשת קלאץ' חמדמד מ-River Island, תרה אחר נעליים יוקרתיות מ-Russel & Bromley, ומקנחת עם איזה תכשיט מ-Tiffany and Co. ומיד בתום החופשה, הייתי חוזרת ארצה לעבוד כפליים כדי להחזיר את ההלוואה שלקחתי כדי לכסות את כל העלויות...

    השבמחק
    תשובות
    1. או, רעיונות נהדרים :)

      מחק
    2. אגב, בפייסבוק אני Iman Agb :)

      מחק
  8. איזה פוסט כריסמסי מוצלח. איזה רשתות באירופאית פימקי- רשת צרפתית מעולה. אבל מכיוון שאנחנו מדברות על הפנטזיות, אני אהיה צנועה ואחזור לטארגט אהובי. שהשנה שיחרר קולקציה עם ניימן מרקוס. אחחח הצעיף של מארק ג'ייקובס.ומלא פריטים מעולים לבית. כזאת אני צנועה ומסתפקת במועט. כמובן שאני כבר מנויה בכל אחת מהדרכים האפשריות ופירסמתי בפייסבוק. HAPPY NEW YEAR.

    השבמחק
  9. האמת שנוצר בי רעב שלא יודע שובע לפצצות אמבטיה של לאש, אז אני אלך על סניף קובנט גרדן קומפט עם נגני כריסמס שודאי מציפים אותו עכשיו וארוחת בוקר אצל ביל.

    שמתי לינק בדף של הבלוג שלי בפייסבוק. אלוהים כמה שאני משתפת, חבל על הזמן

    השבמחק
  10. בדיוק נהרסו הגרביונים הסופר מחממים מפריימרק, נראה לי כמו תירוץ מצוין לבדוק מה חדש...

    השבמחק
  11. איזה הגרלה כיפית :)
    הייתי שמחה לצאת לשופינג מטורף בh&m כמובן, ובזארה, וברשקה.
    ומתפנקת בקרמים של ויקטוריה סיקרט :)

    השבמחק
  12. איזה בלוג מהמם יש לך...וואו!!!!!
    הייתי שמחה לצאת לשופינג מפנק ועמוס שקיות בברשקה ,זארה וh&m ונהנת מאיזו עוגה מפנקת מהקינוחים המהממים של פריז....
    קונה מלא מוצרי טיפוח ב דה בודי שופ המקורי....

    https://www.facebook.com/dana.stein.98
    עשיתי share בפייסבוק והמלצתי לכל חברותיי. כמובן שעשיתי לך לייק.

    השבמחק
  13. אני מתה על הבלוג שלך. הוא כל כך יפה......
    איזה כייף שאת עושה כזו הגרלה.
    הייתי שמחה לצאת לשופינג מפנק ועמוס שקיות בברשקה וזארה , כמובן שגם בh&m. הייתי רוכשת מלא מוצרי טיפוח בדה בודי שופ.
    לבסוף הייתי מקנחת באחד מאינסוף הקינוחים המדהימים שיש בפריז ואחיותיה האירופאיות.

    עשיתי share בפייסבוק שלי מקווה שהלינק יעבוד , המלצתי לכל חברותיי בחום.
    https://www.facebook.com/dana.stein.98

    השבמחק
  14. סוף סוף יצא לי להצטרף כקוראת לבלוג שלך באופן רשמי... :)
    (אני כל הזמן מזכירה לעצמי להירשם ולא יוצא)

    בכל מקרה- רשתות שהייתי שמחה לעשות בהם שופינג מטורף הן: pimkie, c&a וגם רשת בשם Tali wejil.

    מניסיון שלי עם סיילים של הכריסמס- לרשתות האלו יש את המבחר הכי גדול והכי איכותי. :)

    השבמחק
  15. לפני כיבוש רשתות בחו"ל, קודם כל הייתי מבקשת מסנטה שישחרר אותי מעבדות אל אור השמש, ובכלל שאצליח לברוח מפה אי פעם.
    אם אגיע לחו"ל - הכל אפשרי וקונים הכל ובכל מקום.

    השבמחק
  16. הייתי בטוחה שהגבתי, אבל מסתבר שהדפדפן לא רצה לשלוח את התגובה שלי...
    בכל מקרה אני מצטרפת באופן רשמי כמנויה לבלוג שלך סוף סוף, אחרי שהרבה זמן אני מחליטה להירשם ופשוט לא יוצא :)

    רשתות שהייתי שמחה לעשות בהן שופינג: c&a, Pimkie, Tali wejil.
    מניסיון שלי- יש להם את המבחר הכי שווה והסיילים הכי שווים לכריסמס. :)

    השבמחק
  17. איזה פוסט כייפי! אני הייתי ישר נוחתת בחנות של the body shop ומעמיסה ומעמיסה...,אח"כ מעמיסה עוד קצת קרמים בלוקסיטן, קופצת לרשת promod וקונה קצת בגדים ותיקים וממשיכה לעוד חנויות...
    אוףף, עשית לי חשק....

