יום שני, 5 בנובמבר 2012

אהבה לא קונים בכסף (ואולי כן?)

באיחור קל, מציגה בפניכם את נבחרת מוצרי אוקטובר- נבחרת  שהצליחה להפוך את תקופת הדמי- סתיו השקרית הזו, למעט נעימה יותר. מכירים את הציטוט המפורסם "אם אין לחם, שיאכלו עוגות"? אז במקרה שלי הוא מקבל פרשנות מעט שונה: אם אין סתיו, שיריחו דלעת. למה לעזאזל אני מתכוונת? תמשיכו לעקוב ותגלו.


1. מוצרי בית וחיטוי של Bath and body works: בשלב הזה אתם בוודאי חושבים שאני מקבלת תמלוגים סודיים מהמותג. אז לא, לא רק שאיני מקבלת אחוזים על כך שאני נשמעת כמו תקליט שבור כשאני משבחת פעם אחר פעם את המוצרים שלהם- אלא אפילו אין לי איש קשר נאמן שיוכל לייבא עבורי את מוצרי המותג במחיר שפוי. מה עושה עלמה מכורה (ובמצוקה) שרוצה להניח את ידיה צמאות הדלעת על מוצרי באת' אנד בודי אך אינה מקושרת לדוד סאם? מחפשת מציאות באיביי כמובן.

אמנם המציאות באיביי אינן רבות ודמי המשלוח גבוהים יחסית, מדי פעם בכל זאת יוצא לי לרכוש את אחד ממוצרי החברה במחיר סביר (אך עדיין יקר מזה בארה"ב) וכך יוצא שאני מתנסה לאט לאט במוצרים ומתאהבת בהם עד אובדן חושים. נתן מסביר כי אובדן החושים הוא למעשה תוצר ישיר של הסנפת ריחות דלעת, ייתכן שהוא צודק.

הפעם המוצרים שנוסו הם סבון ידיים ומטהר אוויר בניחוח Creamy pumpkin, לשניהם יש ריח אמיתי של דלעת עם ניחוח מעושן ואינטנסיבי מאוד (אני אישית אוהבת את זה) ואילו למחטא הבקטריאלי לכיס יש ריח אמיתי לא פחות של סיידר תפוחים חם. שניהם ממלאים גם את הידיים וגם את הבית בריחות של סתיו, אז מה אפשר לא לאהוב כאן?

את סבוני הידיים של באת' אנד בודי ניתן להשיג כאן או כאן, את החומר המחטא ניתן להשיג כאן ואת מטהר החדרים ניתן להשיג כאן. את שלי השגתי בביד זול יותר ולכן כדאי לעקוב מפעם לפעם.


2. קונסילר של Collection 2000: זו ההתנסות הראשונה שלי עם המותג הבריטי אך בוודאי לא האחרונה. בעבור סכום פעוט נרכש לו הקונסילר הזה, שהפך לפייבוריט שלי לאזור מתחת לעיניים. הגוון הנבחר הוא הבהיר ביותר והוא בעל תת גוון אפרסקי, מה שהופך אותו למושלם עבור כהויות ושקיות מתחת לעיניים (מהסיבה הזו יש שמשווים אותו ל-Select cover-up של מאק, אותו אישית לא ניסיתי).

הקונסילר מגיע עם אפליקטור שמוציא בדיוק את כמות החומר הנכונה, כך שגם העבודה איתו מאוד פשוטה: מניחים במקום הרצוי ומטשטשים עם מברשת דחוסה, למשל כמו מברשת הטשטושים של פיקסיוו או מברשת סינטתית של סיגמה. מאחר שהגוון שלו כתמתם, לכיסוי פגמים נקודתיים על העור עצמו הוא פחות מתאים.

את הקונסילר ניתן להשיג כאן ב-6.19 ליש"ט לא כולל משלוח (יקר יחסית), אם אתן מוצאות מקום זול יותר, אנא דווחו.


3. כן, את שני המוצרים קיבלתי בקופסאות גלוסיבוקס האחרונות ולא- אני לא מתכוונת לכתוב על חידוש המנוי ולכן בחרתי להתייחס אך ורק למוצרים עצמם. קרם רגליים של Minus 417 הוא מוצר שאיש לא באמת נהנה לקבל: במקרה הטוב הוא מרכך את העור, במקרה הרע הוא גורם לך להחליק בתוך הכפכפים, כך או כך- זה לא מוצר מהז'אנר הכייפי. אמנם לא בדיוק שמחתי כשגיליתי את קרם רגליים בקופסא, אבל עובדה שהוא בכל זאת הצליח לקבל מקום של כבוד במוצרי החודש שלי: הוא עושה את עבודתו נאמנה, בעל ניחוח נעים והבונוס האמיתי- הוא לא גורם לי לשוט בתוך כפכפי הבית שלי (שיר הפרחה נכתב בהשראת קרם רגליים?), אלא הוא מתייבש מיד ללא תחושת דביקות על העור. היפ היפ הוריי!

