יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

בלוז של אחרי החגים

לא יודעת מה איתכם, אבל אני לא ממש מרגישה את הבלוז הזה של אחרי תקופת החגים, מעין שביזות יום א' רק בגרסא מגה קטלנית. קודם כל, אני חושבת שזו פריבלגיה שאינה רלוונטית לכל מי שעובד מהבית ואחראי על הלו"ז שלו גם בשגרה ושנית, העברתי את כל החג בטיפולים של בוריס- עונג גדול אמנם, אבל כזה שלא ממש מקנה תחושה של חג.

אני משערת שהתחושות שלי לא משותפות לכל מי שכן חוזר עכשיו לשגרה מחופש ממושך, במיוחד כזה שכלל בטן- גב אי שם בחו"ל ולכן צר לי עליכם מעומק לבי. כדי לרכך קצת את המכה, החלטתי לשתף אתכם בכמה תמונות יפות מהתקופה האחרונה (שימו לב, מינון גבוה של זנבות בפוסט!)


















שרדתם עד הסוף? יופי, עכשיו אשתף אתכם בכמה החלטות/ בשורות חדשות:
  •  התקנתי תוסף תגובות של הפייסבוק שיאפשר לכם להגיב ישירות מהיוזר שלכם ולא באמצעות מערכת התגובות הרגילה. חדשני ומפתיע? לא במיוחד, אבל לצורך הדיון נעמיד פנים שכן. תגובות כמו "וואו, כמה חדשני ומפתיע!" תתקבלנה בברכה. 
  • לאחר התחבטות ארוכה עם עצמי, החלטתי להחזיר את הפרופיל האישי שלי בפייסבוק למה שהוא נועד במקור- כלומר להפוך שוב לפרופיל אישי וזה אומר שמחקתי ממנו כל מיני אנשים שלא ניהלתי איתם שום אינטרקציה כחלק ממדיניות ה"לא מסננים" שבה נקטתי בכל השנתיים האחרונות. רגע, אז אי אפשר ליצור איתי יותר קשר בפייסבוק? ממש לא! מהסיבה הזו בדיוק החלטתי לפתוח עמוד פייסבוק לבלוג, אליו אשמח מאוד שכולכן תצטרפו. עדיין לא החלטתי מה בדיוק יופיע בעמוד ובאילו מינונים אבל ברור לי שהוא מאוד ישקף אותי. זו גם תהיה הזדמנות נהדרת לעלות לשם תכנים שאינם מתאימים לפרופיל האישי שלי אבל גם לא מצדיקים פוסט, כמו למשל כל מיני רכישות קטנות- סוג של מאחורי הקלעים של הבלוג. בכל אופן, נדמה לי שזו תהיה קהילה נחמדת ואני מקווה שנהנה שם. 
זהו לבינתיים, מקווה שהיום הזה לא מרגיש לכם כמו יום ראשון אלא..ובכן, כמו יום שלישי!
הסופ"ש כבר ממש מעבר לפינה, נשבעת.

אני לובשת: חולצה- טופשופ/ מכנסיים- תמנון/ נעליים- Pretty Ballerinas/ משקפי שמש- מתנת קרולינה למקה.

7 תגובות:

  1. חדשני ומפתיע! וואו!

    ובעיקר - אחד הפוסטים המקסימים :) כמה אהבה

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד שמחה לספק לקוראים שלי את כל מה שחדשני ומפתיע בעולם הבלוגינג :P

      מחק
  2. מזל טוב! אני בהחלט מחובבות ההפרדה :-)
    אגב, אני מכירה כמה אנשים שסובלים דווקא מדיכאון חגים (יותר מדי דודות ואוכל פולני, כנראה) ובאמצע אוקטובר מתעוררים לחיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולם לא ראיתי צורך כי קשה לי באופן כללי להפריד את הבלוג ממי שאני, אז היה נראה לי הגיוני שהכל ישב על אותה פלטפורמה. רק שלאחרונה צצו כל מיני סייקוז בפייסבוק שלי כתוצאה מחוסר סינון ואז החלטתי שהגיעו מים עד נפש

      מחק
  3. לובה, אם תקני פחות בגדים ואיפור תוכלי גם את לחסוך לחופשה בחו"ל.
    לא היית רוצה לטייל בפאריז במקום "לסקר" את שבוע האופנה שם מרמת גן? או לפסוע ברחובות לונדון במקום לקבל משם משלוחים של אסוס? אני לא כותבת את זה כעקיצה ואני לא צינית. אני פשוט רואה כבר זמן מה שאת כותבת איך בא לך חו"ל ואיך את נזכרת שהיה לך כיף בחופשה בירח דבש. לפעמים נראה שזה "פריט פה, פריט שם.." אבל זה מתחבר לסכומים גדולים שיכולים בכיף לסגור כרטיס טיסה. נקודה למחשבה.
    שבוע טוב!
    אליסה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא ממש זוכרת מתי בפעם האחרונה קיטרתי על כך שאני לא מטיילת בחו"ל. אני מניחה שבאופן כללי בא לי לטייל, אבל זה לא משהו שאני חדורת מטרה לגביו. כל אחד מוצא את הנקודות הכיפיות שלו בחיים והפוסט הזה- ממחיש את הכיף שלי. כמו שאת רואה, זה לא טיולים בפריז או בלונדון.

      גם איפור ובגדים הם חלק מהכיף שלי ועל אף שברור שבסופו של דבר אחד מגיע על חשבון האחר, אשמח אם תאפשרי לי לעשות את סדר העדיפויות שלי כפי שאני מוצאת לנכון וזאת בתנאי שאני לא מקטרת או בוכה על מצבי- מה שאני לא עושה. ברור לי שאת לא מגיעה ממקום רע ומן הסתם הטיפ שלך נבון כלכלית, אבל מצד שני, אני לא חושבת שאת מכירה מספיק את הרצונות שלי או את ההוצאות שלי, לצורך העניין- כדי להעניק לי עצה כזו.

      מחק
  4. לובה הפוסט מקסים, נראה כמו אלבום משפחתי ועשה לי חשק לכמה כלבלבים ולים קרוב לבית...
    כל העניין עם פרופיל הפייסבוק מטריד גם אותי קלות, מכיוון שאני כבר לא ממש מרגישה שהפרופיל שלי אישי, ורבים החברים שלי בפייסבוק שאני לא מכירה מאשר אלה שאני מכירה אישית וזה קצת מבאס. גם אני פתחתי את הדף פייסבוק כדי להתחיל תהליך של סינון והחזרת פרופיל הפייסבוק שלי לאישי, אבל עוד לא עשיתי את הצעד הגדול של מיון החברים ומחיקה של מי שאני לא מכירה. אני מאמינה שגם זה יגיע במוקדם או במאוחר.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top