    השבמחק
  18. וואו כמה גירויים בפוסט אחד והכוס של אורבן אאוטפיטרס עם הדובון למעלה הרסה אותי!!!! אתוודא ואומר שכל יום אני חושבת לאיזה חנויות אכנס בארה"ב ועושה לעצמי רשימה ובהחלט הוספת לי כמה מאסט לגמרי :)
    איזו הגרלה ועוד בסיילים אין ספק שאין דברים כאלה :) מי שלא תזכה ברת מזל
    אז שיתפתי וכמובן זה היה תירוץ להפיץ עוד קצת את הבלוג היפה שלך - https://www.facebook.com/yafit.nachamiev אני מקווה שעובד אם לא זה פורסם בפרופיל שלי yafit biron
    טוב, אז כמובן שאכנס ל victoria's secret , sephora , target, ulta, armani- clearance, j.crew, וכמובן להמלוצתייך איך לא וכמובן הרבה כסף נעליים נוחות וקדימה להסתער :)

    השבמחק
  19. וואו, כל בתי המרקחת- לונדון דראגס, בוטס וכו'.
    הבודי שופ- כל הסדרה של שמן עץ התה וויטמין סי
    ספורה...עם הכרטיס אשראי של אמא (:

    השבמחק
  20. וואו, קודם כל בתי מרקחת- בוטס, לונדון דראגס
    אז בודי שופ- כל הסדרה של שמן עץ התה וויטמין סי
    ולבסוף, ספורה!
    בגדים לא ברשתות , רק בחנויות

    השבמחק
  21. ברור שהייתי חורשת את זארה, טופשופ ומנגו..איזו פינוק של הגרלה!! עשיתי שיתוף בפייס.

    השבמחק
  22. איזה כיף של הגרלה!! ממש מתאים לי לחדש את המלתחה כי רזיתי..אם הייתי טסה לחו"ל כמובן שהייתי חורשת את זארה מנגו ומה לא??

    השבמחק
  23. רשתות שהייתי כובשת בסערה: זארה, ספורה, קורט גייגר, קארן מילן, פרימארק וטד בייקר. צנוע, לא? ;)

    שיתפתי בפייס שלי:
    https://www.facebook.com/elinorbs

    תודה על ההגרלה המעולה! :)

    השבמחק
  24. טוב כמו שאת יודעת זה רק מתבקש להגיד שברגע שאנחת באירופה אבקר בזארה..
    כי אומנם יש בארץ, אבל באירופה זה פשוט מוקד עליה לרגל בכל חופשה בשבילי ככה ש...
    בכל אופן כשאני אסיים בזארה (זה אגב השלב שבו החבר שלי כבר יאבד סבלנות) אני אתן קפיצה ל-Stradivarius או כמו שאני נוהגת לקרוא לזה "מפתח סול".
    משם גם ל-River Island ו- Dahlia שלרוב אני קונה פריטים שלהם דרך אסוס. כמובן ששום חופשה היא לא חופשה אמיתית בלי לקנות נעליים אז אני חייבת ללכת גם ל- Irregular Choice ולקנות משהו של poetic licence.
    אני חושבת שזה עד כאן בערך עם הניים דרופינג :)

    השבמחק
  25. איזה הגרלה שווה!!!!!!!
    אני מנויה לבלוג שלך, עשיתי לייק בפייס וגם שיתפתי
    Http://www.Facebook.com/bettyshperling-Malamud
    והייתי מתה לקנות ב wiggle וב runninwarehouse.

    השבמחק
  26. הפוסטט מהממםםם וכיפייייייי !!
    אניי היתי הולכת על כל חנויות הדראגסטור וקונה מלאאא איפוררר בזולל שיספיק לי לכל החייםם !!! וכמובןןן לסופורה (sophora) !!!!!!! (:

    השבמחק
  27. פוסט מגרה כ"כ
    הייתי מגיירת את פריימרק הבריטית לבגדים זולים ויחסית איכותיים שכל פעם שאני רואה את הבריטיות מוציאות דברים מהשקית החומה שלהן אני כולי קנאה.
    BBW בשביל הנרות
    וספורה בשביל המותגים

    השבמחק
  28. וואו, עוקבת אחרייך כמעט מההתחלה (מאז הבלוג הקודם) ומגיבה לראשונה רק עכשיו!
    אז בתור סאקרית של ניו יורק, הייתי שמחה לנחות היישר ברחוב 34 לסיבוב ביוניקלו ואולד נייבי (אה, וזארה כמובן), ולקינוח, קופצת לויקטוריה'ס סיקרט ומקנחת בכמה פיז'מות סטים של לנז'רי.
    אחח, כמה כיף לפנטז :)

