יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

This and that

כמה עניינים מעניינים מהתקופה האחרונה יש לי לחלוק איתכן:



לפני מספר שבועות כיכבתי בכתבה שפורסמה בזמנים מודרניים שעסקה- איך לא- בכלות שרכשו שמלות בפחות מ-1000 ש"ח. זה אמנם נשמע כמו נושא חרוש שמוצה עד תום, אבל האמת היא שעד עכשיו אני מקבלת פניות לגבי הזמנת שמלת כלה אונליין וכמובן שאני עונה עליהן בשמחה. בניגוד למה שרשום בכתבה אגב, אני ממש לא חושבת שמי שמזמינה שמלה אצל מעצב היא פרייארית או עושה החלטה כלכלית לא נכונה, ראיתי עבודות של מעצבים ואני חושבת שהן שוות את ההשקעה ועם זאת- טוב שיש גם אלטרנטיבות אחרות.

מכירים את הכינויים הקוליים שמקבלות בדרך כלל דמויות בסרטי מאפיה? כמו ניק-פני צלקת או ג'וני- שן עקומה? אז הניק ניים החדש שלי, לפחות אם לשפוט לפי הכתבה הזו הוא לובה- באיפור לא חסכתי. אנא הקפידו על פנייה נכונה בשמי המלא להבא ☺

בנוסף, פוסט אורח שלי פורסם באתר הפטריה ועסק באתרי הלייף סטייל האהובים עליי. הנה קטעים נבחרים מתוך הפוסט-

לכל אחד מאיתנו שמורים אי שם בנבכי המועדפים במחשב- אתרים שמסבים לנו עונג ובמקביל גם מעט בושה (השילוב החביב עליי ברוב התחומים). אלה לא אתרים שנרצה לשתף מתוכם לינקים בפייסבוק שלנו, כדי שנוכל להמשיך לשמור על תדמית אולטרא מגניבה ואינטלקטואלית- אבל בסתר לבנו נודה שהאתרים האלה הם הגילטי פלז'ר שלנו, הרבה יותר מאשר האתר של 'הארץ' לדוגמא. אז הנה פורנו הרשת שלי:

The glitter guide- האתר הזה מרכז בפלטפורמה אחת את כל מה שנוצץ או במילים אחרות- כל מה שפקאצות אוהבות. אם זה חטא להיות פקאצה- קחו אותי מהעולם הזה כאן ועכשיו,  כי אני ממתינה לעדכונים מהאתר ביראה דתית כמעט. מה יש בו? נגיעות מכל מיני תחומים וזה מה שהופך אותו למוצלח כל כך: סידור שולחן מהמם (וגם מ-אמם) לצד מדריך לליפסטיקים ואמפיריים, מתכונים לקוקטיילים פוטוגניים לצד שילובי האופנה הנכונים לסתיו. אם לא הבנתם מילה מעולם המושגים הזה, סימן שאתם לא מתהדרים בטייטל הנחשק 'פקאצה'. הפינה החביבה עליי באתר? פינת ה"אני גרה בבית שמעולם לא יהיה לך", ע"י נשים שמחזיקות במשרה נחשקת, כזו שלעולם לא תהיה לי- או בשמה הרשמי- Style at home.

מכאן

WeHeartIt- כדי לתאר את הלינק הבא, אפתח במשל: מכירים את אלה שמרגישים מגניבים מדי מכדי להשתמש באינסטגרם וחושבים שהאינסטגרם הפך להמוני? אז כזה, רק בגרסת האתר. המושג שהכי מלוכלך להשתמש בו בהקשר של WeheartIt הזה הוא כמובן ה"פינטרסט", אבל למרבה הצער- שני האתרים זהים כמעט לחלוטין ולכן ההקבלה מתבקשת. גם כאן תוכלו להקים לוחות השראה ולהוסיף לתיקיות שלכם אימאג'ים שליקטתם/ גנבתם בעמל רב מרחבי הרשת, כאשר הבונוס הוא כאמור- מדובר בקהילה אינטימית ופחות לעוסה למוות, ביחס לאח הגדול והפינטרסטי. התכלית של שני האתרים ושל מלאכת איסוף התמונות, אגב, נותרה עמומה עד לרגע זה.

