יום שבת, 15 בדצמבר 2012

יומני הערפדית

קצת מוזר להקדיש פוסט שלם למראה איפור ומפירי כשבפועל אני מסרבת לצפות או לקרוא כל מה שקשור בערפדים, אבל מצד שני- אני, רוב פטינסון וקריסטן סטיוארט גם ככה לא נועדנו זה לזה (זו לא אני- זה אתם, הם עסוקים במשולשים רומנטיים אחרים וכו').

מראה איפור ומפירי לעומת זאת, אני אוהבת עד מאוד ועל כך יעיד שפתון הרבל שלי ממאק שמתעורר לחיים כל חורף כמו ערפד לילי וחוזר שוב למגירת האחסון רק כשמתחילים להרגיש את ניצני האביב באוויר. זו הייתה הפעם האחרונה שאני מזכירה את רבל בפוסט הזה, מתוך החשש להישמע כמו תקליט שבור.

אז על מה בכל זאת נדבר?


נתחיל כמובן מהשפתיים, כי הרי כשחושבים על מראה איפור ומפירי, באופן אוטומטי חושבים על שפתיים כהות (מאוד)-



כפי שניתן לראות, כאן לא תמצאו גוונים כהים כמו אלו שמעטרים את לוח ההשראה שלי. אולי כי זה פחות לביש מבחינתי ואולי כפי שכבר ציינתי- אני סוג של ערפדית בלאי. מה שבכל זאת תוכלו למצוא כאן הם שני סטיינים מוצלחים מאוד מתוך הקולקציה הערפדית של חברת האיפור Essence, ליפ גלוס של מרסל וונדרס שהוא גם מאוד סנטימנטלי עבורי היות והוא ניתן לי במתנה ע"י נטע סקלי המופלאה ועפרון שפתיים בגוון Plum perfect של עפרה.

את הסטיינים אני מניחה בנפרד אבל את העפרון לעומת זאת, אני נהנית להניח בשילוב עם שפתונים כהים אחרים הודות למימד המעניין והשונה שהוא מעניק לכל אחד מהם. העפרון מצליח להעמיק כל גוון שזיפי שמניחים מעליו, מה שהופך אותו לעפרון השפתיים האולטימטיבי בתקופת החורף.


כשיצא סט החגים של Lorac הדומה לעטיפות שוקולדים, גם אני כמו יתר מכורות האיפור- רטטתי מרוב התרגשות. רק כשראיתי ביקורות על הסט כולו, הבנתי שהוא ברובו די מיותר עבורי ולכן רכשתי בנפרד את רביעיית הצלליות האהובה עליי, Toffee crunch מדוד איביי כמובן. בתמונה הצלליות נראות שייכות לסקאלת החומים, אך בפועל, לצללית הדומיננטית בחבורה יש נטייה לאדמדמות. לכן, בכל פעם שאני רוצה ליצור מראה איפור עם שפתיים כהות, אני פונה לפלטה ניטראלית כמו זו וחותמת את המראה עם אייליינר.


סומק קרמי שמתאים למראה איפור ומפירי ובעצם לכל מראה איפור אחר שתרצו הוא ה-Ravish של אילמסקה, בעל גוון הפטל היפה. ניתן לטשטש אותו בקלות עם הידיים או מברשת והתוצאה הסופית היא מראה סמוק בצורה בריאה, כאילו סיימתם לרוץ הרגע מסביב לפארק- מינוס הזיעה ו...הריצה.


אי אפשר לדבר על לוק ומפירי מבלי להזכיר באותה נשימה לקים מושחרים. את הלק הזה של דיור קיבלתי כמתנת יום הולדת אי שם בשנת 2010 והוא ממשיך להיות רענן כמו ערפד אלמוות. מדובר באדום כהה מאוד על גבול השחור, כזה שנראה נהדר במיוחד על ציפורניים קצרות. נדמה לי שזו הייתה השנה הראשונה שבה דיור הוציאו את המברשת החדשה שלהם, אני אישית לא מתלהבת ממנה בתור חובבת מברשות דקיקות בלבד- אבל בסופו של דבר היא עושה את העבודה כמו שצריך.


הריחות שבחרתי לטובת הפוסט הזה הם במובנים רבים ההיפך הגמור אחד מהשני ובכל זאת- שניהם מתקשרים אצלי לנושא של הפוסט. Cranberry woods מתאים להווי של הפוסט לא רק בגלל הצבעים של הנר, אלא בעיקר בזכות הריח החורפי הרענן והנקי שלו.

הבושם Addict של דיור הוא כאמור ההיפך המוחלט- בושם כבד מאוד ולכן מתאים יותר לחורף, רק מהסיבה ההפוכה. מאחר שערפדים מתקשרים אצלי לתודעה בתור משהו נצחי, אין ספק שהאדיקט הוא הבושם הנצחי שלי: אני לובשת אותו מאז התיכון והוא אפילו היה בושם החתונה שלי. כיום הוא כבר פחות מזוהה איתי וקצת נטשתי אותו לטובת בשמים אחרים, אבל אין ספק שבכל פעם שאני חוזרת להשתמש בו- מציפה אותי נוסטלגיית דיור משמחת במיוחד.


נעלי העקב של Via Spiga הן אמנם לא חורפיות בעליל (אלא אם כן חשקתי בדלקת ריאות) אבל צבע היין היפה שלהן התכתב בצורה כל כך מוצלחת עם הלק ועם שאר המוטיבים של הפוסט, עד שפשוט לא יכולתי להניח להן להישאר מאוחסנות בארון. אם נודה באמת, הן גם ככה מאוחסנות בארון בשאר ימות השנה.


אז בהשראת הפוסט, החלטתי לשחק בעצמי קצת עם האיפור וליצור מראה ערפדי בגרסא קצת לבישה יותר. אני מודה ומתוודה שאין לי את האומץ להסתובב ברחוב עם שפתון מושחר (ספק רב אם גוון כזה יתאים לי), אבל איפור אדמדם אני אוהבת עד מאוד.


עריכה: החלטתי להוסיף גם לוק קצת דרמטי יותר, עם שפתון עלום שם כלשהו ממאק והגלוס של מרסל וונדרס



וזהו סופו של כל ערפד...


4 תגובות:

  1. פוסט מקסים, במיוחד התמונה האחרונה :)

    השבמחק
  2. פוסט מושקע, אהבתי מאוד את השפתונים שדגמת עלייך .

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il

    השבמחק
  3. אוי כמה שזה מחמיא לך!
    השילוב עם העור הלבן שלך מושלם... וכמובן עם היד של פרי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top