יום שני, 22 באוקטובר 2012

הגרלה ובעיקר תודה! *סגורה*

אני מרבה לכתוב על דברים שאני אוהבת ולחלוק המלצות שנראות לי יעילות, אבל התחושה היא שלא תמיד אני מצליחה להעביר את מהות המוצר באמצעות הכתיבה. אחרי הכל, בלוג הוא מדיום מוגבל למדי. לכן חשבתי הפעם, במקום לספר לכן על הניחוח האהוב עליי או מוצר האיפור החדש שעשה לי את השבוע- למה שלא תתנסו במוצרים ממקור ראשון?

>>הכנס כאן את הקטע הרגשני<<

זו הדרך שלי להחזיר לכן תודה ולמרות שזה לא בלוג הנדסת חשמל (נתן, מתי תפתח בלוג בנושא?) ואנחנו לא בדיוק מצילים כאן חיי אדם (לעתים כלבים), אתן מעניקות לי מוטיבציה לעסוק במה שאני אוהבת והיי, כמה אנשים באמת עושים את מה שהם אוהבים על בסיס קבוע?

לכן, החלטתי שההגרלה תהיה בסימן מוצרים אהובים, מכל מיני תחומים עליהם כתבתי לאחרונה. בנוסף, השתדלתי שכל המשתתפים בפוסט יהיו מוצרים שלא נוסו על בע"ח. זה תחום שאני תמיד מרגישה לא מספיק טובה בו ורוצה להשתפר, לכן חשבתי שיהיה נחמד להקפיד על כך בהגרלה הזו.

אז אחרי שניגנבו את הדמעות מנאום האוסקר ומההקדמה הארוכה, ניגש למוצרים עצמם? (התוכן בקופסא הוא לא של גלוסיבוקס).



נתחיל מהמוצר שנראה כאן הכי מסקרן. ניחוש שלי- הבושם של קלואה. ניחוש מושכל למדי, הא? הבושם הזה נכנס לפייבוריטים של חודש אוגוסט, לאחר שרק בינואר האחרון הוא שולב בקופסת הגלוסיבוקס ומאז אפשר לומר שהוא הפך לאחד הבשמים האהובים עליי באוסף (ואף הגדלתי ראש ורכשתי בקבוקון בגודל מלא, כפי שאיימתי בפוסט).


אז למה קלואה ולמה דווקא עכשיו? מצוין ששאלתם! המותג קלואה חוגג 60 שנות פעילות ושלוש שנות הצלחה בתחום הבישום. הבשמים של קלואה הם כבר די אייקוניים ולכן מוזר לחשוב שמדובר בפעילות טריה בסך הכל. בליין הבישום של המותג ישנם שלושה בשמים נוספים פרט ל-Love שאתן מקבלות במסגרת ההגרלה, אבל הוא כמובן המוצלח מביניהם לדעתי. למעשה, רוב ציבור הלקוחות כנראה חשבו שהוא טוב לפחות כמוני, כי המותג גדל ב-40% בהשוואה לשנה שעברה.

משם נעבור לשיתוף הפעולה הבא והוא שיתוף הפעולה המסקרן ביותר שאי פעם היה לי בבלוג-



זוכרות שבפוסט מומלצי אוגוסט כתבתי על נר משונה אך אדיר בריח עגבניות? אז כנראה שהוא עורר את סקרנותכן כי קיבלתי עליו הרבה פידבקים. כנראה שהוא עורר גם את סקרנותי, כי הזמנתי בעקבותיו נר נוסף וקיבלתי נר דוגמית במתנה.

מאחר שהייתי מרוצה כל כך משתי ההזמנות, יצרתי קשר עם יוצר הנרות והצעתי לו לערוך הגרלה בבלוג שלי. להפתעתי הגמורה הוא הסכים. למה אני אוהבת אותו כל כך? כי הוא יוצר נרות בריחות הכי לא קונבנציונליים, בדיוק כמו שאני אוהבת. אין כאן שום תחושה סינטתית אלא רק ריח מדהים ונאמן למקור.

אז לברנשית הנחמדת ששיתפה עמי פעולה קוראים מרטי (מסתבר שמרטי הוא קיצור של מרת'ה ולא של מרטין כמו שחשבתי ולכן He is actually a she ☺) וונסלט והיא בעלת המותג DewOnAPetal, היא יוצרת את הריחות בעצמה כאמור, עונה באדיבות לכל שאלה (הוא עזר לחברה טובה להרכיב חברת נרות מהממות לחברים לכבוד חנוכת בית), אורזת את הנרות בקפידה והם נוחתים בארץ כעבור כמה ימים בלבד.

במסגרת ההגרלה תקבלו שישה נרות בגודל דלוקס ועוד תשע דוגמיות של שמנים שניתן להבעיר. הנרות אמנם נראים קטנים אך אל תטעו! נר המיני שקיבלתי גם אני בהזמנה הקודמת בער אצלי שעות ועדיין נותרו בו חיים. הריחות שתקבלו הם Jasmine, Blushing Peach, Beer (!), Indonasian Teakwood, Pineapple ו-Blueberry. היו בטוחות שזו החבילה הריחנית ביותר שאי פעם תקבלו. הפייבוריטים שלי? האננס והיסמין- מושלם!

שיתוף הפעולה האחרון הוא עם OMG כמובן, המותג שאני מייצגת בכבוד רב. מאז הפעם האחרונה שכתבתי עליו, נוספו לחנות הוירטואלית וואשי טייפ וגם קשי נייר ולכן החלטתי- לאור השיגעון החדש שלי- שיהיה נחמד להגריל ערכת וואשי טייפ כדי שתבינו על מה המהומה. הסט שבחרתי עבורכן הוא סט מס' 2 בגווני הצהוב והכסוף- האלגנטי שבחבורה. את הוואשי טייפ תקבלו עטופים כמו נייר סוכריה ועם לובה פרטית הביתה (טוב, על גלויה).



נשאלת השאלה, מה תעשו עם הוואשי טייפ, אם נניח, אין לכן איזה פרויקט עיצוב בדרך? אז בדיוק בגלל זה החלטתי לצרף שתי גלויות שיספקו לכן עבודה. אני נהנית להדביק את הגלויות באמצעות הוואשי טייפ על קיר חשוף. הוואשי טייפ ניתן להסרה והוא אינו משאיר סימנים על הקיר- פתרון מושלם עבור דירות שכורות כמו שלי.



הגלויה הימנית היא של אנדראה לורן, בעלת חנות אטסי בשם Paper sparow והשמאלית, גם עליה כבר כתבתי בעבר, היא  של ג'ני מילייחוב, בעלת חנות האטסי Behappynow, את שתיהן אני מאוד אוהבת. גם המגנט האמצעי אגב, הוא פרי יצירתה של ג'ני.

אני מנחשת שבשלב הזה אתן עדיין סקרניות לדעת מה יש בקופסת ההפתעות, נכון?


אז נתחיל מהבסיס-


עוד לפני שמניחים את האיפור (עוד רגע נגיע גם אליו), קודם כל צריך להכין את העור, בייחוד בעונת הסתיו והחורף, אז העור שלנו יהיה יבש. בדיוק למטרה זו יש את הטיפות של Philosophy- When hope is not enough. היכן שלא תהיה תקווה- יהיו טיפות אני אומרת! מדובר בשמן בגודל 11.1 מ"ל, אותו אני אוהבת להניח כבסיס לאיפור או אפילו לערבב טיפה שלו עם המייקאפ, כדי להעניק לו מראה 'חי' יותר.

המוצר השני הוא סבון Buttermilk של החברה האהובה- Burt's bees. מדובר בסבון 99.9% טבעי (מספיק טוב עבורי) ועם ריח משגע. בהחלט מוצר שיהיה כיף להסתבן בו בסתיו, בחורף ובכל עונה אחרת, למען האמת. אם אתן שייכות לז'אנר חובבי הסבונים המוצקים- המוצר הזה הוא בשבילכן.



המוצר הראשון והמסקרן ביותר בקטגוריית האיפור זו פלטת הצלליות Comfort zone של המותג Wet N' Wild, בתזמון מושלם, שירי המקסימה העלתה אתמול פוסט ובו 5 מראות איפור שהיא יצרה עם הפלטה הזו בלבד. זו פלטה פיגמנטית ומגוונת להפליא עם כוכבת אחת בולטת- צללית דו כרומית שמזכירה את קלאב של מאק.

גם המוצר השני קיבל ביקורות מעולות והוא ה-Glamoflauge של המותג Hard candy. מדובר בקונסילר שאמור להיות מושלם לצורך כיסוי פגמים בולטים, עד לרמה שהוא אפילו מצליח לכסות קעקועים במלואם! איתו מגיע גם עפרון קטן בגוון העור, מושלם לתיקונים קטנים. שימו לב כי הגוון הוא Light, הבהיר מביניהם.

שני מוצרים של ניקס התגנבו להגרלה, שניהם מוצרים אהובים עליי: האחד הוא Soft Matte lip cream, בגוון מילאן, שהוא מין סטיין מאט לשפתיים. זה מוצר מוזר כי לא ניתן להגדיר אותו במדויק, מצד אחד- אין לו טקסטורה של שפתון אבל מצד שני, ניתן להשיג איתו כיסוי מלא. הוא אמנם מאט אבל לא מצאתי שהוא מייבש את השפתיים יתר על המידה.

המוצר השני הוא סומק קרמי של NYX בגוון Boho chic. יש לי סטייה מוכחת ואני מעדיפה סמקים קרמיים על פני טקסטורות אחרות. בתור מישהי שניסתה כבר עשרות סמקים במרקם הזה, אני בהחלט יכולה לומר שהסמקים של ניקס הם בטופ פייב שלי. כן, הם עד כדי כך טובים.

המוצר הבא הוא לק אדום קלאסי של Ciate, כי בואו נודה באמת- כל אחת צריכה לק אדום קלאסי באוסף ואם כבר לק אדום אז שיהיה מגובה בפפיון. ללקים של סיאטה יש פורמולה מושלמת ומברשת בדיוק כמו שאני אוהבת, אז הגיע הזמן שגם אתן תתאהבו בה. גוון הלק הוא: Mistress 039.

אחרון חביב הוא מוצר שלא צולם, שכן הזמנתי אותו למטרת ההגרלה אבל הוא טרם נחת אצלי וזו המסקרה Volume sensational mascara של המותג הבריטי Collection 2000. תצורף לאריזת ההפתעות ברגע שתנחת.

ועכשיו משהו קטן לגוף ולנפש-


תה אורגני של סנט דלפור ושקיק שוקו מריר של נסלטה. בנסטלה אומרים שזו הדרך ליצור זכרונות שוקולדיים, אז מי אני שאתווכח? ללא ספק מדובר במשקאות האולטימטיביים לעונה הקרירה שמתקרבת (ושתבוא כבר!)


והכי חשוב: תודה!

תודה על התגובות והפידבקים, שהיו כמעט ללא יוצא מן הכלל- חמים ולבביים ובעיקר על כך שאתן עוקבות ותומכות.

אז איך משתתפים בהגרלה?

1. יש להצטרף כמנויה של הבלוג, הרשימה מופיעה בתחתית הרשימה הזו תחת הכיתוב "הצטרף לאתר זה" (אם אתן כבר מנויות, אנא ציינו זאת בתגובה).

2. ללחוץ לייק לשלושה עמודי פייסבוק:

Fashion tails
OMG
DewonApetal

שימו לב שבגלל שעמודי הפייסבוק הם חלק מהותי בתנאי ההשתתפות, מי שלא מחזיקה בחשבון פייסבוק פעיל לא תוכל לקחת חלק בהגרלה.

3. רוצות להרוויח כניסה נוספת להגרלה? לחצו לייק לפוסט בתחילת העמוד באמצעות תוסף הפייסבוק ו/או שתפו את ההגרלה בכל מדיה חברתית העולה על דעתכן (אבל אל תשכחו לשלוח לי לינק).

4. רשמו לי תגובה לפוסט כדי שאדע שאתן מעוניינות להשתתף ורשמו לי מהן המוצרים האהובים עליכן כרגע, בכל תחום אפשרי, החל מאוכל ונרות ועד איפור, ביגוד וחמוסים.

סעיפים 1+2+4 הם הכרחיים כדי שקולכן ייספר בהגרלה.