    השבמחק
  29. אה, ושכחתי לצרף את הלינק ללייק שעשיתי לפוסט, אז הנה הוא:
    http://www.facebook.com/ayala.amity

    השבמחק
  30. בתור אחת שגרה בלונדון כרגע, אכן כבשתי חנויות רבות.. לצערי נטשתי את לונדון לשבוע בדיוק בבוקסינג דיי שזה יום פתיחת הסיילים, אבל במקום זה אני בפריז ואני חלילה לא מתלוננת אבל כואב לי הלב לקנות פה כשאני יודעת שבלונדון המחירים כבר ירדו כי בפריז הסיילים מתחילים רק בסוף שבוע הבא..
    בכל אופן הספקתי לבקר בספורה וכמובן h&m, זארה, וגם בתי אופנה גדולים כמו בגלרי לה פאייט ששם כמובן לא יכולתי לקנות כלום, וגם באאוטלט שנקרא וילג׳ ביקרתי אבל עדיין המחירים לא בשבילי..
    מה שכן אני בהחלט מתפנקת בסטארבאקס, ולא מוותרת על הקינוחים הפריזאיים המצויינים, והמקרון הוא המאכל היומי שלי לשבוע הקרוב..
    אני אשמח מאוד לקבל גיפט כארד של זארה, בתקווה שהוא יהיה תקף עד שאני אחזור לארץ..
    לייק לדף הפייסבוק עשיתי היום ומעקב כבר מזמן :)

    השבמחק
  31. אהבתי מאוד את הפוסט ואת ההגרלה פה לה לה לה לה לה... :)
    אני מנויה לעמוד פייסבוק וגם לבלוג, כבר מימים ימימה.
    אני באופן אישי אוהבת מאוד את H&M, disney, M&M ואת סנצ'ורי 21 שבניו יורק. מקווה לזכות!

    השבמחק
  32. כמו שכתבתי לך... מתה על הפוסט שלך!!
    אני הייתי כובשת בסערה כמה רשתות ספרדיות שגיליתי בפעם האחרונה שהייתי במדריד, sphera, steyle, וכמובן בודי שופ האמיתתתתתי....
    קישור - https://www.facebook.com/?sk=welcome#!/profile.php?id=665964284

    מרי קריסמס לכולן.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה המייל שלי
      ayala_tiran@yahoo.com

      מחק
  33. אני הייתי הולכת לספורה כמובן ואז לבגדים: זארה, H&M ואהובתי האחת והיחידה מנגו!

    השבמחק
  34. אולי לא רשת, אבל חנות בברלין (שיש לה גם חנות תאומה עם שם אחר באזור אחר של ברלין, נחשב רשת?) בשם Faster, Pussycat!
    תחשבי מודקלות' רק שאת יכולה למדוד הכל!

    השבמחק
  35. איזה יופי של קריסמס....... שיתפתי את הפוסט בפייסבוק
    https://www.facebook.com/adi.polak.9

    החנות שלא הייתי מוותרת עליה - בליטז - BLITZ אחת מחנויות הוינטאג' המגניבות בלונדון..

    השבמחק
  36. ממש פוסט קריסמי (: (:
    שיתפתי את הפוסט שלך - https://www.facebook.com/adi.polak.9

    בנוסף חנות שלא הייתי מוותרת עליה בלונדון היא BLITZ חנות וינטאג' אדירה!!!!!

    השבמחק
  37. תקופת הקריסמס היא תקופה מיוחדת כיפית ומחממת...לא ברור לי איך ומתי החג נהפך לחג של קניות...

    השבמחק
  38. איזו הגרלה אדירה, סחתיין עליך! אחת ההגרלות (אם לא ה-) הכי שוות ששזפו עיניי. נראה לי שלא אשתתף, מפאת הידע החדש שצברתי בסטטיסטיקה היסקית ממנו אני מניחה שסיכויי קלושים, אבל הייתי חייבת להגיב כדי לפרגן לך :-)

    חוץ מזה, הפיג'מה הוורודה-בהירה עם הנקודות והחתולים היא הדבר הכי נחשק שראיתי בזמן האחרון. למה כל הפיג'מות בארץ מכוערות?

    השבמחק
  39. היי,
    הרשתות שלי היו- פרומוד- יש בגדים אלגנטיים וכ"כ יפים. הייתי שם פעמיים בסייל- מדהים!!!!

    בנוסף, פריימק ודורותי פרקינס..:P

    שיתפתי את הפוסט- https://www.facebook.com/riki.birka (השיתוף ציבורי אז תוכלי לראות אותו בפרופיל שלי).

