יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

HQHair sale!

לרוב אני לא נוהגת להזמין קניות מרוכזות מאתרים כמו HQ hair ואחרים. אני מוצאת שצריך להזמין משם כמה מוצרים בבת אחת כדי להצדיק את דמי המשלוח- שהם יקרים לרוב- ולכן אני מעדיפה לרכוש מוצרים בודדים באיביי, על בסיס צורך. יחד עם זאת, רק יחידי סגולה יצליחו לעמוד בפיתוי ולא להיכנע לסייל באתר, בתוספת נחמדה של דמי משלוח בינלאומיים בחינם.

כדי להמתיק את הגלולה, אספתי כמה המלצות וחברות שכדאי להשקיע בהם, בין אם כדי להשלים חוסרים במדף הטיפוח  ובין אם כדי להשביע את שד המבצעים שמתחבא אצל כולנו בבטן (תודו בזה!!) וצועק- משלוח חינם! משלוח חינם!

שתוק כבר.

Korres- המותג היווני ידוע בעיקר בזכות מוצרי השפתיים שלו ומסתבר שיש לו גם מוצרי טיפוח נאים למדי. למעשה, ההזמנה הראשונה והאחרונה שלי מ-HQ hair, שבמסגרתה קיבלתי 20% הנחה מתוקף היותי לקוחה חדשה, התרכזה בעיקר במוצרי החברה הזו.


המוצר שהזמנתי היה אריזת מגבוני ניקוי בריח רימונים- לכאורה גימיק בגלל התוסף של הריח אבל התגלה בפועל בתור מוצר שיודע לספק את הסחורה: המגבונים מסירים את האיפור בצורה יסודית למדי, מפתיעה כמעט בהשוואה למוצרים אחרים בז'אנר. ריח הרימונים עדין אך לא משתלט. ניתן להסיר איתו לא רק איפור בסיסי ביותר אלא גם איפור עיניים+ מסקרה קומפלט- והכל באמצעות אותו מגבון.

יחד עם המגבונים קיבלתי במתנה קרם לחות מוקטן בניחוח ורדים, לא השתמשתי בו בצורה קבועה  ולכן אני לא יכולה להרעיף עליו שבחים, אבל בהחלט מדובר במוצר חביב. באופן כללי, מוצרי הורדים של Korres זוכים לרוב לביקורות חיוביות.

Burt's Bees- מדובר בחברת טיפוח שמעניינת אותי מאוד לאחרונה וגם היא, כמו Korres, עושה שימוש ברכיבים טבעיים בלבד. זו לא חברה יוקרתית במיוחד, האריזות שלה לא פוטוגניות מאוד ובכל זאת- המרכיבים שבהם היא עושה שימוש, כמו הדבש ואפילו הגזר, מאוד מסקרנים.


בתור התחלה, הזמנתי ערכת היכרות זוהרת של המותג, המכילה כמה מוצרים בגודל מוקטן. חבילה כזו מבחינתי היא סוג של גלוסיבוקס, מה שאומר שלא את כל המוצרים בחבילה אצליח לחבב, אבל זה חלק מההעניין- ההיכרות. אז ברשימת המוצרים שאהבתי אפשר למצוא את סבון הפנים שמשמש אותי כבר כמה שבועות ומסרב להסתיים ואת קרם הלילה. קרם היום לעומת זאת יצא מכלל שימוש כעבור שני נסיונות בלבד ובשימר לשפתיים אני לא מוצאת תועלת רבה. כל המוצרים נעימים מאוד ויש להם ריח יוצא מן הכלל, כך שמבחינתי זו בהחלט לא ההיכרות הסופית עם המותג.

המוצר השני שהזמנתי הוא סבון מוצק שבו עדיין לא הזדמן לי להשתמש, הוא ממתין לתורו לאחר שאסיים סבון מוצק אחר שהוא הקבוע שלי בינתיים. אגב, ל-Burt's Bees יש גם ליין שלם לטיפוח עור התינוקות, אם יתחשק לכן לפנק גם את הבייבי שלכן בכמה מוצרים כייפים.

Moroccanoil- מוצרי השיער של המותג מקבלים באופן קבוע ביקורות מעולות, מה שכנראה מנסה להצדיק את תגי המחיר הגבוהים שבהם הם מתהדרים. אני עצמי חטאתי בשמן הקלאסי שלהם לשיער לפני כשנה וחצי (או אולי כבר שנתיים?) ולכן אני יכולה להעיד על כך שהמוצרים הללו אמנם יקרים, אך גם מחזיקים מעמד תקופה ארוכה מאוד.


