יום שבת, 3 בנובמבר 2012

Cha-cha-changes!

שום דבר בלוק הזה לא אופייני לי, החל מהתספורת הסובייטית ועד הבגדים הלא קונבציונליים. כלומר, אין להכחיש שאני עצמי סובייטית עד כאב, אבל השיער שלי עד כה היה משמעותית פחות. מעצב השיער שאמר לי את הדברים הבאים: "את אולי תאהבי את זה או תשנאי את זה- אבל מה שבטוח- את בטוח לא תשכחי אותי" ככל הנראה לא צחק וזאת בתגובה לכך שסיפרתי לו על כך שזה השיער הקצר ביותר שאי פעם היה לי.

איך הגעתי למצב כזה? גם זה היה ספונטני בצורה לא אופיינית. אפילו תור מסודר לא היה לי, אלא נדחסתי בין התור של שרונה לתור של מישהי אחרת ואמרתי למעצב "עשה מה שבא לך". לא תיארתי לעצמי שמה שבא לו זו שואת ארמניה על הראש שלי, אבל שוין. שיער צומח מהר וכו' וכו'. הסובבים שלי באופן מפתיע מאוד אוהבים את השינוי או לחילופין נוהגים לשקר לי באופן קבוע וחסר בושה. אני, כפי שהבנתם- קצת פחות.

מה שכן, בהתאם למוזה החדשה והמשונה שנחתה עליי, החלטתי שאם כבר שינוי- מדוע שלא נלבש גם משהו שונה מהרגיל. לא יודעת איך תצליחו לעכל את השיער בשילוב עם התלבושת הסמי אוונגרדית הזו, הבלוג אמנם ראה עד כה הרבה שילובים קשים לעיכול כשזה נוגע אליי, אבל חצאית שכבות א-סימטרית? זה חדש אפילו במונחים שלי.

בכל אופן, את החצאית הזו אני אוהבת את מאוד. הייתי אוהבת אותה אפילו יותר אילו היא הייתה מודפסת על גבי צלחת ומעטרת את הקיר שלי, אבל אני לא בררנית ולכן שמחתי ללבוש אותה כמעט באותה מידה. אם כבר וייב א-סימטרי, מוזר ונשפך, החלטתי לשדך אותה לאחת החולצות החביבות עליי- חולצה שמצליחה להיות קז'ואלית אך גם מעניינת למראה. תוסיפו לזה את שרשרת- חבל הצופים שלי ושפתון אדום והנה לכם לוק חדש לחלוטין.







עם כל הכבוד לשיער שלי (שהוא אגב, הנושא היחידי שמעסיק אותי בימים האחרונים), אני מנחשת- קראו לזה תחושת בטן אם תרצו- שאתם בוודאי סקרנים לדעת מי זכתה בהגרלה המפלצתית שלי וגם מי זכתה בפרס הניחומים, נכון?

אז ללא הקדמה נוספת:


טוב, פרי התעקשה על הקדמה נוספת. הזוכה היא:

Tal Scheyer


והזוכה בפרס הניחומים (שני נרות של באת' אנד בודי)

Geffen Luz


מזל טוב בנות יקרות! אנא צרו עמי קשר במייל- luba891@gmail.com במהלך 48 השעות הבאות, על מנת שנוכל לתאם מועד לאיסוף/ משלוח וכמובן המון תודה לכל המשתתפות!

אני לובשת: חצאית- פראו בלאו/ חולצה- רונן חן/ נעליים- BEBE/ שרשרת- אנת'רופולוג'י/ תיק- Francesco Biasia

23 תגובות:

  1. החצאית לא פחות ממרגשת ומה אני חושבת על התספורת, כבר אמרתי לך.
    שבוע טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. החצאית באמת מרטיטה :)
      שבוע טוב!

      מחק
  2. את נראית מקסים ואלגנטי והתספורת הורסת הורסת הורסת עליך

    השבמחק
  3. החצאית מהממת ושילבת אותה מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כבר נשפך, אז עד הסוף :P תודה!