    השבמחק
  40. הצטרפתי לאתר, שיתפתי את הפוסט ועשיתי לייק בפייסבוק :)
    http://www.facebook.com/chen.amram2

    אני הייתי עושה קניות אינסופיות ברשת Primark, מכיוון שהמחירים שם נמוכים ויש שם המון מציאות שוות

    השבמחק
  41. מתאים לי שופינג!! בחו"ל אני אוהבת לגלות חנויות... בדרך כלל אין לי מראש רשימת חנויות. אבל אשמח לסיבוב בספורה והמעילים שהראית בתמונה מ-Warehouse מהממים! אני רוצה את שניהם, וכמובן, לראות מה עוד יש בחנות...
    בהצלחה!
    עדי adifried@gmail.com

    השבמחק
  42. היי!
    אז ככה הייתי מבקרת ב:
    The Kooples- מפריז, River Island מרוסיה (במקור בריטים- נקלתי בה לראשונה ברוסיה)... Uniqlo מיפן, רשת מדהימה שיש בה את כל הגזרות ובכל הצבעים ואפילו בעלי מצא בה מה לקנות. Primark קנו משם לאחיינית שלי מעיל הורס
    ואני חייבת גם.
    ולקינוח, Victoria's Secret להתפנק עם בגדי ים..
    ולפני שינה- zara home יקר, אבל מותר בחלום לקנות הכל.. אז מצעים, מפות וכלי מטבח.
    אפשר במקום השובר את כל מה שברשימה?

    השבמחק
  43. וואו, לגמרי אורבן אאוטפיטרז!
    וגם הרשתות האלה שבהן הצפון אמריקאים מרכזים עודפי מותגים (בהלבשה, כלי בית וכו') בהנחות שערורייתיות (יש להן שמות שונים בכל מקום) ומאפשרות לך לנבור בין קולבים ומדפים כל פעם בציד מציאות. אני יודעת שזה לא קונספט מקורי במיוחד, אבל זה לא אותו דבר כמו בארץ.

    השבמחק
  44. אם אנחנו מדברים על פנזטיה אז הייתי בוחרת בcos, הגרסה הנקייה והשיקית של H&M.
    הבגדים שלהם שווים ריור, והסגנון הקלאסי מבטיח שהפריטים יהיו רלוונטים גם אחרי העונה הנוכחית. כנראה שעל רוב הבגדים המוצעים הייתי צריכה לוותר [לא קונה עור], אבל בחורה יכולה לחלום.

    השבמחק
  45. איזה הגרלה שווה!
    אז אני די שטחית. H&M בחו"ל קורץ לי, יחד עם מחלקת האיפור והשטויות שלהם שאין בארץ. ספורה בשביל קצת איפור ולקים, זארה, וחנויות של קמפר, ונעליים אחרות.
    אה, וגם רשת של סבונים ומוצרי טיפוח בריחות הכי מעולים שיצא לי לפגוש, שאני כמובן לא זוכרת עכשיו את שמה... fruit & passion אם אני זוכרת נכון. הסבון שלהם היה בריח מדהים.
    ועשיתי לייק גם לפוסט :-)

    השבמחק
  46. הייתי כובשת בסערה את Cos ומוסיפה עוד זוג סניקרס עם עקבים של Ash.
    וכמוך, את מחלקת כלי הבית של אורבן אאוטפיטרס.
    שנה טובה!

    השבמחק
  47. היי!
    הגרלה שווה ביותר!
    אני הייתי מסתערת על בראשקה, מנגו וזארה.
    בהצלחה לכל הבנות :) מאחלת לכולם שנה אזרחית מלאת הפתעות וריגושים :)

    השבמחק
  48. היי!
    הגרלה שווה ביותר!
    אני הייתי מסתערת על בראשקה, מנגו וזארה.
    בהצלחה לכל הבנות :) מאחלת לכולם שנה אזרחית מלאת הפתעות וריגושים :)

    השבמחק
  49. איזה כיף!!
    הגרלה מעולה...
    אני לא בררנית, הייתי נכנסת לכל חנות שנראית מעניינת. כמובן שאורבן אאוטפיטרס, זארה ו- H&M יהיו בין הראשונות...
    ביצעתי את כל השלבים, כולל שיתוף בפייס הנה הלינק -
    https://www.facebook.com/rony.vardi.1
    מקווה לזכות!
    חג שמח ושנה טובה - אמן!!