לשמן המפורסם ועטור השבחים של Morrocanoil יש ריח פנטסטי, מהסוג שנשאר אחר כך על קצות האצבעות ולא נמאס להסניף אותו, הוא הופך את השיער לרך יותר מבלי להעניק לו מגע שמנוני. האם הוא שונה מהותית משמנים אחרים שיש בשוק? לא בטוחה. אני גם לא בטוחה שהוא מצדיק את הרייב המטורף שהוא מקבל, מבחינתי הוא מוצר כייפי ותו לא. על אף שהוא קרוב לסיום, לא משוכנעת שאזמין אותו שוב מבלי לבחון אלטרנטיבות אחרות.

כמובן שלמותג יש ליין שלם של מוצרי טיפוח לשיער, החל ממברשות מכל מיני סוגים, וריאציות שונות לשמן הקלאסי, שמפו ומרכך. יש גם את ערכות ההתנסות שאותן אני כאמור מאוד אוהבת, רק חבל שגם הן לא זולות כלל.

Caudalie- אני לא מתכוונת להרחיב בנושא שכן רק לפני כמה ימים כתבתי על המוצר בתמונה, רק אציין לטובת מי שלא מכיר את חברת Caudalie: מדובר בחברה עם כל מיני אג'נדות חברתיות- ירוקות המתבססת על חומרים טבעיים, נטולת רעלים. פרט למי הקסם שהצגתי בפוסט הקודם, יש בבעלותי גם את מי הענבים של המותג. האמת? ממש לא הכרחי להחזיק את שניהם, יש להם פעולה דומה רק ריח שונה. האריזה של מי הענבים פרקטית יותר כי היא עשויה מפלסטיק, אבל אם הייתי צריכה לבחור, הייתי בכל זאת בוחרת ב- Beauty elixir כי הוא המרענן מביניהם.


Murad- ההיכרות שלי עם מוצרי המותג התרחשה לפני כשנה בסך הכל: רכשתי מוצרים של סמאשבוקס באפריל ובקופה ניתנה לי האפשרות להוסיף סבון רימונים של מוראד לחגיגה, בתוספת 80 ש"ח. עד לאחרונה השתמשתי בסבון רק לסירוגין אבל עכשיו אני משתמשת בו באופן קבוע ויכולה לומר שהוא אחד הסבונים המוצלחים ביותר שניסיתי: ריחני, נעים, מקציף ולא מייבש. באתר הוא עולה 25 ליש"ט- לא זול ביחס לדיל שקיבלתי בזמנו, אבל בהחלט שווה את הכסף. מגוון המוצרים באתר מעניין מאוד ואפשר למצוא שם מענה כמעט בכל קטגוריה, החל מאקנה, הגנה מפני השמש ועד לאנטי אייג'ינג. כדאי לבדוק.


Decleor- אם יש חברה שאין באמת צורך להציג הרי זו דקלאור. מתוך המוצרים שברשותי אפשר למצוא את מי הפנים שבוודאי לא ייגמרו לעולם וה-Life radiance, שהוא באמת קרם פנים מעולה ולצערי לא מופיע באתר. דקלאור ידועים בעיקר בזכות השמנים הארומטיים שלהם, אבל המוצר שהכי מסקרן אותי בחבורה זו הערכה הזו (כבר אמרתי שיש לי קטע עם ערכות?), שהיא גם זולה וגם מכובדת יחסית בכמות ולכן אני מחזיקה את עצמי בכוח לא לעשות לה מעשים מגונים בקופה.


Fudge- ההמלצה האחרונה היא לא ממש המלצה פרופר, אלא יותר בסגנון 'היי, רק שתדעו שהם קיימים', כי אני עצמי לא הספקתי לגבש עליהם דעה מוצקת. מצד אחד, עשיתי רק שימוש יחיד בכל אחת מהחבילות שקיבלתי- אחת היא מסיכת שיקום אינטנסיבית לשיער ואחרת אמורה לרענן את גוון השיער- מצד שני, בכל חבילה כזו יש כמות שמספיקה לשני שימושים בלבד כך שאני סקפטית לגביהן, מינוס הפרסומת המעצבנת והקרחות. למרות שאני נוטה לחשוב כרגע שכל מוצרי החברה מבוססים על גימיקים, עדיין יש כאן כמה מוצרים שמסקרנים אותי, כמו לדוגמא שמפו בניחוח מנטה 


בתחום האיפור כדאי לשים לב למוצרים של ג'מה קיד, שגם אותה אני סוקרת כאן מדי פעם (על מה שאני מצליחה להניח עליו את הידיים הכוונה), כמו למשל מוצר ההארות הקרמי של החברה-



והמייקאפ Light as air עטור השבחים, שלצערי לא קיים באתר בצבע הבהיר ביותר, אחרת כבר הייתי חוטפת אותו-


לאורבן דיקיי יש פלטה חדשה, The vice, גם היא זמינה באתר. סווטצ'ים של הפלטה ניתן למצוא כאן.



