יום שני, 26 בנובמבר 2012

חוזרים לשיגרה ריחנית

אני יודעת שחזרנו לשיגרה באופן רשמי לפני כמה ימים, אבל כל אירועי התקופה האחרונה הכניסו אותי למין לופ שבו לא כ"כ התחשק לי לכתוב ולא רציתי לפרסם סתם פוסט בכוח. נדמה לי שכבר קיבלנו אישור סופי לחזור להתעסק בצלליות ובגלוסים, אז את הפוסט הפעם החלטתי להקדיש למוטיב חוזר בבלוג שלי בחודשים האחרונים- נרות. נרות של באת' אנד בודי ליתר דיוק.

מאחר שמעולם לא התייחסתי לריחות האהובים עליי ובמיוחד על רקע הסייבר מאנדיי, החלטתי להכין רשימה מסודרת של מה כדאי לקנות ועל מה כדאי לוותר, לפחות על סמך הטעם האישי שלי. נתחיל?


הפייבוריט בחבורה:


אם נראה לכם מוזר לרחרח נר בניחוח באגט צרפתי, תחשבו פעמיים- הנר הזה מריח בדיוק כמו באגט קריספי שיצקו לתוך שעווה. עד היום לא הבנתי איך חברה שמייצרת נרות בייצור המוני, הצליחה לשחזר ריח בצורה מדויקת כל כך.


על האהבה שלי לריחות דלעת כבר כתבתי כאן לא פעם ולא פעמיים, לכן לא קשה להסביר מדוע הנר הזה בריח דלעת וקאפקייק הפך לאחד האהובים עליי. ריח עשיר, דומיננטי אך לא מחניק. כמובן, יתאים לחובבי נרות מתוקים בלבד.


נר בריח שוקולד מריר, מה יכול להיות כאן רע? אמנם אמור להיות פה גם אלמנט של מנטה אבל זה לא מורגש בכלל וטוב שכך. אם אתם בעניין של השילוב בין שוקולד למנטה, כדאי לכם לנסות את Peppermint mocha שאמור להיות דומה מאוד לנר הזה פרט לעוצמה של תווי המנטה. מדובר בנר חדש מתוך קולקציית הכריסמס העונתית.


אמנם לא הצלחתי לזהות כאן שום ניחוח פיסטוקי, אבל מצד שני- אני די גרועה בזיהוי תווים אז מה אני יודעת? אחד הנרות הוותיקים של באת' אנד בודי בניחוח אפייה מובהק, הזמנתי שניים כאלה בטעות ולכן אחד אני מחזיקה כגיבוי.


הנר היחידי שלי באוסף שהוא לא בעל ריח מתקתק מובהק ובכל זאת מדובר בפייבוריט אצלי. מדובר בריח רענן, מאוד חורפי- אך גם מתקתק במידה הנכונה.


השניים זכו הפעם לפריים משותף כי הם מאוד דומים בתווים שלהם. להחזיק בשניהם זה לא מאסט גם אם אתם אוהבי ריחות מהז'אנר כמוני. לטעמי ה-Cinnamon nut bread הוא המוצלח מביניהם ולו בגלל שהריח שלו מורגש יותר, אם כי ראוי לציין שאת הנר השני טרם הספקתי להדליק.


עוד זוג שנמצא באותה קטגוריה- נרות הסתיו. בשניהם יש תווים פירותיים, כמו למשל תפוחים אדומים וגם תווים של עצים, מה שבאמת ובתמים גורם להם להרגיש כמו סתיו בתוך מעמד מזכוכית. למרות זאת, אפשר להסתפק רק באחד מהם לדעתי: Leaves הוא אחד הנרות הנמכרים ביותר של באת' אנד בודי, אבל אני דווקא נוטה יותר לכיוונו של ה-Autumn.


זוג פחות אהוב בקרב מכורי באת' אנד בודי אבל אני דווקא מאוד חיבבתי אותו. לצורך גילוי הנאות אציין כי הקשר בין השמות שרשומים על האריזות לבין הריחות בפועל הוא מקרי ביותר ובכל זאת- אהבתי את תערובת הניחוחות הלא שגרתית שנוצרה כאן. הפעם דווקא הייתי ממליצה על שניהם.


אחרונים ברשימה שלי הם שני נרות שגם הם מריחים לי דומה למדי, אם כי הם אמורים להיות שונים זה מזה. לשניהם יש ריח קרמי- מעושן לא ברור, שהוא אמנם נעים אבל לא ייחודי ביותר. אפשר לדלג על אחד מהם ללא רגשות אשם.

יש לציין כי היו ריחות נוספים שניסיתי ולא אהבתי, כמו למשל כל הריחות שיש בהם מרשמלו- יש להם ריח שרוף שעושה כאב ראש, או כל הריחות שיש בהם עוגיות- ריח מאוד חלש ולא מוגדר. כמו לכל מותג, גם להם יש נפילות וגם איכות הבעירה עצמה עלולה להשתנות מנר לנר, בייחוד בנרות הגדולים.

