יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

מה עושים כשאין מילים?

אתן מכירות אותי, יש לי יכולת מעיקה כמעט לפתח שיחה שלמה על צלליות וגם על נעליים. למרות זאת, על הפוסט הזה כמעט ואין לי מה לומר, מה שיכול להסביר את העובדה שהוא חיכה לתורו מאז ראש השנה ובכל פעם עיכבתי את יציאתו לאוויר העולם.

בעצם, מה יש כאן לומר? השמלה נחמדת, ירוקה ובעלת גזרה מוצלחת, אך לא כזו שמעוררת תגובות מיוחדות. על הנעליים שמרתי מכל משמר במשך כמה שנים, מה שכנראה גרם לי לשכוח שהן גדולות מדי עבורי ולכן לאחרונה החלטתי לוותר על מעמדן כנעלי תצוגה בלבד ולהעביר אותן הלאה.



אז הנה, יחסית לתלבושת שלא מצליחה לעורר בי שום אמוציות, בכל זאת הצלחתי לגרד כמה משפטים. אם זה נשמע שיש לי מצב רוח קצת מזופת, אז כנראה שזו האמת. אני עוברת את הרוטינה הרגילה: מצאתי-לאומנה-בית-אך-הלב-הלב! שלי, מין תהליך אינטימי וכואב שאני עוברת בעוצמות שונות בכל פעם שאני מוצאת לאומנה חדשה שלי בית ונאלצת להיפרד ממנה.

אז במילים אחרות, מצאתי לבוריס בית במהירות הבזק- לא מפתיע בהתחשב בעובדה שהוא התגלמות החמידות ביקום הזה. בזכות הסירוס וההתאוששות ממנו זכינו לכמה ימים נוספים של חסד יחדיו אבל מחר, רגע לפני שחוזרים לשגרה- ניאלץ להיפרד כידידים (תזכור לצד מי ישנת בלילות בוריס!)








אני לובשת: שמלה- LK Bennett, חגורה- טרגט, נעליים- שביניון, תיק- מארק ביי מארק ג'ייקובס


איי לאב יו בוריס!

18 תגובות:

  1. עכשיו אני מכירה היטב את ההרגשה של למסור אומנה...בהחלט קשה ואני מזדהה. אבל איזה כיף שמצאת לו בית כל כך מהר!

    מאד אהבתי את האאוטפיט!

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את האאוטיפיט! אבל את תבהחלט נראית כועסת בתמונות... :-P

    מזל טוב על בוריס... האמת שאני לא מופתעת, יש לו קסם כזה, אבל הוא מסוג הכלבים שאנשים באמת באמת אוהבים....

    השבמחק
  3. טל- מצאתי לו בית מהמם אז אני שמחה עבורו ועדיין- זה מבאס

    קיטי- חגים וזה, יש כל סיבה לכעוס :P הוא באמת כלב מקסים, מכל בחינה אפשרית

    השבמחק
  4. מאוד אהבתי את האאוטפיט :)

    בוריס בהחלט חמוד :) נראה קצת כמו צעצוע :):)

    השבמחק
  5. את (תמיד) נראת מצוין!
    ואני שמחה לשמוע שבוריס מצא בית חם :)

    השבמחק
  6. הבוריס הזה חתיכת מתוק! שמחה שנמצא לו בית חם!
    השמלה שלך כל כך מדויקת וקלסית!

    יאנה

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא חתיכה קטנה של אושר :) תודה!

      מחק
  7. לפעמים אין מה להגיד, אבל זה פשוט נראה מצוין. איזה צבע יפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת צבע מעולה, מאוד מחמיא לבהירות עור. תודה!

      מחק
  8. לובה המקסימה כל הכבוד על פועלך המבורך עם הכלבים זה כ"כ קשה ואת מתגברת בשביל למצוא להם בית ולהציל אותם וזה מדהים!

    בנימה קלילה יותר השמלה והצבע מאד מחמיאים לך:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. נימה רצינית וקלילה מתקבלות בברכה תמיד :) אין אפליות!

      מחק
  9. איזה כיף לקרוא שהכלב ההורס הזה מצא בית... מגיע לו.
    לובה- כל הכבוד לך!

    אני אוהבת את הצבע הזה עלייך, ואמרי נא- האם השפתון זה Rebel?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בלוגרית רעה, רעה מאוד. אני משוכנעת שזה לא ה-Rebel ואני זוכרת ששלפתי מהמגרה שפתון שלא עשיתי בו שימוש הרבה זמן אבל לא זוכרת מהו! :( *אני עומדת בפינהו חושבת על מה שעשיתי*

      מחק
  10. אני לא מסוגלת לעשות אומנה. ניסיתי פעם אחת עם דיסקו, וזה נגמר בכך שהוא נשאר כאן. אני כל כך מעריכה אנשים כמוך, שאוהבים מספיק כדי להכיל את הסבל הזה.

    ובטון אחר- האיפור שלך בסשן הזה- וואו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא חושבת שאני משתייכת לזן אנשים מסוים, אני אפילו לא חושבת שצריך להיות טיפוס ספציפי כדי להיות מסוגל לעשות אומנות. האומנה הראשונה שלי התגלגלה אליי במקרה- מצאתי אותה ברחוב, אז לעשות אומנה לא הייתה החלטה מודעת אלא זה פשוט קרה.

      נלחמתי על האומנה הזו ומאוד רציתי שתישאר, אבל בתור תוספת לשני כלבים שכבר היו לי- זה היה בלתי אפשרי. עליה כאבתי מאוד והייתי משוכנעת שהעולם הגיע לקצו. אבל אז את רואה שהעולם לא מסתיים רק כי את מוסרת כלב ויותר מזה- עם הזמן את מרגישה כבר שהכלב לא שייך לך יותר ולומדת להסתכל על התמונה הגדולה, זה רק עניין של נסיון.

      ותודה :)

      מחק
  11. מעניין שתלבושת שלא מעוררת בך אמוציות יכולה להראות כל כך מופלאה. ואת, את פשוט נשמה טובה. מקווה שהצביטה בלב תעבור לך במהרה ותתחלף בתחושה גאווה ושמחה.

    השבמחק
  12. צבע השמלה משגע וכן הגזרה הכ"כ מחמיאה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top