זו הגרלה קצרה: היא תימשך עד ה-1 בנובמבר, ב- 00:00. ההגרלה פתוחה לישראל בלבד. הזוכה תיבחר על ידי באופן רנדומלי ועל שמה אכריז יום למחרת. הזוכה תתבקש לאחר מכן ליצור עמי קשר במייל luba891@gmail.com ולרשום לי את כתובתה. אשמח למסור את החבילה פנים מול פנים היות והיא שבירה, אבל אם אין אפשרות כזו- היא תישלח תוך מספר ימים בדואר רשום. אם הזוכה תחליט לא ליצור קשר איתי תוך 48 שעות, אגריל במקומה זוכה אחרת, גם כן באופן רנדומלי.

שיהיה לכן בהצלחה!
גילוי נאות: הוואשי טייפ, הבושם, הנרות והלק ניתנו לי ע"י החברות.

191 תגובות:

  1. הגרלה מוי שווה! :) [הלכתי לבדוק את מוכר הנרות הזה...]

    השבמחק
  2. אני! אני! הלוואי!
    איזו הגרלה שווה :)

    השבמחק
  3. ההגרלה הכי שווה!
    רוצה את הכל!!!
    הבושם האהוב עלי בזמן האחרון הוא Happy של Clinique שרכשתי במבצע בסופר פארם - יש לו ריח כל כך עדין...
    ואני לא מפסיקה לחרוש על חולצות הג'ינס שלי שספרתי עליהם בפוסט האחרון בבלוג...

    יאנה

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  4. איזו הגרלה שווה!! מחזיקות לעצמינו אצבעות שנזכה :)
    מוצרים אהובים עלינו כרגע, ואולי בכלל, זה כל הדברים הקטנים שעושים את התמונה מושלמת- האיפור, הריח, האקססוריז.

    השבמחק
  5. זו הגרלה שווה ביותר!!
    המוצרים האהובים עלינו כרגע, ובכלל, הם כל הפרטים הקטנים שעושים את התמונה מושלמת- האיפור, הריח, האקססוריז :)

    השבמחק
  6. הגרלה נהדרת!!! עכשיו מתנגן לי בראש השיר "My favorite Things" מצלילי המוזיקה, רק במקום שניצלים ושטרודלים יש שם נרות ובשמים :-)
    חלק מהדברים האהובים עליי כרגע זה לצאת לאור השמש ולתפוס קצת צבע, משקפי גיק, חיוכים יפים ותמונות למזכרת מטיולים בחו"ל :-)

    השבמחק
  7. היי לובה! אכן הגרלה כלבבי שווה במיוחד!!!
    כמובן שאני מנויה של הבלוג (מזמן...עוד מימי אולבו העליזים) ויש לציין שתמיד אני עוקבת!:)
    אני חושקת בבושם של קלואה, כבר מזמן רציתי לשים את ידי עליו והוא כמובן המוצר האהוב עליי כרגע:)
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  8. שאפו לובה! הגרלה שווה ביותר, המוצרים נראים מגוונים ואיכותיים מאוד. בנוסף, יש פה כמה דברים שלא הכרתי קודם לכן ואשמח להתנסות ולהכיר. מילאתי אחר כל הסעיפים (כולל שיתוף בפייסוש). עכשיו נותר רק לקוות :)

    השבמחק
  9. הגרלה מהממת!
    מנויה כבר מזמן, כמובן
    לייק לדף שלך ושל OMG עשיתי מזמן, כמובן
    לייק לדף השלישי עשיתי עכשיו
    לא מוצאת לייק לפוסט
    שיתפתי כאן https://www.facebook.com/niva.magor
    באמת רציתי לנסות את הוואשי טייפ-נראה מגניב.
    המוצר האהוב עלי כרגע הוא סטייק מדיום-רייר עם צ'יפס מהביל, אבל זה לא בלוג אוכל אז פאלטת צלליות ספורה שקיבלתי לאחרונה ואני נהנית להרכיב ממנה הרכבים שונים.

    השבמחק
  10. איזה יופי של מוצרים! הלוואי הלוואי הלוואי..:)
    מוצר אהוב עלי בכלל ועכשיו במיוחד כשנהיה קצת קריר יותר הוא הבושם מדמוואזל של שאנל. כשאני שמה את הבושם הזה אני מרגישה מיליון דולר (כנראה שזה גם קשור למחיר שלו אבל זה פרט שולי.

    השבמחק
  11. היי , הצטרפתי לבלוג המקסים שלך ונרשמתי להגרלה:) מאוד אוהבת את המוצרים שפירסמת ובמיוחד מעניין אותי הנר בריח העגבנייה :) , בהצלחה לכולן

    השבמחק
  12. איזו הגרלה שווה :)
    כרגע המוצר האהוב עלי הוא נר בריח וניל P-:

    השבמחק
  13. אה, ומוצרים אהובים: קרם הידיים המעולללה של ל'אוקסיטן, שפתון בצבע דובדבן של לבלו (חובה בעונת מעבר מייבשת), סרום ADVANCED NIGHT REPAIR של אסתי לאודר ושמפו של חברה בשם Orzene בריח בירה (אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל מדובר בריח ממכר!) שאני מביאה מחו"ל.

    השבמחק
  14. וואי לובה התעלית על עצמך הפעם!!
    הגרלה שווה בהחלט :)
    המוצר האהוב עליי באריזה הזו הוא הבושם המהולל, בזכות ולא בחסד.
    ובאופן כללי- המוצר האהוב עליי הוא עפרון הגבות של מאק, שכן אני בעלת גבות קטנות ומסכנות והעפרון גבות המעולה של מאק גורם לי לא להיראות מסכנה וסובלת.

    נ.ב - אני מנויה לבלוג :)

    השבמחק
  15. הגרלה שווה. המוצר האהוב עלי כרגע הוא הדאבל וור לייט. הוא קל אבל מכסה, ועושה עור זוהר ו(כמעט) חלק

    השבמחק
  16. איזו הגרלה מהממת! הנרות מסקרנים...
    המוצר האהוב עליי כרגע בתחום האיפור היא צללית הקרם הברונזית של מייבלין, ובתחום הלייף סטייל, נרות בריח תפוח קינמון של איקאה!

    השבמחק
  17. הגרלה שווה ביותר, נחמד מצידך :)
    כמובן שאשמח להשתתף! נר בריח עגבניה? נשמע מעניין. זה נותן לבית ריח של מרק עגבניות על הגז?

    אני מחבבת מאוד את הקלואה הסטנדרטי, אבל גם הLove לא רע בכלל. לבשמים שלהם יש ריח פרשי ונקי. משתדלת לא לצאת מהבית בלעדיו(לפעמים מחליפה לPure). חוץ מהבושם, סבון הגרגרים הורוד של ניוטרוג'ינה מציל את הפנים שלי מהלחות והפיח של תל אביב, ועכשיו כשקניתי עוד אחד בגרמניה ב5 יורו בלבד, הוא גם מציל את הארנק שלי.

    לייקקתי, עקבתי ולייקקתי את הפוסט. אני בחורה ממושמעת :)

    השבמחק
  18. איזו חבילה כיפית :)
    המוצר שאני הכי חושקץ בו הוא הוואשי טייפ. יש לי כמה פרוייקטים מתוכננים בשבילו...
    עשיתי כל מה שצריך כדי להיכנס להגרלה כולל שיתוף בפייסבוק
    http://www.facebook.com/#!/yael.markovitzfestinger

    השבמחק
  19. איזה הגרלה כיפית, פעם ראשונה שלי בהגרלה בכלל, מקווה לזכות, מאוד אוהבת את הבשמים אינטמטלי של בקהאם והתפוח הירוק של דונה קארן אה וגם LOVE IN PARIS של נינה ריצ'י, אוהבת צלליות ורודות סגולות מבריקות לא כל כך חשוב איזה חברה. ומאוד אוהבת את החיות מחמד שלי 2 כלבים ו 2 חתולים.

    השבמחק
  20. גם אני מנויה מזמן, אני כ"כ אוהבת את טביעת העין שלך!
    המוצרים האהובים עלי כרגע הן צלליות קרם.. כנראה שזו שעתן הגדולה! יש לי כמה של מייבילין, ניקס (עפרונות) ואתמול קניתי של בובי בראון.. אני נהנית מאוד מהמהירות שפשר לעבוד איתן ולהגיע לתוצאות יפות.

    השבמחק
  21. איזה הגרלה כיפית, פעם ראשונה שלי בהגרלה בכלל, מקווה לזכות, מאוד אוהבת את הבשמים אינטמטלי של בקהאם והתפוח הירוק של דונה קארן אה וגם LOVE IN PARIS של נינה ריצ'י, אוהבת צלליות ורודות סגולות מבריקות לא כל כך חשוב איזה חברה. ומאוד אוהבת את החיות מחמד שלי 2 כלבים ו 2 חתולים.

    השבמחק
  22. איזה הגרלה כיפית, פעם ראשונה שלי בהגרלה בכלל, מקווה לזכות, מאוד אוהבת את הבשמים אינטמטלי של בקהאם והתפוח הירוק של דונה קארן אה וגם LOVE IN PARIS של נינה ריצ'י, אוהבת צלליות ורודות סגולות מבריקות לא כל כך חשוב איזה חברה. ומאוד אוהבת את החיות מחמד שלי 2 כלבים ו 2 חתולים.

    השבמחק
  23. וואו, הגרלה מדהימה!!
    כמובן שאני מעוניינת להשתתף :)
    עוקבת מזמן ולייקקתי איפה שביקשת, בוצע לייק למעלה ושיתוף בעמוד שלי בפייס.
    כרגע המוצר האהוב עלי הוא הBB של אנה לוטן, וה ALL TIME FAVOURITE הוא הבושם NOA המקורי, כבר מעל 10 שנים :)

    השבמחק
  24. מנויה כמובן! (השפנפנה עוקבת בדריכות :))
    לייקקתי, את העמודים ואת הפוסט עצמו כמובן. באמת כי אהבתי.
    מעבר לעובדה שההגרלה שווה - הצילומים מרהיבים.
    המוצרים האהובים עליי (מצחיק, זו אותה השאלה בהגרלה שלי במתקיימת עכשיו גם חחח) הם לנצח האודם האדום רובי וו של מאק, ומי הפנים שלב 2 של קליניק. באוכל אני לחלוטין בעניין של תירס מקופסאת שימורים ובחיים הכללים יש לי חיבה ביזארית לעציצים מכל סוג.
    אמן אזכה. אמן אזכה אמן אזכה.
    אמן.
    :)

    השבמחק
  25. בהחלט הגרלה כיפית ביותר!
    והנרות בריחות המיוחדים ממש מסקרנים...
    כרגע המוצרים האהובים עליי הם ללבוש שמלות נוחות ושוקולדים (אבל זה מוצר אהוב תמיד :)
    מקווה לזכות :)

    השבמחק
  26. ואו ואו ושוב ואו.
    א. הגרלה מפנקת וכייפית.
    ב. מוצרים מדליקים ואיכותיים אחד אחד, שאפו.
    ג. רובם בעיקר מייצרים סקרנות, כמעט אף אחד אני לא מכירה וכמובן, כמו כולן...מקווה לזכות.

    השבמחק
    תשובות
    1. מתה על חמוסים מכל הסוגים!!! במיוחד כשהם מגיעים עם צ'יפס וסלט!

      קישור לפייסבוק שלי שם עשיתי להגרלה ביג ביג לייק!
      http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.464006523630138&type=1#!/

      מחק
  27. היי מעוניינת מאוד להשתתף!!! נראה מדהים!! עקבתי אחר השלבים..
    הנה לינק לשיתוף שלי בפייסבוק-
    https://www.facebook.com/groups/gloss.swaps/
    המייל שנרשמתי דרכו לעקוב הוא-yuv.sass@gmail.com
    המוצרים האהובים עליי כרגע הם-
    בתחום האיפור- הביבי של מישה, בגוון 31, מרקם, כיסוי, עמידות וצבע מושלמים
    בתחום האוכל- מנה של אורז מלא עם תרד שאני לא מפסיקה להכין! טעים, בריא ומשביע!
    בתחום הטלוויזיה- הסדרה- "הבחורה החדשה" בכיכוב זואי דשאנל ההורסת!!!
    הלווואי הלוואי הלווואי שאזכה!