וכמובן שיש את שאר מוצרי האיפור של אורבן דיקיי ונארס, עליהם אני לא ארחיב כי הם מוכרים וידועים לכולן.

טיפ קטן: מומלץ לבצע השוואת מחירים למרות הפיתוי של המשלוח בחינם והסייל, כי המחירים באתר לא זולים. מוצרי Burt's bees משתלמים יותר באיביי למשל, רק שדמי המשלוח מייקרים לפעמים את העסקה ולפעמים לא. אז בשורה התחתונה- אל תמהרו להזמין בלי לבדוק.
אז מה איתכן? הזמנתן או מתכננות להזמין מוצרים מהאתר?

9 תגובות:

  1. יופי שהם הורידו לבינתיים את הדמי משלוח כי גם ככה לא זול שם. זה מקום מעולה לקניות של נארס!

    השבמחק
  2. די כבר! את עושה לכולנו חור בכיס!!
    סתם :) אבל האמת היא שהסקירות כ"כ "טעימות" שמתחשק לקנות הכל!
    אני הזמנתי כבר כמה פעמים מ lookfantastic ומתכננת גם הזמנה מfeelunique. אני מוצאת שהמחירים שם, גם על דברים שניתן למצוא כאן, הרבה יותר זולים והמשלוח תמיד חינם!

    השבמחק
  3. קניתי עכשיו בדיוטי פרי במבצע של קנה 3 קבל 4 כמה מוצרים של השמן המרוקאי אחרי המון זמן שלא השתמשתי במוצרי ארגן (פעם היה לי שמן והוא היה נפלא).

    השתמשתי במסכה פעם אחת ובשמן פעם אחת ובשני המקרים האלה השיער שלי נראה הכי סמיך, בריא וטוב משהוא נראה בחודשים האחרונים (תקופה קשה עוברת על השיער שלי, שבגלל הגלאח בחלקו התחתון איבד כל צורה, אופי או נפח). אני מאד מרוצה מהשמן. קניתי גם אנטי פריז וקרם לתלתלים שטרם ניסיתי, ואני מצפה מאד לנסות אותם.

    וקודלי אךקסיר, כבר כתבתי פה, מצוין.

    השבמחק
  4. מרינה- בהחלט לא זול שם והזכרת לי נקודה חשובה בנושא שרציתי להוסיף.
    lookinFab- נתן כבר שנים אומר שאני אישה זוממת, אז מה לעשות? מ- feelunique לא הזמנתי מעולם, כמו שכתבתי- אני חלשה עם הזמנות מאתרים, אבל מי יודע- אולי בהמשך.
    שרונה- זו חברה מצוינת עם מוצרים מצוינים אבל בהחלט לא זולה. אני לא חושבת שהשמן לבדו עושה נסים ונפלאות, אני משערת שאם משלבים כמה מוצרים יחדיו זה בהחלט גורם לשיער להודות לך

    השבמחק
  5. איזה ״מזל״ שחזרתי מארה״ב עם חור בכיס. לא מתפתה לכלום! :)
    נ.ב- הפלטה החדשה של UD- מפתה מאוד, אבל בדקתי אותה בספורה- והיא לגמרי יותר מדי שימרית.

    השבמחק
  6. סנדי- אני חושבת שבגלל הסעיף הזה פלטות של אורבן דיקיי נופלות כמעט בכל פעם, הם ממש מסרבים ללמוד עם הלקח.

    למרות זאת, יש בפלטה הזו שילובי גוונים מאוד מעניינים וגם לא בנאליים. אבל 42 ליש"ט? אאוץ'.

    השבמחק
  7. היי לובה, רציתי לשאול איך משתמשים בשמן לשיער, מתי (נניח, השיער שלי נורא יבש לאחרונה, זה מצדיק?) והאם זה לג גורם לשומניות מיותרת?
    תודה מראש!

    השבמחק
  8. היי אנונימית! אני חושבת ששתי השאלות שלך תלויות באופן השימוש ובאיכותו של השמן שאת רוכשת. לגבי השמן שמופיע בפוסט אני יכולה להעיד שהוא לא גורם לשומניות בכלל. אני מניחה כשתי טיפות ממנו אחרי המקלחת, על שיער לח.

    השבמחק
  9. תודה רבה על המענה!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top