אורבן אאוטפיטרס- מדובר באחד מאתרי הקניות המגניבים ביותר עלי אדמות ולכך ניתן לזקוף קרדיט לשילוש הקדוש: מחלקת אופנת הגברים, מחלקת אופנת הנשים ומחלקת הבית החביבה עליי. אז נתחיל מהבגדים ונתרכז דווקא במחלקת הגברים, שבה יש את כל האלמנטים הדרושים כדי להפוך את הגברבר הטיפוסי למושלם, כלומר: נעלי נייק צבעוניות, טי-שירט עם הדפס אדיר, כמו זו למשל ומכנסיים חתיכיים. סיימנו עם המחלקה הגברית? ריירנו כבר על הנעליים של ג'פרי קמפבל? יופי! נעבור כעת למחלקת הבית. אם נתעלם מכך שהביקורות על רוב המוצרים כאן איומות ומאשימות את האתר בקנוניה שנועדה לשלוח מוצרים דהויים, מתפרקים וזעירים לבתיהם של אמריקאים תמימים- מדובר במחלקת הבית עם הפיצ'פקעס החמודים (והמיותרים) ביותר ביקום. מעולם לא ידעתי שאני זקוקה לכיסויי כריות עם עיטורי דגלונים או קולב בצורת טרייר סקוטי עד לרגע שבו הכרתי את האתר ועם זאת- כל אלה כבר מעטרים את ביתי בכבוד.

מכאן

את הפוסט המלא ניתן לקרוא כאן

במשך יממה אחת ביקרה אצלי אומנת בזק לפני שנחטפה למשפחה מהממת. היא ואחיה הפצפוניים נזרקו מרכב- היא הגיעה אליי ואחיה הגיעה לאומנה אחרת. במשך יום שלם הילכה אצלי בבית הקטקטית הזו והציקה לכל הדיירים עד מסירתה (כמה זמן לא היו גורים בבית שלי!). הבשורות המעולות הן שגם אחיה אומץ! אז הפעם אני לא מבקשת מכן כלום, רק שתראו איזו חמידות ביקרה כאן:



ואם שרדתן עד עכשיו, מגיע לכן פרס, תרתי משמע! מאחר שיש הרבה כניסות להגרלה שלי ורק זוכה אחת, חשבתי שיהיה נחמד להגריל מישהי נוספת שתזכה בפרס ניחומים, קטן יותר אמנם אבל ריחני לא פחות-


כן, כן, שני נרות חדשים של באת' אנד בודי! אחרי שחילקתי להם כל כך הרבה מחמאות, חשבתי שמן הראוי שגם מישהי מכן תזכה לראות (או יותר נכון, להריח) על מה המהומה. הנרות הם בגודל מוקטן (36 ג') ובריחות Sweet Macaron ו-Crabnerry woods.

כדי לקחת חלק בהגרלה ולזכות בפרס הראשי או בפרס הניחומים הנחמד הזה, אני מפנה אתכם לפוסט ההגרלה המקורי, אותו תמצאו כאן

יום חמישי הגיע ולכן ברוח הפוסט אאחל לכן וויקאנד מלא בקיפודים מצויים (לפחות כמו הגורה בתמונה), ריחות של מקרונים ושמלות יפות. צ'ירס!

9 תגובות:

  1. לובה יקירה, את בהחלט סלב מקומי, כבוד.
    אני מאוד אוהבת את הכינוי החדש ואני חושבת שהוא הולם אותך ובאותה נשימה מדויק להפליא.
    שיהיה סופ"ש נפלא ואני כבר רצה להירשם כי נרות ריחניים עושים לי את זה לאחרונה. נשיקות

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. לובל'ה את כבר סלב ברמה בינלאומית. עוד מעט אנחנו נשמע
    על מה לובשות סלינה גומז ובריטני ספירס ללא אישור של
    כוהנת האופנה מאשדוד!
    נ.ב. יש את הנייק גם ביפה? כלומר, גם לגברים? :)

    השבמחק
  4. אבל תעשי כזו מין אופציה שאפשר להגדיל בה את הכתבה בלחיצה. נו, מה אכפת לך? לטובת אלו מאיתנו שלא מאמינות בפרינט.

    השבמחק
  5. איזה כבוד.. :)
    אני חולקת אותה דעה כמוך בנוגע לשמלה, וגם כשיגיע הרגע, אני לא רואה את עצמי קונה שמלה בעלות של אלפי שקלים..
    יש אפשרות לקרוא את הכתבה איפשהו ברשת? אני אשמח :) תודה

    השבמחק
  6. מאוד התחברתי לקונספט של לקנות שמלה במחיר סביר, אמנם זה ערב מאוד מיוחד, אבל לא חייבים לפוצץ על השמלה 2 משכורות. את אחת ההוכחות שאפשר גם לשמור על התקציב וגם להיראות מדהים. אני מקווה שגם אני אצליח כשיגיע הרגע. וגם אני אשמח לקרוא את הכתבה ברשת, אם זה אפשרי...

    השבמחק
  7. Awww..the little puppy is so cute! Looks like a little doll!

    השבמחק
  8. פוסט כיפי!

    ואין מה לומר שהכלבה עשתה לי ריגושים, ואני בכלל בנאדם של חתולים...

    השבמחק
  9. שהעיתון יצא, עיינתי בו עם הקפה של הבוקר והיה כיף לפגוש פרצוף מוכר:)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top