    השבמחק
  50. איזו הגרלה כייפית!
    לא הייתי מתנגדת לחזור לברצלונה לסיבוב שופינג...
    להתחיל עם Sephora, להמשיך ב promode,Lefties, Bershka, Zara, H&M, Shana, C&A, Pimkie והרשימה עוד ארוכה.. ארוכה... :)

    השבמחק
  51. הגרלה ממש שווה :)
    ביצעתי את כל השלבים ,אני חברה בדף שלך ממזמן ומנויה לבלוג אם היה לי כרטיס טיסה הייתי נוסעת לפריז לThe Kooples.שיתפתי את ההגרלה בקיר שלי :) שבת שלום ♥

    השבמחק
  52. אני כרותבת את זה שוב כי זה לא נשלח .הגרלה ממש שווה וכיפית .אני הייתי מבקרת ב-The Kooples בפריז ובבראשקה. עשיתי לייק לעמוד הפייסבוק שלך ממזמן ואני מנויה לבלוג :) כמובן שגם אשתף בפייסבוק :) שבת שלום :)

    השבמחק
  53. הגרלה מקסימה , אהבתי :) ושיתפתי http://www.facebook.com/anat.djerassi?ref=tn_tnmn&__req=du
    ואני לא צריכה בחו"ל אף רשת פרט לאנטרופולג'י אבל שם הייתי קונה הכל כולל ריהוט ומבחינתי שיעבירו לי במכולות הביתה, כל כך מאוהבת בדברים שלהם .

    השבמחק
  54. וואו, ההגרלה שתעשה אותי לבנאדם הכי מאושר ביקום!
    כמובן שהרשת שאבחר להסתער עליה(גם תוך כדי שינה), היא זארוש אהובתי.
    עד ספטמבר עבדתי שם, אבל מאז התגייסתי, זארה העלו מחירים ואני נותרתי מזילה ריר :-(
    אני כבר מפנטזת על הנעלי עקב עם הספייקים הזהובים שאקנה שם.

    השבמחק
  55. ספורה! בלי צל של ספק!
    עשית לי חשק מטורף לקחת איזה חופשה בחו"ל, עכשיו ובכלל!
    https://www.facebook.com/sapir.ivri

    השבמחק
  56. ואווו כהרגלך מביאה לנו את ההגרלות הכי שוות!!
    אםםםםם היה לי כסף, ואםםםם היה לי זמן לחופש כרגע... לא הייתי מוותרת על אורבן האוטפיטרס, ריבר איילנד, ולקינוח הייתי נכנסת לבודי שופ ורוכשת לי את הבודי באטר שלהם בכל הריחות הקיימים! :)
    אחחח חופש חופש
    אזז ס-נובים גודם, ושתיהיה שנה מלאה בחופש.
    ובהצלחה לכולן

    השבמחק
  57. פריימרק אהובתי...
    הלוואי ויכולתי להיות שם לסייל אבל אני אאלץ להתאפק עד הביקור הבא.
    אני מתגעגעת..

    וגם שיתפתי: http://www.facebook.com/dewalmond

    :)

    השבמחק
  58. האמת שמאוד קשה לבחור כי אני אוהבת את כל הרשתות, אני לא מקפחת אף אחת מהן. החיוניים שלי הם כמובן זארה, פול אנד בר ובירשקה כי המבחר והמחירים הרבה יותר טובים מהארץ, כמובן גם במנגו וב -H&M חוצמזה אני מאוהבת בכל רשתות הפארם שאפשר למצוא בהן איפור וטיפוח איכותי במחירים זולים.
    עוד דבר שאני אוהבת במיוחד באירופה זה להכנס לסופרים ולמצוא כל מיני דברים מיוחדים לקחת הביתה כמו ממתקים, תבלינים מיוחדים וכל מה שנראה לי טעים ויכול לשרוד טיסה הביתה.

    השבמחק
  59. איזה פוסט כיפי! או מענה... תלוי איך מסתכלים על זה :)
    יש רשת שלפני כמה שנים כשהייתי בברצלונה קניתי ממנה מלא בגדים שאני עד הים אוהבת - קוראים לה PIMKIE.
    ולייק על הדרך:
    https://www.facebook.com/litalnof/allactivity?privacy_source=activity_log&log_filter=all

    השבמחק
  60. הייתי הולכת לספורה וויקטוריה סיקרט..
    שיתפתי בפייסבוק- www.facebook.com/ira.p.gonzalez

    השבמחק
  61. איזה פוסט מרענן.... כמה שהייתי רוצה לצאת למסע הזה!
    קודם כל שתהיה שנה אזרחית מקסימה לכולם...
    שנית, ישנן כל כך הרבה רשתות שהייתי שמחה לעשות בהן שופינג מטורף אבל בייחוד בtop shop שכאן המחירים שלהם קצת מוגזמים ביחס לחו"ל... גם הייתי שמחה לבקר בזארה ומנגו - כי שם הקולקציה קצת שונה ומאוד אהבתי את הבגדים בחנויות האלה וכמובן שגם קניתי בביקורי אותן בספרד!!!
    עשיתי את כל השיתופים והלייקים ובנוסף גם שיתפתי גל הקיר בפייסבוק שלי: http://www.facebook.com/shiran.wittenberg?ref=tn_tnmn
    מאחלת שנה טובה ובהצלחה!!!!!