    השבמחק
  28. כמובן שאני רוצה להשתתף בהגרלה!
    המוצרים האהובים עליי כרגע:
    ole caliente של ESSIE. תחושה של סוף קיץ...
    אבל בשביל להתכונן לסתיו אז יש גם את: stylenomics ו- recessionista שניהם מקולקצית הסתיו
    מסקרה ליומיום תמיד אהבתי את קליניק. קצת יבש כזה ולא נראה מופרז במהלך היום
    לאחרונה "דחפו" לי ואני דווקא מאוד אוהבת את הפילינג לפנים היומיומי של dermalogica, מתחילה כל בוקר עם הפילינג הזה והוא באמת נראה ומרגיש מעולה
    ואחרון חביב זו תגלית חדשה מהשופרסל שמתאימה לי בול כבחורה שמאוד אוהבת שוקולד. זה מוצר ממדף חטיפי האנרגיה שנקרא סלים דליס. זה חטיף מפוצץ שוקולד ב-59 קלוריות. שווה ביותר...

    השבמחק
  29. אשמח להצטרף, יש לייקים ועוקבת אחרי הבלוג.
    אני הכי אוהבת עכשיו את מנת המולים שמוגשת אך ורק על הבר בג'וצה :-)
    וכמובן את אורי, שיהיה בריא טפו טפו טפו

    השבמחק
  30. פעם ראשונה שהגעתי לבלוג שלך, הגרלה נראית כיפית ושווה ביותר!!
    כרגע האהבה שלי היא לקים והאייטם החם ביותר הוא לק 230 של אסי , בורדו חורפי מהמם...
    מקווה לזכות ולהמשיך לקרוא פוסטים מעניינים אצלך!!

    השבמחק
  31. ואווו! 'חתכת הגרלה המטרת עלינו :) מוצרים מסקרנים בהחלט! המוצר האהוב עליי כרגע הוא אודם בולט, זה התחיל עם נבחרת האדומים והמשיך גם עם גוונים אחרים.
    (מנויה לבלוג מימים ימימה. כל הדפים לוייקקו וההגרלה שותפה)

    השבמחק
  32. אה! וכמובן שכחתי לעדכן, מעבר ללייקים ושייר גם הוספתיך לבלוגים הקבועים שלי בבלוג שלי :) באמת בלוג מהמם

    השבמחק
  33. וואי וואי וואי!!!
    הגרלה כ"כ כ"כ שווה..

    עשיתי כמו ילדה כל מה שצריך..לייקים,SHARE ואני גם מנויה על הבלוג שלך דרך 2 מקומות כרגע:) (בלוג-לובין ודרך "הצטרף לעמוד זה")

    מלכה את!:)

    השבמחק
  34. וואי וואי וואי!
    איזו הגרלה שווה!!

    עשיתי כמו ילדה טובה הכל! לייקים, SHARE ואמי מנויה על הבלוג המהמם שלך דרך שני מקומות (קצת מפגרת אבל יצא ככה..דרך BLOGLOVIN ודרך "הצטרף לאתר זה" )

    וואי אמן אמן אמן!
    ואת הכי מלכה שיש:)

    השבמחק
  35. קודם כל ההגרלה ממש שווה :}
    אנסה את מזלי
    נרשמתי בפייס הפרטי שלי לעמודים שציינת בשמי הפרטי רחלי חכים
    עשיתי את כל הפעולות בהצלחה לי ולכל המשתתפות

    השבמחק
  36. הגרלה ריחנית במיוחד כמו שאני אוהבת :-)

    מנויה ממזמן בבלוג ועשיתי לייק לכל הדפים שציינת.

    הניחוח האהוב עלי כרגע הוא חמאת הקוקוס של the body shop.

    השבמחק
  37. באמת הגרלה שווה :) איזה כיף!

    המוצר החביב עלי כרגע הוא קרם ידיים חמאת שיאה של ל'אוקסיטן, שמציל את הידיים שלי מהיובש האיום של הסתיו...

    הנה הקישור גם לשיתוף בפייסבוק:
    http://www.facebook.com/reutye

    השבמחק
  38. לובה, איזו הגרלה שווה! מן הסתם אני עוקבת ומפרגנת בפייס וכו' וכו' (עוד מימי הבלוג הראשון!) ומעוניינת להשתתף בהגרלה, דההה, פראיירית מי שלא מעוניינת!
    המוצרים האהובים עלי כרגע הם מברשת all over של בובי בראון. סומק exposed של טארט. פלואידליין avenue ושפתון capricious של מאק. ג'ל רחצה בריח קרמל מלוח ושוקולד של פילוסופי, שעושה לי שמח בכל מקלחת. סנדלי מייקל קורס החדשות והמעלפות שלי, שאני רק מחכה לעוד הזדמנויות לנעול אותן. משקפי השמש שלי, מתנה מבעלי היקר, שהוא לא מוצר, אבל בהחלט אהוב. קפה הפוך של נספרסו בבוקר. I could go on & on... :)

    השבמחק
  39. איזה כיף!
    עשייתי לייק לעמודים בפייסבוק וגם לפוסט ואני כמובן עוקבת.
    המוצר הכי אהוב עליי עכשיו הוא קפה, כי חזרתי ללימודים...

    השבמחק
  40. איזה הגרלה שווה!
    עשיתי הכל, כולל לייק לפוסט
    המוצרים הכי אהובים עליי עכשיו הוא לק של OPI שגיליתי מחדש בשם Lincoln park after dark, קפוצ'ינו, וסבון רחצה של פאפאיה ואננס שהזמנתי מ-iherb

    השבמחק
  41. הי,נמחקה התגובה שהעלתי לפני רגע.חבל.מקוה שהפעם לא תמחק.


    הייי,איזה יופי של הגרלה ובלוג.מודה:לא הכרתי אותו לפני.עשיתי הכל:לייקים לשלישייה,מינוי לבלוג,רק שאני לא מצליחה ללייקק את הבלוג לפייסבוק למעלה:(
    אז ככה:אוהבת את החתולה הפרסית השחורה שלי!(אין לי חמוס....)בושם מיס דיור,וקנו לי פויזן שאני עוד לא בטוחה איך יהיה עליי...אוהבת חנויות למוצרי אפיה ובלוגים כאלה וגם אופה הרבה(כמובן).אוהבת ריח של קפה ושל בוקר,למרות שלא תמיד מתעוררת מוקדם...ולא יכולה בלי משקפי השמש החדשות שהחבר המקסים שלי אומר שככה אני נראית שלא שמה DAME על העולם.וקרם שיה בריח וניל סבוקלם לצוואר,ומסקרה של ג'יבנשי,ואייליינר מצוין של לוריאל.זהו בינתיים.

    השבמחק
  42. היי מותק,
    מנויה על הבלוג, לייקקתי מה שצריך וכרגע אני חולה חולה על וואשי טייפ :-)

    השבמחק
  43. הגרלה מהממת!! :) מאוד רוצה לזכות !
    המוצר האהוב עליי לזמן האחרון הוא: ליפ באטר של רבלון,המרקם מדהים נעים והצבעים פיגמנטיים להפליא!

    השבמחק
  44. וגם עשיתי share אצלי
    https://www.facebook.com/racheli.zusiman/activity/10151211067105349

    השבמחק
  45. וואו, באמת הגרלה שווה, בא לי על הכל!
    כל הסעיפים בוצעו, אמן שאזכה :)
    אני מצליחה לחשוב עכשיו רק על אוכל (הרעב מדבר), אז המוצר האהוב עליי לאחרונה הוא לחלוטין התחליף ביצים שיובא לי מארה"ב. בתור טבעונית נחסך הכאב ראש בכל מה שקשור לביצים במתכונים.

    השבמחק
  46. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  47. הי, איזו קופסאת הפתעות משמחת.
    המוצר האוהב עלי הוא כרגע קמח. אני בגיחה של חודש בפריס.
    אז מדפי הקמח והפאייה בסופר הם המקום החביב עלי להתלבט ולנסות לזהות מה זה מה. והאם אני באמת חייבת אבקת וניל ממדגסקר בשלושה יורו.
    ואני מנויה לבלוג דרך RSS וכמובן שעוקבת גם אחרי הפייסבוק.

    השבמחק
  48. איזו הגרלה מהממת!

    ברווווווור שאני רוצה להשתתף בה ומילאתי את כל הצעדים, כמו ילדה טובה :)
    זו הייתה הזדמנות פז לעשות פה מנוי, כי אני גם ככה דואגת להתעדכן כל פעם שיש לי זמן ואז מצטבר לי המון לקרוא. עכשיו אדע כל פעם שיש חדש!
    ולשאלה- המוצרים האהובים עליי כרגע:
    *המייקאפ helthy mix serum של בורז'ואה. עד עכשיו לא נהגתי לשים מייקאפ בכלל. אני מאוד לבנה וכל המייקאפים הבהירים היו או צהובים לי מדי או ורודים לי מדי, לא מצאתי לבן קיר... עד שניסיתי את בורז'ואה שהוא גם במחיר שווה נפש, גם מריח נפלא וגם משתלב לי יפה עם העור גם מבחינת מרקם וגם מבחינת צבע.
    *עטי 0.4 של פיילוט- כי אני סטודנטית, ונגמרים לי בערך 10 כאלו בסמסטר... כשיש לידי לפטופ אני לא מרוכזת בשיעור בכלל, אז חזרתי לשיטה הישנה של עטים ודפדפת.
    *קרם ידיים של clean בריח כותנה (warm cotton). אני מכורה לו! הוא נספג כל כך נעים ביד, לא שמנוני ולא כבד. הריח כל כך נעים, כאילו יצאתי ממכונת הכביסה הרגע! וכל פעם שאני שמה אותו כולם מסביבי מסתובבים ושואלים מאיפה בא הריח המדהים הזה? הזמנתי אותו מסטרוברי רק לפני איזה שבועיים והוא כבר עומד להיגמר מרב שימושים שלי ושל סקרנים אחרים שהריחו אותו כששמתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אה, והיוזר שלי בפייסבוק הוא לירון, ונרשמתי לבלוג עם חשבון הגוגל שלי (peyoteit@gmail.com).

      מחק
  49. בטח שאני מעוניינת להשתתף!
    הדברים האהובים עלי כרגע הם: תה רותח, בלאדי מרי בשעות לא מקובלות, נרות, מוצרים בריח דובדבן ושינה איכותית.

    השבמחק
  50. הגרלה מעולה! אשמח להשתתף :) המוצרים האהובים עלי כרגע הם 2 naked pallet של urban decay,אודם של מאק בשם dark side,רול קפאין+קונסילר של גרנייר וסומק במהדורה מוגבלת של ג'יבנשי בשם le prisme.
    ביצעתי את כל הסעיפים!
    אני מאוהבת בבלוג ומכורה גאה!

    השבמחק
  51. וואו איזו הגרלה שווה!

    המוצר האהוב עלי כרגע הוא סלט:-) אחרי שנים שלא אכלתי סלט ירקות התחלתי לאהוב את זה ואני גאה בעצמי על זה:-P

    עשיתי לייקים לדפים וגם שיתפתי בפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/morand

    השבמחק
  52. הגרלה שווה במיוחד! אולי הפעם יתמזל מזלי!!!! שיתפתי ועשיתי לייק לכל הדפים ומקווה לזכות. מה שכרגע אני אוהבת זה את את השפתון לחות של אסתי לאודר ואת הבושם החדש של לנקום:) בהצלחה לכולם מואה ♥

    השבמחק
  53. וואו איזו הגרלה שווה!