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. כן אהבתי את התספורת, אפילו מאוד. לא אהבתי את התלבושת, ממש כמו שחזית, ואני חושבת שעם שיער ארוך היא הייתה מוצאת חן בעיני יותר. אבל אל תתבאסי על התספורת - היא באמת מהממת. צי שלם של בחורות מתולתלות (אהמ..) מקנא בך קצת עכשיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? אני רוצה לנסות לעבוד קצת עם מוס על שיער רטוב כדי שהוא יצא קצת מבולגן וגלי יותר. אני פחות מתחברת לגרסא החלקה, אבל אני מניחה שהדשא של השכן תמיד ירוק וחלק יותר!

      זו בהחלט לא תלבושת קלאסית שכל אחד יכול להתחבר אליה, אבל היי, בשביל זה יש בלוג. אני שומרת את עצמי על תבנית קבועה כבר יותר מדי זמן.

      מחק
  7. החצאית מדהימה, כתוב מאיפה היא ופספסתי?

    כשאמרתי (70 פעמים במהלך השבוע האחרון) שלדעתי את נראית נפלא עם התספורת לא שיקרתי ולא ברברתי. חוץ מזה, לא אמורים לדבר על שואת ארמניה, אז ששש! בכל מקרה, את נראית נפלא פה, פשוט נפלא.

    פרי לעומת זאת.. למה אתם משפילים אותה עם המוצצי הזה? היא כלבה בוגרת למען השם!

    השבמחק
    תשובות
    1. פראו בלאו :)
      פרי היא כלבה בוגרת ולכן היא מבצעת את החלטותיה באופן עצמאי והיא החליטה להשתמש בקונג כמוצצי. מה אפשר לעשות?

      מחק
    2. ואת סומכת על שיקול הדעת של מישהי שיש לה מוצצי (שאלה בזעם זאת שיש לה שמיכי)??

      מחק
  8. למען השם, את כה משעשעת וגרמת לי להתחיל את השבוע עם צחוק מתגלגל. את בהחלט יפה בכל מצב, כמו שכבר אמרו פה לפני, התספורת הולמת אותך ביג טיים והחצאית, מה נכביר מילים על יצירת האומנות הזאת - מ ה מ מ ת!!! מהעונה הזו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל למען השם! :)
      החצאית התקבלה בהחלפה למען האמת, אז אני משערת שיש עליה ותק מסוים אבל היא רלוונטית מבחינתי כמו תמיד

      מחק
  9. כנראה שלכל הספרים בשבועות האחרונים היה רצון לעשות סניף סניף רציני. אבל אצטרף לקהל המחמיאים ואומר שלפחות בזוויות הצילום בבלוג התספורת מחמיאה לך ומבליטה את מבנה הפנים היפה שלך.
    גם אני מנסה עדיין להתרגל לתספורת קצרצרה במיוחד. אני אנחם אותך באותה צורה שאני מנחמת את עצמי, לפחות אנחנו לא גברים ואצלנו השיער עדיין גדל :)

    ותספורת חדשה בהחלט גורמת לשילובים אופנתיים שונים מהרגיל וזה דווקא חלק מאוד מהנה ומרענן.

    השבמחק
  10. מזל טוב לזוכות...החצאית שלך מטריפה...והתיק מושלם....והתסרוקת יותר ממחמיאה לך.....

    השבמחק
  11. מאוד אהבתי את התספורת, היא מאוד מחמיאה לך. אבל אם את עדין קצת מתבאסת, את תמיד יכולה להיזכר בפתגם הרוסי העתיק "שיער זה לא שיניים, ייצמח חזרה".
    את האאוטפיט פחות אהבתי, מעדיפה אותך במראה לובה הקלאסי :)
    אולי שווה לנסות את החצאית (המהממת) והשרשרת עם חולצה פחות נשפכת...

    השבמחק
  12. או, אני מכירה את החולצה הזאת. שמחה שהיא מצאה בית חם ואוהב :)
    וכמו שאמרו פה כולן לפניי- התספורת מחמיאה לך מאוד!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top