    השבמחק
  62. אני בפירוש הייתי נכנסת קודם כל לספורה... ושוב... ושוב... כי זה אף פעם לא מספיק!
    וכמובן לחנויות הפארם המקומיות כדי להתחדש גם באיפור ממותגים מקומיים.
    שנה טובה!:)

    השבמחק
  63. ''כי גם בדמיון שלי אני נשארת אני'' מעורר מחשבה , בדמיוני אני תמיד קצת אחרת מבמציאות :) איזה פוסט מפתה - נגנבתי מאוד ממחלקות כלי הבית לכן הייתי מאחלת לעצמי לחבור אל לובה הדמיונית לשיטוט ברחבי המחלקות הנ''ל . הייתי רוצה להסתובב לי בכל החנויות שבאירופה יש להן את הליינים במידות גדולות שלארץ הזכיינים העלובים לא מביאים , הייתי משגרת את עצמי גם לevans ולפרימרק . אם הכרטיס היה לארה''ב במקרה הייתי כובשת בסערה את הרשתות הזולות והווייט טראשיות - טרגט , וולמארט ... כי כזאת אני , גם בדמיון שלי אני עממית :) !!

    תודה על ההגרלה , עשיתי הכל מכל , מאחלת לנו דימיונים כיפיים שמעלים חיוכים :)

    השבמחק
  64. היי קודם כל אני עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com אך המייל שלי בו אני משתמשת הוא inbalelihav@walla.com
    אם אטוס לאירופה אשמח לקנות בויקטוריה סיקרט, הבנתי מחברה שביקרה בחו"ל שיש להם הלבשה תחתונה איכותית מהממת וזולה וכמו כן גם מוצרי טיפוח איכותיים וזולים.
    שיתפתיגם בפייסבוק+ עשיתי לייק לפוסט https://www.facebook.com/Tal.Hair.Makeup#!/inbal.elihav

    השבמחק
  65. הו הו הו!
    וואו לובה, שאלה לא פשוטה שאלת. אני הייתי פותחת עם חימום- בודי שופ, סליק, אילמסקה וספורה. למנת ביניים- Les Nereides. למנה עיקרית Warehouse ו-Unconditional. ולקינוח- (לא רשת אירופאית אבל יש להם סניפים באנגליה)- אנתרופולוג'י!!!
    וכמובן שאם הייתי טסה לפריז לא הייתי פוסחת על מיני פטיסרי צבעוניים ומתוקים.
    נ.ב- שיתפתי בפייס שלי.
    סנדי

    השבמחק
  66. הבלוג שלך שונא אותי- פעם שנייה שאני כותבת תגובה לפוסט והוא לא קולט אותה :/

    לענייננו- אני הייתי מתחילה בבודי שופ, סליק, אילמסקה וספורה. אח"כ עוברת ל-Les Nereides. משם ל-Warehouse ו-Unconditional. ולבסוף- ה-חנות- אנתרופולו'י!!!
    כמובן שאם הטיול הדמיוני הזה היה מתרחש בפריז, הייתי עוצרת X פעמים ביום כדי לנשנש פטיסרי צבעוני ויפה.
    שנה טובה!
    נ.ב- שיתפתי בפייס.

    סנדי

    השבמחק
    תשובות
    1. הבלוג שלי שונא את כולם בצורה שווה :P התגובות פשוט עוברות סינון לפני שהן עולות

      מחק
  67. הי
    שתהיה לך שנה חדשה ומקסימה
    אני ממש הייתי שמחה לחרוש את לונדון ולקנות בספורה H&M
    וכמובן פראדה וזארה.
    הגרלה מגניבההההההה

    השבמחק
  68. הייתי שמחה לכבוש את לונדון
    ואת החנויות של ספורה זארה פראדה
    H&M וקניון ההרודס כולו
    שנה מגניבה שתהיה לך!!
    הגרלה מגניבהההההה.