    המוצר האהוב עלי כרגע הוא סלט:-) אחרי שנים שלא אכלתי סלט ירקות התחלתי לאהוב את זה ואני גאה בעצמי על זה:-P

    עשיתי לייקים לדפים וגם שיתפתי בפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/morand

    השבמחק
  54. וואייי איזה הגרלה מטורפת. תארזי לי הכל בבקשה!!! במיוחד את הנרות, הבושם, השמנים הככככל!!!
    כמובן שלייקתי ורשומה לבלוג.
    נשיקות

    השבמחק
  55. ואווו לובה, הגרלת פיצוץ ומושקעת כמו כל הפוסטים שלך :)(לא הייתי רשומה אבל תמיד הצצתי וקראתי ומעולה)!!!
    מה אוהבת: אוהבת פריימר של טו-פייסד, ואוהבת מייקאפ אקווה של גרלן (עם כל הניסיונות של המברשת חוזרת לשיטת האצבעות (סמייל מתביש)... אוהבת מה לא.... כל דבר איכותי וטוב נכלל ב"אוהבת"...
    אהבת חיי שוקולד מריר!!!! הכי הכי :))))
    טוב, הולכת לבצע את השלבים של ההגרלה :))) איזה כייף :)))

    השבמחק
  56. הגרלה שווה ביותר,
    במיוחד התלהבתי מהלק של CIATE, וכמובן מהוואשי טייפ,
    אני נורא סקרנית לגביהם
    :)

    השבמחק
  57. וואוו - מהממת!!
    נרשמתי לקבלת עדכונים במייל
    עשיתי לייק לשלושה פייסבוקים
    וקראתי כמעט את כל מה שכתבת - יפה!! וגם חוש הומור חמוד!!
    אהבתי את בושם קלואה וגם את הצלליוות וגם את המסקרה שכתבת עליה בסוף - בקיצר - הכל מדהים!!
    תודה!
    קארין

    השבמחק
  58. הגרלה שווה!!! ובלוג מגניב

    השבמחק
  59. כמובן שאני רוצה להשתתף... כרגע אוהבת איפור מכל סוג

    השבמחק
  60. הגרלה שווה ומפנקת במיוחד שתבוא לי בול בזמן - אמן! :)
    אהבתי הכל!..
    מחכה להגרלה..

    השבמחק
  61. אני, אני אני...
    כל כך מתאים לי פינוק עכשיו...

    השבמחק
  62. איזו הגרלה שווה ואקלקטית :)
    מכורה לBB קוריאנים וגאה בזה!

    השבמחק
  63. איזו הגרלה שווה ואקלקטית :)
    מכורה לBB קוריאנים וגאה בזה!

    השבמחק
  64. מתה על חמוסים מכל הסוגים!!! במיוחד כשהם מגיעים עם צ'יפס וסלט!

    קישור לפייסבוק שלי שם עשיתי להגרלה ביג ביג לייק!
    http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.464006523630138&type=1#!/

    השבמחק
  65. הגרלה שווווה מאוד ואני רוצה להשתתף בה ..

    השבמחק
  66. הגרלה שווה במיוחד ואני מאוד רוצה להשתתף בה

    השבמחק
  67. הגרלה מהממת!!!!! בהחלט מעוניינת להשתתף!!!! אני אוהבת את Advanced night repair של אוקסיטן, דאבל וואר של אסתי לאודר, ופודרה מטאוריטים של גארלן.וסטודיו פיקס של mac.בהצלחה לכולן!!!!

    השבמחק
  68. הגרלה שווה במיוחד בייחוד שיש גם נרות שאני מחפשת בטירוף כאלו עם ריחות מעניינים

    השבמחק
  69. הגרלה מפנקת ביותר שמכסה הרבה תחומי עניין שיש לי

    חוץ מזה אני תמיד מחפשת נרות עם ריחות מעניינים

    השבמחק
  70. איזו הגרלה! עשיתי את הכל וגם חלקתי בעמוד הפייסבוק שלי (תחת https://www.facebook.com/julia.berman). חבל שאני לא היחידה :)

    בתחום המוצרים האהובים נדמה לי שלא אוכל לחדש לך בתחום הקוסמטיקה, שלא לדבר על חמוסים, אבל אוכל לספר שהשבוע החלה עונת האבוקדו וזה גם תחליף לא רע (ויש האומרים גם תקף כמוצר קוסמטי).
    תודה על הזכות להשתתף,
    יוליה

    השבמחק
  71. הגרלה מדהימה!!!
    אשמח מאד להשתתף :-)
    אני בעוצר קניות אז זה ממש מתאים לי!
    המועדף עלי הוא בושם CHLOE :-)
    אבל אפשר בנוסף לו את הכל בערך חחח :-)

    השבמחק
  72. הגרלה מדהימה!!!
    אשמח מאד להשתתף :-)
    אני בעוצר קניות אז זה ממש מתאים לי!
    המועדף עלי הוא בושם CHLOE :-)
    אבל אפשר בנוסף לו את הכל בערך חחח :-)

    השבמחק
  73. שכחתי לכתוב :) שכמובן שאני מנויה לבלוג זה....( יותר מכורה :) )

    השבמחק
  74. וואו זו אחת החבילות המדהימות והנהדרות ביותר שראיתי אי פעם בהגרלות. אני מעריצה את התוכן שלה :) הדברים שאני הכי אוהבת זה מי גוף במגוון ניחוחות כי הכי כיף כל יום להריח אחרת.... חוץ מזה, מאוד מחבבת מוצרים של ללין ושל סבון.
    הקטע של הסלוטייפ נראה לי מדליק ברמות!!!

    קיצור מחכה לפוסטים הבאים ומקווה מאוד לזכות :)

    השבמחק
  75. לייקקתי, עוקבת..ושלושת המוצרים האהובים עליי הם פילינג שקדים של ל'אוקסיטן, שמפו אורגני על בסיס דבש שקניתי בלונדון וליפסטיק SPEAKE LOUDER של מאק

    השבמחק
  76. לייקתי, אני עוקבת.. שלושלת המוצרים האהובים עליי הם: פילינג גוף שך ךאוקסיטן על בסיס שקדים, שמפו אורגני על בסיס דבש שהבאתי מלונדון ושפתון SPEAKE LOUDER של מאק

    השבמחק
  77. 1. אני מנויה לבלוג :)
    2. עשיתי לייק לשלושת העמודים בפייסבוק, יש לי חשבון פייסבוק פעיל :)
    3. לחצתי לייק לפוסט בתחילת העמוד :)
    4. המוצרים האהובים עליי - מייקאפ קולורסטיי של רבלון, פודרה בלוט של מאק, סומק קרם מס' 06 של מייבלין, סומק אבן azalea blossom (הבהיר מבין השניים) של מאק, שפתון speak louder במרקם קרימשין של מאק :)
    מקווה מאוד לזכות! זו תהיה אחלה מתנת פז"מולדת:)

    השבמחק
  78. סופר שווה!!! ברור שאני מנויה כבר ממזמן :)
    עשיתי את כל הסעיפים, כמובן.
    ולענייננו - התחלתי אתמול ללמוד שוב, ולכן כרגע בראש הדברים האהובים עלי נמצאת ה-keep cup שלו בצבעי אפור וורוד. היא מהממת והיא נוחה וזה קצת משמח אותי, בימים ארוכים של עשר שעות ויותר.
    חוצמזה, חזרתי עכשיו לקרם גוף של סבון של פעם, כי אין עליהם והוא היחיד שלא עושה לי דברים מוזרים בעור [ריח מאסק, כמובן].
    ומחר כשאקבל את הבושם החדש שלי אני בטוחה שהוא יהיה גם חלק מהעניין :)

    ערב מצוין!

    השבמחק
  79. סופר שווה!!! ברור שאני מנויה כבר ממזמן :)
    עשיתי את כל הסעיפים, כמובן.
    ולענייננו - התחלתי אתמול ללמוד שוב, ולכן כרגע בראש הדברים האהובים עלי נמצאת ה-keep cup שלו בצבעי אפור וורוד. היא מהממת והיא נוחה וזה קצת משמח אותי, בימים ארוכים של עשר שעות ויותר.
    חוצמזה, חזרתי עכשיו לקרם גוף של סבון של פעם, כי אין עליהם והוא היחיד שלא עושה לי דברים מוזרים בעור [ריח מאסק, כמובן].
    ומחר כשאקבל את הבושם החדש שלי אני בטוחה שהוא יהיה גם חלק מהעניין :)

    ערב מצוין!

    השבמחק
  80. מאוד רוצה להשתתף! אין מוצר אחד אפילו שאני לא רוצה לנסות שם :)
    בכלל הבלוג שלך מאוד משמח
    חלק מהדברים האהובים עלי כרגע הם הספר "הבישול הצימחוני של על השולחן", סבון נוזלי של אהבה ים המלח, והקניות החדשות שלי באפריל (50% הנחה על מוצרי טיפוח. רוצו!)
    מאחלת לכולן בהצלחה :)

    השבמחק
  81. ואוו איזה הגרלה!! פשוט מהממת!
    המוצר האהוב עליי כרגע הוא בהחלט הבושם שלי...אין מצב שאני יוצאת מהבית שלי מבלי 3 שפריצים על הצוואר ואחד על היד..זה כבר שגרה חחח :)
    מאוד מקווה לזכות!!

    השבמחק
  82. עוקבת אחריך עוד מימי הבלוג הישן- כשהיית עוד רווקה :)
    את משתבחת בכתיבה ובצילום ובכלל ניתן לראות את ההתמקצעות הרבה שחלה בך.

    אוהבת את הרעיון לבלוג בהנדסת חשמל ונתן יכול לצרף גם את כל החברה מהטכניון לפגישת בוגרים :) אבל ההגרלה הזו קורצת מאוד , כך שכמובן שאשמח להשתתף בה.

    ממליצה מאוד על סדרת ה Highlighter Dust של il.makiage אך בטוחה שאת שולטת בתחום.



    השבמחק
  83. היי, אחלה הגרלה ביצעתי את כל הצעדים ואני מחזיקה לעצמי אצבעות שאולי פעם אחת בחיים אני אזכה במשהו. מוצר אהוב עלי במפתיע מתחום הטיפוח כי אני לא ממש טיפוחית מצטיינת זה הסרום של סבוקלם סוף סוף מוצר שנותר לי לחות והרגשה נעימה ואני לא מרגישה ששמתי חמאה על הפנים ברגע שקצת חם לי והפלוס הוא במחיר כמובן.

    השבמחק
  84. נו למה נמחק לי??? ...אחלה הגרלה ובגלל שנמחק אספר בקצרה שהמוצר האהוב עלי כרגע והוא לא צללית זה הסרום של סבוקלם

    השבמחק
  85. מקווה לזכות אוהבת קרם גוף של סבון של פעם...

    השבמחק
  86. עשיתי ה כ ל מקווה גם לזכות עוקבת מלפני זמן מה הכי אוהבת סבון של פעם קר גוף וסבון

    השבמחק
  87. גם אני, גם אני רוצה לשתתף.
    הגרלה שווה ביותר! (לייקקתי ואני רשומה עוד בערך מיום החזרת הבלוג לחיים :) )
    לצערי כרגע אני עם צינון עצבני אז הדברים האהובים עלי זה אקמול לילה וקלינקס אלואוורה :(
    אבל כשאני לא חולה זה העפרונות ג'מבו החדשים שלי מספורה.

    השבמחק
  88. איזה מפנקת את!!! :)
    כמובן שמעוניינת להשתתף... ;) כבר מנוייה על הבלוג לא מעט זמן.
    מוצרים אהובים? לאחרונה הבנתי כמה קונסילר עושה לי קסמים.. וגם סומק :)
    וסתם בשביל הכיף, ספר טוב!

    השבמחק
  89. כמה כיף בפוסט אחד! :)
    ובכן, התאהבתי רק לאחרונה בכל הקשור ל-Philosophy,
    והספקתי להתמכר קשות ל-Purity (סבון פנים) ול- Hope in a jar SPF (קרם לחות עם מקדם הגנה).
    מעבר להם - הבושם החדש של ג'ימי צ'ו הוא אחד החברים הטובים שלי בימים אלו.
    חמוסים הם תמיד דבר משמח, בלי המלצות מיוחדות :)

    המשך שבוע מעולה ובהצלחה!

    השבמחק
  90. הגרלה אדירה!!
    עשיתי את כל שנידרש והנה ההמלצות שלי :)
    המוצרים האהובים עלי כרגע- שפתון קרמי אדום flamenco של NARS, קרם ידיים עם ויטמין E של Jo Malone, מי פנים בריח אפרסק של קלרינס ובושם של hanae mori.
    באוכל התגלית האחרונה שלי הייתה שחלב אורז זה טעים! (בחיפושי אחר תחליף לחלב שאינו חלב סויה).