למה אני מספרת לכם את כל זה? כי היום סייבר מאנדיי, יום הקניות הגדול ברשת! זה אומר שאם אכן תרצו לבצע משלוח באתר של באת' אנד בודי תוכלו ליהנות ממבצעים שונים כמו: שני נרות גדולים ב-20$, שני נרות מיני (כמו אלו שמוצגים בפוסט) ב-5$, מוצר שלישי במתנה מתוך קולקציות מסוימות ועוד כל מיני מבצעי קופה חמודים. המבצע השווה ביותר? כל האתר ב-25% אחוזי הנחה. הכל. לנשום לובה, לנשום.

בנוסף להטבות באתר עצמו, תמיד אפשר למצוא גם בשיגרה קופונים ברשת שמקנים למשל 20% הנחה על כל הרכישה או משלוח חינם בהזמנה מעל 50$. את הקופונים ניתן למצוא כאן וכאן. הזנתי את הקופון של ה-20% הנחה והוא באמת עובד.

מה זאת אומרת 'לא שולחים לישראל'??

קאץ' אחד יש בכל הסיפור הזה: באת' אנד בודי לא מבצעים משלוחים לישראל. Uh-Oh! מה עושים? האפשרות היחידה במידה ואין לכם קרובי משפחה/ חברים בארה"ב- היא להיעזר בשירותי תיווך. יש את השירות המפורסם של Buy2USA. אני אישית לא אוהבת אותו כי מבקשים מכם לפרט את המימדים המדוייקים של החבילה מראש ומכאן שעלות דמי המשלוח יכולה להפוך להפתעה לא נעימה במעמד החשבון.

אפשרות נוספת עליה המליצו לי בעמוד הפייסבוק שלי הוא אתר Dealats. נאמר לי כי באתר הזה מחייבים רק לפי משקל ולא לפי נפח ובנוסף- ישנה אפשרות לשלוח את הלינקים של המוצרים שתרצו לקנות וכך ישלחו לכם הצעת מחיר עוד לפני שהשלמתם את הרכישה.

להזמין או לא להזמין, זו השאלה?

אם בכל זאת אתם לא בעניין של שירותי תיווך (לא מאשימה אתכם, גם אני לא), יש מוכר מאוד אהוב וסודי מאיביי שאני מזמינה ממנו נרות כבר כמה זמן. באופן רשמי המוכר לא שולח לישראל וגם לא מוכן לשנות את ההגדרות שלו כך שיאפשרו שליחה לכאן. אך אם תצרו איתו קשר במסר פרטי ותהיו נחמדים, הוא ירכיב לכם רשומה משלכם עם כל הנרות שביקשתם.

את הנרות הוא מתמחר לפי המבצעים בבאת' אנד בודי ולא בחזירות, אם יש נרות מסוימים שלא נמצאים במלאי- הוא תמיד יהיה מוכן לקפוץ לחנות כדי לבדוק האם חזרו ובנוסף, יש לו גם אוסף של נרות Test candles- כלומר נרות שנמכרים רק בחנויות מסוימות לבדיקה וטרם יצאו לתפוצה ארצית. אפשר למצוא שם לפעמים ריחות מאוד מסקרנים.

עלות דמי המשלוח לא זולה- כ-18$, אך משתלמת אם עושים הזמנה גדולה, כי בעבור הסכום הנקוב אפשר להכניס עד 12 נרות מיני לתוך חבילה אחת. אם בשלב הזה עדיין אין לכם מנת יתר מנרות, המוכרת האהובה עליי באטסי יצאה גם היא במבצע סייבר מאנדיי: 10% הנחה בעת הזנת הקופון CyberMondayEtsy.

 תתחדשו!


6 תגובות:

  1. להוסיף לרשימת מתנות ליום הולדת שלי - נרות מבאת אנד בודי ,
    ליבס בראשם !

    השבמחק
  2. אני משתמש בשירות של Dealats ואני נורא מרוצה מהם.
    יום יבוא ובאת' אנדי בודי יעשו משלחו לארץ, לפחות אפשר לקוות.

    השבמחק
    תשובות
    1. התנסיתי אתמול בשירות הלקוחות של האתר והוא באמת היה מעולה, רק שיצא שדמי המשלוח יקרים מדי ולכן בפועל לא אשתמש בו הפעם. הלוואי והם כבר יתחילו לשלוח לישראל באמת (נשמע לי קצת לא סביר כי דמי המשלוח יהיו מופקעים, אבל אין לדעת)

      מחק
  3. זה סביר שבא לי לאכול את כל מה שפירסמת?

    השבמחק
    תשובות
    1. סביר בהחלט, באופן אישי הייתי מתחילה מנר הבאגט :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top