    השבמחק
  69. מסע השופינג שלי בלי שום ספק היה מתרחש בלונדון. היה מתחיל בכל חנויות המותגים כמו זארה, פול אנד בר, H&M (כל הפריטים האירופאים הרבה יותר טובים), ניין ווסט, סטיב מאדן, Primark, M.A.C, ומשם לחנויות אפייה לאבזר מחדש את כל המטבח שלי :)

    משום מה זה לא מציג את חשבון הגוגל שלי
    Sivan R

    השבמחק
  70. ברור ששופינג בלונדון! הרודס, סלפרידג'ס ונעליים בirregular choice

    batmay@gmail.com

    השבמחק
  71. טופב שופ באוקספורד סירקס. בעיקר בקומת המעצבים

    השבמחק
  72. כל השלבים בוצעו כולל לייק שמופיע בדף הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/neta.ofer.7
    אז ככה, יש לי רשימה מאוד ארוכה של דברים שאני מתה שיגיעו ארצה-
    old navy, urban outfitters, pacsun, hot topic, whole foods market,starbucks,victoria sicrets ועוד ועוד ועוד
    ועם כל אהבתי לאופנה ולבגדים כרגע נורא מתחשק לי לייבא מוצרים טבעוניים שאין בארץ כמו הגבינות האלה http://www.daiyafoods.com/our-products
    או החטיפים האלה http://www.gomaxgofoods.com/products-01.htm

    השבמחק
  73. או איזה כיף! אז אני ממש אוהבת את הרשתות הבריטיות - next, dorothy perkins, new look וכו', וכמובן m&s, john lewis ודומיהן. מאוד אוהבת את bath and body works!

    מילאתי את כל השלבים,
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  74. אז הצטרפתי כעוקבת לבלוג, עשיתי לייק לעמוד וגם לפוסט דרך התוסף.
    ולגבי השופינג בחו"ל, אם רשתות אז כנראה H&M בגרסתה האירופית, וסיבוב קטן ב LUSH בשביל הריחות והנשמה.
    אבל אני מודה שבטיולים בחו"ל אני מעדיפה את החנויות הקטנות והייחודיות וגם את השווקים ופחות נהנית לקנות ברשתות...

    השבמחק
  75. כתבתי תגובה שלמה והיא נעלמה לה...
    הצטרפתי כעוקבת, עשיתי לייק לעמוד וגם לפוסט דרך התוסף.
    ואם מדברים על שופינג בחו"ל, כנראה שאקפוץ לH&M בגרסתה האירופית הכל כך יותר מוצלחת, וסיבוב בLUSH בשביל הריחות והנשמה. אבל אני מודה שאני בדרך כלל מעדיפה את החנויות הקטנות והייחודיות וגם בשווקים ופחות נהנית לקנות ברשתות כשאני מטיילת בעולם.

    השבמחק
  76. בערך הדבר שאני צריכה עכשיו!
    האמת שלפני כמה שנים הפסקתי לענות את עצמי בשיטוטים אינטרנטיים לא מושגים, אבל בעקבות הבלוג שלך התאהבתי קצת בליברטי לונדון. הכל.
    (בפייסבוק אני עוקבת כבר זמן מה, עשיתי מנוי ולייק:)

    השבמחק
  77. וואו.... איזה פוסט קסום! אין כמו שופינג דמיוני. בעצם יש.. שופינג אמיתי! ;)
    אני מאד אוהבת את לונדון ומחכה כבר לחזור אליה בהזדמנות (קרובה, אני מקווה).
    בשופינג הדימיוני שלי הייתי מבזבזת בספורה (כמובן), אנתרופולוג'י, ליברטי לונדון, בודי שופ וויקטוריה סיקרטס..
    וכמובן שגם בסטארבקס - אחרי התמונות המגרות פה - אפשר שלא??! :)

    השבמחק
  78. הגרלה מקסימה!
    עשיתי את כל השלבים שצריך..
    בשופינג הדמיוני שלי הייתי הולכת לויקטוריה סיקרט, ניין ווסט, ספורה, בודי שופ..וכל שאר החנויות המקסימות שהייתי רואה בדרכי הייתי שמחה להיכנס ולשלם עם הכרטיס אשראי הדמיוני שלי בעל התקציב הבלתי נגמר..:)

    השבמחק
  79. הייתי כובש את מנהטן, אחר כך את ברלין ולקינוח את זארה

    השבמחק
  80. https://www.facebook.com/andra.franciscato/posts/404409349641487

    ללא ספק Pimkie. כל פעם שאני באירופה אני מחפשת סניפים של הרשת :) תמיד אני מוצאת מה לקנות שם והמחירים ממש טובים!

    השבמחק
  81. פוסט מהמם וצבעוני:-) מנויה כאן וגם לדף הבלוג כבר מזמן ועשיתי לייק לפוסט: https://www.facebook.com/tali.chen

    אני מתה לחזור לקיקו! חנות כזאת יפה וצבעונית לגמרי לא ניצלתי אותה מספיק! מעבר לזה התרשמתי שh&m של חו"ל הרבה יותר שווה מפה:-) וכמובן ספורה איך אפשר בלי....