    השבמחק
  91. כבר עוקבת בעזרת חשבון גוגל זה אחרי הבלוג, עשיתי לייק לדפים המבוקשים ועשיתי לייק לפוסט בעזרת תוסף הפייס שבראש הפוסט
    https://www.facebook.com/miriam.yoskovich?ref=tn_tnmn
    כמובן שאשמח להשתתף בהגרלה, ואפתח בווידוי : אני ממש אוהבת חמוסים ;)
    הבושם האהוב עלי כרגע הוא אמור אמור של קאשרל, באיפור עברתי משפתון אדום לחום כהה של אילמקיאג' להדגשת המראה הדרמטי ואני צמודה גם לצבע ירוק כאיפור עיניים מכול חברה שהיא... תודה מראש ובהצלחה! :)

    השבמחק
  92. 1 - הצטרפות כמנויה לבלוג - צ'ק! (תחת השם Elinor והאימייל elinor.benchimol@gmail.com)
    2 - לייק לשלושת עמודי הפייסבוק - צ'ק! (אני Elinor Benchimol בפייסבוק)
    3 - לייק לפוסט באמצעות תוסף הפייסבוק - צ'ק!
    4 - תגובה לפוסט - ממש ברגעים אלו.
    מעוניינת להשתתף בהגרלה? כןכןכןכןכןכןכן :) (כבר אמרתי שכן?)
    מוצרים אהובים כרגע? בגזרת הבישום - For Her של נרסיסו רודריגז (גרסאת האד"פ הורודה) וIdylle של גרלן.
    בגזרת האיפור - פריימר לפנים סטודיו סיקרטס של לוריאל, מייקאפ קולורסטיי של רבלון ורול און של גרנייה (קיבלתי אותו בהחלפה ומרוצה ממנו מאוד).
    בגזרת הבכלל - החתולים המקסימים והשמנמנים שלי. אוהבת אותם תמיד! 3>

    מקווה מאוד לזכות (במיוחד בשביל הבושם של chloe שכבר מלא זמן אני מתה לנסות)
    ואם לא אני - אז נאווה! :)

    השבמחק
  93. וואי איך מתאים לי שיתפתי

    השבמחק
  94. איזה הגרלה נהדרת וכיפית!!!! שיתפתי!! אוהבת את כל המוצרים האפשריים:) אוכל וטיפוח!!!!

    השבמחק
  95. איזו קופסה חלומית, אני רוצה את כולה!!!
    באשר למטלות ההגרלה :-) לבלוג הייתי מנויה, ועכשיו גם לפייבוק. כמו כן, לייקקתי ושיתפתי את הכל :-)
    מוצרים שחביבים עליי בעת האחרונה -
    ארבעה שפתוני לוריאל מסדרת הcaresse שרכשתי בתחילת הקיץ, חמאת גוף ופילינג גוף נהדרים של yes to carrots בניחוח ומרקם משגעים, בושם בידלישס האדום, ותחום עניין חדש ריחני ומרתק שגיליתי לאחרונה - שמנים אתריים לטיפולו והרחה.
    רוב תודות ופוסט והגרלה מקסימים :-)

    השבמחק
  96. היי,
    מתנה שווה! כל הכבוד לך!
    לייקקתי, שיתפתי בעמוד שלי והצטרפתי כמנויה :)
    הזכרת לי עגבניות - חולה על עגבניות!!!!
    Efrat Ashraf

    השבמחק
  97. איזה כייף!!!
    אני אוהבת מוצרי נייר :)

    השבמחק
  98. כרגיל אין על ההגרלות השוות שלך..!!
    ובא לי על הכל ועכשיו :)
    עשיתי לייק לשלושת דפי הפייסבוק, ונראה לי שאני רשומה באתר כי אני לא רואה אופציה להירשם, ובעבר השתתפתי בהגרלות שלך..
    גם לייק לפוסט עשיתי..
    המוצרים האהובים עליי מהרכישות האחרונות שביצעתי:
    1. שפתון עמיד של ג'ייד .. שהאמת קראתי עליו המלצה באיזה בלוג, והוא באמת עומד בציפיות.
    מחזיק שעות, לא דביק ויש אותו בהרבה גוונים- שווה לנסות :)
    2. נעלי בובה ורדרדות מASOS , שאני לא מורידה מהרגליים למרות שזה ורוד וזה קצת הלחיץ אותי בהתחלה
    ואת האמת יש עוד הרבה..
    שיהיה בהצלחה לכולן
    ולך לובה תודה :)




    השבמחק
  99. היי לובה
    נו כרגיל ההגרלות שלך הכי שוות.. ואני רוצה את הקופסא עוד עכשיו! :)
    נראה לי שאני מנויה לבלוג, כי אין לי אופציה להצטרף וכבר השתתפתי בהגרלות שלך בעבר..
    עשיתי לייק לשלושת דפי הפייסבוק
    ולייק לפוסט
    הדברים שאני אוהבת מהרכישות האחרונות:
    1. שפתון עמיד של ג'ייד.. שקראתי עליו המלצה באיזה בלוג, ואת האמת הוא ממש עומד בציפיות
    גם מחזיק שעות, לא דביק ויש אותו בהמון גוונים, שווה לנסות :)
    2. נעלי בובה ורדרדות שרכשתי לאחרונה מASOS , שאני פשוט לא מורידה מהרגליים למרות שזה ורוד
    והאמת יש עוד כמה.. אבל זה כבר נהיה ארוך מידי
    בכל מקרה שיהיה בהצלחה לכולן
    ולך לובה המון תודה :)

    השבמחק
  100. היי לובה,
    כרגיל, תענוג לקרוא את מה שאת כותבת.
    אשמח להשתתף בהגרלה :)
    מלבד החתולות שלי, שאני אוהבת להסניף על בסיס שעתי
    המוצרים האהובים עליי הם הבושם PREMIER JOUR של נינה ריצ'י
    והשפתון העמיד של REVLON בגוון PERENNIAL PEACH
    בהצלחה לכולן :)

    השבמחק
  101. הלו לובה יקרה ונדיבה (חנופה טובה עוד לא הרגה איש),
    כמובן שאני מנויה, ואפילו הספיקותי לעשות לייקים לשניים מתוך שלושה עוד לפני הפוסט המפתה הנוכחי.
    המוצרים האהובים עליי כרגע הם אחד נועם ואחד שחר. הם אמנם לא מתאימים לעור הפנים שלי, או עושים חסד עם השיער, אבל לפחות הם לא נוסו על בעלי חיים והם גורמים ללב שלי להחסיר פעימה בכל פעם שאני רואה אותם (וגם כשלא). הם גם מרזים.
    ובמישור השטחי ושאינו "היי-אני-אמא-טריה-ומתלהבת", אני מאד אוהבת חולצת לבבות צהבהבה שרכשתי לאחרונה ב"סטייל ריבר", וחולצת צווארון בייסיקית שחורה שיושבת בדיוק-בדיוק שרכשתי לאחרונה בחנות העודפים של "הוניגמן" (רכישה שסיימה יחסים קרירים בני שנים).
    בהצלחה לי, ו-MAY THE FORTUNATE ONE WIN

    השבמחק
  102. מוצרים מדהימים אני ממש נרגשת מהאפשרות לזכות.... בכל מקרה, עשיתי את כל הפעולות כבר אתמול אבל משום מה התגובה לא פורסמה, מקווה שהפעם יעבוד.
    אני מאוד אוהבת ספריי גוף לסוגיו, אוהבת להריח אחרת כל יום....

    מקווה לראות עוד פוסטים כאלו בהמשך!

    השבמחק
  103. היי לובה,
    אני גם רוצה להשתתף. זאת ללא ספק אחת ההגרלות המושקעות שראיתי כבר הרבה זמן. כל הכבוד על הנדיבות וגם אם לא אזכה, המון תודה על כך שהבאת לתשומת לבי באמצעות ההגרלה הזאת מוצרים שנשמעים לי מאוד מעניינים ואני בהחלט אחפש אותם. אז ככה:
    1.אני מקווה שהצלחתי להירשם לבלוג שלך כמו שצריך. :)
    2. עשיתי לייקים ומרפרוף מהיר, גם אהבתי את העמודים. אנבור בהם יותר לעומק בהמשך.
    3. שיתפתי בטיימליין שלי - https://www.facebook.com/maayanse
    4. מתחום האיפור - בעיקר מוצרים של מייבלין וממש הכל מהכל - צלליות, מסקרות, ליפסטיקים וליפסטיינים.
    מתחום האופנה - אני מאוד נהנית לאחרונה להוציא לעולם את האני האמיתי שלי, שהיה חבוי עמוק עמוק בתוכי ועכשיו אני נותנת לו דרור - זהו לבוש אלטרנטיבי. כמה שיותר פריקי, ככה יותר טוב לי.
    מתחומים אחרים - לפני כחצי שנה (אולי פחות) הפכתי לצמחונית ואני בתקופה שבה אני מנסה ובוחנת תחליפי בשר שונים. זה הכל עניין של טעם וכשמדובר במזון צמחוני גם בתיבול, ולכן אני מוצאת את עצמי נמשכת יותר ויותר למוצרים טבעוניים. בינתיים ניסיתי בעיקר סוגים שונים של טופו ואהבתי את הטופו המתובל של טבע-דלי ואת הסייטן המוקפץ תאילנדי שלהם. אני גם מאוד נהנית מאוכל ממסעדה טבעונית ברעננה שנקראת "שיבולת", שהיא למעשה סניף נוסף של בודהה בורגרס התל-אביבי המוכר.

    השבמחק
  104. ראשית תודה לך על הבלוג המופלא!
    וזכייה בהגרלה בהחלט תרטיט את ליבי ...
    את סעיפים 1,2,3 מילאתי ממזמן..
    ברוח הפוסט הריחני אמליץ לך על כמה מוצרים שמלווים אותי
    נאמנה בסתיו ועוטפים אותי בריחות הפרובאנס :
    le couvent des minimes-honey skin body balm*
    יש לחברה הזו עוד כמה מוצרים ממומלצים בחום.
    Organic Aromatic Renewing Balm*
    מומלץ רק אם יש לך עור יבש/רגיש.
    (le blanc de chanel (sheer illuminating base*
    עמנואל emma.mkp@gmail.com


    השבמחק
  105. וואו , הגרלה מטורפת!
    אני מקווה שהצלחתי להירשם לבלוג, עד עכשיו פשוט עקבתי אחריו באובססיביות...
    האמת שאני גם חושקת בבושם של קלואה מאז שהרחתי אותו בגלוסיבוקס.
    חוצמזה, לפני כמה ימים אכלתי סלט ירקות עם רוטב שום שמיר ונענע ומאז הבלנדר שלי עובד שעות נוספות והבית מתמלא צנצנות רטבים מהממים.
    תודה על הפוסטים והפינוקים.

    השבמחק
  106. תודה על ההשקעה בקוראות הבלוג! מחזיקה אצבעות מעכשיו ועד ה1 בנובמבר!!
    אני מאוהבת בשפתון Rebel של מאק והוא מלווה אותי כבר תקופה ארוכה!
    כמו כן אני מכורה לחתולה הסיאמית שלי למרות שהיא מעירה אותי בזמן האחרון מדי יום ב6 בבוקר :)

    השבמחק
  107. היי!!

    מאוד אוהבת את הבלוג שלך ומנויה עוד מימי קדם...
    כמובן שעשיתי לייק לכל העמודים בפייסבוק.. ואשמח להשתתף בהגרלה :)

    כרגע אני בעניין של לקים.. אוהבת מכל הצבעים ומינים.. בעיקר מנסה להתאים בין הידיים לרגליים.

    השבמחק
  108. היי לובה

    אני לא משתתפת בהגרלה (סתם כי אני לא משתתפת בהגרלות) אבל הייתי חייבת להגיד לך תודה כי בזכותך הגעתי למרטי המתוקה (עוד בפוסט הקודם על הנר בריח עגבניות שקנית ממנה) ועכשיו יש לי כמה נרות בבית שאני מאוד אוהבת.
    מגיע לה כל מחמאה כי היא מתוקה אמיתית והנרות שלה ידידותיים לבעלי החיים.

    בהצלחה לכל הבנות.

    מ.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף גדול לקבל פידבק כזה, אני באמת מאמינה שמרטי מאוד מוכשרת. אוכל לשאול אותך אילו ריחות הזמנת?

