יום שבת, 1 בדצמבר 2012

מיחזור כלבים

אני משתעשעת לאחרונה בקונספט מהפכני ואפילו חתרני משהו: ליהנות מהמלתחה הקיימת שלי. השעשועים הללו תקפים גם על מחלקת האיפור ואני מוכרחה להודות שבינתיים זה עובד יופי. במקום להעביר זמן ריק באתרי קניות ובקניונים בחיפוש אחר שמלת לובה נוספת, אני מבינה שכל שמלות הלובה כבר בעצם ממתינות לי על המתלה בחדר ולכן צריך רק לצלול פנימה ולבחור את הבגד המתאים.

באופן כללי, העונה הקרירה מאפשרת יותר מקום לתמרון וכך גם פריטי לבוש שכבר הספיקו לככב בבלוג (המחדל, המחדל!), מקבלים עוד כמה דקות של תהילה בזכות השילובים השונים שמתאפשרים בזכותם. גם הג'מפר שנראה כאן, כיכב בתקופה המקבילה בשנה שעברה בבלוג ועדיין התחושה היא שיש עוד הרבה שילובים אפשריים עבורו.




עכשיו אני מתרכזת בהרכבת מלתחה ראויה לבית, שם באופן אירוני, הייתי מוזנחת למדי. בינתיים הצלחתי לאתר מציאות מאוד נחמדות במסגרת ימי המבצעים במשביר- אם זה נושא שמעורר עניין, אולי אוכל אפילו להקדיש לכך מיני פוסט בהמשך.

בחזרה לכלבלב שעל בגדיי: מדובר בחולצה אחת מתוך שלישייה שרכשתי בתמנון וממשיכה לשמש אותי גם בעונה הנוכחית. זה גורם לי להבין שכדאי לי לחזור לתמנון בהקדם גם העונה, כי ראיתי שהפעם הם מוכרים חולצות פודלים ולי אין אפילו חולצת פודל אחת להתפאר בה (מחדל מס' 2).




הלק שעליי הוא ה- Oil slick של סיאטה: לק שמהלך על קו התפר שבין יפה בצורה מהממת לבין כעור בצורה מחרידה. אני דווקא מאוד אוהבת את הגוון הזה וולראייה- את הדיופ הזהה שלו, הפרידוט של שאנל, רכשתי במחיר מופקע כשרק יצא לאוויר העולם והיה נחשב לחדשני ומפתיע במוזרותו. מאז יצאו לפרידוט אינספור דיופים זולים יותר וזולים משמעותית יותר- כך שלנו, אוהדי הפרידוט (קבוצה שכוללת בינתיים רק אותי ואת מרינה), נותר רק להתבאס.

אני לובשת: חולצת ג'ינס- קסטרו/ חולצה- תמנון/ חצאית- רוס אובטה (ז"ל)/ שרשרת- טלולה טו/ תיק- אסוס/ נעליים- סטיב מאדן
גילוי נאות: הלק נשלח אליי ע"י החברה.





15 תגובות:

  1. כל הלוק מדליק ביותר! את דעתי על הלק את כבר יודעת אבל כמו שאמרתי לך , הניסוח שלך היה מדוייק ביותר.
    הכלבלב היה מוכר לי , לא הצלחתי לזכור מאיפה - לתמנון יש מבחר סריגים מגניבים ביותר , מצאתי שם המון בעונה שעברה . אני התחדשתי בסריג דובדבן בפעם הקודמת ובעוד טוניקה שאני מתה עליה במחיר רצפתי ביותר.

    אחלה של פוסט כרגיל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) אני חייבת לבקר בתמנון בקרוב, בטח גם אוכל לקנות שם הרבה בגדים חמודים וזולים לבית, כמו שאני מחפשת

      מחק
  2. הכלבלב חמוד ודורש מיחזור. איזה שפתון מרחת? מאוד מחמיא לך.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא בעצמו ביקש ממני! זה שילוב של עפרון שפתיים של עפרה שקיבלתי בגלוסיבוקס האחרון והליפ באטר raspberry pie של רבלון. ותודה :)

      מחק
  3. לוק מקסים, הסוודר הזה... אין מילים. נהדרת :)

    השבמחק
  4. לוק מהמם! חבל שלא פקדתי את תמנון בשנה שעברה. לפחות השנה יש לי חולצת פודלים ;)
    אהבתי את השילוב של החולצה עם חולצת הצווארון מתחת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה, רוצה חולצת פודלים!!

      מחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  6. אני בדרך כלל לא יכולה לסבול הדפסי חיות למיניהם אבל עליך זה נראה כל כך שיקי. מהממת כהרגלך
    מור

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מור! אני בגישה ההפוכה- כמה שיותר זנבות על הבגדים, ככה יותר טוב!

      מחק
  7. הדפסי חיות זה כל כך מקסים! והסריג מעולה יש לו את הצבע האפור היפה וכמובן את הכלבלב המהמם הזה!
    ואת נראית טוב מתמיד עם התספורת השובבה הזאת!
    שבוע מעולה שיהיה.
    לנה

    השבמחק
  8. הזכרת לי שהגיע הזמן לאוורר את הסריג הזה...
    השילוב שיצרת מקסים!
    מודה- חולצת הפודלים כבר אצלי בארון... יש בתמנון פריטים מקסימים, את לא תתאכזבי

    השבמחק
  9. מקסים! הסריג עם הכלב מקסים ואהבתי את כל האאוטפיט. ואני לגמרי בעד מיחזור, ואני אפילו חושבת שיש משהו מאד מעניין בלראות באותו בלוג את אותו הפריט בכמה וריאציות... הרי מן הסתם רובנו לא סלבס שיכולים להרשות לעצמם ללבוש כל יום בגדים חדשים לגמרי - אז זה לגמרי לעניין.

    השבמחק
  10. לובה,
    הסוודר הזה מקסים!
    איזה בד הוא עשוי?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top