    השבמחק
  82. הי לובה!
    אם הייתי יכולה להגיע לאירופה עכשיו בסופ"ש חורפי ומושלג, פוסט כריסמסי, הייתי עושה שופינג בכמה רשתות:
    1. PRIMARK= פיג'מות פליז ב2 פאונד עם לבבות, כריות בצורת קאפקייק ב5 פאונד, ועוד מלא מטעמים לבית, וליומיום במחירי רצפה.
    2. TOPSHOP- למרות שיש בארץ, אין כמו להיכנס לסניף באוקספורד ולהיאבד בחמש הקומות שלו שעתיים בלי להרגיש איך הזמן חולף
    3. NEXT וOASIS- שוב, מכורה לבריטים! בגדים יפים, קלאסיים ובסיילים של עכשיו גם בטוח משתלמים
    4. BODY SHOP כי המוצרים שונים מאוד מבארץ...יש איפור על בסיס טבעי, קרמים מעולים וריחניים ואריזות כיפיות עוד יותר

    השבמחק
  83. אחרי פוסט כזה חייבים להגיע לחול! אם לומר את האמת, יש רשימה ככ ארוכה של חנויות שארצה לבקר בהם בחול, שלא בטוח שישאר זמן לעשות משהו אחר. אם חייבים לבחור, אז אחד המקומות שעוד לא יצא לי לבקר בהם מעולם הוא חנויות האאוטלט של מאק.
    עוקבת אחרי הבלוג והפייסבוק מימים ימימה.
    שנה טובה!

    השבמחק
  84. ♥ להצטרף כמנויה לבלוג באמצעות כפתור "הצטרף לאתר זה" המופיע בתחתית הפוסט. - -צ'ק
    ♥ ללחוץ לייק לעמוד הפייסבוק של Fashion tails, אותו אני מעדכנת על בסיס יומיומי! -צ'ק
    ♥ לספר לי אילו רשתות אירופאיות הייתם כובשים בסערה אילו היה מתגלגל לכיסכם כרטיס טיסה לחו"ל- אורבן אאוטפיטרס, אמריקן אפרל, אנתרופולוג'י וביקון קלוסט.

    השבמחק
  85. http://www.facebook.com/mor.svirsky/activity/4756093936154?og_perm_src=RECENT_ACTIVITY&__req=1b

    נהנתי מאוד מהפוסט :)
    הייתי פושטת על ספורה ועל דיסאיגול הספרדית והצבעונית.

    השבמחק
  86. השאלה האמיתית היא אילו רשתות לא הייתי פוקדת? אני מניחה שהייתי חורשת על H&M ופוראוור 21. כמובן שאני מנויה ועוקבת מזמן!

    השבמחק
  87. אני הייתי פושטת על ספורה וויקטוריה סיקרט - מקווה שיש את זה גם באירופה :)

    השבמחק
  88. היי, ביצעתי את כל השלבים :)
    הייתי פושטת על ספורה

    השבמחק
  89. ביצעתי את כל השלבים.
    אחרי הפוסט האחרון שלך, חשקתי בטירוף במוצרים של SOAP AND GLORY, אריזות עושות לי את זה, ואני מסוגלת לקנות מוצר רק בגלל איך שהוא נראה
    ולSOAP AND GLORY יש את זה בגדול.
    כמובן שלא הייתי מוותרת על HM, זארה, בודי שופ, באת אנד בודי וורקס, caudalie.
    וכמובן בסוף הייתי מקנחת בסטארבקס, רק כדי להבין על מה המהוהמה.
    (עשיתי לייק בתחילת הדף, יש אפשרות לשלוח בפרטי?)

    השבמחק
  90. פוסט כיפי והגרלה עוד יותר! :)

    ביצעתי את כל השלבים ושלחתי לך לינק לפייסבוק שלי בהודעה פרטית, מקווה שזה בסדר..

    אני הייתי שמחה לחדש את המלאי בויקטוריה סיקרטס.. אני פשוט מתה על הריחות הסינטטים והמתוקים שלהם.. :)

    השבמחק
  91. הפוסט שלך מקסים ! כל השלבים בוצעו ופרסמתי אותו בעמוד פייסבוק שלי בפבליק : https://www.facebook.com/galitsad
    לגבי רשתות אירופאיות שהייתי כובשת בסערה... אני מאוד אוהבת את הרשתות הספרדיות: זארה, פול&בר, ברשקה. בחו"ל יש מבחר גדול יותר וזול יותר כך שהייתי עושה סיבוב וקונה לכל המשפחה, כי הכי כייף לקנות לאחרים ולא רק לעצמי. אבל רשת אחת שראיתי בסוף טיול בברצלונה לאחר שכבר התרוששתי ולא יצא לי לרכוש בא וממש בא לי היא desigual.

    השבמחק
  92. פוסט סופר חמוד! כל שלבי החובה בוצעו :)
    הרשתות שלא הייתי מוותרת עליהן הן The Body Shop, Sephora ו- Pimkie שהכרתי בברצלונה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top