      מחק
    2. בודאי
      קניתי את העגבניות (כמובן:), קרנברי-שוקלד, אננס ואת אשכולית-נענע/מנטה (שזה מהסדרה הקצת יותר יקרה של שמנים שהיא עושה מ- ESSENTIAL OILS) הכל מעולה! שמתי את הקרנברי והשוקולד בשירותים ובלי להדליק את הנר הוא מפיץ ריח נהדר.
      אם את שואלת אותה אז אני גרה באנגליה לא בישראל יהיה לה יותר קל לדעת ככה שהגעתי דרכך.
      אני באמת נהנת מהבלוג שלך ומזה שכל ההמלצות שלך הן המלצות אמיתיות ולא שיווקיות גרידא, ואני חושבת שאת עושה עבודת קודש עם הכלבים.

      המון הצלחה.
      מ.

      מחק
  109. וואו איזו הגרלה שווה :-)
    כמובן שעשיתי לייק.
    לגבי מוצרים- אצלי זה בעיקר לקים שונים. עכשיו אני אוהבת את ההולוגרפיים של פופה שהגיעו לארץ. חמודים ביותר.
    וחוץ מזה כתמיד אוהבת את המוצרים של לאוקסיטן. אה ובהמלצתך קניתי סורבה מנגו של גולף והוא נהדר, ובהזדמנות גם פילינג סקראב לימון, שהוא חביב ביותר ומרענן.

    השבמחק
  110. היי לובה! אני קוראת אותך כבר המון זמן (עוד מימי הבלוג הקודם וימי אשדוד העליזים) אך רק עכשיו הצטרפתי... עד עכשיו הייתי קופצת אלייך דרך חיפוש פשוט בגוגל :) כמו כן הוקלקו לייקים כנדרש.
    אני מתאפרת מאד פשוט ואוהבת את האיי ליינר טוש השחור של איל מקיאג'. הוא מדהים, עמיד בטירוף- לא זז שעות על גבי שעות וקל לי לעבוד איתו.
    האמת היא שקניתי עכשיו כמה מוצרים חדשים שטרם ניסיתי ב-BOOTS אז אני קצת מתלהבת...

    השבמחק
  111. הגרלה מעולה! אשמח להשתתף :)
    כרגע המוצר האהוב עלי באיפור הוא פריימר נטול שומן של סמאשבוקס (השקוף.זה הפריימר הראשון בו אני משתמשת כרגע ואני לא מתכוונת להחליף אותו באחר.
    הוא נמרח בקלילות על הפנים. אני ממש אוהבת אותו.
    irapoliak2438@gmail.com

    השבמחק
  112. הגרלה מעולה, ובלוג מצויין!!! נתקלתי בו לפני כמה שבועות ומאז אני מכורה!!!
    מבחינת מוצרים אהובים עלי-
    אז אני טיפוס של גרביונים! אני פשוט מכורה לכל הסוגים ולובשת אותם בחורף ובקיץ עם טוניקות/ מכנסים קצרים וכדומה- הגרביונים האהובים עלי הם של מותג בשם זוהרה!
    עוד התמכרות שיש לי היא לעגילים, מכל הסוגים בכל הגדלים והצורות!
    בננות יקרות אחלה תגובות- כייף לקרוא שאתה לא המשוגע היחיד שמכור לדברים מסויימים!

    השבמחק
  113. הגרלה מעולה!!! נתקלתי בבלוג שלך לפני כמה שבועות ומאז אני קוראת הדוקה!
    מבחינת המוצרים האהובים עלי-
    אז אני טיפוס של גרביונים!!! לובשת אותם גם בקיץ גם בחורף- טוניקה/ מכנס קצר/ שמלה! לדעתי משדרג את ההופעה ומוסיף שיקיות!
    מבחינת מותג אהוב ללא ספק הגרביונים של זוהרה! אני מכורה קשה...
    אני גם אוהבת עגילים בצורה קשה- כל הסוגים, כל הצבעים כל הגדלים!
    בננות יקרות כייף לקרוא את התגובות של כולכן, ללא ספק כייף לדעת שאני לא המשוגעת היחידה עם התמכרויות!

    השבמחק
  114. הגרלה ממש שווה! כרגע המוצרים האהובים עלי הם: הקונסילר של hard candy בשם glamoflauge, קרם BB של גרנייה, תרחיץ פנים של ניטרג'ינה עם אשכולית אדומה ומסקרה של מייבלין mega plush.
    TinKohav@gmail.com

    השבמחק
  115. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  116. בלוג מצוין. ממש כיף לי לקרוא את הרשומות שלך.
    אשמח להשתתף בהגרלה. עשיתי לייק לכל העמודים.

    המוצרים האהובים עלי כרגע הם עיפרון עיניים שחור של מדינה מילאנו ולקים במגוון צבעים של אסי וצ'ינה גלאס.

    תמשיכי לעניין אותנו.
    תודה רבה ויום מקסים.

    קנדי

    השבמחק
  117. 1. ביצעתי.

    2. לחצתי.

    3. לייקקתי. אני כותבת בלוג בתפוז שנקרא הכל בחינם, ואני מעוניינת לפרסם שם את ההגרלה. אפשר? הנה לינק לבלוג: http://blog.tapuz.co.il/all4free

    4. מעוניינת להשתתף בהגרלה. ומאוד אוהבת את כ-ל מה שאתם מפרסמת: בעיקר את הבושם והנרות :)

    shirleyrozental@walla.co.il

    השבמחק
  118. איזה יופי של הגרלה :)

    אני מנויה לבלוג שלך כבר המון זמן. יש לך בלוג מקסים וכייפי.

    עשיתי לייק . ברור.

    הכי מתחשק לי: איפור וטיפוח. הכי לא: אוכל. מה שביניהם מגניב גם כן.


    איזה הגרלה מדהימה. מקווה לזכות

    יעלי

    השבמחק
  119. וואו, איזו הגרלה שווה!
    אני מנויה כמובן ועשיתי לייק (גם לפוסט).
    אני הכי אוהבת את המוצרים האלה שאפשר לשים בתוך שניה וזה עושה הבדל ענק, כמו מסקרה, אייליינר וסומק. דברים שדורשים השקעה הם פחות פרקטיים עבורי :)

    השבמחק
  120. וואו, איזו הגרלה שווה!
    אני מנויה ועשיתי לייק (גם לפוסט) :)
    הכי אני אוהבת את המוצרים האלה שאפשר לשים תוך דקה והם עושים הבדל משמעותי - מסקרה, אייליינר, סומק, BB קרם ושות'. חוסכים המון זמן!

    השבמחק
  121. איזו הגרלה אדירה! הראשונה אי פעם שגרמה לי לרצות להשתתף בה.
    אז ככה:
    1. כמובן שנרשמתי
    2. לייק ל-3 העמודים עשיתי
    3. לייק לפוסט גם
    4. המוצרים האהובים עליי כרגע, הן כמה טבעות שהגיעו מאיביי בשבועות האחרונים ואני חורשת עליהן, ורימונים, אני מתה על רימונים

    השבמחק
  122. סעיף 1. אני רשומה לעידכונים במייל דרך ההוטמייל שלי, זה מספיק?
    סעיפים 2+3. בוצע :)
    סעיף 4. כבר אמרתי לך שיש לך את הדברים הכי שווים אז ברור שאני מעוניינת להשתתף בהגרלה!!! מקבלים גם כלב פרוותי בחבילה? P-:
    המוצרים האהובים עליי כרגע הם:
    איפור - מאוהבת לחלוטין בבאלם סטיינים של "רבלון"
    תכשיטים - מכורה לאחרונה לתכשיטים של "שלומית אופיר"
    חטיף תורן - אני בתקופת ביסלי בצל :)
    בע"ח - התוכית שלי מחליפה נוצות לקראת החורף אז אני אוהבת לגעת ולהריח את הנוצות שנושרות לה. מעניין אם יש נר בריח כזה ;-)

    השבמחק
  123. הלוואי ואני אזכה!! ההגרלה הזו באה לי בדיוק בזמן...
    1. אני כבר רשומה ותיקה...
    2. עשיתי לייק לשלושת העמודים (למרות שלחלקם כבר הייתי מנויה).
    3. כמובן שעשיתי גם לייק לפוסט.
    4. לאור העובדה שאני בהריון, אני אוהבת הרבה מאכלים עכשיו... החל במלא לחפ עם שוקולד ועד לגלידה במשקל... אני גם מכורה כרגע לבושם (לא החדש) של chloe ולכן אני ממש אשמח לזכות בחדש!!
    בנוסף, אני חורשת עכשיו על טבעת גולגולת ענקית שהבאתי מ H&M בברלין.
    זהו!!

    השבמחק
  124. אלפי תגובות משהו. כל הכבוד על הפינוק הרב מערכתי הזה.
    למרות שאני אף פעם לא זוכה בהגרלות, הפעם אני בכל זאת רוצה להגדיל את סיכויי ומשאירה תגובה. עשיתי הכל, יאללה שיהיה במזל!

    השבמחק
  125. בלוג מקסים . בהצלחה.yafiti3@walla.co.il

    השבמחק
  126. אשמח להשתתף בהגרלה. בלוג מקסים

    השבמחק
  127. בוצע, איזו הגרלה כיפית. בהצלחה לי

    השבמחק
  128. שלום! הכל בוצע. אשמח להשתתף בהגרלה הזו ומה שאני אוהבת - מוצרי איפור איכותיים ובשמים ;-) בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  129. הכל בוצע! אני אוהבת מוצרי איפור איכותיים ובשמים. אבל בגדול - כל זכייה זה כיף! ותודה על ההגרלות! כיף להשתתף בהן!

    השבמחק
  130. ביצעתי את כל השלבים וגם עשיתי לייק ושיתפתי בפייסבוק
    http://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/127654744050713

    אני אוהבת מאוד מוצרי איפור וטיפוח של קרליין (מייק אפ ופודרה, סרום, קרם פנים וכדו'). חשוב לי מאוד העניין של בחירה בחברות שלא עורכות ניסויים על בעלי חיים.

    אשמח להשתתף בהגרלה :-)

    השבמחק
  131. הי,

    כל מוצרי האוכל, הנות והבישום נראים מצויין.

    שיתפתי ההגרלה:

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=370540329698838&id=567824770&ref=notif&notif_t=like

    תודה,
    יששכר shevetz@hotmail.com

    השבמחק
  132. היי אני עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com
    אך המייל בו אני משתמשת הוא inbalelihav@walla.com
    שיתפתי את ההגרלה בפייסבוק זה הקישור https://www.facebook.com/inbal.elihav
    אני אוהבת כל מוצר שקשור לאיפור. בעיקר איפור לעיניים- צללית\עיפרון\מסקרה\איילנר
    אך גם מאוד אוהבת שפתונים.
    ממליצה על המסקרה של לוריאל ומסיר האיפור העדין שלהם
    בהצלחה לכולן!!

    השבמחק
  133. היי אני עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com
    אך המייל בו אני משתמשת הוא inbalelihav@walla.com
    שיתפתי את ההגרלה בפייסבוק זה הקישור https://www.facebook.com/inbal.elihav
    אני אוהבת כל מוצר שקשור לאיפור. בעיקר איפור לעיניים- צללית\עיפרון\מסקרה\איילנר
    אך גם מאוד אוהבת שפתונים.
    ממליצה על המסקרה של לוריאל ומסיר האיפור העדין שלהם
    בהצלחה לכולן!!

    השבמחק
  134. נראה מקסים. אשמח להשתתף בהגרלה

    השבמחק
  135. אשמח גם אשמח להשתתף ולהתפנק בכל הבחירות המשובחות הנ"ל! :)
    עקבתי, לייקקתי, נרשמתי, וכדו' :)

    מוצרים אהובים לאחרונה? בקבוק הtravalo שלי, ליפ באלם של eos בטעם לימון, לק כחול נייבי של לייפ, וזיתים בתיבול נענע שמשום מה אמא שלי החליטה לרכוש ועליהם הייתי בהתחלה סקפטית אבל וואלה - טעימים ;)

    אגב, שיתפתי גם בפייסבוק שלי -
    https://www.facebook.com/materialisminabow/activity/166365266837631?og_perm_src=OPEN_GRAPH_SINGLE_STORY

    xo

    השבמחק
  136. בהחלט הגרלה שווה:-)
    עשיתי הכל,
    והמוצרים האהובים עליי לאחרונה הם;
    מי פנים וסבון הפנים של ג'ייד לעור שמן.
    המי פנים שהם ללא אלכוהול. והסבון שמעבר לריח הטוב שלהם הם בהחלט מרגישים שמנקים את הפנים טוב.
    בתחום האיפור את הפלטה של MUA, Undressed
    שמתאימה לי מאוד לתקופה הזאת מבחינת הצבעים.