המוצר השני הוא ה-Triple lift של Fresh look- חברה שהייתה עלומת שם מבחינתי, עד שגילו לי שזו חברת בת של אנה לוטן. אני לא חושבת שהמוצר הזה שונה משמעותית ממוצרים רב תכליתיים אחרים בתחום, אבל רציתי מוצר דומה כל הקיץ ולא הזדמן לי לרכוש. אז מה יש לנו כאן? גודל מכובד, ריח מאוד נעים ומבושם, גוון אפרפר שלא באמת מעניק כיסוי אבל כן מעניק טאץ' זוהר לעור והגנה מכובדת נגד השמש. אמנם לא באמת מדובר כאן במוצר מז'אנר ה-BB כי הכיסוי שלו כמעט לא קיים, אבל בתור קרם פנים ליום הוא עושה עבודה מעולה ולפעמים אני משתמשת אך ורק בו.

מחיר קרם הרגליים הוא 49 ש"ח בגודל מלא וניתן להשיג אותו ברשת מרפאות אמריקן לייזר (לא תמוה בכלל), מחיר הטריפל ליפט הוא 117 ש"ח ל-30 מ"ל וניתן להשיג אותו באתר של פרש לוק.


4. סומק Soft touch blush בגוון Songbird של Becca. בנסיונות הראשונים לא ממש חיבבתי את הסומק הזה והייתי משוכנעת, לאחר שימוש ממושך בסמקים ורודים בלבד, שהוא לא מחמיא לגוון העור שלי. ברגע שעונת הסתיו נכנסה לארצנו באופן כרונולוגי (וכרונולוגי בלבד, אני מדגישה!)- הוא הפך לסומק ברירת המחדל שלי. יש לו גוון ג'ינג'רי חם וטבעי, כזה שאפשר להניח ללא מאמץ באמצעות מברשת רחבה ואני מאוד אוהבת את התוצאה שמתקבלת על העור.

חלק ממוצרי בקה ניתן להשיג בסטרוברי, אם כי אני לא רואה שהסומק הספציפי קיים במלאי


 5. שפתוני Lip butter של רבלון בגוונים Raspberry pie ו- berry smoothie: על השפתונים הללו נכתב כבר הכל ולכן לא ארחיב לגבי הטקסטורה שלהם (שאותה אגב, אני אוהבת מאוד), רק אוסיף ואומר את המשפט הבא: שני הגוונים שמוצגים כאן בפוסט הם הגוונים המושלמים לסתיו. אחד טבעי עם נגיעה שזיפית ואילו השני, ה-Rasberry pie, דומיננטי יותר ומעניק כיסוי אטום. פרקפטו!

את השפתונים של רבלון ניתן להשיג כאן, ב-9.48$, כולל עלות דמי המשלוח.


5. בובות של פוגי נעים: פוגי נעים הייתה אחת מחברות הפייסבוק שלי כבר זמן מה ולמרות שתמיד ראיתי שהיא מייצרת בובות מקסימות, מעולם לא ידעתי האם היא מוכרת אותן ואם כן- באיזה אופן. רק כש-השרונה העלתה על כך פוסט והראתה את גברת הסקוץ' שלה, פתאום התחלתי לשים לב שפוגי אכן מוכרת את יצירותיה ומעלה תמונות באמצעות הפייסבוק- ולכן גם הפנייה שלי אליה לא איחרה לבוא.

המוצרים שנרכשו הן גברת סקוץ', שהפכה בגלגול הנוכחי שלה לגברת נרות והיא מעטרת את שולחן הסלון שלי והפוגית הקטנה שדבוקה לצלחת קיר ומהממת את כל האורחים כבר בכניסה לבית. פוגי מייצרת את העבודות הנפלאות הללו בסדרות קטנות ולכן כדאי ליצור איתה קשר ולשריין לעצמכן יצירה אם אתן מעוניינות בה (אז גם תוכלו לקבל הצעת מחיר, המחירים של המוצרים משתנים). בנוסף, אחת לכמה זמן היא עורכת סדנת בובות באזורים שונים בארץ ובעלות 400 ש"ח ועל אף שאני לא טיפוס של סדנאות- להכין יצירה כזו וגם להציג אותה בבית- נשמע לי כמו יופי של הישג. כל סדנא אורכת כשלוש שעות.

את המוצרים של פוגי ניתן לראות כאן

אילו מוצרים אהובים ליוו אתכן החודש?

2 comments:

  1. ה-Lip Butters ממש מוצלחים גם בעיניי ו-Berry Smoothie בהחלט אחד האהובים עלי! אני ממש אוהבת את האריזות של מוצרי becca רק חבל שהם כל כך יקרים :(

    השבמחק
  2. אוי הבובות של פוגי 3>
    כמוך- כמוני בנוגע לקרם הרגליים. אבל הכלבה שלי מטורפת עליו- סוף סוף משהו בגובה שלה שהיא יכולה ללקק... (זה ממש מצחיק לראות אותי בורחת מהלשון שלה).

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top