    השבמחק
  137. וואו הגרלה פשוט מדהימה!! כמה השקעה!
    אשמח להשתתף בה :)
    עשיתי את כל הדברים שצריך :))
    מוצרים אהובים בזמן האחרון: האמת יש דיי הרבה...קרם פנים של דיור למראה מאט (עובד מצויין!), ממרח עגבניות מיובשות שנחשפתי אליו לאחרונה והתאהבתי! , ליפ באטר של רבלון עם מגע מאוד נעים ולחותי על השפתיים והשוקולדים ממקס ברנר שהחבר החמוד שלי נתן לי :)

    השבמחק
  138. אשמח להשתתף בהגרלה- היא ממש מדהימה.
    מקווה שעשיתי הכל כמו שצריך.
    מוצרים אהובים עלי ולא רק בזמן האחרון לגוף ולפנים הם של הימלאיה- משתמשת בכל המוצרים שלהם שמפו, מרכך, קרם גוף, סבונים......

    השבמחק
  139. היי לובה
    הגרלה מדהימה, אני מאוד מעוניינת להשתתף- מקווה שעשיתי את כל השלבים נכון (עשיתי גם לייק להגרלה אבל אני לא יודעת איך להוסיף לפה את הלינק...)
    בכל מקרה מוצרים שאני אוהבת ולא רק בזמן האחרון הם המוצרים לגוף ולפנים של הימלאיה- אני משתמשת בהכול..(שמפו, מרכך, סבון פנים, קרם גוף......)

    השבמחק
  140. היי !!
    הגרלה מדהימה!!
    עשיתי לייק לכל העמודים ועשיתי לייק לפוסט!
    והצטרפתי כמנויה!! קיצר עשיתי הכל!!
    המוצר האהוב עליי הוא האקספוברשר אויל קונטרול של גרניה!
    זה ג'ל ניקוי עם מברשת שמאזן את רמת השומן בעור!
    זה מונע ברק ועושה את העור נקי!
    מקווה לזכות :)
    אלינור

    השבמחק
  141. ואו איזה הגרלה טובה,אני מקווה שאני אזכה:)עשיתי את כל השלבים
    הממ אני ממש אוהבת עכשיו לקים-בעיקר של גייד בצבעים כהים וקניתי סוודים מהממים.
    בקיצור,אני מוכנה לסתיו ולחורף חחחח

    השבמחק
  142. וואו הגרלה אדירה!
    המוצר האהוב עלי כרגע, וזאת בהחלט הצתה מאוחרת, הוא הליפ באטר של קורס!
    והאמת פיתחתי מחדש קראש קטן על הלק של אורלי- מיט מי אנדר דה מיסלטו (אולי בגלל החורפיות פורצת הגבולות שהייתה עכשיו)
    תודה על ההגרלה המדהימה!:)

    השבמחק
  143. היי, אני קוראת את הבלוג שלך עוד מגלגולו הקודם ומאוד נהנית :) עשיתי את כל השלבים (1,2,3,4). לגבי מוצרים אהובים - אני חולת איפור ובתחום הזה קשה למקד כי זה משתנה כל הזמן. נכון להיום זאת תקופת ה- INGLOT שלי, אז משתמשת המון בעפרונות השפתיים העבים שלהם (עמידים ומעולים), בצלליות ובלקים.

    השבמחק
  144. היי! אני קוראת את הבלוג שלך עוד מגלגולו הקודם ומאוד נהנית :) עשיתי את כל השלבים (1-4). המוצרים האהובים עלי כרגע בתחום האיפור הם של חברת INGLOT (בעיקר עפרונות שפתיים עבים עמידים ומעולים וצלליות מדהימות).

    השבמחק
  145. היי לובה ,אני עוקבת כבר זמן מה אחרי הבלוג שלך ואחרי פועלך בכל תחום הצלת הכלבים ..מרגש אותי כל פעם מחדש !
    גם אני הבעלים הגאים של כלבה מהממת בשם פפר,אותה אספתי מאתר בנייה ירושלמי ...
    אשמח מאוד להשתתף בהגרלה . מוצר הטיפוח האהוב עליי לאחרונה - פריימר לעיניים של עפרה . מאז שהתוודעתי אליו ,חזרתי להשתמש בצלליות (דבר שנמנעתי ממנו לאורך שנים ).
    בכל מקרה : עשיתי את כל המתבקש ומשתפת אצלי על הקיר .
    בהצלחה לכולן ...
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  146. היי לובה! איזה הגרלה מושקעת וורסטילית:-)
    אני מנויה אלייך כבר מזמן פה ובפייס:-) שיתפתי גם: https://www.facebook.com/tali.chen
    ועשיתי לייק לשני העמודים.
    אשמח להשתתף בהגרלה:-) המוצרים האהובים עליי כרגע הם ללא ספק הגלוס סטיין של אס"ל כ"כ נעימים ובצבעים כ"כ יפים! מחפשת לי עכשיו סטיינים חדשים לאהוב..

    בהצלחה לכולן וסופ"ש נעים!
    טלי

    השבמחק
  147. היי!!
    תודה רבה על ההגרלה :)


    לינק לשיתוף הפוסט - https://www.facebook.com/andra.franciscato/posts/373292342752513

    ללא ספק אחד הדברים הכי אהובים עליי כרגע הם ה- wall flowers של באת' אנד בודי וורקס!
    יש לי אחד בריח כותנה שמפיץ פשוט ריח מדהים מדהים של כביסה נקייה וניקיון :)


    השבמחק
  148. בוצע :) הגרלה מקסימה!

    השבמחק

  149. ה-ג-ר-ל-ה מהממתתתתתתתתתתתת איין דברים כאלה...רוצה כל כך רוצה לזכות ולפגוש אותך פנים מול פנים לאודות לך על...אופס התלהבתי כאילו זכיתי..ואוו אני ממש מתפאלת קודם כל מההמלצות שלך על המוצרים..אני חדשה אצלך ונפעמת...טוב מקווה שעשיתי את כל השלבים...לייקים לשלושת החברות עשיתי..לעמוד הזה בפייסבוק עשיתי וגם לך בפייסבוק עשיתי..מה נשאר? להתחבר לבלוג שלך...אה ולרשום מה אני אוהבת...אז ככה....מאחר ואני תמיד מגוונת ומחליפה מוצרי איפור וטיפוח(כמה שיותר יותר טוב..) אז כרגע התחלתי להשתמש במוצרי הקוסמטיקה של ofra לא הכרתי אותם אבל החלטתי לנסות בעקבות המלצה של חברה...את הדעה כרגע השמור לעצמי....אני שפית כך שאני תמיד מנסה ומתנסה במאכלים שונים...זהו!בלבלתי מספיק..נשיקות ויום קסום....

    השבמחק
  150. ה-ג-ר-ל-ה מהממתתתתתתתתתתתת איין דברים כאלה...רוצה כל כך רוצה לזכות ולפגוש אותך פנים מול פנים לאודות לך על...אופס התלהבתי כאילו זכיתי..ואוו אני ממש מתפאלת קודם כל מההמלצות שלך על המוצרים..אני חדשה אצלך ונפעמת...טוב מקווה שעשיתי את כל השלבים...לייקים לשלושת החברות עשיתי..לעמוד הזה בפייסבוק עשיתי וגם לך בפייסבוק עשיתי..מה נשאר? להתחבר לבלוג שלך...אה ולרשום מה אני אוהבת...אז ככה....מאחר ואני תמיד מגוונת ומחליפה מוצרי איפור וטיפוח(כמה שיותר יותר טוב..) אז כרגע התחלתי להשתמש במוצרי הקוסמטיקה של ofra לא הכרתי אותם אבל החלטתי לנסות בעקבות המלצה של חברה...את הדעה כרגע השמור לעצמי....אני שפית כך שאני תמיד מנסה ומתנסה במאכלים שונים...זהו!בלבלתי מספיק..נשיקות ויום קסום....

    השבמחק
  151. איזה הגרלה!!
    כמובן שאני מנויה לבלוג :) ולחצתי לייק על שלושת העמודים ובנוסף שיתפתי בעמוד הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/avivit.dalal.
    אני מעוניינת להשתתף בהגרלה. המוצר שכרגע הכי אהוב עליי זה אוכל (פיצה, פסטה, לחם, מתוק, מלוח, מריר...- הכל) נראה לי שאני בהריון... ;)
    מבחינת טיפוח אני הכי אוהבת את המוצר הבא של קליניק Turnaround Concentrate Visible Skin Renewe. הוא משמש אותי כסרום לפנים, הוא עדין, משאיר מרקם קטיפתי, והכי חשוב לא מוציא לי חצ'קונים (אחרי שניסתי מלא דברים- הגעתי למסקנה שזה המוצר היחיד שאני לא מוותרת עליו).

    השבמחק
  152. אני מאד אוהבת הגרלות ואשמח להשתתף כאן :) אני אוהבת מאד מוצרי קוסמטיקה ואיפור, כרגע אני משתמשת במוצרי הטיפוח של אסתי לאודר שהם מעולים ובמוצרי האיפור של בורז'ואה ואני מאד מרוצה :)

    השבמחק
  153. הגרלה נהדרת!!! הצטרפתי כרגע לבלוג אבל מכירה וקוראת כבר מזמן. עשיתי לייק לבלוג וגם לשלושת עמודי הפייסבוק. המוצרים האהובים עלי כרגע הם: בתחום הטיפוח- קרם לחות של וישי ומסיר איפור של ביודרמה ובאיפור משתמשת כבר שנים באייליינר העמיד של סופטאצ', צללית שמנת של אסתי לאודר ומסקרה של לוריאל. לגוף אני אוהבת להשתמש בסבון דאב. שיהיה בהצלחה לכולן..

    השבמחק
  154. לובה, כמה דברים כיפיים! :)
    כרגע אני בקטע של צלליות קרם (בנפיט וקולור טאטו).
    בוצעו השלבים.

    השבמחק
  155. איזה הגרלה שווה.
    ביצעתי את כל השלבים ועכשיו רק נשאר להחזיק אצבעות.
    בסעיף המוצרים האהובים: באיפור הג'סט ביטן של רבלון (עצלה שכמותי) ובכלליות: תה ורצוי שיכיל נענע,לימונית ולואיזה :).

    השבמחק
  156. רשומה לבלוג מהרגע שהכרתי אותו =) ועשיתי בשמחה גם לייק על העמוד, שלך ושל כל השאר.
    ספק אם פריטים אבל כרגע הדברים הכי אהובים עלי הם החתולונת שאצלי באומנה, הזמן הפנוי שלי שהולך ונמוג, עפרון מס' 3 של מופ"ה, סווטשירט ענק וחם של החבר, פלטה ששכחתי את שמה של too faced, הרבה דברים. איך אפשר להכניס את כל הדברים שאוהבים לחלון אחד קטן?! =)
    הגרלה שווה ביותר, תודה

    השבמחק
  157. אני אוהבת הגרלות באופן כללי, אבל ממש כיף לקחת חלק באחת כל כך מושקעת. כל הכבוד! :)

    ואני מנויה עם Atom RSS

    השבמחק
  158. הגרלה ממש כיפית!
    נרשמתי כאן (למרות שאני עוקבת דרך הגוגל רידר), לייקקתי בפייסבוק את כולם ועוד לייק לפוסט כמובן (ira k).
    אני לא משתמשת בהרבה מוצרים לאחרונה כיון שהעבודה שלי כרגע היא בחדרים נקיים, אסור להתאפר לעבודה... מצד אחד חוסך זמן בבוקר, מצד שני קצת מתסכל.
    אבל בעיקרון האהבה החדשה שלי זה הבושם של נרסיסו רודריגז ואני נאמנה מזה זמן מה לקונסילר של לאורה מרסייר, ושפתון old hollywood של בובי בראון.

    השבמחק
  159. אחרי זמן מה של מעקב חשאי, החלטתי להירשם כמנויה בלי קשר להגרלה, אבל זה נחמד שאפשר גם לנסות :-)

    כרגע, למרות שזה ממש קרם "פושט" אני מכורה לניוואה Q10 לייט. עושה עבודה מצוינת ופשוט לא מרגישים אותו על העור
    אה, וגם קרם הידיים בריח הדרים של לאו'קיסטן. מסניפה אותו כל היום!

    השבמחק
  160. מנויה מזמן, הגרלה כייפית! מאחלת לכולן (ולי) בהצלחה!!!
    כרגע המוצר האהוב עליי זה ה- kindle- אני בעלת התמכרות קשה לספרים וזה המוצר האולטימטיבי מבחינתי- וכן הוא לא קשור לאופנה למרות שיש לי שם 2 ספרי אופנה- אבל מה יותר טוב מלהחזיק אלפי ספרים וכתבות במכשיר דקיק, קטן, נוח ומושלם כמו ה- kindle שלי?
    ומגיע גם לך תודה ולא רק על ההגרלה!!!

    http://littledosesofstyle.wordpress.com/

    השבמחק
  161. הי לובה!
    מה שלומך?
    איזו הגרלה שווה!
    אשמח ממש לזכות!
    מתוך הקופסה שהכנת -
    הכי אהבתי את הבושם, הנרות (נראים כ"כ קטנים ושיקים) ואת הצלליות.
    באופן כללי- קיבלתי מחברה שגרה בחו"ל בושם קומפקטי של H&M שנקרא falling for u. הוא ורוד (!), קומפקטי וקליל ובעל ריח מעט מתקתק אך מאוד עדין (ואני לא אוהבת ריחות מתוקים..) מאוד מומלץ וזול.
    בנוסף- אני מכורה לסניטייזרים של באת' אנד בודי (PocketBac) ויש לי מעל 20 ריחות (הבאתי בקיץ מניו יורק..)הם קטנים וקניתי מנשאים קטנים שאפשר לחבר לתיק, ככה שיש לי אחד כמעט בכל תיק (בכל זאת, יש לי יותר מ20 תיקים ;)
    בקיצור- הגרלה מדהימה, מחזיקה אצבעות שאזכה!
    לירון

    השבמחק
  162. הי לובה, רשמתי תגובה ארוכה ממש והיא נמחקה...יש אפשרות לשחזרה?
    בכל מקרה, ההגרלה שווה ביותר, מחזיקה לעצמי אצבעות
    :)
    לירון

    השבמחק
  163. הי, בלוג והגרלה ממש כייפים! אשמח להשתתף בהגרלה :)

    קשה לי לבחור שלושה מוצרים היות ובכמעט כל מוצר של Mac שאני מנסה אני מתאהבת מיידית.
    תודה ובהצלחה!

    השבמחק
  164. איזו הגרלה מקסימה, עשיתי לייקים ושיתפתי. המוצרים האהובים עליי לאחרונה בתחום האיפור הםהפייסאנד בודי הנצחי של מאק והאודם סופיסטו במרקם לאסטר המהמם. בלקים התאהבתי קלות בסדרה הכרומטית של פופה וחוץ מזה טובלרון עשה לי את היום

    השבמחק
  165. איזה כיף של הגרלה, אשמח לזכות יש בה כל כך הרבה דברים כיפיים.

    קשה לי מה אני הכי אוהבת כנראה שאיפור ולקים...

    השבמחק
  166. איזה כיף של הגרלה כל כך הרבה דברים מגניבים...

    קשה לי לבחור מה אני הכי אוהבת אבל כנראה שאיפור ולקים :-)

    השבמחק
  167. תודה לך על ההגרלה! אני עוקבת בגוגל וכן עשיתי לייק לעמודים בפייסבוק
    (Aya Shelly). המוצר שהכי אהבתי לאחרונה הוא ה-Stain Balm של רבלון. יש לי שלושה ואני לא מפסיקה להתרגש מזה שהם עלי כל היום ולא מייבשים לי את השפתיים בכלל.

    השבמחק
  168. תודה לך על ההגרלה! אני עוקבת אחרי הבלוג ועשיתי לייק לשלושת העמודים בפייסבוק (תחת השם Aya Shelly). המוצר שהכי אהבתי לאחרונה הוא ה-Balm Stain של רבלון. אני עדיין מתרגשת שהם נשארים לי כל היום על השפתיים בלי לייבש אותן בכלל :)

    (אם התגובה תתפרסם פעמיים אני מתנצלת, לבלוגר יש מערכת מעצבנת)

    השבמחק
  169. עוקבת של הבלוג ולייק לכל העמודים בפייסבוק (Yael Shelly בשניהם). מוצר איפור שמאוד אהבתי לאחרונה הוא סומק בקרם בגוון Coral Reef של רבלון.

    השבמחק
  170. הגרלה שווה! אשמח להשתתף
    עשיתי לייקים ומנויה כמובן..
    וכרגע יש לי חיבה גדולה ללקים של אסי :)
    בהצלחה

    השבמחק
  171. הגרלה שווה! אשמח להשתתף
    עשיתי לייקים ומנויה כמובן..
    וכרגע יש לי חיבה גדולה ללקים של אסי :)
    בהצלחה

    השבמחק
  172. LIKE LIKE LIKE
    כמובן שאני מעוניינת להשתתף בהגרלה, ובעיקר בזכות הבושם של קלואי, שהוא מוצר הכרחי!

    השבמחק
  173. נו, במיית....
    כמובן שלייקקתי, כמובן שרשומה (דרך RSS WP) וכמובן ששיתפתי (http://bitly.com/TayjPX ).
    ואני, מבחינתי, יכולה למות בקשת עם ה LOVE של קלואה.
    ואולי גם עם ה GUCCI II.
    וזהו. אני לא גרידי..
    :)

    השבמחק
  174. תודה על ההגרלה המקסימה! אני עוקבת כבר תקופה דרך המייל וסופסוף הצלחתי להירשם גם דרך הGFC (נתקלתי בשגיאות בעבר...). הדברים האהובים עלי כרגע הם נעלי בובה של Miss KG שנרכשו מASOS בהשראת הבלוג, תה ליפטון רותח, לקים של Kleancolor וסרום לעיניים של קליניק :)

    השבמחק
  175. היי!
    אני אורטל, מנויה חדשה ולכן גם מתלהבת חדשה..
    באמת אחת ההגרלות השוות ביותר שיש עכשיו!!
    אני יכולה להמליץ לך לנסות את המייק אפ החדש של לוריאל באפקט הפוטושופ (קניתי בניו יורק כי נגמר לי הקודם- כ"כ התלהבתי אז ישר קניתי עוד 2 לארץ). המייקאפ הוא מוס שנספג ובעל כיסוי מושלם שמחזיק מעמד לאורך כל היום- שווה ביותר.. עכשיו כדאי לחכות שיגיע לארץ.
    עוד מוצר ממש מוצלח שהכרתי בניו יורק זה הסבון פנים שגם מוריד איפור של נטרוג'ינה- מנקה, מוריד איפור והכל במוצר אחד (במיוחד לעצלניות כמוני).

    וחוץ מרכישות הפתעה בחו"ל, אין כמו על הלקים של שיק- זול, עמיד ומלא צבעים (יום שני הוא יום החלפת הלקים שלי- קיץ/ חורף, תמיד עם לק צבעוני בידיים וברגליים)

    :)

    השבמחק
  176. היי,

    אני מנויה חדשה וכתוצאה מכך רק עכשיו התחלתי להתלהב ממך
    ניסיתי לכתוב אבל התגובה נמחקה..:(

    אם כבר דברים שווים מחו"ל אני ממליצה לך לנסות את המייקאפ החדש של לוראל (עם אפקט הפוטושופ)- מחזיק, איכותי ונותן כיסוי מושלם (וגם די זול כ- 14$ בכל הפארמים בניו יורק).
    עוד מוצר שווה שקניתי בתפוח הגדול (חזרתי לפני חודש וחצי- עדיין מתלהבת) זה הסבון פנים של ניטרוג'ינה שמוריד איפור ומנקה ניקוי עמוק- אין דברים כאלה- חצי לחיצה וכל הפנים נקיות כולל המסקרה השחורה הרצינית.

    תבחרי בי!! ממש בא לי על כל הדברים השווים שאת מציעה.. (מוכנה לעשות איתך החלפות מקופסאת הכפולים שלי :) )

    השבמחק
  177. וואי לובה... כמה פינוקים וכמה הייתי שמחה לקבל את כל הגודיז האלו כשאני בעיצומו של חודש תשיעי מכביד וקצת מלחיץ...
    (אני מנויה ועשיתי לייקים).

    הדברים החביבים עליי:
    רמה- הכלבה הכי טובה שיש. האסקית-סיבירית מ'תנו לחיות לחיות', עין כחולה ועין חומה ואינסוף חום ואיכפתיות. תמיד היא שם לשמח.
    עוגיות שוקולד צ'יפס מעולות, קלות להכנה ואפילו לא משמינות במיוחד של קרין גורן מתוך 'סודות מתוקים 2'.
    הזמנות עם משלוח חינם מאסוס וסטרוברי.
    מוצרי איפור: bb אסתי לאודר מעורבב עם דאבל וור לייט (בכלל עירבובי מייקאפ זה הדרך שלי להשיג את הטוב שבכל העולמות), מסקרה סגולה חצילית של YSL שנקראת everlong והיא קלה ומופלאה ממש ועושה לריסים שלי מה שאף אחת לא מצליחה.
    ברונזר של thebalm שהוא מאט ומתחשב בעור עם נקבוביות,
    פריימר לצלליות של u.d שחיי(העפעף) שלי אינם חיים בלעדיו :)
    הצללית greensmoke המדהימה של מאק בשילוב עם פאטינה והעפרון טדי האהוב שיוצרים מראה יומיומי עדין אבל עם טוויסט.
    מוצרי השפתיים של קלרינס שהם משובחים, מריחים נפלא ועם טעם מדהים וכייפי.
    הקונסילר של לנקום Effacernes של לנקום שמאפשר לי להסוות יפה כמה השינה שלי מועטה בשבועות האחרונים.
    מדבקות קיר של חברת 'וניל' שאיפשרו לי להכניס טאץ' נוסטלגי ומקסים לתוך מטבח פורמייקה משעמם.

    ואחרון-
    הבלוגים המעולים שצומחים להם בישראל ומאפשרים להכיר המון פרספקטיבות מעניינות, מחשבות מקוריות ומכירות לי אתרים ומוצרים שלא הייתי מגיעה אליהם בחיים בדרך אחרת.
    וביניהם כמובן גם הבלוג הזה. שהוא משובח.

    בריאות ושמחה לכולנו
    ג.ל

    השבמחק
    תשובות
    1. והעמוד שלי בפייסבוק הוא geffen luz

      מחק
  178. היי!!

    אני עוקבת אחרי הבלוג שלך באדיקות וחייבת לציין כמה הוא מקסים בעיני וכמה אני נהנית ממנו.

    אשמח להשתתף בהגרלה המגה שווה הזו. לייקקתי את העמודים וגם דרך תוסף הפייסבוק =)

    השבמחק
  179. הגרלה שווה!! המוצר החביב עלי בימים אלו זה הספר "הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלפ

    השבמחק
  180. איזו הגרלה שווה!!
    המוצר האהוב עלי בימים אלו זה הספר "הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם"

    השבמחק
  181. אוקיי, מוצר איפור אהוב - ברונזר של the balm
    ויש לי מוצר כלבים אהוב :) גיליתי לאחרונה את הקליקר, רק התחלנו איתו אבל נראה לי שהולך טוב.
    מעין של לייקה :)

    השבמחק
  182. הגרלה מהממת, כל מוצר שווה בטירוף. עוקבת ותיקה כבר... ממליצה בחום על הסבון שמן שקדים של לאוקסיטן. חלום.

    השבמחק
  183. הי לובה,
    ההגרלה מהממת ואני אשמח להשתתף ועוד יותר אשמח לזכות!

    שאפו על היוזמה, את מדהימה!

    השבמחק
  184. הי לובה, לילה טוב!
    אני מתה להשתתף בהגרלה ומ ז ה אשמח לזכות כי המוצרים שווים בטירוף בעיני!
    המון תודה שחשפת אותי למותגים והמוצרים ושאפו על היוזמה הגאונית!

    השבמחק
  185. רוצה את כול הפרסים.........שווהההההההההההההההה
    מאוד אוהבת עפרון גבות של קליניק הכי טוב וסבון פנים של ניוטרוגינה עם גרגירים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top